volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 20:25 lente ![]() | fijne vakantie katrien! karen: jij ook een fijne vakantie he, jij trekt er dus op uit! geniet ervan! joke: is vincent koortsvrij vandaag? voor de rest hier geen nieuws. |
| 15/07/2008 @ 10:57 joke vleugels ![]() | katrien: geniet van je vakantie !!! |
| 11/07/2008 @ 10:44 lente ![]() | katrien: nog mijn felicitaties voor je papa! |
| 10/07/2008 @ 16:55 | Hey Heidi! Ik stelde ons mama net hetzelfde voor vandaag! Normaal gezien, als het droog blijft, gaan we morgen namiddag wel even naar Balen, er zou ook kinderanimatie voorzien zijn... Wie weet kom ik je wel tegen? Wij zullen pas na 14u gaan denk ik, want ik moet nog werken tot 12.30u, daarna naar huis rijden, eten, enz... Wie weet, als het zonnetje schijnt (of als het droog blijft), tot morgen misschien? Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 08/07/2008 @ 11:54 lente ![]() | katrien: je hebt er precies echt van genoten gisteren, fijn seg! groetjes aan iedereen, ik heb geen nieuws te melden. |
| 08/07/2008 @ 07:49 joke vleugels ![]() | katrien: nog een late proficiat met je huwelijksverjaardag ! Hier is alles in orde! groetjes |
volgende pagina >
[Reageer]

zijn er nog mama's uit Balen?

.
en de kans is groot dat we begin augustus naar de braderij komen in Heppen. Moet jij nog wel even reclame komen maken met de juiste datum
.
. 

erg he