< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
25/09/2008 @ 14:36
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Lente: veel beterschap! Samen zo ziekjes, das niet plezant hé.

Wendy: oei en bij jullie zware accidenten. En wat een geregel met al die hobby's. Moest dat hier zijn, er zou er gegarandeerd eentje bij het verkeerde gedropt worden Succes hoor!

Ik heb je onlangs een PB gestuurd, weet niet of je dat al gezien hebt?

Hier niet veel nieuws. Pieter is in dromeland, Wouter is op school. Gisteren een uitstap naar de Efteling gemaakt, mooie weer, niet druk, het was fijn. Vorige week verjaardagen gevierd en familiefeest gehad. Momenteel weinig te doen aan ons huisje (de plakker is bezig). Dus voor ons ook wat rust. Hoewel, ben weer alleen tot zaterdag......
De mannekes hebben er net een zware verkoudheid opzitten, maar nu is't bijna over. Wouter kreeg in augustus buisje en zijn poliepen werden verwijdert, heeft precies geholpen (hout vasthouden.....)

Groetjes ....
Anja

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 16:08
joke vleugels

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hela,

Wendy; wat een pech seg !!!

Lente; veel beterschap

wij verhuizen in november.
Ik ben ook ellendig, lichamelijk en geestelijk. Zit een beetje over vanalles te piekeren. Komt allemaal dik in orde

dikke knuffels

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 16:31

Hallo
Hallo iedereen,

Anja, wij zijn gisteren ook naar de efteling geweest!!!
Het was inderdaad best leuk (waren in juni al geweest maar wilden graag nog een keertje), niet te koud, droog en vooral nergens aanschuiven, leuk voor de kids.

Hier niet veel nieuws.
Tuur gaat dit jaar minder graag naar de klas, waarom???? god mag het weten.

Groetjes,
Sonja
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 20:51
Ikje

sonja: hé, Sonja, das ook toeval. Ik heb je niet gezien. Maarja in zo'n groot park......
In augustus waren we ook geweest, maar toen was het nog te druk en hadden we niet alles kunnen doen en veel moeten aanschuiven.
De kindjes vonden het weer super. Nu konden we gewoon meerdere keren na elkaar ergens in.....

Joke, succes hé meid. Trek je niet teveel aan hoor! Mss de hormonen?

Groetjes
Anja

[Laatst gewijzigd door Ikje - 25/09/2008 @ 20:53] - Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 09:40
wendy verachtert

Hoikes,

Anja, ik ga zo dadelijk je pb beantwoorden. Tof dat de efteling zo leuk is. Wij zij er lang geleden, ik was net zwanger van onze Vincent, en ik was ook zo weg van het park. Maar omdat we een abonnement hebben op plopsaland en dat Alexander soms raar reageert op iets nieuws zijn eigenlijk nergens anders meer naar toe gegaan.

Joke, al wat beter op je plooi? Je weet dat je maar moet gillen voor de verhuis hé. Als ik enkele keren over en weer moet rijden.

Sonja, dat is ook niet leuk dat Tuur niet zo graag naar school gaat. Wat zegt de juf ervan?

Noel is met ons Sarah-Anne naar de dokter, ik vermoed een keelontsteking. De jongens zijn goed aan het genezen.

Volgende week maandag start mijne cursus, om 10u dus kan ik ze s morgens nog naar school brengen, alleen weet ik niet hoe de rest van de dagen ingevuld zijn, dus weer maar eens bellen, zodat ik voor de rest nog opvang kan regelen. Volgens de directeur van de vdab kon ik die opleiding deeltijds volgen, maar ze hebben enkel dus de startdatum door gegeven. Weer zo iets typisch.

Alléé, tot later,
Wendy&co

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:01
Katrien

Hey allemaal!

Hoe gaat het met de zieken? Met de zwangeren? Met de kindjes?

Morgen heb ik een dagje verlof genomen, ik hoop dat Mark ook een dagje verlof kan nemen (moet hij nog vragen), dan kunnen we misschien eens op uitstap met de kindjes.

Voor de rest gaat alles hier goed. Kindjes snotteren minder erg, mama is aan het genezen, enz...

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 15:55
joke vleugels

hela

hier gaat het zijn gangetje. laatste dag verlof voor davy dus nog even genieten, want morgen staan we er alleen voor
op zwangerschapsvlak is er minder goed nieuws. De "baby" was nog geen 2 mm, dus afwachten...
Vincent heeft een keelontsteking maar is er nie echt ziek van, kan nog goe wa kuren verkopen

groetjes

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 16:38
lente

hoi hoi,

joke: veel beterschap voor vincent!

katrien: als je ventje dagje verlof kan krijgen hoop ik voor jullie op beter weer, jongens toch je word er helemaal depri van. tis net half 5 en je moet al bijna licht aandoen binnen

ik ben nog steeds ni genezen, ons nymphe nog veel minder, die hoest heel erg, snottert de hele dag door maar ze speelt wel vrolijk verder.
ze heeft er sinds gisteren een kies bij, nu heeft ze 10 tandjes in totaal waarvan 3 kiezen, ze is dus in de helft, nog 10 te gaan
weten jullie nog da ik maanden geleden vroeg voor een wijsheidstand te laten uitsnijden? wel, volgende week donderdag (de 9de) is het zover he! moest paar weken terug naar de tandarts en ze zei da ik er ni buiten kon, nu moet ik in sint jozef in turnhout, ben wel content, ben daar bevallen en ga daar na de kinderarts, in mol waren de wachttijden veel te lang zei ze.
dus dames, willen jullie dan aan mij denken? om 11u15 is de grote moment, tis gewoon onder plaatselijke verdoving, dus ni in slaap en mijn tandarts heeft me al verwittigd da da klop en breek werk word want die tand zit horizontaal in mijn tandvlees en kan der in zijn geheel ni uit
och we zien wel...

groetjes en tot snel!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:59
Ikje

Wendy: ik heb geen pb bericht gekregen. Mss iets misgelopen?

Joke: veel beterschap voor Vincent. Wel tof dat hij zelf goedgezind blijft ookal is hij ziek hé.
Toch succes voor je ukje hoor. Ik zie dat je de banner weggedaan hebt. BLijven hopen hoor! Ik duim alvast!

Lente: veel beterschap en succes met je tandjes! Moet wel vies doen denk ik als je ze ziet kloppen enzo......

Voor de rest weinig nieuws.

Groetjes
Anja

[Laatst gewijzigd door Ikje - 01/10/2008 @ 14:00] - Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 07:44
joke vleugels

hela,

Ik heb de banner weggedaan omdat ik er nu echt geen idee van heb hoe ver ik ben.

lente: succes voor je tanden. Ik moet seffens ook naar den tandarts. Ene laten maken en volgende week de volgende wijsheidstand eruit halen. Die zit er door, dus da is gewoon nen tand trekken. Gelukkig...

groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:18
Katrien

Joke, misschien een late eisprong gehad of zo? Alleszins blijven hopen een goede afloop, ik duim mee Wanneer moet je terug op controle?

Lente, succes volgende week Jij durft nogal, ik zou dat nooit kunnen onder plaatselijke verdoving denk ik En Nymphe en Senne gaan bijna gelijk op qua tandjes, Senne heeft er nu 11, en nummertje 12 zit er bijna helemaal door.

Nou, Mark kon gisteren dan toch geen verlof nemen, dus ik was alleen met de kindjes. We zijn eventjes naar Mol geweest, gezellig met de paraplu, Lore vond het geweldig, en Senne had ook een paraplu vast in z'n buggy, en hij heeft 'em goed vastgehouden. Eigenlijk zijn we bijna niet nat geworden, dus chance gehad.

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
Gisteren @ 06:01
wendy verachtert

Hoikes,

Ik zal ons topicje eens van de tweede pagina halen.

Dadelijk start mijn opleiding voor echt, gisteren was het gewoon wat papierwerk invullen. Nu beginnen de bibbers, wat als ik er echt niets van snap.

Afgelopen weekend enorm druk maar heel leuk geweest. het was onze jaarlijkse schoolbrunch, we hebben maar liefst 309 hongerige magen gestild. Zaterdag heel de dag geholpen met de zaal klaar te zetten en de voorbereidingen van het eten. s avonds nog een rap een gateau gebakken voor 90 personen. die rap ging wel nie zo snel als ik wilde, mar het resultaat was mooi en heel lekker.

Daarna nog Hanssen bezocht in het kader van openbedrijvendag, was leuk maar heel vermoeiend; Slenteren en dan 2 kleuters die er na een 20tal minuten genoeg van hedden.

Nu maken dat de kinderen op tijd in de kinderclub zijn, boterhammen maken, kleren nemen en de bende wakker maken. Anders breken ze het kot al af en nu is het hier hemels rustig.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:01
joke vleugels

hoi hoi,

wendy: hoe is de cursus geweest? valt het een beetje mee?

hier net terug van de gyn. Mijn kindje groeit nog, maar staat een weekje achter op mijn berekeningen.
Maar de bloedtest en vorige echo kloppen met deze echo, dus ben een beetje opgelucht.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]