Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/11/2008 @ 22:16 | eerlijk Eerlijk zijn is heel wenselijk ....zo zei Tuur zijn liefje deze ochtend: "nee Tuur, nu heb ik geen tijd meer voor jou, ik moet voor Britt zorgen!!!!!" Voilà en daar stond hij dan .... maar allé, hij had de oplossing ... en hij zei: " dan pak ik Marcia". Probleem opgelost !!!!! Deze avond zei ie: "mama is dat erg dat Lore niet meer mijn vriendje wil zijn?". 'tJa wat moet je daar dan op antwoorden???? Marc zei: als britt groot is komt Lore wel terug. Ja zei Tuur, dat is nog heel lang want die Britt is nog heel klein zunne .... Allé, de school is weer begonnen .... nog zeven weken en het is kerstvakantie ... kerst ... boom tijd! Ik ben al aan het aftellen!!!!! Groetjes, Sonja |
| 07/11/2008 @ 12:35 | oeps ... Ik dacht - nee was er vast van overtuigd - dat er geen school was as maandag. Nu hoor ik vandaag dat er gewoon klasje is. Telaat, wij vertrekken zondag naar Euro Disney tot donderdag dus ... dat dagje gaan we ons niet aantrekken... zolang we kunnen profiteren van de "niet schoolvakanties" gaan we dat zeker doen. Voor diegene die wel geluk hebben en maandag wel thuis zijn: geniet van een lekker lang weekend!!!! Groetjes, Sonja |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zijn er nog mama's uit Balen?

Ben zelfs zondag even met ons Hanne naar Balens Trefpunt geweest, m'n eerste kerstmarkt gedaan 
Waar is de tijd dat jullie met jullie ukkie naar de babymassage gingen terwijl ik aan het wachten was in de wachtkamer van de gyn 
Alvast veel beterschap voor hen beiden hoor