< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
03/11/2008 @ 22:16

eerlijk
Eerlijk zijn is heel wenselijk ....zo zei Tuur zijn liefje deze ochtend: "nee Tuur, nu heb ik geen tijd meer voor jou, ik moet voor Britt zorgen!!!!!"
Voilà en daar stond hij dan .... maar allé, hij had de oplossing ... en hij zei: " dan pak ik Marcia".

Probleem opgelost !!!!!

Deze avond zei ie: "mama is dat erg dat Lore niet meer mijn vriendje wil zijn?".
'tJa wat moet je daar dan op antwoorden????

Marc zei: als britt groot is komt Lore wel terug.
Ja zei Tuur, dat is nog heel lang want die Britt is nog heel klein zunne ....

Allé, de school is weer begonnen .... nog zeven weken en het is kerstvakantie ... kerst ... boom tijd!
Ik ben al aan het aftellen!!!!!

Groetjes,
Sonja
Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 09:18
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ocharme die Tuur

Heeft onze meid het zo gezegd ja?

Ach, dat waait wel weer over, en binnenkort heeft Tuur er gewoon een nieuwe vlam bij

Lore is alleszins heel blij dat haar vriendinnetje Britt nu ook naar school komt, de ganse vakantie heeft ze zitten aftellen "nog 4 keer slapen, nog 3 keer slapen, enz... en dan komt Britt naar school hé mama".

En wat het aftellen naar de kerstboom betreft, daar ben ik ook al volop mee bezig hoor Ben zelfs zondag even met ons Hanne naar Balens Trefpunt geweest, m'n eerste kerstmarkt gedaan

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 10:34
Katrien

Anja, nog een (late) gelukkige verjaardag voor Pieter hé Waar is de tijd dat jullie met jullie ukkie naar de babymassage gingen terwijl ik aan het wachten was in de wachtkamer van de gyn

Hoe gaat het ondertussen in jullie nieuwe woning? Al helemaal gesetteld?

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 14:34
Ikje

Online Status Bekijk profiel
Joke: nog veel sterkte hé meid! Hopelijk voelen jullie je snel thuis in Balen en geniet je nu nog veel meer van Vincent!

Sonja: ja die liefde hé...... Gelukkig stond er dan al een vervangster klaar hé.

Katrien: Ja, waar is de tijd hé. Leuk dat je aan zijn verjaardag gedacht hebt. We hebben er alleen niet van kunnen genieten. Ons ventje was doodziek. Wouter heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen met een longontsteking en blijkbaar heeft Pieter daar toen ook iets van opgepikt. Dinsdag met hem ook naar de ka en vrijdag langs de huisarts, want hij bleef gewoon de hele tijd 40°C hebben. Hij is nu wel al wat beter. Gelukkig maar. Nu mogen ze beiden nog niet naar school en de opvang, extra vakantie voor hen dus. (behalve voor mama). Doe precies niks dan rondrijden. (kiné (beiden), dokter, apotheek, oorarts,.......
Ik hoop dat het snel wat gaat beteren.

Ons nieuwe huisje is nog steeds niet klaar hoor. We kunnen er alleen in het weekend werken en met al die zieken gaat dat natuurlijk ook niet zoveel. De plakker is vertrokken, nu zijn we chauffage en vloerverwarming aan't leggen. Dan chape en dan weer een tijdje niks, zodat alles eens goed kan drogen..... (en wij wat kunnen bekomen.)

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 10:12
Katrien

Oei Anja, 2 zieke zoontjes daar bij jullie Alvast veel beterschap voor hen beiden hoor En dat heen-en-weer gerij, ik begrijp perfect wat je bedoelt, zelfs als ze hier niet ziek zijn, doe ik precies niets anders dan van hier naar daar crossen

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 12:35

oeps ...
Ik dacht - nee was er vast van overtuigd - dat er geen school was as maandag.
Nu hoor ik vandaag dat er gewoon klasje is.
Telaat, wij vertrekken zondag naar Euro Disney tot donderdag dus ... dat dagje gaan we ons niet aantrekken... zolang we kunnen profiteren van de "niet schoolvakanties" gaan we dat zeker doen.

Voor diegene die wel geluk hebben en maandag wel thuis zijn: geniet van een lekker lang weekend!!!!

Groetjes,
Sonja
Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 21:39
Katrien

Hey allemaal!

Ik had vandaag gewoon een snipperdagje (dag van 1 november heb ik opgenomen).

Ik ben vandaag nog met onze nieuwe kat Camyl naar de dierenarts geweest, z'n oogje bleef maar ontsteken, en nu heeft hij een krachtiger antibiotica gekregen, hopelijk is hij er binnen een paar daagjes vanaf.

Zaterdag hebben we een lekker dagje zonder kindjes doorgebracht (al ben ik in gedachten wel vaak bij hen geweest, maar uit de sms'jes van ons mama kon ik afleiden dat ze het best naar hun zin hadden). We zijn met ons Hanne en Roel naar de boekenbeurs geweest, daarna een hapje gaan eten in Antwerpen, en dan naar Loft gaan kijken. Kei goeie film

En vandaag zijn we Lore en Senne hun lijstje "naar de sint gaan brengen"

Lore krijgt de dvd van Tinkerbell, een tekenset van Tinkerbell, de play doh set van tandarts, en het spelletje dokter bibber.

Voor Senne hebben we een leesboekje van Bumba, en een grote vrachtwagen van Mega Blocks met autootjes op, en dan nog eentje met een racebaan waar de autootjes vanaf kunnen rijden.

En nu dus aftellen tot de sint al dat leuke speelgoed komt brengen hé

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 10:54
joke vleugels

helaba,

Hoe is het met de Balense mama's?

Katrien: kan deugd doen hé, zo'n dagje zonder de kids.

Vincent krijgt een heel parcour voor zijn autootjes. Voor de rest duploblokjes denk ik. Veel meer zal het hier nie worden, want hij beseft het toch nog nie.

Sonja, hoe was de reis?

groetjes

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 06:27
Karen

Online Status Stuur bericht
Lang geleden dat ik hier nog op was, ik heb belange na nog niet alles bijgelezen
Ik krijg vanavond bij de gyn mijn vruchtwaterpunctie, en heb er enorme schrik voor, niet echt voor de prik, maar wel voor het resultaat..we verwachten ons aan het ergste dan kan het alleen maar meevallen he

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 09:31
Katrien

Karen, na wat er de vorige zwangerschap gebeurd is, kan ik het heel goed begrijpen dat de schrik er bij jullie in zit hoor

De duimpjes staan hier in ieder geval omhoog Hoelang moeten jullie wachten na de punctie voor dat jullie de uitslag hebben?

Hier 2 blaffende kindjes, en we kunnen morgen pas bij de dokter langs... Lore is thuis van school, morgen ook nog, en voor de rest van de week gaan we nog wel zien...

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 14:58
joke vleugels

oei oei karen, hoe komt het dat je een vruchtwaterpunctie moet doen? Veel succes en sterkte !!

Katrien; hopelijk zijn ze snel genezen. Het lijkt dat mijn prinsje ook wat ziek begint te worden. Hij is zo hangerig. Constant op de schoot willen.

Voor de rest heb ik vandaag weer zo een super emo dagske... pf wat kunnen hormonen toch irritant zijn.

groetjes

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 12:03
Katrien

Joke, heb je vandaag al een beter dagje?

Vanmorgen dus met de kids naar de huisarts geweest, Lore haar oortje zag rood, maar het was nog niet echt een oorontsteking. En haar hoest, als die verergert, mag ik beginnen met puffers, maar voorlopig ook nog gewoon siroopjes geven...

Senne mocht wel beginnen met de aerosol, maar nog niet met pulmicort erin, gewoon Atrovent, Ventolin en fysiologisch water.

Hopelijk kunnen we vannacht al wat beter slapen

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 12:39
joke vleugels

ja hoor, hier een veel beter dagje. De dagen van de maand hé

katrien: Hopelijk kunnen jullie vannacht lekker slapen dat ze het snel doorslapen !!

Karen: hoe is het geweest?

groetjes

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 06:39
Karen

Online Status Stuur bericht
pfff, een vruchtwaterpunctie doet pijn man...
Heb 2 dagen platte rust moeten nemen, vaqnaf vandaag mag ik terug aan het werk...op zijn gemakske...
Vandaag of morgen bellen ze met de uitslag, dus nog even in de onzekerheid

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:16
lente

karen: ik duim mee voor een goed resultaat

hier ne hoop ellende gehad, vorige week 6 dagen ziekenhuis gehad, ons nymphe had het rsv virus, de griep en 2 dagen later nog een dubbele longontsteking, nu is ze er eindelijk weer bovenop.

groetjes aan iedereen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]