volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 11:57 Sarah ![]() ![]() | Ja, op die space wel. Maar op deze staan ze nog steeds: http://sepje2911.spaces.live.com/ Ik heb er net een foto'tje van vandaag opgezet ![]() |
| 19/11/2008 @ 11:32 Katrien ![]() | Sarah, waar zijn de fotootjes van je zwangere buikje en de echo's naartoe? Heb je ze van je space afgehaald? Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
| 19/11/2008 @ 10:08 Sarah ![]() ![]() | Joke, denk jij dat je een chocoladetaart kan maken met witte chocolade? Dus dat je een recept neemt en ipv donkere chocolade, witte gebruikt. Zou dat iets uitmaken? |
| 19/11/2008 @ 09:02 Sarah ![]() ![]() | Oh Wendy, dat stelt me al gerust ![]() |
| 18/11/2008 @ 12:30 Sarah ![]() ![]() | Doemme toch, ik heb mezelf zo opgelegd om Nico's verjaardag niet te vergeten maar 't is toch gebeurt. Een fijne verjaardag toegewenst!!!! ![]() ![]() |
| 18/11/2008 @ 12:01 Katrien ![]() | Ahzo ![]() Dan zal ik ook maar snel "gelukkige verjaardag Nico" neertypen hé ![]() ![]() Groetjes, Katrien, Lore en Senne |
18/11/2008 @ 11:43 ![]() | Katrien, ik wist het nog omdat ze geopereerd werd op Nico zijn verjaardag ![]() xxx |
volgende pagina >
[Reageer]

Jonge mama's deel 2