volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/03/2008 @ 19:04 | hallo Ja hier ook alles goed, was het foorum kwijt, want ik wilde jullie wat mededelen. Ik ben namelijk weer zwanger. Heb net een test gedaan. Zal niet weten hoe lang ed. Was namelijk 24 sept. voor het laatst ongesteld geworden. Heel welkom maar heel onverwachts!!! |
| 07/03/2008 @ 19:06 nicci ![]() | jeetje mijn inloggegevens werken niet meer of nu wel?? |
| 07/03/2008 @ 22:23 Renate | Hey Nicci!!! Super gefeliciteerd!!! Lijkt me heerlijk om weer zwanger te zijn!!! Maar ondanks dat proberen wij het nog maar even rustig aan te doen. Maud is tenslotte pas 4 maanden oud!!! Eerst even een tijdje van haar genieten!!! Als je wat meer weet, over hoe lang je zwanger bent en wanneer je bent uitgerekend horen we het graag! In ieder geval wens ik je een hele fijne zwangerschap toe! P.s. Wil je deze keer weten wat het wordt? Liefs Renate |
| 24/03/2008 @ 19:39 Renate | Jeetje zeg Nicci! Al 24 weken, dat is al vet over de helft! Nog een paar maandjes en dan worden jullie weer papa en mama! Echt in sneltrein vaart!!! Geniet er nog maar even van! Het is zo juli!!! Vind je het niet erg dat je er zo laat achter kwam? Groetjes Renate |
| 14/04/2008 @ 21:19 Renate | Hey Nicci, Hoe gaat het met je! Alles rond en gezond zullen we maar zeggen? Heb zelf pas te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is van de tweede. Ik leef weer helemaal met haar mee! Wat is het toch een geweldig mooi iets om zwanger te zijn. Met onze kleine puk gaat alles super goed. Ze is alweer 5 maanden. Wat gaat het toch snel! Liefs Renate |
| 22/04/2008 @ 20:48 Renate | Een totaal andere zwangerschap dus! Dat dat kan, vindt je dat niet raar? Ben je veel ziek geweest? |
| 22/05/2008 @ 22:39 Renate | Jeetje Nicci, wat gaat de tijd snel. Je bent al bijna uitgerekend! Hoe gaat het met je? Ga je nog bewust dingen anders aanpakken dan bij je vorige zwangerschap? |
| 10/06/2008 @ 12:48 | Valt weinig anders aan te pakken.Het komt hoe het komt.Ben al bijna aan het eind. Gaat verder nog prima heb wel een tijdje last van mijn rug gehad en ben 3 keer naar de fysio geweest, waardoor de pijn niet meer is terug gekomen. Mijn meisje begint eindelijk met lopen, dus dat is ook lekker, moet haar dan voorgr. stukken wel nog een handje geven maar beter dan tillen. We zijn nog steeds niet klaar met verbouwen moet nog heel wat gebeuren. Maar ja probeer er maar niet te druk om te maken, verder hebben we alles in huis dus ja anders maar een bedje op de kamer. |
| 10/06/2008 @ 12:50 nicci ![]() | van de week nog een dagje werken en dan lekker verlof. Heerlijk, ben toch wel blij dat ik 4 weken heb gehaald. |
| 29/06/2008 @ 21:47 Renate | Hey Nicci! Hoe gaat het! Laatste loodjes zullen we maar zeggen? Of ben je inmiddels misschien al bevallen... Zou zomaar kunnen. Indien dat niet het geval is, wens ik je een goede bevalling toe! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ben reuze benieuwd naar wat het gaat worden! Ik hoor het wel. Groetjes Renate P.s. Wat jammer dat we nooit meer iets van de anderen horen. We lijken wel nog maar met z'n tweeen te zijn! |
| 01/08/2008 @ 23:54 Renate | Hey Nicci, Ik zie dat je ondertussen bevallen bent! Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Indy. Wat een mooie naam weer zeg! Hoe gaat het met je? Is alles goed gegaan? O, wat heerlijk zeg, die kraamperiode en een babytje erbij! Geniet er maar lekker van. De tijd gaat zo snel en echt babytje zijn ze maar zo even!!! Ik hoop snel iets van je te horen, alhoewel ik nu weet dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt! Tot gauw Liefs Renate |
| 04/08/2008 @ 23:09 Renate | Jeetje zeg! Dan heb je een heftige periode achter de rug! Snap best dat het je allemaal wat opbreekt! Verder alles goed? Drinkt en slaapt ze goed? En hoe vindt Jada het allemaal! Niet jaloers of zo? Dat hoor je namelijk ook nog best vaak! Of gewoon de grote trotse zus! Gr. Renate |
volgende pagina >

gestopt met pil en niet ongesteld worden