< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met pil en niet ongesteld worden

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met pil en niet ongesteld worden
12/08/2008 @ 11:11
esther

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey hallo!
ik heb jullie dankzij een berichtje van nicci weer gevonden, gaaf om te lezen dat het goed met jullie gaat! gefeliciteerd met je dochter nicci, mooie naam! ik hoop dat ze snel wat minder gaat huilen, zal wel weer wennen zijn, gebroken nachten?
en renate, hoe gaat het met maud? 9 maanden alweer zag ik, leuk hoor! kruipt ze al?
met ons gaat het ook goed, femke rent lekker in het rond, meestal is ze echt een schatje ;)
leuk weer wat van jullie te horen!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 16:59
nicci

Online Status Stuur bericht
ze is heel erg lief voor haar zusje. Maar sávonds is het een ramp om haar op bed te krijgen en als Indy op schoot zit, wilt zij ook op schoot. En Indy huilt veel dan doet ze gewoon ff een potje mee. Maar ja vlgs mij gaat dat overal zo.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 23:09
Renate

Online Status
Jeetje zeg! Dan heb je een heftige periode achter de rug! Snap best dat het je allemaal wat opbreekt! Verder alles goed? Drinkt en slaapt ze goed? En hoe vindt Jada het allemaal! Niet jaloers of zo? Dat hoor je namelijk ook nog best vaak! Of gewoon de grote trotse zus!

Gr. Renate

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 20:04
nicci

Ja heerlijk weer zo'n meisje. Het gaat best goed, hoewel de nachten me wel opbreken hoor, pff erg zwaar 2 van die kleintjes, ben ook wel weer blij als de moeilijke periode erop zit (6 a 12 weken). Heb wel een aardige bevalling weer gehad, 22.00 sávonds begonnen de weeen, om de 5 min maar duurde een half min. hele goede weeen om op te vangen. Maar in het ziekenhuis aangekomen, om 3.30 uur werden ze al veel heftiger. 6.30 bijna volledige ontsluiting, maar het zette niet door. Toen hebben ze mijn vliezen gebroken,en mijn blaas geleegd toen kwam ik in een weeen storm. Maar het hoofdje wilde niet echt goed indalen, wat bleek, het was een sterrekijker(ogen naar mijn ogen) dus de breedste kant eerst. Maar al met al toen eindelijk het hoofdje stond is ze nog uit zichzelf gedraaid. Waardoor ik gelukkig geen vacuum pomp of knip heb gehad.Om 9.40 is ze geboren, ze had wel een beetje een scheef bekkie maar dat is allemaal al weer bijgetrokken. Ze was wel erg zwaar en groot, 4265 gr en 54 cm, waardoor we in het ziekenhuis moesten blijven en werd ze getest op suiker, moesten blijven tot maandag middag, ze is ook nog getest op schildklier. Ze is in 12 dagen 12 keer geprikt echt heel zielig. Maar gelukkig is alles goed. We zijn nog wel een keer met haar naar de osteopaat geweest, omdat ze een sterke voorkeur heeft voor rechts met haar nekje, maar er zat maar weinig spanning op.
Verder heb ik wel 3 dagen last gehad van naweeen en 3 dagen van stuwing (geef geen BV). En daarna ben ik 3 dagen ziek geweest en koorts. Dus dat was allemaal wat minder, maar ach!!!

[Laatst gewijzigd door nicci - 02/08/2008 @ 20:06] - Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 23:54
Renate

Online Status
Hey Nicci,

Ik zie dat je ondertussen bevallen bent! Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Indy. Wat een mooie naam weer zeg! Hoe gaat het met je? Is alles goed gegaan? O, wat heerlijk zeg, die kraamperiode en een babytje erbij! Geniet er maar lekker van. De tijd gaat zo snel en echt babytje zijn ze maar zo even!!! Ik hoop snel iets van je te horen, alhoewel ik nu weet dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt!

Tot gauw

Liefs Renate

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:52
nicci

Ach ja snap het aan de ene kant ook wel. Dit forum is natuurlijk voor mensen die zwanger willen raken..... En ja wij blijven een beetje hangen op deze topic (forum). Maar ach het was inderdaad leuk geweest als Esther ook af en toe nog eens zou langskomen. Ik kijk altijd wel even of er nog iets nieuws op staat. Ben het ook een tijdje kwijt geweest. Maar toch gelukkig weer gevonden.

Verder alles goed hier hoor, heb het volgehouden met werken tot 4 wken van te voren. Was wel zwaar hoor, maar het is gelukt. Ook zwaaar is het een kind van 19 bijna 20 mnd om je heen en hoog zwanger zijn. Gelukkig kan mijn meisje eindelijk aardig lopen, dat is wel lekker hoor. Heb een aantal keren fysio gehad voor haar. Verder lag e baby tot 37 weken in stuit en heeft de gyn. hem gedraaid. Dit kan allemaal omdat een 2de kindje pas laat indaald, dus hoefe er niet voor in het ziekenhuis aan toeters en bellen te liggen, kon gelijk weer naar huis. Gelukkig is het nu wel ingedaald, met het hoofd naar beneden. Anders werd het een keizersnede, omdat het kindje te groot zou zijn voor een stuitbevalling. Dus weer een geluk, dat het goed is gegaan. Verder heb ik wel weer een hoge bloeddruk, maar niet zo hoog als 2 jaar gelden, toen moest ik 3 keer per week naar het ziekenhuis. Nu elke week en af en toe een keertje extra.Maar ik ben het wel zat hoor, zeker nu met it warme weer ben niet voorruit te branden. En in bed met draaien doet het erg veel pijn, ben s;nachts veel wakker en elke ochtend dus vermoeid weer wakker. Maar ja nog even volhouden denk ik maar.... Maar van mij mag het gebeuren hoor.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:47
Renate

Online Status
Hey Nicci!

Hoe gaat het! Laatste loodjes zullen we maar zeggen? Of ben je inmiddels misschien al bevallen... Zou zomaar kunnen. Indien dat niet het geval is, wens ik je een goede bevalling toe! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ben reuze benieuwd naar wat het gaat worden! Ik hoor het wel.

Groetjes Renate

P.s. Wat jammer dat we nooit meer iets van de anderen horen. We lijken wel nog maar met z'n tweeen te zijn!

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:50
nicci

van de week nog een dagje werken en dan lekker verlof.
Heerlijk, ben toch wel blij dat ik 4 weken heb gehaald.

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:48

Valt weinig anders aan te pakken.Het komt hoe het komt.Ben al bijna aan het eind. Gaat verder nog prima heb wel een tijdje last van mijn rug gehad en ben 3 keer naar de fysio geweest, waardoor de pijn niet meer is terug gekomen. Mijn meisje begint eindelijk met lopen, dus dat is ook lekker, moet haar dan voorgr. stukken wel nog een handje geven maar beter dan tillen. We zijn nog steeds niet klaar met verbouwen moet nog heel wat gebeuren. Maar ja probeer er maar niet te druk om te maken, verder hebben we alles in huis dus ja anders maar een bedje op de kamer.
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 22:39
Renate

Online Status
Jeetje Nicci, wat gaat de tijd snel. Je bent al bijna uitgerekend! Hoe gaat het met je? Ga je nog bewust dingen anders aanpakken dan bij je vorige zwangerschap?

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 20:09
nicci

Nou ja ik voel me vanaf nov. niet echt fantastisch. Veel buikgriep gehad enzo. Heb nu ook nog steeds last van mijn darmen. Voornamelijk ben ik dit keer op mijn buik gegeroeid. De vorige keer, mijn benen en billen, waren ook aardig uit proporties. Pas mijn zwangerschapskleren van de vorige keer ook niet, die broeken zijn veel te groot. maar ja misschien gaan ze nog passen. Ik had al wel heel veel weggegeven en verkocht. Maar qua zwangerschap heb ik niets te klagen de vorige keer ook niet hoor. Ben nu wel meer moe, maar ja dat komt omdat je geen rust hebt, omdat de kleine constant aandacht nodig heeft. Verder heb ik als ik een stuk heb gewandelt, snel last van mijn rug, naar mijn bil. Dat komt wrs omdat mijn buik laag zit. Ach ja als dat het is :-)
Wel weer heel bijzonder maar toch anders dan de eerste,wel lekker hoor loop nog steeds in het ziekenhuis, elke 3 weken een echo. Moet ook elke keer bloedprikken ivm schildklier, maar tot zover is dat ook allemaal goed.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 20:48
Renate

Online Status
Een totaal andere zwangerschap dus! Dat dat kan, vindt je dat niet raar? Ben je veel ziek geweest?

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 19:56
nicci

Ja haha begin aardig rond te worden, maar het is zo anders dan de vorige keer. Mijn buik zit heel laag, dit kindje beweegt heel veel. Ben inderdaad de laatste weken aardig rond aan het worden.

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 21:19
Renate

Online Status
Hey Nicci,

Hoe gaat het met je! Alles rond en gezond zullen we maar zeggen?
Heb zelf pas te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is van de tweede. Ik leef weer helemaal met haar mee! Wat is het toch een geweldig mooi iets om zwanger te zijn. Met onze kleine puk gaat alles super goed. Ze is alweer 5 maanden. Wat gaat het toch snel!

Liefs Renate

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 08:47
nicci

Het gaat allemaal wel heel snel ja. Ik ben blij dat ik een zwangerschp al een keer helemaal vanaf het begin af aan heb mee gemaakt. Want als dit je eerst kind is dn zou ik het toch wel heel erg hebben gevonden. Nu heb ik er wel een voordeel mee. Hoewel het wennen eindelijk begin te komen. Nieuwe kleren gekocht, mijn buik showen. Nieuwe spullen kopen voor de baby. Had nl al veel verkocht en weggedaan. We hebben vorige week een pretecho laten maken, dus weten het geslacht. En zo gaat het maar door. we zijn de zolder aan het verbouwen. Want ja dat moet ook gebeuren voordat de kleine er is.Dingen regelen, ben nu wel met de paasdagen een beetje tot rust gekomen en veel zitten denken aan onze nieuwe puk. Moet me nu nog verdiepen in kaartjes, adressen, geboortegedichtjes, en natuurlijk een naam.

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 19:39
Renate

Online Status
Jeetje zeg Nicci! Al 24 weken, dat is al vet over de helft! Nog een paar maandjes en dan worden jullie weer papa en mama! Echt in sneltrein vaart!!! Geniet er nog maar even van! Het is zo juli!!!
Vind je het niet erg dat je er zo laat achter kwam?

Groetjes Renate

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 13:28
nicci

Vorige keer wisten we ook wat het werd, ik hoop deze keer dat we er ook achterkomen. Altijd handig met de namen verzinnen en de kleuren van kleding en het kamertje. Ja doe nog maar even rustig aan, maar ja komt het dan komt het. dat zie je maar weer. Vind het nu ook wel raar hoor, en voel me zelf een beetje schuldig naar mijn dochter toe. Straks aandacht verdelen, is ze niet meer ja hoe zeg je dat !!! ons enige kindje. ons meisje, Nou zit alweer met mijn gedachten te ver. Eerst maar eens afwachten.... spannend spannend

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 13:23
nicci

ben ook zo benieuwd. We waren er helemaal niet mee bezig. Zeker ook omdat mijn menstruaatie niet meer naar de geboorte van onze dochter niet meer op gang kwam. En de gyn. had gezegd mochten jullie voor de 2 de gaan laat het dan weten want dan beginnen we met hormoon behandelingen. Omdat hij dacht dat ik pcos had, maar uit een bloedonderzoek bleek dat ik overal op het randje zat. Dus overgang, pcos.Maar ja zou dus wel hormonen moeten slikken. Mijn hele hormoonhuishouding klopt van geen kanten. Heb in september dus duphaston geslikt om weer een menstruatie op te wekken(omdat je min. 2 keer per jaar moet menstrueren, ivm baarmoeder(kanker) slijmvlies. Nou nu een half jaar verder had ik dus net gister de pilletjes weer besteld om weer een menstruatie op te wekken, en heb een afspraak staan bij de gyn. voor een uitstrijkje. Maar dacht voordat ik aan die pilletjes begon, zou ik toch maar eerst een testje doen.Ik was namelijk wat aangekomen op mijn buik, maar verder geen last ergens van. en die had ik dus gadaan, het is echt zo raar. Achteraf denk ik ja daarom moet ik zoveel plassen en heb ik plopjes in mijn buik. Dacht namelijk dat ik grieperig was, ben namelijk erg verkouden. Vanacht legde ik mijn hand op mijn buik en ik voel gewoon iets bewegen en mijn man ook. Zo raar, dat betekend dat ik al heel ver zou kunnen zijn. Het is echt een raadsel voor me. Maar ja di. dus naar de gyn. En ook maar weer een afspraak maken voor de internist ivm schildklier.Dus eigenlijk hadden we dit niet verwacht en gehoopt. Dachten toch echt dat er meer voor nodig zou zijn. Ik heb ook nog nooit verhalen gehoort van mensen die een half jaar niet hebben gemenstrueerd en die plotsklaps zwanger zijn. echt een wonder!!!!

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 22:23
Renate

Online Status
Hey Nicci!!! Super gefeliciteerd!!! Lijkt me heerlijk om weer zwanger te zijn!!! Maar ondanks dat proberen wij het nog maar even rustig aan te doen. Maud is tenslotte pas 4 maanden oud!!! Eerst even een tijdje van haar genieten!!! Als je wat meer weet, over hoe lang je zwanger bent en wanneer je bent uitgerekend horen we het graag! In ieder geval wens ik je een hele fijne zwangerschap toe!
P.s. Wil je deze keer weten wat het wordt?

Liefs Renate

Link naar deze reactie
07/03/2008 @ 19:06
nicci

jeetje mijn inloggegevens werken niet meer of nu wel??

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]