< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
04/09/2008 @ 12:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo meiden,

nog even en dan wordt Kayleigh al 1 heel jaartje oud.
nu hopen op goed weer want tot nu toe heeft zich nog niemand afgemeld voor het feest.
en bij slecht weer moeten we gaan puzzelen waar we binnen 25 personen laten.
dus nog een hele opgave.
dus we blijvendat het goed weer is 21 september.
kayleigh heeft al 4 hele tanden door en ze is er echt verkouden van.
wat hadden jullie bij de 1e verjaardag van julliegekocht?
wij hebben haar een accu scooter van disney prinses.
en we hebben haar duplo gekocht daar is ze zot op.
het is best moeilijk om voor een kind iets te kopen.
want als kayleigh wat ziet dan krijgt ze het ook(meestal)
en mijn ouders hebben haar een driewieler en een step gekocht en mijn zusje heeft haar een glijbaan al gekocht en die gaat haar ook nog wat duplo kopen.
en van mijn opa en oma krijgt ze geld en daar moeten wij haar iets van kopen.
en ik weet ook al dat ze een pop krijgt en kleren etc.
dus het was moeilijk om iets voor haar te kopen.

maar genoeg over ons hoe gaat het met jullie?

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 12:24
mies

hey moppies

hier alles ok
ej loopt..meren deel nog kruipen,maar zo nu en dan zie ik m voorbij stappen,
en dat ondekte ik,omdat hij op onze kamer anat spelen was terijl ik het badje aan vullen was in de badkamer

opeens hoor ik stap stap,dus ik loop de badkamer uit,komt tie zo alsof het de normaalste zaak op aarde is,,zo onze kamer uitgelopen,,haha je had dat koppie moeten zien joh,,,hihi

verder alles zn gangetje,,vd week was het ff drama snachts,om 22:30 werd ie wakker keihard gillen,en dat heeft tot 3:30 geduurd,niets wou ie,en zich maar overstekken,ik wilde zn buik maseeren,gillen,,,ppff!borst wou ie niet,toen gekolfde melk,wou ie beetje,,was t 5 min stil,begon het gegil weer,uiteinedlijk venkel thee voor m gemaakt,en na 4 uur met m opgezetn te hebben,werd t stil,niet helemaal ,,maar hij ging weer slapen!!
overdag hefet hij toen 5 uurtjes geslapen,hij was helemala op arme ukkie van me!!

ronald heeft ene nieuwe baan,is nu chef kok van de jaarbeurs(afdeling beatrix theater)hij werkt van 7 uur sochtends tot 4 uur smiddags,...dus elke avond is me sgat einedlijk thuis,en weekenden vrij,,,tis wenne,want heb al die tijd alles voor mij alleen gehad savonds,,maar tis wel fijn,einelijk meer tijd samen!!

verder zit ej in de fase.ontbijt en lunch slaan we wel over,,,aleen drinken,en fruit,en bv wil ie,,en pas savonds gata tie goed eten,,,

ach hij lijd er verder niet onder dus maak me ook niet zo druk!!

ook ben ik ej aant leren in een ander bed te slapen,we kunne nooit ergesn lang heen want ej vertikt het in een nader be dte slapen,hij gata dan gillen,alsof ie vermoord wordt en komt onder de stess plekken te zitten!

gister wilde ik m thuis in camping bedje leggen,nou hij heeft 50 min gejankt....zodra ik m erin legde was het brullen,,,

vanmoregn heb ik m erin gezet terwijl ik naats m zat te kolven,en laten zien dat je er ook heel leuk in kan spelen,hij heft 20 min samen met mij gespeled zeg maar,toen ik ff naar beneden liep om me melk koud te zetten was t huilen,maar algauw hoorde ik m niet!

dus ik ga eerst 1 keer per dag naast m zitten terwil ie in zn bedje speelt,en zo kan ie leren dat een ander bed ook heel leuk kan zijn..en kunne we hopelijk in febr op vakantie,zonder drama...

ej heeft nu 8 tanden en een stuk kies(halve kies vlgs mij)

hij slaapt goed,,
om 7 uur wordt tie wakker,om 8 uur gaan we naar beneden(half 6 heeft tie al borst op)

10:15 weer naar bed tot 12:30..sosm zelfs 12:45

en smiddags ligt hij een uurtje in bed,niet te slapen maar gewoon te realxen,dat moet van mij,want dan heb ik ff ook weer uurtje voor mezelf,hij vind dat best,en na een uurtje kom ik m halen en is ie weer uitgerust!!!

en ok 19:00 ligt hij er weer in,,en valt metene in slaap!

verder zie ik tegenwoordig dat als niet gaat zoals hij het wil hij beetje begint te piepen,,haha als hij erlang wil ofzo,en ik niet opzij ga,of als hij iets vooruit duwd maar het lukt niet,,haha..ik laat m dan lekker,,,meestal gefet vtie het al snel op...

verder geen nieuws..
ja 1 forum vriendin van me is zwanger van haar 2e(6 wk nu)
1 vrienin van me is 5,5 mnd zwanger van hara eerste(een zoon krijgt ze)

en 1 vriendin van me die 4 wk voordat ej geboren is,bevallen is op 34 wk van een dood kindje is nu 10 wk zwanger...dus spanned weer!!

en 1 vriendin van me ,,is bezig voor haar 2e..en wacht op 15 sept of ze ongi gata worden!!

nou ik ga weer,e-j begint beetje wakker te worden,,,

dikke kus en fijn weekend!!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 12:16
lietje

Hey Allemaal,

Hier ook alles goed, vanmiddag ga ik naar de peuterspeelzaal om robin op te geven ben benieuwd. Hij moest mee, ik had namelijk gebeld en kon het beste langkomen om ff te kijken en dan papieren invullen.
En dan heb ik nog ander nieuws ik ga samen met een vriendin een bedrijfje beginnen genaamd BB Silly en we gaan dan homeparty's geven en verkopen baby en kinder accesoires gericht op de slaapkamer.
Erg leuk en spannend allemaal.

Moedergevoel leuk 1e verjaardag! Wij hebben robin een schommel gedaan en een loopkarretje. Verder ook veel duplo en geld op de bank gezet.
Hoop voor jou dat het mooi weer wordt.

Mies fijn dat het goed gaat met EJ alleen wel gek dat hij dan s'nachts zo gillend wakker wordt. En fijn dat ronald meer thuis is.

Mekkie nog een paar daagjes dan is sophie ook alweer jarig! Wat gaan jullie geven?

Greetz lia

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 16:43
mies

jahhhhhhhhhh ej loopt al een tiere lier
heb gister zn eerste paar schoentjes gekocht
netje schoentjes van het merk: elephant
en 1 paar nike sneackers zo leuk

http://www.sneakertom.com/baby-sneakers-c-33.html?partner=adwords&

leuke site,,,

de eeste keer dat tie op schoentjes liep,viel ie steeds om,,haha was ie niet gewent he,tot nu toe binnen en buiten alleen op blote voetjes,,

sinds dat tie loopt zijn de nachten hells,.hoeplijk komt t snel weer ok,want ik ben helemaal op nu,,,

dikke kus

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:51
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Hiep hiep hoera! Sophie is 2 jaar!!
Nog een gelukkige verjaardag voor gisteren. Hebben jullie een leuk feestje gehad of moet het misschien nog komen?

Wij hebben Joachim zijn feestje afgelopen zondag ook al gehad en hij vond het geweldig. Nog zingen zei hij altijd maar. Hij genoot van alle aandacht.

Lietje, die peuterspeelzaal, met wat kan je dat vergelijken? is dat zoiets als een creche of doen ze er toch iets meer bij? En is dat dan voor een ganse dag? Want hier gaan ze al vanaf 2,5 naar school, vanaf wanneer is dat bij jullie?

We hebben een geweldige vakantie aan zee gehad en plopsaland is echt de moeite. Moeten jullie echt eens doen, ik weet dat het voor vele een heel eindje is. Het is echt gericht op kleine kindjes. Wij moesten wel overal mee in, maar dat vind ik er juist zo leuk aan. Joachim is in 11 verschillende attracties geweest en een bumbashow. Gabriël was een van de kleinste kindjes in de zaal bij de show, maar het meest enthousiaste, alle mensen rondom ons moesten lachen met hem.

Wij hebben Joachim ingeschreven voor de bewegingsschool omdat hij zo een late stapper was heeft hij op dat vlak toch nog een achterstand op zijn leeftijdsgenootjes en daarom gaan we daar naartoe om hem meer zelfvertrouwen te geven tegen dat hij naar school gaat en hij vond het geweldig. Dat is een grote turnzaal waar ze een heel parcour aanleggen waar de kindjes overal moeten overkruipen, klimmen en lopen, met springkastelen, banken,etc.. Inmens groot en tussenin doen ze spelmomenten op muziek bewegen, of met de bal of fietsjes. De bedoeling is dat je constant jouw eigen kind begeleid en dat duurt in totaal een uurtje en dat om de twee weken. er waren 70 kindjes, dus echt wel veel maar het was echt leuk. En ik vond dat hij echt al veel heeft bijgeleerd.

En onze Gabriël heeft al twee tandjes, niks lastig geweest maar ja we weten dat het een sterk kereltje is. En hij staat al op zijn beentjes alleen als hij zich ergens aan vast houdt. Hij is veel heviger en sneller als Joachim, dat is nu al duidelijk.
Het gaat al veel beter met zijn reflux en koemelkallergie, hij slaapt nu veel beter, de laatste dagen wel terug meer last van teruggeven maar morgen terug naar de osteopaat en dan zal het wel terug beter gaan.

Voor de rest hier alles prima, we genieten echt nu van onze knulletjes. Als de zware periode van de nachten voorbij is moet ik zeggen dat het geweldig is twee kindjes. Je ziet hoe ze op elkaar reageren en beginnen samen te spelen. Hint hint

Groetjes van ons

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 07:41
lietje

Hey Allemaal,

Hier alles goed. Robin gaat alles prima behalve dat hij echt een nee ik wil niks periode heeft. Nee schoenen niet aan maar laarzen niet die trui maar een blouse enz. Wel grappig maar ook wel erg vermoeiend helemaal als je haast hebt en dat voelt hij haarfijn aan. Gister bij de groenteboer een hele scene omdat hij een rolletje snoepjes kreeg en hij alle snoepjes daar op wou eten. .
Behalve dat is het een schatje en kletst hij steeds meer.

Heidi, joachim en fam. alvast een hele fijne verjaardag morgen! . Maar ik lees dat je het al gevierd hebt. Dus hopelijk was het een leuke dag.
Wat leuk van die "school" of is het meer een soort peutergym?
Gezellig samen spelen en leren.

Greetz lia

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 20:42
mies

hey meiden

jarige kindjes,,,gefeliciteerd nog

hier gaat alles ok,behalve de nachten,ze zijn vreslijk,sinds ej loopt is het drama.en is ie erg onrsutig,alsof ie alles van de dag aant verwerken is,,,ben echt hele moe,maar dokter zei dat dit gewoon ene fase is waar we door moeten!

ej heeft 1 kies nu,,,en 8 tandjes,.,

verder is ie nu beetje koortsig(38)

sinds 3 wk gana we elke dinsdag morgen naar de speel ochtend hier in de buurt,das speciaal voor thyis blijf kindjes,zo kunne ze toch met andere kindjes spelen en de mamas moeten er gewoon bij blijven,,ej vind het heel leuk!!

verder geen niews,waarcshijnlijk stop ik over 3 mnd met de pil...
maar heb wel tegen ronald gezegt dat ik wel bv blijf geven,dus dat dat best kan dat dat zwanger worden tegen kan houden,,maar we laten de natuur gewoon zn ding doen dan!!

ronald is al 2 wk bezig op zn nieuwe job,en hefet t erg fijn daar,,,savonds lekker thuis en de meeste weekenden ook,dat hefet ronald in 18 jara al niet gehad,hele weekenden vrij...

dikke kus en fijn weekned nog,,,

doeidoei

[Laatst gewijzigd door mies - 20/09/2008 @ 20:42] - Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 10:43

he meiden,

hoe is het hier?
wat fijn mies dat ej al loopt!
kayleigh loopt ook al maar als ze door heeft dat niets of niemand haar vast heeft laat ze zich gewoon vallen.
o,ja nog bedankt voor je felicitatie
het feest was reuze gezellig maar ook wel vermoeiend
we lagen dan ook al vroeg in bed
en ik zag dat jullie al bijna weer aan een 2e baby willen beginnen.
meid ikvoor je dat je snelbent.
wij hebben besloten dat we het alleen bij kayleigh houden.
maar ik zag dat ronald werk heeft gevonden zodat het de meeste weekende thuis is en 's avonds.
dan zou ik me ook niet lang bedenken maar wesly heeft dat niet dus houden we het bij kayleigh.

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 10:53
mies

hoi hoi moedergevoel
fijn dat jullie ene leuk feets hebben gehad!
ja over die 2e..ik twijfelde ook heel erg hoor,toen ronald nog echt tot heeeeeeeel laat werkte,maar nu is hij meeste keeren((Nu is het ff drukste periode)en si dus wel lat huis,,maar over t algemeen gata het ene baan zijn dat hij gewoon tegen 6 uur al thuis is...
dan denk ik als er dan een 2e zou zijn,kan ronald bijv ej in bad doen en ik het andere kindje,,enz enz!
maar goed eerst nog ff me pillen op maken he,,,hihi
en dan kijken hoelang het duurt,ik voel me heel anders om zwanger te raken als bij ej,,bij hem was het echt liever vandaga als mrg,moets zo snel mogelijk zijn,,
maar nu zou ik zoiets hebben,,we zien t wel,is het binnen 1 kere raak ok,,binnen 4 keer raak ook ok,,ik ga de bv ook niet opgeven om mara sneller zwanger te raken hoor,,alles op zn tijd,,zo denk ik er nu over!!

verder alles ok met de rest hier??????

ej zit nu in zo lastige fase..super snel gana huilen als iets maar niet mag of lukt!overdag hel snel moe en zeuren,en snachts weer borstvoeding(hij sliep zo lekker door he)en nu opeens weer 3 keer,,toch niet altijd leuk hoor die bv..maar ja wel het ideale troost middel he,,tis lekker slaap verwekkend voor een kind snachts en voor moeder ook,dus binnen 5 min slapen we weer,,,

verder loopt ej als een trein,en wil t liefst de hele dag buiten zijn,en als ik m binne zet en de deur dicht doe,,ojee nou dan heb ik het gedaan hoor...hihi...wordt tie echt boos,,
ja hij zit nu ff in een chagerijnige fase,,,maar goeddat schijnt er bij te horen he,,

ook is ie verkouden,dus dat zal ook wel meestepen zeker>>??

fijne dag iedereen,,
dikke kus miesje en e-j

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 14:31
lietje

Hey allemaal,

Nou druk hier zie ik al....
Robin heeft een leuke verjaardag gehad de 28e. Hij is erg verwend met cadeaux en visite.

Wel zielig want de volgende dag had hij een ontstoken voorhuid. auw!
Dus antibiotica die heel erg vies was in een drankje, maar dat ging dus niet lukken dus dokter gebeld en toen kreeg hij antibiotica in een rietje dat kon hij zo opzuigen. Na 2 dgn lukte dat dus ook niet meer maar in de appelstroop at hij het wel op. Gelukkig is het nu over want hij moest dus ook 2x daags in bad. Vond hij wel leuk maar ik minder is veel werk en een lekker kliederboel in de douche.

Donderdag ga ik naar de kvk met mijn eigen bedrijfje en kunnen we officieel van start spannend allemaal hoor!

Greetz lia

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 11:49
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Lietje, nog een hele gelukkige verjaardag voor Robin. Ik ben niet meer hier geraakt. Wel zielig van zijn ontsteking, gelukkig is hij er terug vanaf.

We hebben de laatste dagen weer afgezien met Gabriël wenen, wenen van de reflux. Gisteren naar de osteopaat geweest, 's avonds veel teruggegeven mijn hele trui hing vol en toen was het door en was hij terug mijn vrolijk mannetje. Dat gaat dan weer een dag of 10 goed en dan gaat het terug bergaf tot we terug naar de osteopaat kunnen gaan. Ik vind het zo vreselijk om te zien dat mijn manneke zo pijn heeft. De osteopaat zei ook dat het niet normaal is dat hij altijd zo een erge terugval maakt. Ik heb eens een mail gestuurd naar de kinderarts kijken wat hij zegt wat we nog kunnen doen. Ik ben een beetje ten einde raad aan het geraken.

En ondanks alles begint het terug te kriebelen voor een derde raar he. We gaan zien hoe het met hem gaat tegen de zomer, als het over is en hij kan stappen dan gaan we er vanaf dan terug voor. Als het een gesukkel blijft weet ik het nog niet. Maar met mijn bekkeninstabiliteit mag ik niets heffen dan, dus moeten ze allebei de trap zelf kunnen afgaan. Gabriël staat al heel goed stevig op zijn beentjes, maar zijn voetjes verzetten zit er nog niet in.

Bij Joachim alles prima, fijne leeftijd begint vanalles te vertellen. En meer te knuffelen en zijn broer moet dan bij hem op de schoot komen zitten en als Gabriël weent 'mama broer pijn' en gaat hij speelgoed geven. Echt een ideaal kind om als oudste te hebben hoor.

Groetjes van ons

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 21:03
mies

hey meiden

lietje:nog gefeli met je zoon he...

hier gaat alles ok
ej zit in de fase dat eten niet interesant is,
hij leeft al weken aleen op fruit en warm eten,,en drinken dan!!

1 nachtvoeding(of vroege ochttend voeding)

als ontbijt 125 cc bv,,,en daarna niets meer

tussen door 2 geperse sinasppels

lunch 150 cc bv,,daarna niets meer

als tussen door een peer en appel,en pakje wicky

avond eten gaat super,,,

160 cc bv voor het slapen gaan

zn slaap schema is,,als hij om 7 uur ofzo wakker wordt,gata hij om 10 uur weer slapen,en slaapt dan zo 2 uurtjes,,(tot 12 uur ofzo)en om 15:00 leg ik m weer in bed,gata niet slapen,maar speelt rsutig 1,5 uur in zn bedje,hij vin ddat heerlijk!en om 18:45 ligt hij in bed!

vd week slipe hij paar keer tot 8:30 uit en deed m dan om 12:00 in bed,en sliep dan tot 14:30

maar 1 keer per dag in bed is toch nog ceht te weinig voor hem..

verder gene nieuws,ja 5 dec is me laatse pil,en gaan we ervoor,,hihi
geen haast .niet sexen op tijd en comando heb trouwens nog geen cyclus,dus zou niet weten of ik vruchtbaar ben,en zo wel,waarneer dat is)

oja ej is weer kiezen aant maken,maar geef 2 keer per dag van vsm pilletje chamodent,,,en dat helpt vrij goed!!!

fijn weekend allemaal,
ronald is za en zo vrij
en vlgs week,woe,vrij,za en zo...heerlijk!!

dikke kus van ons

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]