hey moppies
hier alles ok
ej loopt..meren deel nog kruipen,maar zo nu en dan zie ik m voorbij stappen,
en dat ondekte ik,omdat hij op onze kamer anat spelen was terijl ik het badje aan vullen was in de badkamer
opeens hoor ik stap stap,dus ik loop de badkamer uit,komt tie zo alsof het de normaalste zaak op aarde is,,zo onze kamer uitgelopen,,haha je had dat koppie moeten zien joh,,,hihi
verder alles zn gangetje,,vd week was het ff drama snachts,om 22:30 werd ie wakker keihard gillen,en dat heeft tot 3:30 geduurd,niets wou ie,en zich maar overstekken,ik wilde zn buik maseeren,gillen,,,ppff!borst wou ie niet,toen gekolfde melk,wou ie beetje,,was t 5 min stil,begon het gegil weer,uiteinedlijk venkel thee voor m gemaakt,en na 4 uur met m opgezetn te hebben,werd t stil,niet helemaal ,,maar hij ging weer slapen!!
overdag hefet hij toen 5 uurtjes geslapen,hij was helemala op arme ukkie van me!!
ronald heeft ene nieuwe baan,is nu chef kok van de jaarbeurs(afdeling beatrix theater)hij werkt van 7 uur sochtends tot 4 uur smiddags,...dus elke avond is me sgat einedlijk thuis,en weekenden vrij,,,tis wenne,want heb al die tijd alles voor mij alleen gehad savonds,,maar tis wel fijn,einelijk meer tijd samen!!
verder zit ej in de fase.ontbijt en lunch slaan we wel over,,,aleen drinken,en fruit,en bv wil ie,,en pas savonds gata tie goed eten,,,
ach hij lijd er verder niet onder dus maak me ook niet zo druk!!
ook ben ik ej aant leren in een ander bed te slapen,we kunne nooit ergesn lang heen want ej vertikt het in een nader be dte slapen,hij gata dan gillen,alsof ie vermoord wordt en komt onder de stess plekken te zitten!
gister wilde ik m thuis in camping bedje leggen,nou hij heeft 50 min gejankt....zodra ik m erin legde was het brullen,,,
vanmoregn heb ik m erin gezet terwijl ik naats m zat te kolven,en laten zien dat je er ook heel leuk in kan spelen,hij heft 20 min samen met mij gespeled zeg maar,toen ik ff naar beneden liep om me melk koud te zetten was t huilen,maar algauw hoorde ik m niet!
dus ik ga eerst 1 keer per dag naast m zitten terwil ie in zn bedje speelt,en zo kan ie leren dat een ander bed ook heel leuk kan zijn..en kunne we hopelijk in febr op vakantie,zonder drama...
ej heeft nu 8 tanden en een stuk kies(halve kies vlgs mij)
hij slaapt goed,,
om 7 uur wordt tie wakker,om 8 uur gaan we naar beneden(half 6 heeft tie al borst op)
10:15 weer naar bed tot 12:30..sosm zelfs 12:45
en smiddags ligt hij een uurtje in bed,niet te slapen maar gewoon te realxen,dat moet van mij,want dan heb ik ff ook weer uurtje voor mezelf,hij vind dat best,en na een uurtje kom ik m halen en is ie weer uitgerust!!!
en ok 19:00 ligt hij er weer in,,en valt metene in slaap!
verder zie ik tegenwoordig dat als niet gaat zoals hij het wil hij beetje begint te piepen,,haha als hij erlang wil ofzo,en ik niet opzij ga,of als hij iets vooruit duwd maar het lukt niet,,haha..ik laat m dan lekker,,,meestal gefet vtie het al snel op...
verder geen nieuws..
ja 1 forum vriendin van me is zwanger van haar 2e(6 wk nu)
1 vrienin van me is 5,5 mnd zwanger van hara eerste(een zoon krijgt ze)
en 1 vriendin van me die 4 wk voordat ej geboren is,bevallen is op 34 wk van een dood kindje is nu 10 wk zwanger...dus spanned weer!!
en 1 vriendin van me ,,is bezig voor haar 2e..en wacht op 15 sept of ze ongi gata worden!!
nou ik ga weer,e-j begint beetje wakker te worden,,,
dikke kus en fijn weekend!!