< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
20/11/2008 @ 16:50
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Lietje, ik kan geloven dat je druk bezig bent. Ik hoop echt voor jullie dat het een succes wordt! De site is in elk geval heel leuk in elkaar gestoken.

Wij zijn vandaag op controle bij de kinderarts geweest en Joachim is helemaal genezen!
Ook zijn plassertje is genezen, de dokter (is al een oudere man) zei dat het gewoon jammer is dat daar nog altijd een taboe-sfeer rondhangt. Het consultatiebureau zegt je er niks over maar hij krijgt de ene na de andere binnen met een ontsteking dat de etter eruit spuit en daar kan alleen een operatie nog helpen gewoon omdat de ouders niet gezegd wordt het regelmatig in bad het velletje eens wat naar achter te doen zodat het wat gespoeld kan worden in het water.

Goed dat we dit nu weten voor Gabriël want zo een ontsteking is niet niks hoor, Joachim heeft nog bang om te plassen en hij zit het op te houden.

Nog een paar daagjes van mijn schatje genieten en dan maandag terug gaan werken.
Ik ben echt blij dat ik een week mocht thuisblijven van de dokter.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 22:45
lietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Allemaal,

FF niet geweest sorry, maar ben onwijs druk geweest.
Check mijn site http://www.bbsilly.nl Dan snap je het wel.

Hier alles goed, robin vrolijk, ondeugend en vol praatjes.

Heidi wat een verhaal een van mij voor je hele gezinnentje.
Wat een pech zeg.
Robin had laatst ook al een onstoken voorhuidje die was gelukkig na 2 dgnen niet meer pijnlijk maar nu nog vindt hij luier verschonen niet leuk meer.
Veel sterkte.

Mies spannend.

Mekkie wel kom terug .

Fijn te horen dat het met de rest wel goed gaat.

Greetz lia

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 13:25
Heidi

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik hoop echt dat we nu een leuke periode krijgen. Maar positief denken he

Ik ben wel al wat meer uitgerust, maar Joachim eist heel veel van ons nu, hij vraagt heel veel aandacht, is snel driftig, en kan niet alleen spelen. hij heeft natuurlijk ook nog veel pijn en zal zich nog zwak voelen. Ik heb zijn vorige maat van broeken moeten boven halen je moet niet vragen hoeveel hij afgevallen is.
Het eten begint nu wel heel goed te lukken.
Ik weet dat we terug wat strenger gaan moeten zijn voor hem (hij heeft ontzettend veel aandacht gehad van ons allebei) maar we hebben besproken met ons tweeen ermee te wachten tot zijn plassertje genezen is. Hij zal van de afgelopen week ook wat moeten verwerken.

Gisteren leek hij niet te willen slapen en ik hoorde hem maar zeggen Joachim bravo, omdat we dat altijd zeggen als we zijn plassertje hebben verzorgd, dus hij is daar veel mee bezig om dat allemaal te verwerken. Toen ben ik dan maar een verzonnen verhaaltje gaan vertellen voor hun beiden en ik stopte even omdat Gabriël had teruggegeven en Joachim zo van 'en toen', teken dat hij toch wel echt aan het luisteren was.

Groetjes van ons

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 09:27

heidi,

beterschap daar.
het zit jullie idd niet mee.
nou meid een dikke knuffel aan de patient.

van Kayleigh & dawy

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 20:50
mies

heidie,,lieffie toch...beterschap is jullie wel gegund hoor,jeetje he!!

dikke knuff van ons

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 15:20

Heidi ik wilde je een pb'tje sturen maar dat staat denk ik uit bij jou???

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 15:19

ocharme joachim toch nu ook nog een ontstoken piemeltje het zit hem echt niet mee.
Ik moest inderdaad wel gelijk aan jou denken Heidi, eerst al die toestanden met Gabriel, nu dit weer. Kan me voorstellen dat je er echt wel even doorheen zit hoor. Meer dan een virtuele knuffel kan ik je helaas niet geven
Hoop dat je een beetje hulp hebt in je omgeving om ook jou (en de rest) te ontlasten...

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 09:58
Kathy

Dikke knuffel, Heidi!

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 21:25
Heidi

Hey allemaal,

Onze Joachim is mee naar huis gemogen om 18u is de dokter nog langs geweest, zijn longen zijn nog niet volledig zuiver, dus we moeten 4x per dag blijven aerosollen en dan donderdag op controle gaan en waarschijnlijk dan terug een röntgenfoto van de longen laten nemen.
Nu hadden ze nog een urinestaal afgenomen en had de verpleegster gezien dat zijn piemeltje wat rood zag, de dokter keek dat na nu blijkt zijn hele piemel ontstoken te zijn en die trekt zijn velletje ineens helemaal naar achter, dat zag helemaal blauw-paars en witte bolletjes. Nu dat er ook nog eens bij, schreeuwen niet normaal. Elke keer dat hij moet plassen is hij aan het krijsen van de pijn. Nu moeten we daar 3x per dag zalf aansmeren.

Ik heb het er allemaal zo moeilijk mee, ik heb het emotioneel heel zwaar van die zware week en we hadden al zo afgezien met Gabriël al die maanden en nu dit weer, ik heb zo het gevoel dat ik momenteel aan het eind van mijn latijn ben.

Ik hoop dat met jullie kindjes alles ok is.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 15:15

och jee Heid toch Wat schrikken zeg met Joachim. Moet er niet aan denken dat ons zoiets zou gebeuren. Ik zou echt in alle staten zijn vrees ik
een heel heel heel dikke knuffel voor Joachim en ook voor jou natuurlijk voor de schrik!!!
Hoe is het nu met je ventje?

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 12:30
Kathy

Wat een verhaal, heidi. Veel sterkte!

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 12:29

hallo heidi,

dat is idd schrikken.
ik geloof ook dat mijn hart zou stil blijven staan.
het was dus idd geen vakantie te noemen.
hopelijk gaat het nu beter met hem en gelukkig had je je ouders bij je op vakantie.
Nou meid veel sterkte daar en een dikke beterschapsknuffel van hier uit Stein van

Dawy en Kayleigh

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 10:05
Heidi

We zijn terug van vakantie, je kan het geen vakantie noemen, echt verschrikkelijk geweest.
Het park en huisje waren perfect, prachtige natuuromgeving maar we hebben er niets aan gehad.
In het kort gezegd: Vrijdag toegekomen, zaterdag is Joachim beginnen hoesten naar de dokter en aerosollen, zondagnamidag 40° koorts terug naar de dokter volgens hem een ooronsteking antibioticum beginnen geven, die nacht braken (niets meer gegeten van zaterdagavond, wel kleine slokjes water), tegen maandagavond was de koorts veel minder, die nacht terug braken, dinsdag lag hij futloos op de zetel en reageerde nog amper, met hem naar de kinderarts, zij dacht hersenvliesontsteking we moesten dadelijk door naar het kinderziekenhuis in Marburg (1u rijden) en mochten niet treuzelen, je kan geloven hoe onze tikker ging, mijn maag draaide. We waren op dat moment echt bang om hem te verliezen. Ik heb hem in de auto de hele tijd wakker gehouden. In het ziekenhuis aangekomen, bleek het om een virale longontsteking te gaan en hij was aan het uitdrogen. Hij heeft daar van dinsdag tot vrijdag gelegen, 48u aan de serum en vanaf donderdag geen koorts meer gehad, maar nog heel suf en uit zijn eigen niks willen eten, beetje drinken. Na lang zeuren hebben we hem vrijdag toch meegekregen en zijn dan in 1 stuk doorgereden (4u rijden)naar het ziekenhuis hier in de buurt en daar is hij momenteel nog, normaal gezien zou hij tegen de avond naar huis mogen.

Gelukkig waren mijn ouders ook mee op vakantie en hebben zij voor Gabriël gezorgd en hem mee naar huis genomen, zodat mijn man en ik afwisselend bij Joachim in het ziekenhuis bleven en de andere in het huisje kon bijslapen.

Ik hoop nooit meer één van mijn kinderen zo futloos te zien en dat ze op niets reageren,zelfs niet op hun favoriete tekenfilmpje. We waren echt bang om hem te verliezen en dat in een vreemd land. Hij is nu ook heel opstandig en gefrustreerd door al de emoties van de afgelopen week.

Ale dat was ons verhaal, ik ga nu wat kleren bijeenpakken en terug naar het ziekenhuis, hopelijk mag hij straks mee.

Groetjes

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 22:00

zo hehe ik heb het topic weer gevonden, was het helemaal kwijt en kreeg geen reacties meer

t is hier ook erg druk met 2 kindjes die allebei flink aandacht vragen.

Ik zie dat jullie er bijna weer voor gaan Mies? Wat spannend

En Kathy zwanger, tja dat wist ik dus al wel maar niettemin heel erg leuk!

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 13:01
Heidi

Miesje, ik begrijp jou angst wel hoor, maar blijven geloven dat het zo goed gaat gaan als bij ej!

Hier gaat het met Gabriël beter en beter, ongelooflijk nu we weten wat we moeten vermijden, kan ik geloven dat de borstvoeding van geen kanten ging, dat at ik natuurlijk ook allemaal.
Hij kan nu heel mooi spelen zonder de hele dag door dat gezeur en geween, gaat slapen zonder wenen, wordt niet huilend wakker. Echt een ongelooflijk verschil. Hij krijgt wel nog medicatie, hopelijk kunnen we daar binnenkort ook mee stoppen.

Ik ben hier druk aan het inpakken, we vertrekken morgen voor een weekje naar Centerparcs in Duitsland (in de buurt van Winterberg, sneeuwgebied), er zal wel geen sneeuw liggen nu, als het maar droog is en we lekker buiten kunnen wandelen en zo ben ik al blij.
Mijn mama en papa gaan ook mee (wel ander huisje) en mijn zus en haar vriend blijven ook tot maandag, dus lekkere familiereunie en we mogen de kindjes ook eens bij hun laten dan kunnen mijn man en ik ook eens iets leuks doen een saunatje of zo.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 15:20
mies

moeder gevoel..nog gefeli met je man dan he...

hier alles ok
ej is al 2 wk snip verkouden,echt bizar!!
vorige week is hij er echt ziek van geweest,en nu alleen nog veel hoesten en snottebellen
sinds hij verkouden is slaapt hij door,en dan bedoel ik dat ik er tussen 19:00 en 7 uur sochtends niet meer uithoef,,
ik ga dus stoppen met borstvoeidng,want als hij wakker wordt wil hij het niet meer,,

dus stoppen met bv,en over n maandje stoppen met de pil..
ik vind het wel eng hoor om te gaan stoppen met de pil
ik hoop natuurlijk op een zwangercshap en een gezond kindje erbij,maar hoop ook ergens dat het allemaal niet meteen in 1 keer past boem raak is,heb er soort angst vooor,dat het were mis zou gaan ofzoiets,,,
ach we zien wel,,,

dikke kus miesje en e-j

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 09:15

hallo miesje,

nog even he meid.
ikmijn vingers blauw voor je dat je snelbent.
kayleigh begint hier ook los te lopen maar alleen als ze daar zin in heeft.
kruipen gaat natuurlijk veel sneller
gisteren de verjaardag van mijn man gehouden hij is dan wel afgelopen zaterdag jarig geweest maar toen moest hij werken.
hij is alweer 31 jaar geworden en 27 november wordt ik alweer 29 jaar

groetjes dawy & kayleigh

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 10:56
mies

nieuwe fotos op me profiel

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 08:23
lietje

Hoi Allemaal,

Kathy proficat! Wat een cadeautje heb je gekregen.
Kan me voorstellen dat je wel eerst geschrokken bent!
Lekker dat je nu minder werkt. Fulltime is best zwaar met 2 kids en een huishouden. Zou er momenteel niet aan moeten denken om fulltime te werken. Maar is dat geloof ik ook in belgie anders dan in NL of niet?

Hier alles goed Robin begint al echt met zinnen te praten en gaat met de taal met de dag voorruit. 3 november weer naar het buro eens kijken wat ze zeggen.

Heidi wat een verhaal zeg. Het zit jullie ook echt niet mee. Hopelijk gaat het nu beter met dit dieet.

Lady v welkom.

Verder weinig nieuws greetz lia

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 07:26
Kathy

Ik duim met jullie mee, dat het vlug raak is! Veel succes en welkom erbij!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]