Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 31/03/2008 @ 08:14 Kathy ![]() | Van ons heeft ze 2 slaapkleedjes gekregen en het echte cadeau is ze zelf mee weest kiezen. Ze heeft zo'n autootje van cars gekozen met afstandsbediening. |
| 31/03/2008 @ 08:04 lietje ![]() | Serjenka, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hopelijk heb je een fijne dag gehad met veel visite en cadeautjes. Wat hebben jullie haar gegeven? Greetz lia |
| 30/03/2008 @ 20:18 Kathy ![]() | Bedankt hoor! Leuk dat joachim z'n eerste pasjes alleen gezet heeft. Ik geloof dat het niet lang meer zal duren eer leander los zal zitten, het lukt hem al enkele seconden. |
13/03/2008 @ 19:30 ![]() | he lietje, wat erg! maar gelukkig is je vader ongedeerd. hopelijk is hij over de schrik heen? en gelukkig heeft hij onderdak. |
| 13/03/2008 @ 07:14 lietje ![]() | Hey Allemaal, Gisternacht is het huis van mijn vader afgebrand. Het heeft erg geonweerd en toen is de bliksem ingeslagen. Gelukkig heeft hij niks en is de brand niet overgeslagen op de stallen. Wel erg hoor alles weg, geen dak meer boven je hoofd. Om tien voor 5 kreeg ik van hem een telefoontje. En ben voor dat ik ben gaan werken nog even wezen kijken maar je gelooft het pas als je het ziet. Mijn vader kan nu in het huis van familie logeren zo lang. Dus hij heeft in elk geval onderdak. Ook heeft hij nog wat schilderijen, computer en een paar waardevolle dingen eruit kunnen halen. Maar hij stond wel op blote voeten in pyama en een jas aan buiten. Gelukkig waren er laarzen in de stal. http://www.tctubantia.n...-door-blikseminslag.ece Op deze link kun je het wel zien. Greetz lia |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

.
Kayleigh
, hij had dat eigenlijk nooit officieel gedaan en hij wist dat ik dat erg vond
Gelukkig is hij zelf ongedeerd maar jeee, wat erg! Het lijkt me zo verschrikkelijk als je hele boeltje afgebrand is