< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
21/03/2008 @ 18:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ff bijgelezen maar geen tijd om te reageren sorry, k probeer het later nog wel een x

Fijn Paasweekend allemaal

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 10:10
knorretje

Kissie, hoe is het met Lynn, is ze alweer beter? En is het wat geworden gisteren met het huurhuis?

Ben aan het werk, dus even geen tijd om verder te schrijven. Tot snel!

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 13:15
kissie

hoi hoi
jaja het huur huis is wat geworden en we kunnen als het niet een paar dagen eerder is op 19 mei er in en sleutel overdaracht van ons huis is 5 juni dus ja het komt in de buurt

maar nu waren wij bezig voor britt voor nieuwe scholen aan te melden en met verzekerings spul bleek dat britt bij de verzekering als overledenne staat en de verval (overlijdingsdag) met 3 september 2006 nou toen kwam britt dus uit het ziekenhuis met die hersen ontsteking hoe kun je nou zon fout maken ik ben echt laaiend
maar goed we zijn er weer mee bezig en hopelijk kunnen we alles weer recht trekken

nou ik heb verders geen nieuws

wie heeft hier hyves zoja doe dan ene pb en laat me je naam en woonplaats weten kan ik je op zoeken en toevoegen wel erg leuk he

ik heb het ook als je andersom wilt zoeken ook goed laat het me weten en ik stuur je mijn gegevens

groetjes kissie

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 18:13

kissie ik heb hyves marmix.hyves.nl

ben ziekjes niks aan en moet nu eten dus helaas ben er weer vandoor.
Verder alles oke hier. Sophie kan echt al heel veel woordjes zeggen en ook al kleine zinnetjes. Zooo schattig

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 19:42
knorretje

Kissie, gefeliciteerd met het huis! Nu moet je echt gaan inpakken!! Nog twee maandjes, spannend hoor.

Mekkie beterschap!

Mijn hyves: mhj-kruit.hyves.nl

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 09:31
Kathy

Ik kom later ook nog eens goed reageren... Finn is geveld door het rota-virus, diaree, overgeven en heel veel pijn. Korte nachten voor zowel dochter als mama en een heel hangerige peuter. Ben ontzettend moe. Het wordt hier echt hoogtijd dat het eens echt lente wordt zodat de kindjes kunnen genezen

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 09:51
Lieke

Oei Kathy, dat is minder... gelukkig heb ons Ella daarvoor laten inenten... hopelijk gaat het snel beter.

Kissie, bijna verhuizen... het komt dichterbij...

Mekkie, veel beterschap! Leuk hè als ze zo babbelen, Ella haar mondje staat hier ook geen 2 minuten stil, alles maar nazeggen, best grappig!

Gisteren belde ze me van de crèche dat Ella gevallen was, ze was met haar hoofd op de rand van een klein stoeltje gevallen, dus een snede in haar wenkbrauw... ze hadden het dichtgeplakt, maar ik ben haar toch maar voor alle zekerheid gaan halen om langs de dokter te kunnen gaan. Gelukkig moest het niet genaaid worden, ze hebben het gelijmd met huidlijm, gelukkig maar dat er zoiets bestaat, want Ella heeft het totaal niet op dokters staan, laat staan op een dokter die haar moet verdoven en naaien. Ze heeft daar al heel het kot bijeengebruld om enkel maar die lijm te kunnen aandoen.

Oh ja, ik heb enkele fotootjes bij op mijn profiel gezet...

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 12:52
kissie

he hallo
het viel mee met britt in het gemeente register stond ze gewoon in en het is dus alleen bij de verzekering grrr ben nog wel boos hoe kan dat nou

lynn ligt nog weer even in bed en britt is hier de boel aan het verbouwen

ik heb jullie al toe gevoegd aan hyves iedergeval uitgenodigd ik hoor het wel

lijkt me wel leuk

groetje skissie

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 15:13

Lieke, Ai dat was schrikken voor Ella

Kathy weer bijna NOD zie ik Deze maand goed geklust?

Ow sophie wordt net wakker

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 18:04
Kathy

Lieke wij hebben hier ook zo een schreeuwertje in huis als het op dokters aankomt. Amaai, echt een beproeving.

Mekkie ik hoop dat we op het goede moment geklusd hebben, woensdag zullen we meer weten

Hier is het allemaal niet zo goed voor het moment, ons hondje is heel erg ziek en er zit een kans in dat we hem gaan moeten laten inslapen. Vrijdag weten we meer.

En bovendien heb ik buikgriep of zo iets... misselijk, koorts, deze morgen moeten braken. Finn is vandaag bij mijn ouders gegaan want ik kan gewoon mijn bed niet uit. Mijn wederhelft moest werken deze middag.

Ik kruip mijn zeteltje weer in.

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 10:02
knorretje

Kathy, beterschap en sterkte met jullie hond. Ik duim voor je!! Hoop dat je deze week ook goed nieuws kunt brengen!

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 09:44
Kathy

Dat hoop ik ook Knorretje... het tij mag eens keren want 't is hier de laatste tijd al erg geweest

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 20:11
knorretje

En Kathy??? Is het positief nieuws?

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 22:14

Owww kathy ik hoop zo op goed nieuws voor je

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 09:27
Lieke

Kathy, goed nieuws??? voor jou!

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 10:49
khira

Kathy, en??? :o) Ik duim!

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:16
Kathy

Ohhh al die meelevende berichten... ik denk dat ik zwanger ben, (volgens die streepjes op de zwangerschapstest toch)jihaaa... maar er is nog niemand die het weet. Zelfs mijn vriend niet. Ik heb om 12.30 uur een afspraak bij de huisarts om mijn bloed te laten prikken en als die bevestigt dan wil ik het vanavond op een originele manier aan mijn vriend vertellen.

Iemand ideeën????

[Laatst gewijzigd door Kathy - 03/04/2008 @ 11:17] - Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:33

Oooh joepieeeee dat zou echt zo tof zijn Kathy
En een positieve test is een positieve test he!!!
Hihi wij voelen ons wel vereerd dat we nu als eerste het nieuws hebben

Ik had toendertijd mijn test in een babyflesje gedaan en zo aan mijn man gegeven. Eerst begreep hij het niet want hij dacht dat ik de test nog moest doen. Toen zei ik kijk eens goed en zag hij het wel

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:34

Je kunt natuurlijk ook Finn een shirtje of zo aantrekken met een tekst erop of haar de test laten geven in een doosje of zo.

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 13:08
Lieke

Kathy, wauw dat is super!! Wat een goed nieuws!! Finn wordt grote zus!! Ik vind het echt fantastisch voor jou!!!!
Ik zou ook de zwangerschapstest in een doosje doen ofzo en dan dr Finn laten afgeven!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >