Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 21:14 knorretje ![]() | Annika's favoriete woord is auto's. Dus ja, ook meiden vinden auto's leuk... |
| 22/08/2008 @ 10:36 khira ![]() | oh ja, ik heb vanmorgen de mand met de autootjes afgegeven in de opvang en de OM was enorm opgetogen, ze zei me dat de meisjes ginder heel graag met autootjes spelen, oef :o) |
22/08/2008 @ 18:16 ![]() | ow ja kissie mijn cyclus is tegenwoordig netjes 28 dagen hoor ben dus alweer bijna van mijn af maar nog ff geen tijd gehad mijn banner aan te passen hihi |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er mama worden in mei 2006?

is goed nieuws!!
want ik ga er niet van uit dat het zo moet zijn en wacht nu geduldig af tot het vanavond zou doorbreken of morgen dan 

Laat je maar lekker verwennen door papa en mama en iedereen 
?
Verdrietig, boos en kwaad op mijn eigen lichaam. Bloeden werd gisteren steeds erger, tot ik het niet meer kon ontkennen. Heb me echt zwanger gevoeld, dus ik ben bang dat het mis is gegaan bij de innesteling of dat het vruchtje zich niet goed heeft ontwikkeld. Ben nu al iets rustiger, maar was gisteren wel in een echte depri bui. En hoe lief je man dan ook is en hoe teleurgesteld hij ook is, voor hem is het dan toch anders omdat hij niet continu met dat lichamelijke gevoel wordt geconfronteerd. Maar we hebben er wel even goed over gepraat. En hebben nu ook echt begrip voor elkaar. Maar had gisteren echt zo'n gevoel van 'ik wil het niet nog een keer proberen, ik wil dat het nu gelukt was'... Kan nu ook al een heel klein beetje relativeren. Liever dat het dan zo vroeg misgaat, dan wanneer je al 8 of 12 weken zwanger bent. Maar, het duurt nog wel een weekje denk ik voor ik weer echt positief ben.