< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
21/08/2008 @ 15:54
knorretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Khira, spannend hoor. Ik blijf toch voor jou nog een beetje hopen! Maar ja, jij kunt ook niet meer doen dan afwachten. En een verjaardagspartijtje voorbereiden natuurlijk! Bijna 2 jaar...

Kissie, leuk he dat die meiden van je al zo groot worden! Leuk ook dat ze zo kort op elkaar zitten en echt met elkaar optrekken.

En ja, hier nog even afwachten. Ik weet het niet zo goed. Ben opzich heel positief (maar dat was ik vorige keer ook). Positieve zit wel een beetje in m'n aard. Maar heb al een paar dagen ferme steken in m'n onderbuik. Was gisteravond ook serieus misselijk. Maar ja, aan de andere kant zou het nog veel te vroeg zijn om dat soort klachten al te hebben, dus ik ben ook weer bang dat ik me van alles in m'n hoofd haal. Heb nu dus maar besloten om even de rust te bewaren en zo goed als mogelijk af te wachten. En niet mezelf aan te praten dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, want dan val ik weer in zo'n gat volgende week.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:25
khira

Knorretje, ja dat is het, je voelt vanalles, maar of dit er nu echt iets mee te maken heeft... Ik maak mezelf ook elke maand weer stapelgek, dus ik test niet meer tot ik effectief een paar dagen overtijd ben gegaan. Ook het aandringen van mijn moeder helpt me niet echt om mezelf rustig te houden ;o) Ze vraagt me constant "Voel je al iets, heb je al getest, zou je nu eens niet testen...", ik word er stapelgek van! Tja, geduld is niet onze sterkste eigenschap in de familie ;o)
Misschien was het vroeger toch een stuk eenvoudiger, mijn moeder moest 14 overtijd zijn toen ze pas naar de dokter mocht gaan voor een bloedtest, want HCG-testjes zoals vandaag bestonden toen nog niet. Je had dan ook de verleiding niet om te testen...
Maar ik blijf voor je duimen hoor!!! ;o)

Ik heb gisteren de cadeautjes klaargemaakt die Gilles zal uitdelen in de kinderopvang. Met een labeltje met zijn foto, echt schattig.
Ik heb voor elk kindje een leuk, kleurrijk autootje (ook voor de meisjes, omdat ik al vaak gezien heb dat ook zij daar graag mee spelen). Spelen jullie meiden graag met auto's?
Voor de rest moet ik thuis nog alles in gereedheid brengen, poetsen, taart halen, slingers en ballonen ophangen. Ik heb nog wat werk :o)

Kissie, ja, dat is echt wel leuk dat ze maar een jaar verschillen. Ze zullen later ook veel aan elkaar hebben denk ik.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:14
knorretje

Annika's favoriete woord is auto's. Dus ja, ook meiden vinden auto's leuk...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 22:12

khira nou ik blijf heel hard hoor. Geen is goed nieuws!!

Knor, ik was ook al voordat ik mijn NOD had misselijk bij sophie. Dus het kan zeker wel

Khira, leuk die traktaties! Gilles ook alweer bijna 2 wat gaat dat hard he.
Autootjes, tja sophie heeft wel zon prinsessen loopkar, die vindt ze geweldig maar verder is het echt een meisje meisje. Speelt niet met autos dus. Wel met puzzels, tekent graag, speelt veel buiten en ook graag met poppen en natuurlijk met timmetie

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:33
khira

Ik heb vanmorgen getest met een test van het kruidvat, maar deze was negatief. Ik heb mijn regels nog niet, maar die zullen wel komen...
De vorige test was de digitale van clearblue en deze gaf een licht streepje. Maar ik heb hier ergens gelezen dat die altijd een licht streepje vertonen. Dus ja, het is euforie voor niks geweest.
Ik ga naar de 3de ronde...

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:36
khira

oh ja, ik heb vanmorgen de mand met de autootjes afgegeven in de opvang en de OM was enorm opgetogen, ze zei me dat de meisjes ginder heel graag met autootjes spelen, oef :o)

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 12:30
kissie

hoi hoi
knorretje dat je wat voelt had ik ook en ik weet dat mekkie inderdaad ook last van had destijds waren we samen veel over bezig en zo
maar goed ookal voel je dat je ongesteld moet worden dat zegt nog niks ik heb wat lichte krampjes nog niet eens eigenlijk ik weet niet wat ik moet voelen en ben behoorlijk moe en met flagen misselijk ik maak me bijv wel gek want ik ga er niet van uit dat het zo moet zijn en wacht nu geduldig af tot het vanavond zou doorbreken of morgen dan

khira tja even afwachten he een test hoeft nog niet veel te zeggen ik moet zeggen dat ik kruidvat geen fijne testen vind en niet zon goed gevoel bij heb

mekkie ben jij nu ook 4 a 5 dagen overtijd of is dat niet goed aangepast????

nou ik ga zo maar is boodschapjes doen vooral lekkere dingen hahaha daar heb ik zin in dus dat verklapt al dat de maandstondes voor de deur staan

oh ja vanmorgen britt en lynn weer van psz opgehaald hebben ze een smeerdiploma gekregen voor een boterham lachen
ze zijn zo gek op school en vermaken zich daar prima vooral lynn is gelijk verkocht als ze daar is en britt doet het wel beterder als toen destijds iets minder huilerig

groetjes kissie

groetjes kissie

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:20
knorretje

Khira, fijn dat de traktatie in de smaak viel! Heeft Gilles zelf ook in de gaten dat hij jarig gaat zijn? Vervelend dat je nu op je duivels moet wachten. Want ja, dan blijf je toch ook een beetje hoop houden. Dan kun je ze nog maar beter eerder dan verwacht krijgen zoals jij vorige maand.

Kissie, ja als je allemaal lekkers gaat kopen, dan is dat genoeg bewijs van komende duivels!

Hier is spanning nu echt gestegen. Had net bij het afvegen bloedverlies... En ja, ik weet wat het kan betekenen en hoop ook op een innesteling. Maar ik durf het eigenlijk nog niet te hopen. Ben bang dat het toch niet zo is, of dat mijn regelmatige cyclus opeens niet meer zo regelmatig is (maar ja, kan bijna niet want ik had vorige week donderdag pas een positieve ovulatietest). En ik probeer mezelf ook nog in het hoofd te prenten dat er nog van alles mis kan gaan ook al zou het een innesteling zijn... Kortom, ik word helemaal gek van mezelf. 't Is maar goed dat ik vandaag lekker thuis ben, want ik geloof dat er niets uit m'n handen meer komt vandaag.

Mekkie, fijn dat Sophie een speelkameraadje heeft aan Timmetie! En ik dacht ook wel dat Sophie een echte meisjesmeid is. Annika vindt poppen en knuffels pas sinds onze vakantie (ongeveer een maand) interessant. En dan vooral omdat ze denkt dat haar grote hondenknuffel een echte waf waf is . Verder is ze meer van het boekjes lezen nu, en puzzelen en duplo bouwen.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:43
khira

Knorretje, dat klinkt enorm goed! En als je het uitrekent zit je aan 8 dagen na je ovulatie. Ik had 8 dagen na mijn ovulatie (bij de zwangerschap van Gilles) een temperatuursdip waaraan je kon opmaken dat er een innestelling plaats vond. Ik heb geen bloed verloren, maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Ik duim hoor meid!!!

Tja, hier is het echt vervelend, wachten op Godot zeg maar. De test zegt negatief, maar er zijn nog geen tekenen van komende maandstonden. Ik vind dit zo verloren tijd. Is het negatief, laat dan die maandstonden gauw komen, dan kunnen we snel aan een nieuwe cyclus beginnen...

Nee, Gilles begrijpt het begrip verjaardag niet maar ik zie wel aan hem dat hij weet dat er iets speciaals zal gebeuren, want er hangen natuurlijk niet elke dag ballonnen in huis :o)

Gilles is echt verzot op auto's, in alle vormen en formaten. Maar eigenlijk nog het gekst op tractors. Onze tuin grenst achteraan aan akkerland waar veel traktors op rijden en dit vindt hij fantastisch natuurlijk. Een paar huizen verder in de straat is een traktorherstelbedrijf. Hier staan wel 20 traktors aan de straatkant en als we daar voorbij rijden op weg naar de creche is Gilles helemaal door het dolle heen ;o)
Verder is hij een hele goeie puzzelaar en ook wel verslaafd aan pixar-tekenfilms (Cars, Finding Nemo...). Met blokken speelt hij niet zo vaak. Eigenlijk is hij nog het liefst van al buiten, steentjes rapen, bloemetjes plukken, lopen, op zijn glijbaan spelen. Hij neemt eerst een kleine emmer die hij vult met zijn auto's, die emmer neemt hij mee op de glijbaan en laat de auto's één voor één van de baan glijden. Dan volgt de emmer en nadien Gilles. Het is grappig om hem bezig te zien ;o)

Kissie, het is wel grappig dat we hier allemaal rond dezelfde periode in de cyclus zitten :o)

[Laatst gewijzigd door khira - 22/08/2008 @ 14:43] - Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 16:31
kissie

hoi hoi
nou ik heb me kunnen beheersen in de winkel als ik er voor sta heb ik zoiets van nee en nee en nee geen zin in terwijl ik hier denk jah dat lust me wel
ik had net wel heeeel licht bloedverloes echt een contact bloeding of zo ik weet het niet of naderen menstruatie soms denk ik ja nu komt het maar nee dan trekt het weer weg
ik maak me ook iedere maand druk over misschien dat daarom mijn lichaam zo gek doet en mij voor de gek houd ik weet het niet
want ja als je er over gaat nadenken voel je van alles

khira ja wel lachen ja dat we allemaal gelijk zijn wel fijn he 1 keer kijken en klaar hahahaha

weer een test negatief echt ik heb ook zoiets van duidelijk ja of nee en niet afwachten van hoe of wat dat is niet fijn nu zit je te wachten op iets wat je eigenlijk al verwacht en nu kun je niet verder misschien speelt je lichaam ook wel wat met jou

wel heel spannend hier ik ben gewoon schijnzwanger met jullie omdat jullie er mee bezig zijn kan ik niet achter blijven

nou ik ga zo maar is mijn verbandje plakken want nu zullen ze zo wel kunnen qua gevoel daaaaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 18:16

Ai ai Khira das lastig he. Laat dan maar gewoon je regels komen dan weet je waar je aan toe bent want nu blijf je denk ik toch wat hoop houden. Alhoewel ik natuurlijk stiekem met je mee blijf hopen hoor!!!!

Knor bij jou klinkt het wel positief! Weet je toen ik zwanger was van Sophie dacht ik ook dat mijn hele cyclus in de war was. En ik had ook een miniem beetje bloedverlies met de innesteling. Weet alleen niet meer exact welke dag dat was dat zou ik moeten opzoeken. Denk een dag of 5 na de bevruchting, maar t kan ook een dag of 8 erna geweest zijn

Khira jaaa sophie kan zich ook PRIMA vermaken buiten (En binnen) met een simpel emmertje. Zo leuk he!!

Vandaag een zware dag gehad met name om alle romslomp rondom de pleegzorg en ook de fam van timmetie ontmoet. Kan er alleen helaas verder niets over zeggen hier maar d*mn wat heb ik een hoofdpijn

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 18:16

ow ja kissie mijn cyclus is tegenwoordig netjes 28 dagen hoor ben dus alweer bijna van mijn af maar nog ff geen tijd gehad mijn banner aan te passen hihi

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 12:03
knorretje

Pfoeh, ik vind het toch wel heel spannend hoor. Had gisteren alleen bij het afvegen wat bruinverlies, maar vandaag ook in m'n inlegkruisje. Maar het blijft roestbruin en niet heel veel. En het zou te vroeg zijn voor m'n duivels. Maar doordat het voor m'n gevoel best lang duurt, ben ik toch weer bang dat het wel m'n duivels zijn. Ga vanmiddag lekker even weg, dan krijg ik weer wat rust in m'n hoofd.

Khira, ik denk aan je! En veel plezier op Gilles verjaardag morgen!

Mekkie, ik heb echt bewondering voor jullie, hoe jullie Timmetie weer een veilige plek bieden!

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 18:46
khira

Knorretje, pff, vervelend hé die onzekerheid, ik hoop zo voor jou dat het raak is! Ik heb geen ervaring met een tussentijdse bloeding, dus ik weet echt niet wat ik jou hierover kan zeggen. Ik blijf duimen!!!

Hier momenteel nog niks, maar ik voel mijn rug weer pijnlijker worden en een beetje ongykrampen, dus het zal niet lang meer duren ;o)
Ik ben zelf aan het denken dat mijn cyclus zich een beetje herstelt van vorige maand. Normaal ben ik heel regelmatig (28 dagen), maar vorige maand was dit maar 25 en nu zit ik al aan 31 dagen. Ik heb normaal altijd op zondag mijn regels. Precies dat mijn eitje niet rijp genoeg was na zo'n korte cyclus, en daarom deze wat langer duurt? Tja, ik weet het ook niet, ik vind dit maar bizar...

Bedankt Knorretje, we zullen morgen genieten van zijn feestje! Bijna alles is klaar. Ik ben alleen nog een kroon aan het maken :o)

Meiden, tot later!
Khira

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 20:21
kissie

hoi hoi
ik kom even snel langs kinders lekker in bed en hubby ook hahaha
dus even het rijk voor mij alleen

hier gaat alles goed en mijn zijn vanmiddag netjes doorgekomen had wel even angst er voor omdat mijn voorgevoelens wat anders zeiden maar het is beter zo

mekkie kijk geen tijd dat geeft niet vind je het gek je draagt zorg voor 2 dames en ook ik heb mijn bewonderingen voor jullie

khira spannend en knorretje ook tja wat is het ik weet het ook niet afwachten helaas kunnen we niet meer dan dat he
maar we blijven positief he ik duim mee en ik hoop dat jullie wensen zo gauw in vervulling zullen gaan en dat we weer zwangeren onder ons hebben

nou ik stop ik ga nog even tv kijken en dan lekker vroeg naar bed morgen vroeg weer werken

groetjes kissie

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 07:57
khira

Oef, eindelijk, ik ben ongesteld :o) Ik kan weer starten met een nieuwe cyclus. Ik zit weer op schema zoals voorheen ;o)

Knorretje, hoe gaat het bij jou, nog steeds bloedverlies of is het gestopt? Ik duim dat je zwanger bent!!!

[Laatst gewijzigd door khira - 24/08/2008 @ 08:04] - Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 09:25
knorretje

Ben bang dat dit ook niet mijn cyclus is. Sinds vanochtend verlies ik rood bloed, meestal geen goed teken. Maar wel een hele vreemde cyclus zo. Nog maar even afwachten...

Khira, gefeliciteerd met Gilles!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:01

Gilles van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Laat je maar lekker verwennen door papa en mama en iedereen
Khira jij ook proficiat met je kleine grote man. Wat gaat het hard he, alweer 2 jaar!
Wel heel erg balen dat je juist vandaag je gekregen hebt. Ik had stiekem nog een beetje hoop voor je... helaas...

Knor oei ik had juist zo'n goed gevoel voor jou omdat je dat zelf ook had. Hoop dat het toch nog niet je zijn.

Lieke hoe is het met Daan ?

Kathy hoe gaat het? Nog altijd zo extreem misselijk heb echt enorm met je te doen.

Kissie ik begrijp uit je verhaal dat je toch stiekem elke maand nog een ietsje pietsje hoop hebt dat je geen krijgt? Moeilijk hoor dat het toch nog altijd zo in je hoofd blijft spelen maar ik kan het wel begrijpen. Hopelijk kun je het op een dag toch een plekje geven

Sophie en timmetie zijn allebei snotterig. Hubbie had het ook al gehad. Hopelijk is t snel over. Sophie heeft ook heel slecht geslapen vannacht

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:35
kissie

hoi hoi
gilles gefeliciteerd met je 2de verjaardag
khira je regels zijn er heerlijk man oke niet leuk maar het verwachte is er nu eindelijk en kun je verder

knorretje jeetje wat raar ja zo vroeg al wat aan het rommelen en bloedverlies maar goed ik lees geduldig mee

mekkie de verkoudheid is niet gek he nu met dit weer ik zit eigenlijk te wachten tot die van mij er mee beginnen maar ik mag nog afkloppen
en dat ik iedere maand nog een klein stukje hoop heb op de natuurlijk die in gerijpt ja en nee gevoels matig ja zeker iedere dag continu heel graag maar mijn verstand en de situatie hier thuis zeg ik nee niet verstandig en haal baar

mijn lief zit volgens mij met een burn out het is niet te doen met hem bah bah er komt niks zinnigs uit en doet niks en ligt hele dagen alles komt op mij neer en op relatie gebied wat voor een relatie ja broer zus idee heb ik nu liefde is ver te zoeken en lopen elkaar veel te verwijten

maar goed verders heb ik niks te melden en ga ik ook niet verder op in niet veel zin in om dat openlijkte doen op zon site maar goed ik zie jullie vast wel weer

daaag groetjes kissie

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 08:19
knorretje

Verdrietig, boos en kwaad op mijn eigen lichaam. Bloeden werd gisteren steeds erger, tot ik het niet meer kon ontkennen. Heb me echt zwanger gevoeld, dus ik ben bang dat het mis is gegaan bij de innesteling of dat het vruchtje zich niet goed heeft ontwikkeld. Ben nu al iets rustiger, maar was gisteren wel in een echte depri bui. En hoe lief je man dan ook is en hoe teleurgesteld hij ook is, voor hem is het dan toch anders omdat hij niet continu met dat lichamelijke gevoel wordt geconfronteerd. Maar we hebben er wel even goed over gepraat. En hebben nu ook echt begrip voor elkaar. Maar had gisteren echt zo'n gevoel van 'ik wil het niet nog een keer proberen, ik wil dat het nu gelukt was'... Kan nu ook al een heel klein beetje relativeren. Liever dat het dan zo vroeg misgaat, dan wanneer je al 8 of 12 weken zwanger bent. Maar, het duurt nog wel een weekje denk ik voor ik weer echt positief ben.

Heb het nu in ieder geval met jullie kunnen delen, dat scheelt weer.
En Khira, dan moeten we nu maar samen aftellen, want dan lopen we nu gelijk op!!

Kissie, gelijk heb je. Ik zou ook niet al m'n hebben en houden op de site plaatsen. Sterkte met alles thuis!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >