Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
05/08/2008 @ 18:57 ![]() | Trouwens Lieke je hebt een gewicht om jaloers op te zijn ![]() |
| 04/08/2008 @ 20:48 Lieke ![]() | De eerste fotootjes van Daan staan op mijn profiel!! |
| 01/08/2008 @ 00:06 khira ![]() | Hey Knorretje, Pff, echt jammer zeg!!! Ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn... We gaan samen naar de volgende ronde... Ik blijf duimen!!! |
| 30/07/2008 @ 12:53 khira ![]() | Hey knorretje, en??? Voel je de duivels naderen, of was dat vals alarm? Ik duim hoor!! Lieke, PROFICIAT met je zoontje!! We zijn benieuwd hoor ;o))) Groetjes, Khira |
| 29/07/2008 @ 15:49 Khira | Hey meiden, Knorretje, ik snap je volkomen, het is om gek van te worden hé! Ik dacht echt dat het bij een tweede minder stressen ging zijn, maar het is er niks minder op geworden... Ik hoop alsnog dat jouw duivels er niet aankomen!! Ik blijf voor je duimen meid! kathy, jeetje, het is jou niet gegund, een zwangerschap zonder misselijkheid... Alvast veel sterkte!!!! Mekkie, Het is een hele verandering zeker met Kimberly erbij? Ik kan me voorstellen dat je niks meer gedaan krijgt... Het positieve is wel dat Sophie veel van haar zal opsteken :o) Nog veel plezier met je twee meisjes! :o) Lieke, ik ben benieuwd hoor :o) Is alles goed verlopen? Tot later Khira |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er mama worden in mei 2006?

voorlopig blijft ze bij ons (weet ze zelf nog niet) en op 14 augustus is dan de uitspraak van de kinderrechter voor de komende drie maanden.