< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
06/08/2008 @ 12:30
khira

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi iedereen,

Lieke, leuk zeg dat je nu niet hoeft al te vallen, wat een luxe ;o))
Geniet maar terug van de lekkere dingen!

Mekkie, het is echt niet te snappen dat er mensen zijn die hun kind kunnen verwaarlozen, dat gaat mijn verstand te boven. Ik vind het trouwens heel chique van jullie dat je dat meisje zo goed willen opvangen en haar ook een andere wereld leert kennen! Al zal het niet altijd makkelijk zijn... Fijn ook dat ze zo goed kunnen opschieten met elkaar :o)

Knorretje, haha, dank je, ik vond het ook zo'n schattig fotootje. Ik heb er nog een paar nieuwe op mijn profiel gezet. Een sloeber 1ste klas! ;o) We noemen hem tegenwoordig "meneerke neen-neen". Zijn humeur kan zo enorm wisselend zijn. De ene moment zit hij grappen en grollen uit te halen, en 2 tellen later is hij aan het krijsen "neen neen", als je een pamper wil wisselen. Deze morgen was het weer erg :o) Hij wou geen broek aan, wou geen broek uit, wou geen schoenen aan, wou andere schoenen, die waren uiteindelijk ook niet goed, niks was goed totdat hij zijn fles kreeg, toen was de bui over en het zonnetje en de zotte grappen terug daar ;o)
Op zijn verjaardag komen de oma's en opa's. Het zal gewoon een koffie & taart namiddag worden. Klein en gezellig :o)

[Laatst gewijzigd door khira - 06/08/2008 @ 17:30] - Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 09:58
knorretje

Mekkie, wat vreselijk naar he dat er kinderen zijn die zo verwaarloosd worden. Gaat echt aan je hart. En fijn dat ze bij jullie zo opleeft! Zo zie je dat liefde voor een kind een hoop positieve dingen oplevert. Zal voor jullie straks ook moeilijk zijn als ze weer weggaat. Veel sterkte nog!

Lieke, fijn dat alles goed gaat met Daan. En idd, wat ben ik jaloers op je gewicht... Ik ben niet dik, ben volgens de normen en waarden net gezond voor mijn lengte, maar zou graag wel wat kilo's kwijtraken. Maar merk dat mijn geest wat zwak is nu. Heb me nu maar voorgenomen om er alles aan te doen om gezond te blijven eten tijdens een eventuele zwangerschap en te voorkomen dat er nog meer kilo's aankomen.

Khira, wat een superleuke foto trouwens van Gilles. Vrolijk ventje om te zien. Hebben jullie al plannen voor z'n verjaardag?

Nou, ga nu echt weer even snel aan het werk...

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:57

Trouwens Lieke je hebt een gewicht om jaloers op te zijn

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:56

Lieke bij deze nog van harte gefeliciteerd met Daan, leuke naam was ook een van mijn favorieten voor een jongen

k weet niet of ik het al had gezegd maar Kimberly mag dus niet meer naar huis van de kinderrechter ivm zware verwaarlozing thuis. Is een lang verhaal en kan ik hier ook niet zomaar neerzetten maar t is heel triest allemaal voorlopig blijft ze bij ons (weet ze zelf nog niet) en op 14 augustus is dan de uitspraak van de kinderrechter voor de komende drie maanden.

ik ben snel weer naar de kids toe, druk hoor hier dus ben niet zoveel online sorry
Maar ik leef met alle klussers mee hoor spannend
En ook met de rest natuurlijk!!!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 13:40
Lieke

Vanmorgen even naar Kind en Gezin geweest voor de hoortest, beide oortjes zijn goedgekeurd! Hij weegt momenteel al 70gr meer dan zijn geboortegewicht, dus dat is ook fantastisch... kan ook niet anders, hij doet niet anders dan eten. Helemaal anders dan Ella... zij at niet zo goed toen ze zo klein was.

Khira, Knorretje, zo'n klein ventje ben je snel weer gewoon hoor! Ik verschiet zelfs meer als ik Ella zie, zo groot! Ik kan niet geloven dat zij ook ooit klein was!
Wat mijn eten betreft, ik ben terug normaal aan het eten hoor! Echt zalig, zo op niets meer moeten letten! Doordat ik zo weinig was bijgekomen, weeg ik nu natuurlijk minder dan voor mijn zwangerschap, wat ook weer leuk meegenomen is, ik weeg nu 52.5 kg ipv 55 kg, maar of dat zo gaat blijven....

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 10:27
khira

Lieke, zo'n schattig baasje! Goh, als je Daan ziet liggen op Ella is dat toch een serieus verschil hé, ik denk dat ik weer zal moeten wennen aan zo'n klein spruitje :o)
Hoe gaat het nu met je bloedwaarden? Is nu alles terug genormaliseerd?

Knorretje, Alles is goed verlopen in de crèche. Hij heeft flink meegespeeld met de andere kindjes en is niet verdrietig geweest. Hij spurtte wel naar mij toe toen ik hem ging halen ;o)
Het is pas de laatste 3-4 maanden dat Gilles het moeilijk heeft als ik hem afzet 's morgens. Daarvoor maakte het hem echt niet uit. Want ik kreeg nog de opmerking dat "het toch makkelijk is zo'n ventje afzetten dat niet weent". Het zal wel weer overgaan denk ik :o)

[Laatst gewijzigd door khira - 05/08/2008 @ 10:58] - Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 21:42
knorretje

Lieke, nogmaals van harte gefeliciteerd. Wat een heerlijk lief mannetje om te zien. Zeker wel weer even wennen, een klein babytje? En is nog best wel een heftige snelle bevalling geweest. In 1 uur van 3 cm naar volledige ontsluiting, heftig hoor. En dan ook nog op de gyn. moeten wachten... Je hebt weer een geweldige prestatie geleverd! Geniet maar veel van elkaar.

En Khira hoe is het afgelopen op het kinderdagverblijf? Wij hebben nooit problemen gehad. Annika vindt het superleuk om er te zijn, is wel blij als ze opgehaald wordt, maar gaat gelukkig nooit met tegenzin.

Vanavond weer gesport (denk nog steeds dat ik die laatste kilo's weg kan krijgen voor een volgende zwangerschap)... Straks lekker slapen en dan weer vroeg op om te werken.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 20:48
Lieke

De eerste fotootjes van Daan staan op mijn profiel!!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:27
khira

Lieke, welkom terug! Fijn om horen dat alles goed is verlopen.
Hihi, eet hij ook zo graag? Gilles was ook zo'n eter, met het nodige overgewicht na verloop van tijd ;o) Nu is alles volgens de curve hoor.
Ben benieuwd naar de fototjes ;o)

Kissie, in spanning? :o) Nee, nee, ik heb al mijn regels gehad hoor, we zijn opnieuw aan het klussen voor de 2de ronde ;o)

Gilles is vandaag opnieuw naar de creche (deze was 14 dagen dicht), en toen we de straat van de creche inreden zei hij al "nee, nee, nee!". Hij zag het niet echt zitten... Ben benieuwd voor straks hoe het is verlopen vandaag :o)

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:46
kissie

hoi hoi
knorretje wat balen zeg wel fijn dat je niet lang hoefde te wachten maar het komt deze ronde is speciaal voor jou

khira je houd ons in spanning jeetje wat flauw zeg hahahahah geheim houden

lieke gefeliciteerd met jullie zoon geweldig man geniet er van en ik hoop snel fotoos te mogen zien van je mooie zoon

nou hier gaat alles verders goed wat dagen lekker vrij gehad nou ja vrij natuurlijk even druk hier thuis maar geen werk

ik kom gauw weer
daaaaag

groetjes kissie

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:09
Lieke

Hey dames,

Eindelijk ben ik er nog eens geraakt! Het is wel heel wat drukker met 2 kindjes in huis, Ella is vandaag naar de crèche en mijn man is juist naar zijn werk vertrokken, dus even tijd om langs te komen...

Hier mijn bevallingsverhaal :
Woensdag 23/07/08 moest om 7u15 in het ziekenhuis zijn om mijn bevalling in te leiden, ik moet zeggen dat ik enorm zenuwachtig was. Ik had dan ook geen oog dicht gedaan in de nacht van dinsdag op woensdag. Ze onderzochten mij en ik had nog maar 2à3 cm opening en mijn baarmoederhals was al wel verweekt. Dan kreeg ik een lavement, baxter, monitor werd aangesloten,... Rond 8u kwam de gyn even langs om eens te voelen, om te zien of ze een pilletje gingen opsteken of via baxter gingen in gang zetten... het werd dus een pilletje... De gyn zei tegen de vroedvrouw dat ze tegen 9u30 mijn vliezen moest breken... goh dat pilletje begon al dadelijk serieus te werken, maar het was nog te doen, dan tegen 9u30 werden de vliezen gebroken. Dat was wel iets heel anders! Ik heb echt pijn gehad... dan heb ik gevraagd achter de epidurale verdoving, die zijn ze rond 10u30 komen steken, ik had op dat moment nog steeds maar 3 cm opening, maar het hoofdje was wel serieus aan het duwen. Om 11u30 kwam de vroedvrouw nog eens voelen... op 1 uur tijd was het van 3 cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ik mocht naar de verloskamer... de vroedvrouw heeft snel de gyn opgebeld... maar die geraakte er niet dadelijk..
Dus in de verloskamer moest ik al wat persen zodat het hoofdje mooi klaarzat en dan wachten op de gyn... tegen 12u05 was de gyn er... en dan mocht ik al mijn krachten gebruiken. Het was de moeite, de gyn zei op een gegeven moment, als hij er nu niet uitkomt moet ik de vacuumpomp gebruiken... (ik dacht, nee dat niet nog eens, ons Ella heeft daar zo'n last mee gehad, dat wil ik niet meer) dus volop geduwd en daar was ons ventje! Een serieuse brok van 3.910 kg en 52 cm, hij zag wel wat blauw omdat hij in het geboortekanaal heeft moeten wachten op de gyn. Maar voor de rest was alles piccobello in orde met hem. We zijn zo fier op hem! ook ella is superlief voor haar broertje, hij krijgt constant kusjes... hopelijk blijft dat ook zo!

Het gaat prima met hem, alleen eten dat hij doet, echt niet te doen, ik probeer hem dikwijls stilletjes weg te leggen, maar zodra zijn ogen weer opengaan begint hij te zoeken. Hij komt dan ook goed bij, wat wel motiverend is. Morgen moet ik naar Kind en Gezin voor de hoortest, ben benieuwd hoeveel hij dan weegt. Hij was in het ziekenhuis 2 dagen afgevallen en vanaf de 3de dag was hij al terug aan het bijkomen...

Ik moet de foto's nog op de computer zetten, maar ik zal daar zo snel mogelijk werk van maken!

Knorretje, veel succes bij de volgende ronde! Ik duim voor jou!

Khira, jij ook veel succes in de volgende ronde! duimen omhoog!

Kathy, goh gaat het nog steeds niet beter met jou? Ik duim voor jou dat het deze keer toch niet tot het einde zo zal zijn! Hoe reageert Finn, weet ze dat ze grote zus wordt?

Mekkie, alles ok met jou?

Kissie, hoe gaat het met jou en je 2 meisjes?

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:35
Kathy

Knorretje wat jammer nou dat het deze maand niet raak is. En ja zwijg mij van de stress om zwanger te worden. Ik vond het erger dan de eerste keer omdat je beseft wat een wonder je krijgt en hoe leuk het is om kinderen te hebben.

Lieke van mij ook een dikke proficiat hoor! Genieten hé.

Gisterenavond waren we bij de buren uitgenodigd om couscous te gaan eten. Het was overheerlijk. Wat niet zo fijn was is dat ik deze nacht de wc-pot meer gezien heb dan me lief is, weer zo overgeven man, man, man. Ik ben het soms zoooo beu. Maar zoals Knorretje zegt we zijn al over de helft hé.

Ben ook mijn geboortelijst gaan leggen. Kwestie om al praktische dingen achter de rug te hebben. Als ik me dan niet lekker voel dan moet ik daar toch allemaal niet meer aan denken.

Mekkie ja wij weten het geslacht van het kindje. Maar om het gezaag van de mensen niet te hebben zeggen we tegen iedereen dat we het nog niet weten omdat het kindje verkeerd lag. En zo is de kans dat wij ons misspreken ook klein hé

Ik ga Finn wassen en aankleden en een geroosterd boterhammetje eten en proberen binnenhouden.

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 00:06
khira

Hey Knorretje, Pff, echt jammer zeg!!! Ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn... We gaan samen naar de volgende ronde... Ik blijf duimen!!!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:58
knorretje

Nou heb niet meer heel lang hoeven wachten. Aan het einde van de middag zijn toch echt de duivels doorgebroken . Baal er echt flink van. Op een of andere manier had ik toch weer gedacht dat het veel makkelijker zou zijn om zwanger te worden. Was even vergeten hoeveel stress ik de vorige keer ook had. Bij Annika was het in de vierde ronde raak, dus wie weet. Nu maar eventjes flink balen nog.

Khira, dan toch weer een beetje samen aftellen!!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:15
knorretje

Nou, voorlopig nog steeds stress... Geen echte duivels gekregen. Vandaag wel weer wat bruinverlies. Dus ik moet geduld hebben en dat is nu net m'n zwakste punt! Maar ik hou jullie op de hoogte.

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:53
khira

Hey knorretje, en??? Voel je de duivels naderen, of was dat vals alarm? Ik duim hoor!!

Lieke, PROFICIAT met je zoontje!! We zijn benieuwd hoor ;o)))

Groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 16:39
knorretje

Dank voor jullie reacties, ik probeer ook nog positief te blijven hoor, maar is lastig. En ja, evenveel stress als voor de eerste zwangerschap. Had ik ook nooit gedacht.

Ik zie nu wel een banner bij Lieke! Ben benieuwd naar al haar verhalen, maar weet nu dus al wel dat ze op de 23e is bevallen van zoon Daan. Kom maar snel vertellen Lieke!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 15:49
Khira

Hey meiden,

Knorretje, ik snap je volkomen, het is om gek van te worden hé! Ik dacht echt dat het bij een tweede minder stressen ging zijn, maar het is er niks minder op geworden... Ik hoop alsnog dat jouw duivels er niet aankomen!! Ik blijf voor je duimen meid!

kathy, jeetje, het is jou niet gegund, een zwangerschap zonder misselijkheid... Alvast veel sterkte!!!!

Mekkie, Het is een hele verandering zeker met Kimberly erbij? Ik kan me voorstellen dat je niks meer gedaan krijgt... Het positieve is wel dat Sophie veel van haar zal opsteken :o) Nog veel plezier met je twee meisjes! :o)

Lieke, ik ben benieuwd hoor :o) Is alles goed verlopen?

Tot later
Khira
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 15:09

Nog geen nieuws van Lieke?? Ben zo benieuwd

Oei, Knor, balen ik hoop dat je voorgevoel onjuist is

Zo ben weer weg heb mijn handen vol aan die twee kids. Sophie ligt nu op bed en Kimberly is buiten aan t spelen. Ze blijft nog tot volgende week vrijdag. Erg leuk maar ook erg vermoeiend, is toch wel een kindje met een behoorlijke rugzak

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 12:40
knorretje

Even een ego berichtje. Ben bang dat bij mij ook de duivels aankomen. Hoop nog heel hard dat het niet zo is, maar denk dat ze voor vanavond echt doorbreken. Heb ik mezelf toch weer gek laten maken...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >