Ik kreeg geen melding meer van dit topic dus vandaar dat ik ff afwezig was
Knor, leuk nog dat je eraan dacht, ja de doop was mooi en onze belijdenis natuurlijk ook (bij ons kun je niet dopen voordat je belijdenis hebt gedaan, vandaar dat Sophie niet eerder al gedoopt was). Sophie riep wel ff "papa!" toen ze het water over haar hoofd kreeg, maar verder bleef ze heel netjes stil, ook naderhand bij het gebed en zo.
Is Annika weer helemaal beter inmiddels?
Khira, ik zou me ook rot schrikken zeg zo'n hoge koorts

Hoe is het nu met Gilles?
Wel fijn dat ie nu eindelijk mama zegt, zo zalig om te horen he

Sophie zegt trouwens tegen opa en oma ook stug papa (of baba) en mama. Ze weet wel dat dat niet papa en mama zijn maar toch... Ze is zo dol op mijn schoonouders en zij op haar echt mooi om te zien. Alleen wil ze nooit meer naar huis als ze daar is en vaak negeert ze mij en mijn man dan volkomen
Kathy, ik kan heel goed begrijpen dat je 7 maanden lang vond hoor. Duurt ook lang als je erop wacht. Maar in verhouding tot sommigen is hetl helaas niets, zoals bij Sannie. Maar dat neemt niet weg dat jij het zo ervaarde. Zou ik toch stiekem zelf ook hebben hoor.
Sannie, hoe is t nu met jou? Wanneer heb je weer een echo? Of nu voorlopig niet meer?
Ai, Lieke das niet leuk van dat dieet
Mijn vriendin had zwangerschapssuiker die moest toen ook insuline spuiten en zo
Kissie, gefeliciteerd met je baan!
Ennuh Sophie ligt nog steeds te praten nu, die houdt dat gerust heel lang vol hoor (ze ligt er toch al vanaf half 8 in). Ze is altijd boos als ze naar bed moet, s middags en s avonds, kan gewoon moeilijk afscheid nemen van de dag denk ik...