Mekkie, ai, luizen, dat is vreselijk. Ik herinner me nog goed dat we vroeger vaak ons haar moesten wassen met luizenschampoo en mijn moeder kamde ons dan met zo'n klein kammetje. Wij hebben dat toch regelmatig gehad. Gelukkig heeft Gilles ze nog niet gehad, want in zo'n creche kan het ook vlug gaan. Hopelijk ben je vlug van die plaag verlost!
Oh nee, die schooluren vallen echt niet goed voor Sophie's slaap zeg. Kan niemand Timmetie ophalen of effe babysitten als sophie slaapt zodat jij Timmetie kan ophalen? Tis niet makkelijk om met iedereen evenveel rekening te houden. En die kleintjes hebben echt nood aan regelmaat, anders zijn ze super lastig hé...
Alvast veel sterkte met jullie verkoudheid! Geef Sophie een heel dikke knuffel van me!
Kathy, leuk je nog eens te zien! Het vlot aardig, maar als je nog steeds misselijk bent, kan het waarschijnlijk niet vlug genoeg gaan voor jou hé. Heel veel sterkte meid!!!
Ja, bij Gilles hebben we de 4de ronde overgeslaan omdat we naar NewYork gingen (ik wou niet dat ik telkens door die metaaldectoren moest gaan als ik zwanger zou zijn, want dat zou toch niet goed zijn had ik gelezen). De maand erop was ik dan ook zwanger. Ik heb er nog niet bij stilgestaan, maar misschien heb je wel gelijk, door dat toen effe los te laten, was het toch gelukt. Wie weet...
Knorretje, haha, je hebt gelijk dat je je op de M&M's hebt gestort ;o)
Tja, dat is waar dat je er niet zo mag mee bezig zijn en moet genieten van de andere dingen. Maar dat lukt me allemaal wel voor die vruchtbare dagen, maar erna is het toch weer van hetzelfde. Het is helemaal niet makkelijk om het los te laten. Maar we zullen het deze maand proberen hé ;o)
Kissie, tja, de hormoontjes, zitten er misschien wel voor iets tussen hé. Maar toch, veel sterkte meid!
Vandaag heeft Gilles voor het eerst op het potje geplast! Ik was zo fier!! Hij zelf vond het ook fantastisch, er kwam gewoon water uit hem, hoe bizar! ;o) Hij noemde het "waté" (water), maar ik zei dus dat het pipi was, toen zei hij dan maar "pipi-waté". Schattig ;o)