Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/03/2008 @ 18:26 Viena | Hallo Nathalie, mag ik even iets vragen? Schilder jij dan zelf de kamer? Ik hoorde dat schilderen niet echt is aangewezen als je zwanger bent. Niet dat ik je wil verontrusten, maar misschien heb jij wel andere ervaringen of info. Groetjes |
| 03/04/2008 @ 08:18 Nathalie Devoldere ![]() | tuurlijk, mijn stem heeft ze al !! |
03/04/2008 @ 19:05 ![]() | dank je wel nathalie. hoe is het met jou? het begint al aardig op te schieten en hoe is het met het kamertje? zijn jullie al klaar? groetjes dawy & kayleigh |
| 07/04/2008 @ 10:43 Svea | Goeiemorgen ladies, hier zijn we nog eens. En we zijn al weer een ervaring rijker, met daarbij een hele hoop vragen jammer genoeg. Een heel verhaal... ik begin bij het begin! Na de kijkoperatie heb ik dus geduldig afgewacht of ik ongesteld zou worden of niet. We waren ondertussen al meer als 5 weken verder, en ik vond het toch wel wat lang worden eigenlijk. Vorige week donderdag heb ik naar de gynea gebeld met de vraag of dit eigenlijk wel normaal was. Ze raadde me aan om bloed te laten afnemen voor een zwangerschapstest en om te kijken hoe mijn hormonenhuishouding er uit ziet. Mocht de test dan negatief zijn, kon ze op basis daarvan wel kijken hoe ze me eventueel kon verder helpen met medicatie. Donderdagavond heb ik dus bloed laten afnemen en vrijdag mocht ik bellen. Rond de middag was mijn resultaat nog steeds niet binnen, dus de gynea zou mij zelf terugbellen als ze meer wist. Vrijdagavond om 23u kwam dan uiteindelijk het telefoontje! Ik sliep ondertussen al, maar mijn man heeft met haar gesproken. Ze excuseerde zich voor het late telefoontje, maar gezien het resultaat wilde ze ons wel nog op de hoogte brengen! Ze had idd zwangerschapshormoon in mijn bloed aangetroffen. Twas nog maar heel pril, HCG 24, maar het was positief! Ze vermoedde dat het ging om een bevruchting van pas een paar dagen en raadde me aan om vandaag, maandag, een nieuwe afspraak te maken voor een bloedtest om te zien of er vooruitgang was. Supernieuws natuurlijk! Ik zag het al helemaal voor me! Hoe ik mijn ouders zou inlichten, wanneer ik +/- zou bevallen... Een slapeloze nacht dus, maar gezien het nieuws vond ik dat niet erg! Zaterdagmorgen nog voor 6u schiet ik plots wakker met een vreemd gevoel. Ik ben meteen naar het toilet gelopen en ja hoor... de waren toch gearriveerd! Ik kan écht niet meer volgen ondertussen... Ik zit met enorm veel vragen, ik maak mezelf gek ermee en ik kan vanavond pas naar de gynea bellen. Wat betekent dit nu? Was ik zwanger? Ben ik nog steeds zwanger? Zoja, hoe kan het dan dat ik ongesteld word? Zonee, wat is er dan gebeurd? Ik begrijp compleet niks meer van wat er zich in mijn eigen lichaam afspeelt en dat is enorm frustrerend. We zitten ondertussen al bijna 15 maanden te wachten op dit nieuws en wanneer we het dan krijgen, dan klopt er niks van... Heeft er iemand van jullie ervaring met iets dergelijks? Of enig idee wat dit betekent? Is dit definitief NEE, of is er toch nog een kans dat ik toch zwanger ben??? IK WEET HET NIET MEER!!! ![]() |
| 07/04/2008 @ 12:22 Nathalie Devoldere ![]() | wow, zo heftig allemaal. Ik hoop ook dat het alsnog kan hoor. Veel sterkte, en laat ons iets weten he. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

kayleigh
waren toch gearriveerd!