Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/08/2008 @ 16:36 Katrien ![]() | Proficiat Sterretje!!! |
| 20/08/2008 @ 13:29 Svea | Hallo allemaal, goh seg! wat is het hier stil? Iedereen is zeker aan het genieten van een verdiende vakantie?? IK HEB NIEUWS!!! Check my banner!!!! ![]() Ik heb er dus 6 pogingen (!!!) opzitten bij de gynea en heb het deze vakantie gewoon nog eens zonder meer geprobeerd. Jullie raden het vast al; het is gelukt!! Ik was nu al meer als een week over tijd en heb vanmorgen mijn moed bij elkaar geraapt om een testje te doen. En wat blijkt... er kwam al na 10 seconden zwanger op te staan!!! Het is ons dus eindelijk gelukt. Nu nog een bloedonderzoek gaan laten doen bij de huisarts en dan afspraak maken bij gynea. Ik moet toegeven; ik ben DOLgelukkig, maar ik besef op dit ogenblik nog niet dat het effectief gelukt is. Dat er een klein wondertje in mij zal groeien en dat we +/- april 2009 een eigen spruitje zullen hebben... Natuurlijk eerst nog effe afwachten of alles goed loopt, maar we mogen toch al dromen hè... Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte over het bloedonderzoek!! Groetjes! een dolgelukkige Svea ![]() |
20/08/2008 @ 13:52 ![]() | SVEA, meid van harte gefeliciteerd met je ![]() geniet er lekker van. groetjes dawy & kayleigh |
| 20/08/2008 @ 16:06 Katrien ![]() | Proficiat Svea, geniet er maar van!!! ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

ze heeft last van haar laatste doorkomende kiezen achterin en hele rode open billetjes zo zielig. maar ik ben echt kapot. Overdag even rusten is er ook niet meer bij want sophie slaapt meestal nog wel even maar kimberly natuurlijk niet. Verder alles oke hier maar wel pittig hoor met zo'n kindje erbij soms. t is toch een kind met een heel verleden he... Maar ze is onwijs lief hoor!
Kayleigh

.

)

.