Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 11:19 Svea | Hey allemaal, bedankt voor jullie leuke berichtjes! Ik ben voorlopig nog niet bij de dokter geweest, gisteren eerst mijn zusje gaan inlichten voor het goede nieuws. Die was natuurlijk ook super enthousiast! Ze had de laatste maanden zo met me meegeleefd... De rest van de familie is nog niet op de hoogte, de grote 'onthulling' houden we voor volgende week zaterdag. We houden dan een verjaardagsfeestje voor mijn ventje, en dat leek ons wel een ideaal moment, als iedereen samen zit. Ze zullen verrast zijn! @Rainbow; ik heb inderdaad deze maand geen hormonen genomen. Gewoon op de normale manier en nu lukt het! ON-VOOR-STEL-BAAR!! We zijn natuurlijk ook wel juist op vakantie geweest in mijn vruchtbare periode, dus ik denk dat dat ook wel heeft meegespeeld. Geen stress, uitrusten, relaxen, genieten, ... en vooral niet MOETEN! Ik had zo gehoopt dat het deze maand zou lukken en het feit dat het nu ook nog écht zo blijkt te zijn is nog niet echt tot me doorgedrongen. Zo'n test is toch wel betrouwbaar denk ik, maar ik zal toch meer op mijn gemak zijn als ik de uitslag heb van de huisarts. Ga ik straks naar toe! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!!! Groetjes Svea ![]() |
| 22/08/2008 @ 17:51 Svea | Hey allemaal, ik ben deze morgen bij de huisarts geweest voor de bloedafname. Heb hem zojuist mogen bellen en HET IS POSITIEF!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() De verdere details kon hij mij nu nog niet geven, daar mag ik maandag voor terugbellen. Maar het belangrijkste weten we dus wel al! Een heel fijn weekend aan iedereen! Ik ga er in ieder geval van genieten... |
| 23/08/2008 @ 10:44 Katrien ![]() | Proficiat Svea, nu kun je er echt van beginnen te genieten hé! ![]() ![]() |
| 23/08/2008 @ 21:49 rainbow ![]() | Hoera!! ![]() ![]() Gefeliciteerd |
| 24/08/2008 @ 15:36 Saar ![]() | Proficiat Svea!! Niet te doen toch hé, de natuur. Wanneer je het niet verwacht ... |
| 25/08/2008 @ 16:31 Svea | hallo allemaal, bedankt voor jullie felicitaties! Fijn dat jullie allemaal met me/ons meeleven! Idd Saar; when you least expect it! ![]() Ik heb vanmorgen terug contact opgenomen met de huisarts betreffende de details uit mijn bloedonderzoek. Algemeen genomen was alles prima in orde, aan mijn HCG-waarde konden ze inderdaad afleiden dat ik +/- 6 weken ver ben nu. Voor toxoplasmose heb ik genoeg antistoffen dus daar hoef ik niet mee op te letten. Het enige dat niet zo goed was, zijn mijn antistoffen voor rode hond. Ik heb 6, terwijl je normaal meer als 10 moet hebben. Weet er iemand of je hier nog tegen gevaccineerd kan worden tijdens de zwangerschap? De huisarts dacht van niet, maar zei dat ik het met de gynea moest overlopen. Ik ga haar straks bellen om ook een afspraak te maken voor binnen een paar weken. Heb ik nog zo'n vraagje; hoe zit het met vliegen tijdens de eerste trimester van je zwangerschap? Wij hebben namelijk een reis naar Turkije geboekt voor over een maandje... Moet ik me zorgen maken?? |
| 26/08/2008 @ 12:56 Svea | hoi hoi, ik heb gisteren gebeld met mijn gynea ivm eerste afspraak en rode hond. Inenten kan dus inderdaad niet meer tijdens de zwangerschap. Zij raadde me vooral aan om op te letten met kindjes die rode hond hebben, MAAR dit komt vandaag de dag maar zelden meer voor omdat alle kindjes ingeënt zijn hiertegen. Als ik twijfels had bij een kindje, mocht in geen geval dat kindje vastnemen of een kusje geven of zo. Dat zal mij nog wel net lukken denk ik. Ik ging er van uit dat ik pas op 12 weken de eerste keer op controle moest gaan, maar neen hoor... ik mag al over 2 weken gaan! (op 8wkn) Allemaal zo SPANNEND!!!! In de tussentijd mocht ik wel alvast foliumzuur nemen. Het verhaal van de vliegvakantie kan ik dan nog met haar overlopen tijdens de eerste controle. Maar ik vermoed inderdaad dat dit geen probleem zal zijn, maar je weet maar nooit... Ik hou jullie op de hoogte!! Doe dat nog allemaal goed!!! Groetjes Svea |
| 01/09/2008 @ 12:57 Svea | hallo dames, allemaal genoten van het zonnige weekend? Ik in ieder geval wel... Zaterdag hadden we een feestje met de naaste familie, en daar hebben we het grote nieuws aan iedereen verteld! Ze waren natuurlijk super-enthousiast. Maar ik had niet anders verwacht... ![]() Het grote woord is er dus uit, maar ik kan ondertussen nog niet écht zeggen dat ik het voor 100% besef... ![]() Ik denk dat ik dat pas ga hebben als we volgende week bij de gynea geweest zijn. Als we dan effectief ons wondertje op dat schermpje gezien hebben. Ik kan al niet wachten!! Rainbow, ik begrijp nu waarom je je een tijdje geleden afvroeg of ik ooit wel het volledige verhaal aan iedereen zou vertellen. Ik vond dat toen een rare vraag, maar nu heb ik inderdaad niet de behoefte om dat allemaal te vertellen. Het doet er nu niet meer toe hoe we er geraakt zijn, het belangrijkste is dat we er zijn!! In de tussentijd heb ik ook nog niet echt last van kwaaltjes. Buiten zeer gevoelige/pijnlijke borsten en af en toe een 'raar' gevoel in mijn buik. Ik merk wel dat ik erg gevoelig ben voor geuren, ik ruik bijvoorbeeld mijn parfum de hele dag lang! En vanochtend was ik voor het eerst écht misselijk bij het zien van mijn overgebleven dessert van zaterdag. Ik heb meteen mijn man gebeld en gezegd dat hij dat straks maar moet weggooien, want het gedacht alleen al...!! JAKKES!!! Heel gek eigenlijk allemaal... Ik hou jullie in ieder geval weer op de hoogte van bijkomende kwaaltjes of nieuwtjes! ![]() Heel veel groetjes, Svea |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Druk bezig aan het eerste kindje....

, kword dan helemaal emo.

te vinden.