Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2008 @ 13:08 Svea | hallo allemaal, sorry voor de 'late' reactie, maar het was gisteren zo druk, dat ik er niet aan toe ben gekomen om hier iets neer te schrijven... Enfin; nu lukt het dus wel!! We zijn maandagavond (met een uur vertraging) op controle geweest bij de gynea en alles was super in orde!! Ze heeft meteen ook een inwendige echo gemaakt, en het zag er allemaal heel normaal uit vertelde ze. Ons 'garnaaltje' (zo noemde ze het) is nu nog geen 2cm groot, ocharme. Ik vond het toch heel indrukwekkend om dat klein dutske te zien bewegen en dan dat hartje te horen! Nog geen 2cm groot en toch al een hartje dat 2x zo snel als dat van ons klopt. Geweldig hè! Ik ben nu dus bijna 9 weken ver en ben officieel uitgeteld voor 17 april 2009. Super allemaal! Voor de vliegvakantie van volgende week was er inderdaad geen enkel probleem. Alleen opletten met zonnebaden ivm zwangerschapsmasker en met welke medicatie ik meeneem. De volgende afspraak staat dan weer binnen 4wkn op het programma en dan zou ze al een echo op de buik kunnen maken zei ze. Dan kon ze ook al de nekplooimeting doen en nog een bijkomend bloedonderzoek. Ik zit nu elke dag te kijken naar dat fotootje van ons wondertje! Onvoorstelbaar. Zo klein, we hebben het nog maar 1 keer gezien, maar toch ben je er meteen verliefd op! Hoe is het met de rest van de zwangeren hier en met de baby'tjes en mama's?? Heel veel liefs aan iedereen van een dolgelukkige Svea!! |
| 15/09/2008 @ 16:44 Katrien ![]() | @ Sterretje: oei, dat is wat minder het ziekenhuis, hopelijk voel je je nu heel wat beter! Hier nog steeds alles goed! |
| 17/09/2008 @ 11:28 Svea | Hallo dametjes, hé Sterretje; wat jammer dat je je zo slecht voelt. Als ik dat lees besef ik dat ik écht wel geluk heb. Ik ben compleet niet ziek, dus ik mag echt niet klagen. Ze zeggen gelukkig wel dat dat normaal na de 3de maand +/- voorbij is, dus het einde is in zicht voor je (hopelijk)! Rust maar lekker uit, dan komt alles in orde! ![]() Fijn te lezen dat het met de rest van de dames ook allemaal goed gaat, op wat lastige kinderkuurtjes en vermoeidheden na... Met ons gaat ondertussen nog steeds alles prima. Ik werk vandaag mijn laatste dag voor de maand september. Vanaf morgen ben ik in verlof en vanaf zaterdag vertrekken mijn man en ik een weekje richting Turkije. Ik zal dus waarschijnlijk effe niet meer hier langskomen. Maar geloof me vrij; als er wat te melden valt, horen jullie het wel. Ik ga in ieder geval genieten van een weekje platte rust en jullie horen alle verhalen dan wel weer na de vakantie! Heel veel liefs, Svea |
18/09/2008 @ 19:54 ![]() | svea een fijne vakantie toegewenst en geniet er lekker van. gelukkig heb je nergens last van. had ik ook niet. |
21/09/2008 @ 10:14 ![]() | Hoera Kayleigh is 1 jaar geworden. We moeten het vlees nog klaar maken en dan is alles af. Hoe is het hier met de meiden? |
| 21/09/2008 @ 15:04 Katrien ![]() | Proficiat moedergevoel! Hier nog steeds alles ok! |
| 21/09/2008 @ 22:00 Saar ![]() | Moedergevoel, gefeliciteerd met Kayleigh haar verjaardag! |
24/09/2008 @ 09:39 ![]() | Kayleigh nog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag ![]() |
| 03/10/2008 @ 10:55 Svea | Hallo dametjes, allereerst een dikke proficiat aan Kayleigh voor haar 1ste verjaardag!! Wel een beetje te laat, maar ja... Wij zijn ondertussen weer terug uit vakantie. Hebben er een lekker weekje zonnen in Turkije op zitten en ondertussen zijn we weer terug aan het bibberen in het koude België. Brrr... Met ons gaat ondertussen nog steeds alles prima. Volgende week mogen we terug naar de gynea, dus ben eens benieuwd hoe het met ons wondertje gaat daarbinnen. Ik hou jullie in ieder geval weer op de hoogte van alle nieuwtjes! Heel veel groetjes, Svea |
| 10/10/2008 @ 12:14 Svea | Hallo allemaal, hier zijn we weer! En alles gaat prima! We zijn woensdagavond bij de gynea geweest voor de 2e controle en ons wondertje was zeer goed gegroeid en zeer actief! Hij/zij meet nu van hoofd tot poepje 6.2cm en we hebben duidelijk de armpjes, handjes, beentjes en voetjes kunnen zien. De echo heeft extra lang geduurd, omdat hij/zij mooi stil bleef liggen op het ogenblik dat hij/zij moest bewegen (nekplooimeting). Na wat geduw en gepor van de gynea kwam er weer actie in de zaak en kon ze vaststellen dat ook dit prima was. Ik voel me ondertussen ook nog steeds goed en ben ook al niet meer ZO vermoeid als de voorbije weken. Van een buikje is nog niet echt sprake, maar er begint toch zoiets vooruit te komen! Hoe ist met de rest hier? Groetjes Svea |
< vorige pagina | volgende pagina >

Druk bezig aan het eerste kindje....

Amélie!!! Alweer 2 jaar HOERA!!! Wat is dat snel gegaan, onvoorstelbaar.

) en slaapt zeer weinig. Al langere tijd met fases dat ze overdag niet slaapt, en dat wordt steeds vaker. Ook smorgens héél vroeg wakker en s avonds niet in slaap te krijgen. Tja...
we schelen maar een klein weekje. wordt nog leuk
van.

te worden, leuk!