< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
29/06/2008 @ 22:35
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Lieveke, broer en zus? Ocharme Lukas, zo overgegeven! Ja, da's toch blijkbaar dat hij er niet tegen kan, hé! Ik ben ook eens curieus wanneer Lukas grote broer gaat worden! 't Is altijd afwachten, misschien ben je ondertussen al bevallen! Spannend!
Wij krijgen er een meisje bij! Enid wordt grote zus van een zus! Hihi! Ik ben zo gelukkig! Dinsdag kregen we een lange echo en de gyn moest geen seconde twijfelen. 't Was super duidelijk te zien! Helemaal wat ik gehoopt had (al was een jongetje even welkom geweest). Ik kreeg van de gyn 10 op 10, zo goed was alles in orde. Ik ben zo nieuwsgierig hoe dit kindje eruit za zien! Misschien een mini Enidje, misschien een totaal ander meisje! Ik zal toch nog even moeten afwachten. Aan de bewegingen te voelen is het net ons Enid want dit kindje zit ook geen seconde stil. Zalig gevoel. Nu kunnen we ook eindelijk gericht een meisjesnaam gaan zoeken. We hebben al een paar ideetjes, maar voorlopig nog geen dat 100% onze goedkeuring wegdraagt...

petitje, het lijkt mij ook leuker als elk kind zijn eigen verjaardag heeft. Mijn neefje wordt 2 dagen voor Enid 1 jaar. Zij wordt er volgende zondag 2. Dat vind ik ook al een beetje te dicht op elkaar. Veel mensen zijn dan geneigd om een feestje samen te doen, maar da's voor de kinderen zelf meestal niet leuk omdat ze toch een eigen dagje mogen hebben, hé? Ach, je hebt het niet te kiezen. Wat komt, dat komt!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ben er nog steeds hoor, hoop wel deze week ons ... in mijn armen te hebben eigenlijk.
Ik liefst niet op Lukas zijn verjaardag, maar ja ik heb er niet in te kiezen hé, tzal in ieder geval dicht bijeen zijn.
Een gezamelijk feestje voor de familie zal het wel worden denk ik, maar voor school zal het toch altijd afzonderlijk zijn hoor. Elk nog zijn eigen dag hé, en ook het leeftijdsverschil hé.

ZEpke* Proficiat met jullie tweede op komst, en ook al in de helft zeg, goed gedaan al hé.

En petitje en jij denken dus een zus voo Lukas, wel, je zal niet lang meer moeten wachten hé!!

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 21:12
Zepke

Online Status
Lieveke,
Ik denk dat het een is omdat je het eigenlijk precies een beetje zelf zegt: "er bindt zich nog iets anders dan broer en zus"... Of ben ik mis?

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 07:23

oi dames,

Geodemorgen, een goede nacht gehad, maar nu heb ik het idee dat het mss wel begonnen is.
We zullen zien wat het zegt de komende uren.
Lukas mag straks nog eens naar de kribbe, dus dan ben ik gerust als het doorze kan ik mijn man bellen.

Normaal moet ik anderes om 14u naar de gyne.

Kzit ook terug met een valling en een onstoken, rood doorlopen oog die opgekomen is deze nacht

Zepke* Dat was over de geboortedatum, mijn man zegt dat als ik morgen zou bevallen, dan verjaren lukas en baby op dezelfde dag en dat vind hij speciaal.

lieveke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:18
petitje

Online Status Stuur bericht
Lieveke spannend!
Heb je nog steeds t gevoel dat t begonnen is?
Houd ons op de hoogte he,
ik kijk er naar uit.

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:50

hey,

kweet toch niet zenne, tzit toch niet teveel schot in de zaak.
kben dan wel benieuwd wat de gyne deze middag om 14U zal zeggen

ik verlang er zo naar, nu is het saai en vervelend

lieveke

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 11:54
petitje

tja ik kan je niet helpen he, bij mij is t nooit begonnen haha ( alle in t zh toen mijn water brak kwam pas mijn eerste wee ) .

ja laat t je t ons even weten wat de gyn zei?
succes!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 10:27
petitje

lieveke ben je er nog?
raar dat je niet meer bent komen vertellen over je gyn bezoekje
hebben ze je daar gehouden?
o misschien heb je je beebje al in je armen, spannend!
laat je snel van je horen?

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:26
Rien

Ik kom even piepen en oh oh Lieveke moet bevallen zie ik! Spannend!
Hihi, heb wel de indruk dat ze zich versproken heeft met haar 'broer en zus'-verhaal
Zepke, voor jou een 2e meisje! Leuk zeg!
Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:40
isabel

Online Status Bekijk profiel
Lieveke je laat ons weer in spanning he.

Zepke leuk nog een dochter.

Rien hoe is het nog met jou en je zoontje?

Petitje kom morgen nog effen op msn.

Isabel

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 23:14
isabel

Online Status Bekijk profiel
proficiat met lukas zijn verjaardag he

Isabel

[Laatst gewijzigd door isabel - 03/07/2008 @ 12:38] - Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:59
petitje

proficiat voor lukas nog he!
Maar volgens mij ben je bevallen, niks voor jou om hier niet langs te komen...
denk dat t gyn bezoekje t in gang gezet heeft.
ben benieuwd
nu hopen dat lieveke snel thuis is...

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:23
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Lieveke, wens Lukas nog een hele gelukkige verjaardag, hoor! Ik heb de indruk dat je bevallen bent, want het is inderdaad niets voor jou om geen update te komen brengen! Hopelijk is alles goed verlopen!!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:31
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!

Ik heb net op een ander forum gelezen dat Lieveke op 01-07-2008 bevallen is van een meisje Paulien!
Een dikke proficiat, Lieveke! Geniet ervan, hoor, meisje!!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:52
petitje

proficiat lieveke met je dochter!

zephke, waar heb je dat gelezen??

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:45
liselotje

He meissies hier is ik ook weer eens....

Ik had mezelf eer eens ingelogd allemaal nieuwe berichten foei foei

Lieveke ten eerste Van Harte Gefeliciteerd met je dochter geweldig een meissie erbij...mooier kon het niet he..en alles is goed gegaan las ik heel veel geluk met je nieuwe spruit

Petitje ik had het even voor je opgezocht maar de man van Lieveke had het bij de Juli mama`s geschreven ik heb het even gecopieerd:::
Hoi Allemaal,
De man van lieveke hier.
Paulien is om 16h55 geboren.
Ze weegt 2,520 kg en is 47 cm lang.
Het was een vlotte bevalling en iedereen stelt het heel goed.
Groetjes

Isa bedankt voor je berichtje maar sorry dat ik het nu pas gelezen heb

Met jullie en julie kroost gaat ook alles supergeweldig en Zepke krijgt een meid erbij super!!!
Als alles maar gezond is das toch het belangrijkste he

Nou en een update van mij kant....
Hier gaat het ook super ik ben nu 31 weekjes gaat zo hard en heb tot nu toe echt een voorbeeldige zwangerschap die gun ik echt iedereen ben wel inmiddels 22 kilo aangekomen waarvan de helft echt puur vocht is..ik zie eruit niet normaal heb geen voetjes meer maar varkenspootjes maar goed mij hoor je niet klagen..we weten inmiddels ook wat het word maar dat houden we nog even geheim..
Ik weet niet of jullie je op de nederlandse hyves kunnen aanmelden dan moet je je waarschijnlijk eerst regristreren maar daar ben ik veel te vinden met foto`s enz. en daar zal ook als 1ste het nieuws komen dat ik bevallen ben dit is mijn adres http://liselotje23.hyves.nl/ hij is niet openbaar dus ik zal je moeten accepteren ik zal el zien ie er komt kijken

Nou ben er weer vandoor een hele dikke knuf voor jullie en jullie kroost en we zien ons weerdoei doei

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:14
petitje

lotje amai al 31 weken
ik heb me even aangemeld bij hyves en je een berichtje gedaan om me toe te voegen
ik wil graag op de hoogte blijven van je beebjes!
oeps 22 kilo! tja zoveel ben ik van mijne pruts ongeveer ook bijgekomen op die 40 weken.
nog steeds een kleine 4 moeten eraf.
Hier ook heel veel vocht vastgehouden ik konop den duur niet meer goed lopen/staan.
Succes nog en hopenvoor jou dat t geen hitegolf meer komt!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:13
Fleur

Hallo,

Lieveke : dikke proficiat !!! En een supermooie naam !!
Geniet nu maar volop van je kleine spruitje !!

Rien , Lotje : mercikes voor het mailtje om op de hoogte te houden he!!

Lotje : je doet dat echt schitterend... oh zo fijn om binnenkort je kleine spruitjes vast te houden... maar nu nog volop genieten van je bolle buikje he ... want ik heb dat na mijn bevalling enorm gemist.. zeker dat gevoel om terug alleen te zijn , mr je krijgt er iets supermoois voor in de plaats hoor .

Zepke : nu ben jij weer de volgende he !

Petitje : zo te lezen doet Dennis het heel goed.. leuk leuk ..

Rien: ik mail je nog ..tot binnenkort he !!

Hier ook alles in orde. Ik sta nog elke dag versteld van de dingen die Stien al kan.. Vanaf deze week kan ze ook aan 1 handje stappen, ze is zo lief... ze knuffelt constant, kan heel makkelijk alleen spelen, slaapt goed , eet goed, .. het is echt mijn droomprinses !
Mr hier zullen beslist nog prinsen en prinsessen rondlopen he ..

Dikke kussen
XXX

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:14
Fleur

Oei mijn banner is totaal " verouderd " , zal het van de week eens aanpassen...

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:32
Rien

Koekoek!

Ik ben ook goed .. ik mail Fleur om te laten weten dat Lieveke bevallen is (want dat had ik hier gelezen), maar ik vergeet zelf ons Lieveke ne DIKKE proficiat te wensen!! Ook aan de papa en grote broer natuurlijk!
Ik vind het ook een HELE mooie naam. Volgens mij heb je al eens ooit gezegd dat je dat een leuke naam vond. Hij past heel goed bij L!

Ja en Lotje, ik vind het echt fantastisch dat alles zo goed met jullie gaat!! Ben echt benieuwd, denk dat het een jongen en een meisje is. Gaan ze de tweeling vroeger geboren laten worden? Meestal is dat toch zo he?

Hier alles kits. We zijn net terug van 2 weken Italië en dat is supergoed meegevallen. F was echt goddelijk bij momenten
In tegenstelling tot S van Fleur stapt ie totaal nog niet en staat helemaal nog niet op zijn beentjes. Het zal geen topsporter worden, denk ik . Wel doet ie dada, klapt in zijn handjes, zegt papa, ... en is het een heus lachebekje. Echt zalig zo een kleintje.

Zo! Ik ga me eens fatsoeneren, want zometeen komen de schoonouders.

Doeidoei
Rien
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >