< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
16/07/2008 @ 20:47
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!

Lieveke, ik ga die vitamines altijd gewoon in Enid haar fles, maar dat kan jij niet proberen natuurlijk. Ligt het nog altijd op haar maag? Flink dat ze zo goed bijkomt! Enid gaat ook 2 dagen naar de crèche blijven gaan eens ik bevallen ben. Ten eerste omdat het beter is dat ze die regelmaat houdt zodat ze kindjes gewoon blijft zijn tegen ze naar school moet. Ten tweede om mezelf een beetje rust te geven.
Petitje, volgende week dinsdag mag ik weer op controle Ik kijk er al naar uit! Ocharme, Denis heeft precies veel last van zijn longen? Enid heeft daar in haar eerste jaar ook veel last van gehad. Ook moeten aerosollen en antibiotica en allerlei siropen en pilletjes. Niks heeft geholpen. Ze heeft waarschijnlijk de gevoelige longblaasjes van mijn man. Hopelijk zal ze er nooit te veel last van hebben. Nu zit ze ook enorm te hoesten, en deze keer heb ik precies iets gekregen van de apotheek dat echt helpt want ze wordt er nu niet meer van wakker 's nachts. Inderdaad vreemd dat ze een probleem maken van zijn grootte als mama en papa ook niet groot zijn.
Rien, ocharme, uw zoontje heeft ook last van zijn longetjes precies Wat op reis gaan allemaal kan doen, hé? Wat is aerochamber?
Isabel, ook al zo'n lastige hoest in huis? 't is toch erg, hé, waar die kleine mannekes mee moeten sukkelen! En 't weer zal het ook niet beter maken! Heb je het zo druk op het werk? Door verlof etc?
Hier vorderen de werken in ons huis heel goed! Vanaf zaterdag komt het behang- en schilderteam dus ik hoop dat we er binnen een week in gaan kunnen! Het wordt echt tijd. Voor de rest ben ik sinds maandag thuis want mijn opzeg was gedaan op vrijdag 11 juli maar ik kan pas beginnen op mijn nieuw werk op 1 augustus. Ik ben daar niet rouwig om: ik kan rusten en veel tijd doorbrengen met Enid die nu drie weken thuis is bij mij. Ze wordt wel erg koppig en krijgt soms van die vervelende driftbuien. Vooral omdat ze afgelopen week een beetje ziekjes was door die vreselijke hoest die haar slaap onderbrak waardoor ze ontzettend moe was. 't Was zo zielig om te horen 's nachts! Een diepe vochtige hoest en dan een klein klagerig kreetje. Soms erge hoestbuien waardoor ze echt erg huilde. Ik ben haar dan altijd wat water gaan geven om haar keeltje te smeren. 't Wordt echt tijd dat het zonnetje wint!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:49

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Hier ben ik ook nog eens, de dag vliegt voorbij, ook al ben ik dan alleen met ons Paulien, amai

K&G is hier geweest, ze is 230 gram bijgekomen sinds vorige donderdag,supergoed vind ik! Kben blij zenne.

De borstvoeding gaat dus redelijk goed ook geen pijn enzo, dus ja, maar soms wel heel veel drinken, deze nacht was het ook weer moeilijk om in slaap te geraken bij ons Paulien, maar ja even volhouden en hopen op verbetering zeker hé.

Onze Lukas gaat volgende week normaal zeker 2 dagen in de week naar de kribbe, want op dagen dat hij thuis zal zijn zal het superdruk zijn denk ik.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 08:12
isabel

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal

Geraak er ook nog eens ja is terug zomer he zal minder goed gaan.

Vorige week zijn we naar kind en gezin geweest 8kg800 weegt hij al.

Ja die luchtwegen he hier heeft hij dit jaar al 4 maal moeten aerosollen.
Pilletjes nemen enz

Hij heeft terug een hoest maar niet zo erg en wacht nog effen af. Misschien raakt hij deze zo te boven.

Lieveke bedankt voor de mooie foto's die je me stuurde
ja een trotse broer ja en mama en papa ook natuurlijk

Hier zegt hij juist dada en welewelewel of terkt er toch op
is iets dat ik dikwijls zeg tegen hem

groetjes Isabel ga ze maar gaan werken

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:33
Rien

Lieveke, hoe is het met Paulietje? Is het nog zo een nachtmadammeke?

Petitje, aiai aan de aerosol... verschrikkelijk he .. Onze F heeft zitten hoesten van februari tot we op vakantie vertrokken half juni. Ook 5 weken aerosol en dan tot mei aerochamber en ik had dus niet het gevoel dat iETS hielp. Gek werd ik ervan en vooral heel erg hulpeloos want dat venteke hoestte precies de longen uit zijn lijf.
Twee weken vakantie en hij was ervan af!!! Man man wat zijn wij blij, maar hij zal ook altijd wel gevoelig blijven aan de luchtwegen. Jouw Deniske precies ook he ... . De arme schat ...
Ik snap niet waarom de kinderarts zo een probleem maakt van zijn lengte als jullie zelf ook klein zijn ..

Oh nee .. mama zegt ie niet. En papa zegt ie ook al een tijdje maar nu echt bewust.
Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 23:12
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal

Lieveke, fijn dat alles goed gaat met je kleine meid.
Inderdaad allemaal heel erg vlot gegaan zeg.
Oei niet zo vroeg willen slapen, das minder zeg, en overdag ook niet? Denis was overdag altijd wakker en huilen, maar gelukkig had ik snachts echt mijn rust.

Fleur, tof dat je nog eens komt piepen! Wat goed dat Stien al aan één handje kan stappen, dat kan denis nog niet, wel aan één handje staan dus das al een begin he.

Rien, jij komt ook nog eens binnenwaaien.
O lekker op vakantie geweest met jullie drietjes, fijn he, wij gaan van t weekend nog eens tot aan de zee gaan.
Dada zwaaien en in de handjes klappen doet deniske ook, en papa zeggen om zot van te worden! Een maand geleden heeft ie een hele poos mama gezegd maar nu doet ie dat niet meer, Ferre wel?

Zephke, jaja nu ben jij de volgende he.
Wanneer mag je weer op controle? Tja je kan nooit voorspellen hoe enid gaat reageren natuurlijk maar ik denk dat er toch ook een deeltje van mama en papa afhangt hoe die ermee omgaan... denk ik he, heb ik natuurlijk geen ervaring mee.
Ik vond het in elk geval vreselijk dat onze kat zich afzonderde op zolder enniks met me te maken wou hebben, echt gejankt heb ik erom haha.

Isa, jou spreek ik op msn...

Hier gaat alles zijn gangetje, denis is weer aan de aerosol na een luchtwegeninfectie. Van het overgeven zijn we nu een weekje af.
Vorige week dus bij de KA geweest en die gaf nu toch een opmerking over zijn lengte en gewicht, hij zit toch echt ver onder de P3 end at was niet zo best, als dat na zijn 1 j nog zo was moest ik opnieuw contact opnemen voor verdere opvolging. Tja mama en papa zijn ook niet zo groot he.
Gisteren zijn we met de hele familie naar de efteling geweest, dat vond ie super,hij heeft echt genoten en is heel erg flink geweest.
Het is ne echte held, die constant in beweging wil blijven, heel vermoeiend voor ons, maar wel heel schattig.
Hij kruipt gelijk ne sneltrein en niks is nog veilig voor hem, opent laden en kasten, slaat deuren dicht trekt zich overal aan op, speelt vangertje met de kat... maar o zo lief.

Zo verder geen nieuws
groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 20:02

Hoi

Hier alles oké, gisteren naar de kinderarts geweest PAulien was 130 gram bijgekomen op 5 dagen en weegt 2630 gram, de dokter was content en wij ook natuurlijk.
Verder zijn het vooral de nachten die zwaar zijn, ik probeer overdag wat te rusten.
En ook die vitamine K en D, dat is een olievloeistof en dat ligt voor het eten op haar maag en na heteten lukt het ook niet, dan geeft ze over. Dus tis niet gemakkelijk om die te geven zenne.

Zepe* Die naam hadden we al van als ik zwanger was van Lukas, dus die is nooit verandert, dus daar hebben we niet van wakker gelegen, gewoon de schrijfwijze was nog niet zeker.
Ja voorlopig is Lukas lief voor zijn zus hoor, en niet jaloers, maar kan nog veranderen zeker met periodes.

lieveke

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:20
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Wat is het hier gezellig druk!
Lieveke! Welkom terug! Proficiat met de geboorte van je dochtertje Mooie naam trouwens! Heb je lang moeten nadenken? Of hadden jullie die al lang in gedachten. Spijtig dat ze zo laat in slaap valt. Hopelijk verbetert dat snel want je zult wel moe zijn! Lukas is precies erg trots! Schattig! Voor zo'n kindje moet dat toch ook iets speciaals en spannends zijn, hé? Ik heb daar een beetje schrik van want je hoort soms toch nogal verhalen over de reacties van oudere broer of zus. Bij mijn nichtje is dat een beetje misgelopen, maar zij verhuisde tegelijkertijd ook nog. Dat was wat te veel voor 't meisje.

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:43

Even beetje bijgelezen.

Fleur* Ook blij te lezen dat alles goed gaat!

Lotje* Bij jullie ook, begint ook dichterbij te komen hé, en amai 2 beebjes in één keer, kvind het nog altijd speciaal
Ik ben ook beniewd of de beebjes van hetzelfde geslacht zijn of niet, ik vond vroeger alijd een tweeling jongen en meisje speciaal.
Maar alles is goed natuurlijk.

liefs
lieveke

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 10:28

Hoi,

Rien* Ze heeft donkere haren, Lukas bleek en bij de geboorte zo goed als geen tot zijn eerste verjaardag.
Idd Lukas die was nog vlugger geboren, om 12u binnen en een uur en een half later geboren.

Leuk nog eens iets van je te lezen, hoe gaat bij jullie?

lieveke

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 21:39
Rien

Amai Lieveke, dat is idd een HELE vlotte bevalling. Ging het bij Lukas ook al niet redelijk vlot? Ik meen mij zoiets te herinneren.

Het is dus een nachtlawaaitje jouw kleine Paulien Kan me wel voorstellen dat dat vermoeiend is ja ... . Hopelijk vindt ze snel wat rust en regelmaat. DIkke kus voor jouw kleine meid.

Lijkt ze trouwens op Lukas? Ben best benieuwd
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:08
isabel

Online Status Bekijk profiel
lieveke een super grote proficiat he

Isabel

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 17:52

Hoi dames,

Bedankt om te duimen!!!

We hebben er een dochter bij! Paulien genaamd.
2,520 kilo en 47 cm groot!

Idd zus voor Lukas, op 1juli geboren, dus ze schelen op 1 dag na 2 jaar!

Super vlugge bevalling gehad, om 14 bij gyne, had 5 cm ontsluiting en vliezen op springen, ben zelf naar het ziekenhuis gereden en mijn man van zijn werk. Om 16u05 is ze geboren. KZal nog wel eens een bevallingsverhaal doen, maar nu niet direct, we zijn thuis van gisteren.
DE nachten zijn heel vermoeiend, ze slaapt meestal pas van 03uur of later, heel vermoeiend.

Lukas is heel erg fier!! En wil er veel bij zijn!

Ik had dus dinsdag mijn voorspelling toch goed want ik ben naar de gyne vertrokken met de camera en het fototoestel bij, moest ik niet meer thuis geraken, dus twas zo!

VErder nog niets bijgelezen hoor, sorry

tot later

lieveke

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:32
Rien

Koekoek!

Ik ben ook goed .. ik mail Fleur om te laten weten dat Lieveke bevallen is (want dat had ik hier gelezen), maar ik vergeet zelf ons Lieveke ne DIKKE proficiat te wensen!! Ook aan de papa en grote broer natuurlijk!
Ik vind het ook een HELE mooie naam. Volgens mij heb je al eens ooit gezegd dat je dat een leuke naam vond. Hij past heel goed bij L!

Ja en Lotje, ik vind het echt fantastisch dat alles zo goed met jullie gaat!! Ben echt benieuwd, denk dat het een jongen en een meisje is. Gaan ze de tweeling vroeger geboren laten worden? Meestal is dat toch zo he?

Hier alles kits. We zijn net terug van 2 weken Italië en dat is supergoed meegevallen. F was echt goddelijk bij momenten
In tegenstelling tot S van Fleur stapt ie totaal nog niet en staat helemaal nog niet op zijn beentjes. Het zal geen topsporter worden, denk ik . Wel doet ie dada, klapt in zijn handjes, zegt papa, ... en is het een heus lachebekje. Echt zalig zo een kleintje.

Zo! Ik ga me eens fatsoeneren, want zometeen komen de schoonouders.

Doeidoei
Rien
Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:14
Fleur

Oei mijn banner is totaal " verouderd " , zal het van de week eens aanpassen...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:13
Fleur

Hallo,

Lieveke : dikke proficiat !!! En een supermooie naam !!
Geniet nu maar volop van je kleine spruitje !!

Rien , Lotje : mercikes voor het mailtje om op de hoogte te houden he!!

Lotje : je doet dat echt schitterend... oh zo fijn om binnenkort je kleine spruitjes vast te houden... maar nu nog volop genieten van je bolle buikje he ... want ik heb dat na mijn bevalling enorm gemist.. zeker dat gevoel om terug alleen te zijn , mr je krijgt er iets supermoois voor in de plaats hoor .

Zepke : nu ben jij weer de volgende he !

Petitje : zo te lezen doet Dennis het heel goed.. leuk leuk ..

Rien: ik mail je nog ..tot binnenkort he !!

Hier ook alles in orde. Ik sta nog elke dag versteld van de dingen die Stien al kan.. Vanaf deze week kan ze ook aan 1 handje stappen, ze is zo lief... ze knuffelt constant, kan heel makkelijk alleen spelen, slaapt goed , eet goed, .. het is echt mijn droomprinses !
Mr hier zullen beslist nog prinsen en prinsessen rondlopen he ..

Dikke kussen
XXX

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:14
petitje

lotje amai al 31 weken
ik heb me even aangemeld bij hyves en je een berichtje gedaan om me toe te voegen
ik wil graag op de hoogte blijven van je beebjes!
oeps 22 kilo! tja zoveel ben ik van mijne pruts ongeveer ook bijgekomen op die 40 weken.
nog steeds een kleine 4 moeten eraf.
Hier ook heel veel vocht vastgehouden ik konop den duur niet meer goed lopen/staan.
Succes nog en hopenvoor jou dat t geen hitegolf meer komt!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:45
liselotje

He meissies hier is ik ook weer eens....

Ik had mezelf eer eens ingelogd allemaal nieuwe berichten foei foei

Lieveke ten eerste Van Harte Gefeliciteerd met je dochter geweldig een meissie erbij...mooier kon het niet he..en alles is goed gegaan las ik heel veel geluk met je nieuwe spruit

Petitje ik had het even voor je opgezocht maar de man van Lieveke had het bij de Juli mama`s geschreven ik heb het even gecopieerd:::
Hoi Allemaal,
De man van lieveke hier.
Paulien is om 16h55 geboren.
Ze weegt 2,520 kg en is 47 cm lang.
Het was een vlotte bevalling en iedereen stelt het heel goed.
Groetjes

Isa bedankt voor je berichtje maar sorry dat ik het nu pas gelezen heb

Met jullie en julie kroost gaat ook alles supergeweldig en Zepke krijgt een meid erbij super!!!
Als alles maar gezond is das toch het belangrijkste he

Nou en een update van mij kant....
Hier gaat het ook super ik ben nu 31 weekjes gaat zo hard en heb tot nu toe echt een voorbeeldige zwangerschap die gun ik echt iedereen ben wel inmiddels 22 kilo aangekomen waarvan de helft echt puur vocht is..ik zie eruit niet normaal heb geen voetjes meer maar varkenspootjes maar goed mij hoor je niet klagen..we weten inmiddels ook wat het word maar dat houden we nog even geheim..
Ik weet niet of jullie je op de nederlandse hyves kunnen aanmelden dan moet je je waarschijnlijk eerst regristreren maar daar ben ik veel te vinden met foto`s enz. en daar zal ook als 1ste het nieuws komen dat ik bevallen ben dit is mijn adres http://liselotje23.hyves.nl/ hij is niet openbaar dus ik zal je moeten accepteren ik zal el zien ie er komt kijken

Nou ben er weer vandoor een hele dikke knuf voor jullie en jullie kroost en we zien ons weerdoei doei

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:52
petitje

proficiat lieveke met je dochter!

zephke, waar heb je dat gelezen??

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:31
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!

Ik heb net op een ander forum gelezen dat Lieveke op 01-07-2008 bevallen is van een meisje Paulien!
Een dikke proficiat, Lieveke! Geniet ervan, hoor, meisje!!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 20:23
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Lieveke, wens Lukas nog een hele gelukkige verjaardag, hoor! Ik heb de indruk dat je bevallen bent, want het is inderdaad niets voor jou om geen update te komen brengen! Hopelijk is alles goed verlopen!!

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]