Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 10/09/2008 @ 21:46 Zepke | Hallo allemaal! Ja, ja, eindelijk verhuisd!! We genieten er echt van! Alles geraakt stilaan op orde. We hebben nog wel dingen waarvan we nog niet echt weten waar we ze willen steken/leggen/hangen etc. maar daar vinden we wel een plekje voor! 't Is wel een beetje wennen aangezien we nu een beetje verder wonen van de crèche en mijn werk en mijn ouders. Het is 's avonds dus altijd haasten om tijdig thuis te zijn zodat Enid op een degelijk uur kan eten. De 2 dagen dat ze naar de crèche gaat eet ze warm 's middags dus kan ze vroeger eten 's avonds. Maar op de andere dagen eet ze 's middags een boterham dus moet ik 's avonds snel koken zodra we thuis zijn. Ik moet dus nog een ritme vinden, want als ze naar school gaat moet ze altijd 's avonds warm eten...Met de is ook alles goed. Ze lag drie weken geleden wel in stuit, met haar poep naar beneden, maar ze had nog tijd om te draaien. Volgende week woensdag moet ik terug op controle. Ik ben eens benieuwd of ze dan gedraaid is. Ze zit in elk geval ook niet stil. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik moet platliggen. Goed, hé? Ook al ben ik nu van job veranderd en ben ik net verhuisd (stress met hopen dus)! De gynaecoloog zei dat dit kwam omdat ze in stuit ligt en erg hoog in mijn buik zit. Ze mag best wel omdraaien maar ze mag ook zeker hoog blijven zitten. Mijn ribben voelen soms aan alsof ze vol blauwe plekken staan. Dat heb ik nooit gehad met Enid! Ik heb nog geen enkele kuitkramp gehad en die had ik bij de vleet met Enid! Het zuur begint nu soms wel. Da's minder leuk, maar over het algemeen heb ik nergens last van! Ik blij natuurlijk!Met Enid is ook alles Voor de rest ben ik 's avonds altijd druk in de weer met de huishoudelijke taken waar ik bij mijn ouders niet aan moest denken (dank u, mama) maar nu wel terug voor sta. 't Is een ritme zoeken, hé, dus dat gaat ook wel lukken, maar daardoor geraak ik hier dus niet vaak (en als ik hier geraak dan lees ik een beetje en daarna is de fut helemaal weg en dan kruip ik in bed). Hopelijk verbetert dit allemaal eens ik alles een beetje gewoon ben en als ik bevallen ben?Ik ben blij dat Rien af en toe een berichtje komt posten Dat doet me een beetje denken aan vroeger, toen we allemaal verslaafd leken aan dit forum en sommigen zelfs op het werk stiekem berichtjes postten (ik dus)... waar is de tijd! Da's alweer meer dan 2 jaar geleden!!Ik ga nu dus maar me klaarmaken en in bed kruipen! Morgen moet ik er weer vroeg uit!Groetjes, Zepke |
| 08/09/2008 @ 16:57 Rien | Fleur en Petitje, Geen zin om te gaan babyzwemmen in Hengelhoef? de gezinsbond organiseert het op een zondagochtend. zo gauw ze 10 inschrijvingen hebben, kan het van start gaan. Als je bij de gezinsbond bent kost het 60 euro (dacht ik) voor 10 lessen, anders 70 euro. Groetekes, Rien |
| 04/09/2008 @ 10:39 Rien | Gelukkige verjaardag voor Deniske!!!!!! |
| 28/08/2008 @ 23:28 Zepke | Hallo allemaal! Eindelijk even tijd om nog eens iets te posten! Ben ondertussen verhuisd en begonnen op m'n nieuwe werk. Alles was zo rommelig en druk dat ik geen tijd vond om even langs te komen!Proficiat Lotje met je en !! Leuke namen trouwens! Ik had het niet verwacht eigenlijk! Goed dat alles goed verlopen is en dat de kleintjes het zo goed doen!!! Probeer goed te rusten zodat je extra van ze kan genieten eens ze thuis zijn!!! Mooie foto's!!Sorry dat ik op de rest even niet reageer (ik kom zo snel mogelijk terug) maar ik ben doodmoe van de verhuis en het nieuwe werk. Dus ik kruip maar weer in bed! Groetjes, Zepke |
| 28/08/2008 @ 12:07 isabel ![]() | hallo allemaal gisteren ging het toch al beter met kris denk dat hij het zwaar heeft op z'n werk dat het daardoor gedeeltelijk komt. Isabel |
27/08/2008 @ 13:01 ![]() | Oei isa* Drukke moeilijke momenten dan bij u. Veel sterkte hoor, moet zeggen ik weet niet echt tips. Ik zou zeggen proberen te praten met je man en evt hulp zoeken. lieveke |
| 21/08/2008 @ 08:10 Rien | Oh Isabel ... heel veel sterkte aan je broer, jou en jouw familie ... . |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????
We genieten er echt van! Alles geraakt stilaan op orde. We hebben nog wel dingen waarvan we nog niet echt weten waar we ze willen steken/leggen/hangen etc. maar daar vinden we wel een plekje voor! 't Is wel een beetje wennen aangezien we nu een beetje verder wonen van de crèche en mijn werk en mijn ouders. Het is 's avonds dus altijd haasten om tijdig thuis te zijn zodat Enid op een degelijk uur kan eten. De 2 dagen dat ze naar de crèche gaat eet ze warm 's middags dus kan ze vroeger eten 's avonds. Maar op de andere dagen eet ze 's middags een boterham dus moet ik 's avonds snel koken zodra we thuis zijn. Ik moet dus nog een ritme vinden, want als ze naar school gaat moet ze altijd 's avonds warm eten...
is ook alles goed. Ze lag drie weken geleden wel in stuit, met haar poep naar beneden, maar ze had nog tijd om te draaien. Volgende week woensdag moet ik terug op controle. Ik ben eens benieuwd of ze dan gedraaid is. Ze zit in elk geval ook niet stil. Voorlopig ziet het er niet naar uit dat ik moet platliggen. Goed, hé? Ook al ben ik nu van job veranderd en ben ik net verhuisd (stress met hopen dus)! De gynaecoloog zei dat dit kwam omdat ze in stuit ligt en erg hoog in mijn buik zit. Ze mag best wel omdraaien maar ze mag ook zeker hoog blijven zitten. Mijn ribben voelen soms aan alsof ze vol blauwe plekken staan. Dat heb ik nooit gehad met Enid! Ik heb nog geen enkele kuitkramp gehad en die had ik bij de vleet met Enid! Het zuur begint nu soms wel. Da's minder leuk, maar over het algemeen heb ik nergens last van! Ik blij natuurlijk!
met de huishoudelijke taken waar ik bij mijn ouders niet aan moest denken (dank u, mama) maar nu wel terug voor sta. 't Is een ritme zoeken, hé, dus dat gaat ook wel lukken, maar daardoor geraak ik hier dus niet vaak (en als ik hier geraak dan lees ik een beetje en daarna is de fut helemaal weg en dan kruip ik in bed). Hopelijk verbetert dit allemaal eens ik alles een beetje gewoon ben en als ik bevallen ben?
Dat doet me een beetje denken aan vroeger, toen we allemaal verslaafd leken aan dit forum en sommigen zelfs op het werk stiekem berichtjes postten (ik dus)... waar is de tijd! Da's alweer meer dan 2 jaar geleden!!
Morgen moet ik er weer vroeg uit!

Ben ondertussen verhuisd en begonnen op m'n nieuwe werk. Alles was zo rommelig en druk dat ik geen tijd vond om even langs te komen!
!! Leuke namen trouwens! Ik had het niet verwacht eigenlijk! Goed dat alles goed verlopen is en dat de kleintjes het zo goed doen!!! Probeer goed te rusten zodat je extra van ze kan genieten eens ze thuis zijn!!! Mooie foto's!!