< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
26/05/2008 @ 21:41
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Weer even geleden... Maar heb het erg druk! Nu zondag mogen we in ons huis en dan gaan we zien wat we allemaal van werk hebben voordat we erin trekken! Ik ben eens curieus!
Amai, zoveel zieken hier! Dat is niet goed, hé? Hopelijk worden jullie allemaal snel beter! Ook de kleintjes! Ocharme toch!
Morgen of overmorgen vertel ik aan m'n baas dat ik zwanger ben Moet hem nog ander groot nieuws vertellen: ik neem nl ontslag! Ben vandaag aangenomen in een functie waarvoor ik gestudeerd heb, terwijl ik nu werkte in een bedrijf/functie/sector/... waar ik niks mee te maken had. Daarom is dit nu de kans van m'n leven. De timing is slecht aangezien mijn baas nog maar een paar weken geleden zijn dochtertje verloren is (ze was vier en is overreden door een vrachtwagen. Ze heeft nog in coma gelegen maar is tijdens een operatie gestorven). Twee keer slecht nieuws voor mijn baas terwijl het voor mij twee keer super goed nieuws is... Duimen voor me!!
Morgen mag ik nog eens op controle bij de gynaecologe! Hopelijk kan ze zien of het een meisje of een jongen wordt want we hebben geen inspiratie (wat past er bij Enid?) en wachten daarom een beetje tot we weten wat het wordt zodat we ons maar op één kant moeten concentreren... Een jongen was gemakkelijk: we zouden de naam nemen die we vorige keer dachten te nemen als het een jongen was. Maar nu twijfelen we weer! We zullen wel zien!
Nu kruip ik maar weer in bed want de vermoeidheid is hier nog niet geweken

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 12:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Lukas is beter hoor. Hoest minder en geeft niet over momenteel.
Hij zit juist in zijn bedje, ik ga dat nu ook doen se.
Morgen naar de monitor.

Dennis heeft het moeilijk gehad precies, gelukkig is het nu beter, valse kroep is maar iet vies hé.
Succes meid!!

lieveke

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 11:42
petitje

Online Status Stuur bericht
hallo

Hier wee ne zieke, ja ja onze kleine man.
Woe morgen hoesten, ik zei die gaat weer verkouden worden...
Savonds toen ik hem ging halen in de creche zeiden ze dat ie toch een vieze hoest had, niet normaal, ik zei zal morgenvroeg naar de ha gaan.
En inderdaad hij hoeste heel erg vies, en piepen...
toen ik ging slapen was t een heel stuk erger, dus papa wakker gemaakt. Die zei gelijk dit is niet goed, die heeft t heel erg benauwd en stuipen, ik herken dat dat is ne astma aanval we gaan naar spoed, pff t was al 23u.
Gelijk zuurstof bijgehad, foto's van zijn longen, aerosol, slijmen weggezogen, staaltjes genomen en daarblijven he.
Gelukkig gene astma maar valse kroep, de symtonen zouden t zelfde zijn.
Donderdagmiddag zijn we naar huis gemogen nadat ie eens een voeding binnenhield want met dat hoesten.
Vrijdag heeft ie bekans de hele dag geslapen.
Zaterdag ook nog veel, en nu is t toch wel wat beter, nog hoesten natuurlijk.
Moet 3x per dag aerosollen en das natuurlijk ne hele strijd. En antibiotica en kine.
Morgen mag ie weer naar de creche. vr was ik nog thuisgebleven en vandaag bij oma.
Weer een heel gedoe dus.

Lieveke hoe is t nu met Lukas? Ook zo overgeven? Niet fijn he als ze niks binnenhouden.
Wat een mooie kamer zeg.
Je bent er precies wel helemaal klaar voor zeg.
Wij zijn nooit drank op voorhand gaan halen. Toen ik binnenmoest is r nog een fles champagne en 2 cola en 2 fruitsap gaan halen.
Ik verwachte ook niet zoveel bezoek in t zh he
Jammer dat je zoveel moet rusten, maar als dat helpt, waarom niet he.
Oei weinig vruchtwater, misschien groeit beebje dan wat trager, zal wel inhalen eens ie eruit is.

Isa, wanneer ben je jarig? ik donderdag, krijg nieuwe voordeur, doen feestje thuis, hoop op mooi weer heb t buiten gepland.
Lennert doet t erg goed, hier nog geen 7kg en geen 66cm.
veel succes voor je broer.

zephke, alles oke?
Lotje laat je nog eens van je horen?

Zo ga weer werken, want heb serieuze achterstand en ben do ook nog vrij!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 19:08

Hoi,

Gisteren op controle geweest,weer een ganse tijd moeten wachten, maar ja dat hoort erbij zeker.
Ons kleintje weegt nu met 33weken en 3 dagen, bijn 1900 gram. Grootte dat weet ik niet.
Twas in de voorbije 3 weken wel goed gegroeid maar tmoet toch nog zenne. Tis nog kleiner dan dat onze Lukas was, dus best doe ik deze zwangerschap wel uit voor ons beebje.

Nog steeds heel weinig vruchtwater wel, dus blijven rusten is de boodschap. Kzal toch content zijn als ons beebje veilig en wel op de wereld is en dat ik het in mijn armen kan sluiten moet ik zeggen.
Volgende week moet ik naar de monitor en de week erna terug op controle.

Fijn weekend allemaal, hier komen morgen de grootouders eten.

GElukkige verjaardag Isa!! Lennert is ook een flinke baby hé!
smakelijk!
Hopelijk blijft alles goed met je broer nu!!!

groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 11:11
isabel

Online Status Bekijk profiel
ja lieveke het komt snel dichtbij he .

mooie foto's van het kamertje.

Hoop dat het vanavond mooi weer is we barbequen voor mijn verjaardag deze week.

Lennert woog vorige week al 8kg140 en was 69,5cm lang. Mijn broer is op controle geweest en zit nog thuis tot eind december. Hij moet nu op 3 juni terug onder de scan.

Isabel

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 19:53

Hoi,

Hoe is het met iedereen, de nestdrang begint hier ook wel te komen hoor!!

Lukas slaapt sinds zondag in zijn nieuwe kamer(zie profiel), in het grote bed. En dat gaat vrij goed moet ik zeggen, soms wordt hij snachts wel eens wakker, maar hij is vrij snel terug gerustgesteld, tis toch een klein manneke zo in het grote bed.sMiddags is het iets moeilijker om te slapen. Maar tlukt na een tijdje wel.

En nu kan ik de babykamer ook terug in orde zetten. HEb al wat kleertjes uitgehaald en de maxi-cosi en wipper. Ook de draagmand staat er. Mijn valiesje, daar ga ik morgen eens voor kijken en de wieg die komt er binnen een week of 2 ook denk ik, zodat Lukas er ook kan aan wennen.

De doopsuiker moet nog afgewerkt worden, en de naamkaartjes ook nog afdrukken. We beginnen te twijfelen aan de schrijfwijze van de naam, alé ja mijn man wil het precies anders, dus we zijn er nog niet helemaal uit.
Ik heb ook al wat drank in huis gehaald voor in het ziekenhuis, ik zou wel zo weinig mogelijk in het ziekenhuis willen blijven, zo vlug mogelijk naar huis, lijkt met het gezelligste, dan zit mijn man ook niet alleen. En ik heb kraamhulp gevraagd.

Verder zit ik met een enorme valling, zo beu, koppijn, niet tedoen.

Voor de rest moeten we vrijdagavond terug op controle. Kben weeral eens benieuwd.
Ik rust nog elke dag een beetje, gelukkig verder nog geen harde buiken of zoiets.

Nog enkele nieuwe foto's op mijn profiel.

Petitje* Hetmag warm zijn hoor, bij lukas was het ook 30 graden en meer, ik kan er wel tegen denk ik.

groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 12:45

Hoi allemaal,

Kort berichtje zenne, heb niet veel zin om op iedereen te reageren, mijn excuses daarvoor, ligt aan mij.

Lukas die zijn hoest is niet meer zo blafhoest maar is nu veel losser.
Hij hoest eigenlijk nog heel erg veel. Maar tzit precies toch los.
We zullen zien hé.

Maar gisterenavond had hij even geweend, maar echt niet lang, hadden ook niet direct gaan kijken, maar toen we gingen slapen wel. En hij had overgegeven dat venteke, lag helemaal in de kots te slapen. HAd dat eigenlijk niet verwacht, want hij had bijna niets geweend.
DAn maar wakker gemaakt, bed ververst, Lukas verfrist. Hij was zodanig uitgeput dat hij direct verder sliep.
MAar eten, dat gaat heel erg slecht momenteel. AL enkele dagen eigenlijk en ik vind het moeilijk om je daar niet over te frustreren. Niets is goed, zelf geen yoghurt, boterham of fruit. Enkel pap drinkt hij nog. Omdat hij nu wat ziek is kan ik het nog aanvaarden,maar anders is het ook gene vette en ik weet niet goed hoe ik er mee moet omgaan.HELP

Verder is zijn kamer zo goed als in orde, kzal er dan eens een foto van maken en op mijn profiel zetten. Tis nu geen babykamer meer hé.
Met mij gaat het ook redelijk goed, straks wat rusten, Lukas zit in bedje, ik ga ook wat rusten.
Deze avond gaan eten met vrienden, dus dat is ook weer eens leuk.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina