Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2008 @ 16:26 katje ![]() | Natascha, Dat was ik vergeten ![]() sorry!!Happy birthday to you! Ik hoop dat je wens mag uitkomen !! Een brusje voor Yana ,dat wens ik je toe! Dikke kussen ![]() ![]() |
| 12/04/2008 @ 17:09 leen ![]() | Natascha, OOk van hier nog een late super fijn verjaardag, maak er een fijne dag van, je feestje is vandaag, denk ik he.. Geniet er maar van.. xxx |
| 12/04/2008 @ 23:58 katje ![]() | hey, OHh ellebel ,jij en natascha dus verjaardagsgenootjes !Ook voor jouw een dikke proficiat en mogen al je wensen uitkomen! ![]() |
| 14/04/2008 @ 19:21 | hallo, emmeke, ischias is steken in je lichaam echt hele gemene,ik heb het in mijn linkerbeen,maar nu heb ik niks meer.hopelijk blijft het weg,als het te erg wordt zei de gynecoloog toestraks hebben hun medicatie voor mij. alles was goed bij de controle ,heb het hartje even gehoort,sevi was raar aan het kijken en zei (ik ook)hahah ze vind het nog steeds niet boeiend,ze geeft wel af en toe een kusje op mij buik maar dat is het ook..dus zijn jullie toch voor een ander huisje aan het kijken????? jammer dat dat ene niks is geworden sevi heb ik ook dit weekend het huisje schoon gemaakt,die krijg ik niet meer na binnen als die buiten is,wordt helemaal hysterisch. zo ik ga sevi na bed verzorgen,even tijd voor ons .doeiii ![]() ![]() |
| 14/04/2008 @ 19:23 nathalie ![]() | even kijken of ik weer ben ingelogt... ![]() |
| 15/04/2008 @ 17:33 Ellebel ![]() | Schoonzus gisteren omstreeks 21uur dan bevallen van haar zoon. Rens is 51cm groot en 3820 gr. We gaan zometeen op bezoek. |
15/04/2008 @ 19:17 ![]() | dubbel bericht, dus heb ik het maar verwijderd Vele groetjes van ons |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

,dat zal ze wel tof vinden zeker. Das eens wat anders dan dat zitten hé.
!
.

sorry!!

!
,krijg nu therapie.
Vind het best wel wreg hoor. Ze kunnen op zijn minst hun belofte nakomen... Normaal gingen we gisteren ook naar een huis kijken, maar vlak voor we gingen, kreeg Roel een sms dat het al verhuurd was, pffff
Maar ja, geef de moed niet op, zal wel op zijne tijd een geschikt huis langskomen hè!
We hebben nl vandaag én morgenavond les en ik moet er morgen en woensdag zo vroeg uit dat het te gek is om haar evengoed hier te laten. Neemt niet weg dat het evengoed niet fijn is.