< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/04/2008 @ 09:35
katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hela!

Ilse ,

Proficiat met yinthe's kruipen,dat zal ze wel tof vinden zeker. Das eens wat anders dan dat zitten hé.
En voor xanthe is het binnenkort ook zover om naar de 1 ste kleuterklas te gaan.
Heb je al een schooltje op het oog?

Petitje,

Nee nee hoor!! Voor mij geen beebje niet meer,zyra telt al voor twee!
We hebben hier ook wel rolluiken ,maar het heeft hier ook maar twee daagjes geduurd eer ze aangepast was aan het nieuwe uur.
Gelukkig dat denisje ervan verlost is ,is wel vervelend ,dat een mens niet weet door wat ze ziek zijn hé.

Emmeke,

Spijtig dat je nog niets gehoord hebt van het huis!
Maar wie weet ,hoor je toch wel iets op het onverwachts.

Leuke filmpjes en foto's ,vooral waar ze moet shaken met haar poep

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 14:31
Natascha

Hey lieverds allemaal

Wou jullie toch even laten weten dat alles wel goed is hier.
We mogen starten met de 2de poging, en nu met spuitjes, hier heb ik al meer goed oog in dan die Clomid, want dat wist ik op voorhand dat er niks van zou komen.
Dus hoop dat jullie nog steeds voor me willen duimen.
Moet echt nog eens komen meeschrijven, maar hebben dadelijk veel volk over de vloer.

Liefs

Natascha

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 16:26
katje

Natascha,

Dat was ik vergeten sorry!!

Happy birthday to you!
Ik hoop dat je wens mag uitkomen !! Een brusje voor Yana ,dat wens ik je toe!

Dikke kussen

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 17:09
leen

Natascha,
OOk van hier nog een late super fijn verjaardag, maak er een fijne dag van, je feestje is vandaag, denk ik he.. Geniet er maar van..

xxx

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 17:30
leen

Petitje,
Dit is echt de eerste keer dat ik iets heb gezien in de H&M wat mij aanstond en ik dacht altijd dat de WE voor volwassene waren, maar katje was daar eens geweest en vertelde dat ze daar wel mooie zaakjes hadden, dus ben ik daar ook eens binnengewandeld, en dus idd niet met lege handen thuis gekomen.. Ben nog opnieuw gaan winkelen hoor heb Iander een zomerjasje, en een paar tschirte van gaastra in Maastricht gekocht, ik had eerst een jasje van tommy laten bijbestellen, maar zijn maat konden ze niet meer bijbestellen, en met zo wat verder te kijken viel mijn oog op die jas, heb ik hem maar genomen, dan is hij weer gesteld voor een paar weken, als ik mijn koopwoede kan bedwingen tenminste

Ilse,
Proficiat met het kruipen van Yinthe, nu zal ze haar wel geven, overal naartoe kunnen kruipen, achter grote zus Xanthe aan, etc.. En mama en papa hebben nog een paar ogen extra nodig

Vicky,
HOe is het ondertussen met Levin zijn neusje??

Tanja,
We hebben ook een babyborrel gegeven, ik vond het idd ook heel vermoeiend die dag, Iander ging ook van arm tot arm, maar hij heeft daar nooit omgegeven, nu is hij nog altijd heel sociaal, ik heb hem ook nooit bij andere mensen weggehouden, zolang hij wakker was en ze op bezoek kwamen zat ik er niet mee in dat ze hem namen.. ALs hij sliep moesten ze hem laten slapen.

Anneke,
Het is niet heel zeker dat het van die nutrilon melk is.. hij had heel fel lucht op de darmpjes, en daardoor had hij zo diarree, scheetjes en het overgeven.. Hij is ondertussen al wel weer beter van donderdag al geen diarree meer..

Brien,
Voor jou hetzelfde verhaal als voor Anneke he, het was niet echt een allergie maar wel heel fel lucht op de darmen.. HIj werd snachts ook schreeuwend wakker, maar nu weten we tenminste waarom eh??
Ahh Mila krijgt gewone melk, geen AA?? Emmeke heeft mij daar eens iets van verteld dat die het beste zou zijn?? EN moet je dan ook nog vitamines bijgeven??

Denk dat ik zowat rond ben nu, hoop ik toch

HIer gaat het voor de rest zijn gangetje, Iander is terug beter, haalt weer volop streken uit, dus hij is genezen!! Mama daartegen, heeft serieus last van haar allergien, berkenstuifmeel is het nu, en als dat gedaan is is het wel weer iets anders, en zo zal dat wel blijven duren tot het seizoen gedaan is.. Ik moet nu enkele dagen dubbel van medicatie nemen, om toch te kunnen functioneren, en maandag toch maar een injectie laten zetten, ik denk dat ik er dit jaar niet onderuit ga komen

groetjes xxxx

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 18:34
Emmeke

Heyla!!!

Natascha, van mij ook nog een late dikke verjaardagsknuffel Ik had er gisteren aan gedacht, maar was me toch weer ontgaan met het posten Shame on me.... Maar allé: Ik wens je het allermooiste toe en dat is natuurlijk een liever broer of zus voor Yana en een spruitje waar jullie lekker van gaan genieten

Doei!!

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 19:02
jessica

Piep,

Brientje, hoe is het met de oma?? En Dennis geen tijd gemaakt om langs de dokter te gaan.. Mannen eh??!!
En ja de 18de juni moet ik terug beginnen werken, da zal wel aanpassen zijn. Seppe was anderhalf toen ik terug ging werken.. Heb toen ook wel gezocht naar werk want was mijn werk kwijt geraakt een maand voor ik moest bevallen. Maar ja met zo een kleintje in huis heb je minder zin eh om te gaan.. Nu zal ik wel moeten..

Emmeke, amai jouw schoonzus die heeft karakter??!! Zo lang de bv volhouden.. Da zou ik ni kunnen.. Maar ja iedereen is op da gebied ook anders eh.. En ja ja de 18de juni moet ik dus terug beginnen. Ben al van 6 augustus thuis, dan van de 3de oktober begon mijn zwangerschapsverlof tot de 4de maart. Dan nog 2weken bv verlof en daarop aansluitend mijn ouderschapsverlof 3 maand. Dus in juni is het terug zover.. Zal wel effe wennen zijn, ons meisje ga dan 2 dagen naar de om en de rest van de dagen naar ons mama..

Katje, zijt gij een pc-nerdje??!! Haha kent ge dan toevallig iets van films branden??

Ilse, proficiat voor Yinthe, kan best geloven da het schattig is om te zien hoe ze kruipt..

Kom straks terug er is er eentje aan het zeuren..

doei

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 22:06
Ellebel

HOi dames,

Kom snel even langs, morgen heb ik meer tijd en kom ik ff reageren op iedereen.

Vandaag met vrienden en familie mijn verjaardag gevierd, 26 kaarsjes uitgeblazen. Was een bewogen dag, mijn mama kon er niet bij zijn omdat ze vanmorgen een huiselijk ongeluk had gehad. Ik was er dan ook niet helemaal bij en vond het wel heel spijtig, maar niets aan te doen.

We zijn gaan eten met onze beste friends uit Nederland en mijn zus en haar gezin, was zeer lekker, en best gezellig, al gooide Robbe wel roet in het eten door zeer lastig te worden.

Aangezien ik het de laatste tijd moeilijk heb met mijn emoties (neen niet opnieuw zwanger) was het best wel ff zwaar, perfectionist als ik ben wil ik altijd alles perfect he.

MAAR .... het was dus een fijne verjaardag.

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 22:37
Emmeke

Ellebel, voor jou ook een hele leuke verjaardag!! Sorry, ik wist het niet Het was dan toch een beetje een leuke dag? Wat had je mama precies aan de hand gehad dan?
Ach, en zo emo ben ik ook wel Hoort bij het vrouw zijn

Jessica, nog even genieten voor je weer aan het werk moet dan! Heb je ook bijna een jaar thuis gezeten hè. Ik als ik zwanger was van Loeka ook, maar niet zo lang er na, enkel bijna de hele zwangerschap Ga je terug voltijds werken?

Doei!!

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 23:58
katje

hey,

OHh ellebel ,jij en natascha dus verjaardagsgenootjes!
Ook voor jouw een dikke proficiat en mogen al je wensen uitkomen!

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 12:45
nathalie

hallo,

natascha,
ook van mij nog een dikke proficiaat,wel een beetje laat.
en ellebel ook een dikke proficiaat.

emmeke,
was net even na jullie foto's aan het kijken van cp,jullie hebben zich goed geamuseerd he?

ik heb gisteren de eerste schopjes gevoelt,echt een heerlijk gevoel.
we hebben het super druk,dus vandaar dat ik niet meer vaak kom reageren,lig vaak al om half 10 in bed.
ik heb ook last van zwangerschaps ischias(hele erge steken in mijn linker bovenbeen,krijg nu therapie.
maandag moet ik weer op controle,krijg ik het hartje te horen,jippie!!

micha,
nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
hoe voel jij je nu?

kuzzzz

[Laatst gewijzigd door nathalie - 13/04/2008 @ 12:46] - Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 15:20
Emmeke

Hallo iedereen!

Wat is het kalm zeg!!

Nathalie, hoe komt het dat je het zo druk hebt? Zijn jullie nog veel werkjes aan het huis aan het opknappen? Wat leuk zeg, dat je de baby gevoeld hebt!! Zalig! Alleen om die dingen zou ik zooooo weer zwanger willen zijn. Dan weet je nu binnenkort ook of Sevi een broer of zus bijkrijgt. Komen vertellen als je wil hè
Ja, Centerparcs was echt héél fijn! Wij en Loeka hebben enorm genoten. Vooral het zwemmen vond Loeka natuurlijk helemaal geweldig hè. En dat allemaal dankzij jou mercikes hè
Wat is zwangerschapsischias eigenlijk? Nog nooit van gehoord. Lijkt me alleszins niet echt leuk. Hoop voor je dat het snel betert...

Wij hebben dus niets meer gehoord van dat huis Vind het best wel wreg hoor. Ze kunnen op zijn minst hun belofte nakomen... Normaal gingen we gisteren ook naar een huis kijken, maar vlak voor we gingen, kreeg Roel een sms dat het al verhuurd was, pffff Maar ja, geef de moed niet op, zal wel op zijne tijd een geschikt huis langskomen hè!

Verder gaat hier ook alles zijn gangetje. Loeka moet nu 2 dagen bij mijn mama gaan logeren en dat vind ik echt niet leuk We hebben nl vandaag én morgenavond les en ik moet er morgen en woensdag zo vroeg uit dat het te gek is om haar evengoed hier te laten. Neemt niet weg dat het evengoed niet fijn is.
Gisteren hebben we haar speelhuisje buiten gezet en ze vond het gewoon geweldig Er zit maar een kleine glijbaan aan, maar voor haar is dat ideaal, van zo'n grote durft ze toch niet af.
Vandaag had ik haar zwembadje opgezet in de badkamer, ze vond het zo geweldig, hihi. Waar je een kind al blij mee kan maken hè
Verder valt me op dat ze iedere dag zo veel woorden bij leert. Schattig om te horen! En liedjes zingen, das nog zoiets dat ze zo leuk vindt. Kan er echt van genieten!

Zo, ik ben weer door

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 19:19
Ellebel

Nathalie, leuk dat je de eerste schopjes voelde. Moet wel speciaal zijn he...

Emmeke: Loeka ook zo'n waterratje? Hier ook zo eentje, en zo'n speelhuisje vindt hij ook geweldig, gaan binnenkort ook voor een schuif af kijken, want de buren verhuizen dus heeft hij er geen meer, want die verhuisd natuurlijk mee.

Ons mama is vandaag naar Leuven moeten gaan met haar oog en moet overmorgen geopereerd worden. Het is dus best wel erg, en dat allemaal door tegen de deur van de oven te lopen. Moet er wel bijzeggen dat mama aan dat ook blind is en al 2 operaties heeft gehad. Ik ben gewoon super blij dat ze het oog niet moeten wegnemen.

En als laatste nog dit: op die eigenste moment is mijn Schoonzusje van haar tweede aan het bevallen. we weten al lang dat het een jongen is die Rens zal noemen dus Robbe krijgt er een neefje bij.

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 19:21

hallo,

emmeke,

ischias is steken in je lichaam echt hele gemene,ik heb het in mijn linkerbeen,maar nu heb ik niks meer.hopelijk blijft het weg,als het te erg wordt zei de gynecoloog toestraks hebben hun medicatie voor mij.

alles was goed bij de controle,heb het hartje even gehoort,sevi was raar aan het kijken en zei (ik ook)hahahze vind het nog steeds niet boeiend,ze geeft wel af en toe een kusje op mij buik maar dat is het ook..

dus zijn jullie toch voor een ander huisje aan het kijken?????
jammer dat dat ene niks is geworden.hopelijk hebben jullie snel iets gevonden.

sevi heb ik ook dit weekend het huisje schoon gemaakt,die krijg ik niet meer na binnen als die buiten is,wordt helemaal hysterisch.

zo ik ga sevi na bed verzorgen,even tijd voor ons.

doeiii
Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 19:23
nathalie

even kijken of ik weer ben ingelogt...

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 17:33
Ellebel

Schoonzus gisteren omstreeks 21uur dan bevallen van haar zoon.
Rens is 51cm groot en 3820 gr.
We gaan zometeen op bezoek.

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:17

dubbel bericht, dus heb ik het maar verwijderd

Vele groetjes van ons

[Laatst gewijzigd door Ilse - 16/04/2008 @ 08:00] - Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:22

ellebel: proficiat met het neefje. Een flinke jongen.

Nathalie: fijn, de eerste schopjes gevoeld . hopelijk ben je binnenkort van je aandoening verlost (weet niet meer hoe het noemt )

Emmeke: dank u om in mijn plaats te antwoorden. Stom dat jullie niks van het huis gehoord hebben. Maar zoals ik al zei: jullie zullen wel een gepast huisje vinden en anders geldt het aanbod nog hé

Petitje: het is dus wat emmeke zei: yinthe schoof al geruime tijd het hele huis door, maar nu is ze dus "echt" beginnen kruipen. Ze trekt zich aan alles recht, zit al ruim een maand stabiel alleen. Mijn kleine meid wordt groot
Op naar de volgende (grapje )

verkeerde bericht dus verwijderd, maar er stond toch niks speciaals in

groetjes

Van ons

[Laatst gewijzigd door Ilse - 16/04/2008 @ 08:01] - Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 19:46
leen

hey hey,

Nathalie,
Fijn dat je je eerste shopjes hebt gevoeld, is toch een speciaal gevoel eh..
Ai heb je ischias hebt, ik had bekkeninstabiliteit, dat is ook van die pijn, maar dan in het bekken, door de hormonen, wordt je bekken soepel, en bij mij zat daar iets mis, ik kon mij niet draaien in bed, bijna geen trappen meer doen, niet op een been staan, etc... Ik moest daar ook kine voor krijgen, 3 keer in de week.. Maar dat ging dus niet over, het verbeterde, maar ja, als je zwanger bent doen de kinesisten al niet al te graag sessies..

Emmeke,
Hopelijk vind je snel jullie droomhuisje, al is het maar voor een paar jaar.. En anders trek je maar bij Ilse in

Ellebel,
Proficiat, met je neefje..

ILse,
Tja koopwoede, was dat niet echt.. IK kan moeilijk iets laten hangen als ik iets zie naar mijn zin hihi.. Ik ben op dat vlak een beetje gelijk Emmeke, een beetje koopverslaafd

HIer zijn we vandaag flink geschrokken.. Iander was in de keuken met mij aan het rondlopen met mijn draagtas voor boodschappen te doen, en ineens hoor ik hem vallen, en hij weende zo fel, en ik zeg sta maar op sjoeke tis niks.. En toen riep P ineens, dat hij fel bloedde, en ik kijk, een heel snapke in zijn kinneke, wat redelijk openstond.. Dus zijn we snel snel naar de ha gegaan, het bloedde niet zo heel fel, dus dacht wel dat het geplakt ging worden, de ha heeft er wat steristrips opgeplakt, volgende week, moeten we terug en kijken, of de wonde mooi dicht is.. Iander is heel flink geweest bij de ha, niet geweend, was toch wel trots op dat klein manneke..

groetjes xxx

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 17:58

Heihei,

Ik ga het niet te lang maken vandaag, heb niet veel tijd meer over, heb op het ander topic al uitgebreid gereageerd! Maar zijn gewoon druk geweest afgelopen week: vorige week dus 2 dagen achter elkaar naar Baluba geweest, en dat is echt wel de moeite om eens een meetingske ofzo te doen!! Alleen kinderen tussen 3j-12j moeten betalen (6,5euro), anderen kunnen gratis binnen, maar er moet wel 4euro per auto betaald worden voor de parking. Dus wie heeft zin om eens mee te gaan voor een meeting daar? (in Peer)

We zijn zondag naar mijn ouders gegaan om te eten, en daar heb ik een deel van de zolder opgeruimd: een hoop spullen op de remoark gelegd dat weg mag, nu nog eens de andere dozen leegmaken... En afgelopen 2 dagen hier druk geweest met voorjaarsopruiming: Mila haar kamer heeft ook de bureau staan, en die eens leeggemaakt + de documentenkast eens opnieuw leeggehaald en geordend. De slaapkamer bij ons in die mate van het mogelijke opgeruimd, en vandaag de badkamer nog eens onder handen genomen. Nu wordt het eerst tijd om een paar spullen op internet te verkopen.

Ilse, heb je gisteren gesproken he , jouw vriendinnetje vond het jammer dat ze je net gemist had! Dat was echt geen 5 minuutjes later!

Emmeke, ik hoor het wel als Roel iets beslist heeft he, verder chatten we regelmatig op ms, dus heb nu even niks te melden.

Ellebel, nog proficiat met je verjaardag!! En ook met het nieuwe neefje he, zal Robbe wel leuk vinden8

Katje, Zyra ook al bijna jarig! Mocht ik het dan vergeten, alvast een fijne verjaardag en een leuk feestje de zondag!!

Leen, ocharme Iandertje, maar zulke dingen gebeuren zonder dat je er erg in hebt! Hoop dat het zo kan dichten met die pleister, maar dat zal wel he. En die koopwoede mag af en toe al eens heersen, ben maandag nog naar de prenatal geweest, en heb voor Mila ook nog maar eens een broekje en een bloesje meegebracht! En dan nog wat kleine dingetjes voor zo...

Nathalie, kan je nog ergens een datumpje vinden dat je vrij bent? Om nog eens af te spreken he, het zou april worden, maar dat is ook al half om, hihihihi! Zijn wel laatst nog anar gaiapark geweest, hadden alleen al wat in de namiddag, anders waren we even binnengesprongen als je er was.

Jessica (en allen anderen die erom vroegen), met de oma gaat het wel redelijk: de operatie is alleszins goed gegaan, maar ze ligt met een aantal mensen op een slaapzaal, en die willen het 's nachts wel eens te bont maken, dus ze kan niet goed slapen. Ze is trouwens nog in het ZH, zal me benieuwen wanneer ze naar huis mag!? Vind het wel lang duren nu!

Ik moest jullie trouwens allemaal de groetjes doen van Mieke, ze is nog altijd erg misselijk, en komt voorlopig (denk ik) even niet tot hier, maar met de baby was alleszins alles in orde: ze hebben een kloppend hartje gezien bij de echo van de week.

Ik ben vanalles aan het uitpluizen voor vakantie en dingetjes om te doen binnenkort enzo... Boh, heb zin om heeeeeel veel te doen, moet echt dringend gaan werken om alles te bekostigen, hahahaha

Oh ja, dit weekend gaan we nog eens in NL blijven slapen, hopen dat het wat meevalt!! We hebben maandag met vrienden afgesproken, maar dat zal alleszins wel leuk worden.

Groetjes, brien

[Laatst gewijzigd door brientje - 16/04/2008 @ 18:03] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >