Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/11/2008 @ 16:22 Babyke* ![]() | Hallo allemaal, hier gaat alles dus ook nog goed he, weinig te melden. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar hoe de baby eruit zal zien! Emmeke: hoe was de gyn meegevallen? ![]() ![]() |
| 02/11/2008 @ 11:25 Babyke* ![]() | Haha, ik zie dat jij 12/11 een echo hebt! ik 13/11 ! |
| 02/11/2008 @ 21:02 Babyke* ![]() | En daphney: dat maakt me niet gerust! Vanaf nu dus enkel neutrale kledij hoor!!!! ![]() |
| 03/11/2008 @ 09:08 Babyke* ![]() | Micha: oei oei ... help zeg ... ik ga dan toch maar wat neutrale dingen kopen ... pf ben er niet meer gerust op! ![]() ![]() Geniet nog van je laatste buik-momenten ![]() |
| 03/11/2008 @ 12:46 nathalie ![]() | hallo, soww zo komt bijna niemand en zo staat er mega veel geschreven ,heb ik teminste weer eens iets te lezen,was zo stil hier(stilte voor de storm)..emmeke, ik vond het ook heel gezellig toen jullie op bezoek waren!moeten we snel weer doen.. ja ziet er mooi uit he die camping,kan haast niet meer wachten! ik denk dat het met een kleintje best te doen is,ze slapen toch nog heel veel dan! geeft niks joh van die open haard wij verkopen er genoeg! ![]() geef roel gelijk kan je beter pas kopen als jullie een eiegen huisje hebben .ik wil ook heel graag met sevi na de k3 show dat zal ze wel geweldig vinden,ook als het op tv is zingt ze uit volle borst mee .misschien ga jij dan ook op mijn verjaardag bevallen net als natascha op 26 mei ![]() ...ben benieuwd!!!anneke, jammer dat het zo moet lopen! poohh, sevi is weer helemaal beter. minte groeit heel goed,ze krijgt echt al van die spek beentjes hahaha. dus je eerste bevalling was ook snel gegaan?? ohh al oefen weeen!?ajajaaa hopelijk blijft de baby nog even zitten. katje, sevi vind minte nog helemaal geweldig,ze is ook nog super lief voor haar zusje .petitje, is toch niks ernstigs he? brientje, ohh wat leuk de eerste schopjes gevoeld,dat is zo speciaal he!! zien we elkaar nog voor de kerst?wil je buik wel nog even bewonderen hihi... mischa, nog even en jullie krijgen er een of bij!spannend hoe vinden de kids het?? dapfney, wij gaan na een camping in italie(adriatische kust) camping pra'delle torri echt een camping voor gezinnen.wij hebben bij http://www.gustocamp.nl geboekt.bulgarijen is ook een heel mooi land,turkije zou ik niet doen zijn de mensen erg lastig met winkelen,vind ik dan! wil je met de auto of vliegtuig gaan?? hier is niet veel nieuws, minte en sevi liggen te slapen! alles gaat prima hier . zal wel een lang verhaaltje zijn geworden hahaha, kuz van ons |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

Heel vaak wil ik wel iets vertellen, maar moet eerlijk zeggen dat ik gewoon niet veel zin heb om ellelange verhalen te schrijven. Maar hier dus een poging, hihi 
Hij zegt, beter als we een eigen huis hebben en dan ineens goed laten doen. Maar hij vond het dus wel leuk uitzien enzo! Ik was ook op die camping gaan kijken waar jullie gaan, moest me inhouden niet te boeken, hihi, maar een kindje van amper 2 maanden is toch nog te lastig om mee naar Italië te gaan vrees ik 
Sommige kindjes gaan nu eenmaal liever meteen op de grote wc ipv op dat kleine potje hè.
Je bent officieel 2 dagen na mij uitgeteld en onofficieel 1 dag voor me. Bij mij was de datum verlegd van 23 naar 27 mei. Maakt mij ook allemaal niets uit, als het maar gezond is en de bevalling straks allemaal goed verloopt enzo...
De vakantie is nu jammergenoeg voorbij gevlogen. Zondag zijn we naar K3 geweest, dinsdag naar plopsa indoor, woensdag winkelen en zwemmen, gisteren heb ik veel bezoek gehad... en zo is de week al om! Zondag komt hier de sint aan en Loeka kijkt er ook al enorm naar uit 
en we konden niet naar huis want we waren normaal meteen aan de beurt hè, pfff... dat was niet zo fijn! Verhaal staat iets verder op waarom het zo lang geduurd had. Maar ze was heel lief en zacht en dat terwijl ze zeggen dat vrouwen meestal bruter zijn dan mannen.
.
shit,wat moet ik de baby gaan aandoen!

die ik niet ken omdat ik bij Dylan niks van dat soort had.Dat wat pijn deed was toen het begin van geboorte.Maar ben blij morgen 37 weken en dan zit ze tenminste langgenoeg,en heeft ze het ideaale begin.Mag alleen nu niet teveel meer doen van de vk
Ik ben ook sinds 3 dagen weer misselijk,wacht nog even af of het zs is of toch iets anders.
of
Zullen het snel weten hè!
pfoe!