< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/10/2008 @ 14:29
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
sorry

mensen, hierbij kom ik afscheid nemen van dit forum, mss ooit zullen jullie me nog wel eens horen, maar laat jullie weten, dat mijn ex van deze site misbruik gemaakt heeft, en alles afgedrukt heeft om voor de jeugdrechtbank te gebruiken.

aan mijn ex !!!! zo maak je dus vriendschap echt kapot !!! dank u

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 09:55
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal! Ik doe ook nog eens een poging om te reageren Heel vaak wil ik wel iets vertellen, maar moet eerlijk zeggen dat ik gewoon niet veel zin heb om ellelange verhalen te schrijven. Maar hier dus een poging, hihi

Nathalie, ik vond het heel gezellig bij jou! Bedankt voor de fijne ontvangst. Ik vond het zooooo lief hoe Loeka zo trots was dat ze Minte vast mocht houden! Komt hier dus ook wel goed als de baby er is denk ik Ik heb die haarden laten zien en Roel vond het een heel goed idee enzo, maar hij wil het nu toch nog niet, jammer Hij zegt, beter als we een eigen huis hebben en dan ineens goed laten doen. Maar hij vond het dus wel leuk uitzien enzo! Ik was ook op die camping gaan kijken waar jullie gaan, moest me inhouden niet te boeken, hihi, maar een kindje van amper 2 maanden is toch nog te lastig om mee naar Italië te gaan vrees ik

Petitje, gaat het een beetje? Is niet zo fijn als je niet lekker in je vel zit, maar je mag hier altijd je hart luchten... Dit weekend zit ik al helemaal volgeboekt voor volgend weekend weet ik het nog niet!

Pooh, jij bent nu ook aardig aan het aftellen hè! Nog eventjes en je hebt je kleine meid bij je! Wat schattig dat Dylan zo in de 4 talen babbelt! Over een tijdje heeft hij iedere taal afzonderlijk goed onder de knie hè en dat is pas een voordeel voor later!!

Brien, jou spreek ik dagelijks hè, hihi, dus... weinig nieuws te melden
En voor Leen idem...

Katje, spannend dat je gaat werken! Deeltijds dan? Zal vast een aanpassing zijn hè! Maar zal je ook goed doen zo uit huis zijn! Zeker nu de kindjes zelf ook hele dagen naar school gaan (neem ik toch aan?) Fijn voor je dat Zyra ook op de wc gaat nu. Loeka gaat ook op de gewone wc hoor, ze wisselt af met hetgeen het dichtste is Sommige kindjes gaan nu eenmaal liever meteen op de grote wc ipv op dat kleine potje hè.

Natascha, dan krijg je misschien een "groot" baby'tje als de datum voor staat? Je bent officieel 2 dagen na mij uitgeteld en onofficieel 1 dag voor me. Bij mij was de datum verlegd van 23 naar 27 mei. Maakt mij ook allemaal niets uit, als het maar gezond is en de bevalling straks allemaal goed verloopt enzo...

Anneke, ik weet niet goed wat zeggen, dus ik ben verstandig en zeg niets...

Over hier... ik ben dus ondertussen toch al de 10 weken gepasseerd en ben nu toch wel héééééél ongeduldig voor de volgende echo. UIteindelijk is mijn vorige nu al 4 weken geleden en ik zou graag nog eens binnen kijken dat alles goed is. Is ook pas een gevoel van de laatste dagen dat ik ongeduldig ben hoor. Ik heb wel het gevoel dat het goed zit, maar toch... de bevestiging is toch fijn hè. Zeker omdat ik nu mijn baas op het werk op de hoogte heb gebracht en komende maandag wordt het ook aan de collega's gezegd (vanwege aanpassingen die ze moeten doen) dus ik zou het heel vervelend vinden moest dan daarna op de echo blijken dat er iets is Maar ja, ben vol goede moed dat het wel ok is
Normaal gezien mogen wij stoppen in het Buitengewoon Onderwijs, maar omdat ik zo'n rare job doe kan ik toch verder werken. Ik ben van plan om tot kerst ongeveer door te doen. Dan heb ik nog een maandje om te genieten van Loeka en dan gaat mijn groot meisje al naar school!

Loeka doet het verder wel heel goed. Ze kan zo goed babbelen en leert precies iedere dag weer bij De vakantie is nu jammergenoeg voorbij gevlogen. Zondag zijn we naar K3 geweest, dinsdag naar plopsa indoor, woensdag winkelen en zwemmen, gisteren heb ik veel bezoek gehad... en zo is de week al om! Zondag komt hier de sint aan en Loeka kijkt er ook al enorm naar uit Ze is de hele dag aan het tekenen en iedere tekening is iedere keer voor Sinterklaas en zwarte piet Ze weet dat die cadeautjes komen brengen, zal daarmee zijn hihi.

Ik ga der weer vandoor, Loeka is net op mijn schoot gekropen en dat typt lastig

Doei

Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 16:22
Babyke*

Hallo allemaal,
hier gaat alles dus ook nog goed he, weinig te melden.
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar hoe de baby eruit zal zien!

Emmeke: hoe was de gyn meegevallen?

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 10:37
Emmeke

Heyla,

Babyke, de gyn was héél goed meegevallen buiten het feit dat we normaal eerste waren van de dag en uiteindelijk pas 2,5 uur later binnen konden dan gepland en we konden niet naar huis want we waren normaal meteen aan de beurt hè, pfff... dat was niet zo fijn! Verhaal staat iets verder op waarom het zo lang geduurd had. Maar ze was heel lief en zacht en dat terwijl ze zeggen dat vrouwen meestal bruter zijn dan mannen.

Met jullie uk ook alles ok? Voel je hem/haar nu al fijn bewegen?? zalig gevoel, ik kijk er naar uit

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 11:24
Babyke*

Ja Emmeke, na haar moet je echt altijd bellen voor dat
je gaat. Soms kan het wel 2-3uur verschil zijn. Ik ken het hoor.
Vorige keer was ik ook de eerste, en een uur later kon ik pas gaan.
Je weet het dus nooit!

Ik voel ons kleintje regelmatig bewegen
Gisteren avond zag ik mijn buik aan de zijkant helemaal
omhoog gaan toen ie was aant stampen! Prachtig om te zien!

Pf ik droom de laatste tijd iedere nacht, dat ik beval
en dat het babytje het andere geslacht heeft als de gyn zei!
Brr...
Enge gedachte, omdat we hier toch wel met het geld moeten oppassen,
en ik natuurlijk nu al de kleren koop in die kleuren.
En dan denk ik meteen shit,wat moet ik de baby gaan aandoen!
pf erg hoor..

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 11:25
Babyke*

Haha, ik zie dat jij 12/11 een echo hebt!
ik 13/11 !

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 15:32

Hallo dames

Na lange tijd kom ik hier ook weer eens piepen.

Ga op niemand reageren, heb wel alles bijgelezen.

Wil gewoon even laten weten dat ik hier weer een beetje ga (proberen) volgen.
Het zijn zware weken geweest maar hebben toch weer wat nieuwe moed.

Groetjes

Ilse en de rest

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 15:39

hey iedereen

ook ik kom nog is piepen
ik lees wel nog vaak mee hoor
ma reageren komt er niet van

limburg gaat volgendjaar veel inwoners bij krijgen !
ben blij dat het met iedereen goed verloopt
zijn jullie niet te ziek ??
ik hang nog elke dag boven de pot
ma ben der bijna vanaf (gelukkig)

emmeke wel stom dat jij telkens zo lang moet wachten bij je gyne ,om zot te worden

zo ben der weer is vandoor
tot de volgende
groetjes

[Laatst gewijzigd door micha - 02/11/2008 @ 15:40] - Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 19:19
poohh83

Hallo meiden
@Emmeke,ja inderdaad is dat een voordeel voor later,mijn zussen en ik praten ook 5 talen,en het heeft alleen maar voordelenVoor de rest alles goed?De 12 weken ook bijna om
@Babyke,raar he wat we af en toe voor raarigheiden dromenmaar dat zal ons allemaal wel overkomen
@Micha,en bijna afgetelt,en nog altijd over de WC?Die 9 maanden??Maar zo hoe je al zei,het is bijna over.Dus succes met de laatste lodjes

Over hier,Amely haar kamer is zover af,alleen decoratie ga ik pas achter paar weken doen.Ik zat vrijdag nacht al in het ziekenhuis met charmante weenvond het niet fijn omdat ik de 37 weken nog niet gered had,maar vk zei van 36 en 5 niet erg.Maar het waren alleen maar heel pijnlijke oefenweendie ik niet ken omdat ik bij Dylan niks van dat soort had.Dat wat pijn deed was toen het begin van geboorte.Maar ben blij morgen 37 weken en dan zit ze tenminste langgenoeg,en heeft ze het ideaale begin.Mag alleen nu niet teveel meer doen van de vkoeioei hoe ga ik dat klaarspelenHebben volgend weekend 2 dagen feest voor Dylan,Claude heeft al allemaal hulp ingeorderd voor mij te helpen denk dat ik daar gekker van word dan als ik het zelf kan doenIk ben toch en ....Ik ben ook sinds 3 dagen weer misselijk,wacht nog even af of het zs is of toch iets anders.
Zo nu ga ik zwijgenhopen dat jullie een fijn weekend gehad hebben
Liefs Mieke

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 19:43
Daphney

Hallo,

Zo gezegd zo gedaan, kom vanaf heden onder mijn schuilnaampje. Hopelijk mag ik toch nog meedoen met dit forum, hoop ook dat ik wat meer tijd ga hebben in de toekomst om nog eens regelmatig langs te komen.

Morgen moet ik bij de JRB komen, ben eens benieuwd wat rechter gaat zeggen over dit alles.

Micha nog een paar daagjes en het is jouw beurt, ben eens benieuwd of alles goed gaat, allez hoop het toch, zal druk worden zo drie bengeltjes

Pooh jij ook aan het aftellen, zo een tweede zwangerschap gaat toch wel heel snel, je krijgt gewoon geen tijd om erover na te denken

Ilse ik kan ook niet altijd langs komen, met al de problemen de laatste tijd, moet ik nog eens heel voorzichtig zijn.

Babyke tja voorzichtig zijn, bij mij was de eerste zogezegd een meisje, en op 35 weken in ene keer een jongen, had gelukkig gewoon gemeenschappelijk kleding gekocht, bij de tweede zeiden ze een meisje, maar ben toch maar heel voorzichtig geweest. Je weet maar nooit

Emmeke bij jouw dus ook alles ok, goed !!!

Nathalie waar ga jij dan op vakantie in Italië, ga je zo met Vancansoleil ? Ik wil volgend jaar voor de eerste keer naar het buitenland proberen. Heb jij mss tips voor mij.

Zo ga jullie laten

Groetjes Jullie weten wel wie hé
Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 20:49
Emmeke

Hallo, hier ben ik dan maar weer, hihi

Babyke, anders hadden we elkaar mss wel gezien als je een dag vroeger moest, haha, of ik een dag later En ja, ik ga bellen hoor want als ze weer zo'n spoedgeval er tussen heeft! Een geluk dat we Loeka niet mee hadden ocharme het kind. Hoop toch dat het de volgende keer een beetje rapper vooruit gaat, dan zijn we tweedes (kwart na 5) dus om 5u eventjes een telefoontje doen haha. Of gaan kijken want woon er niet zo ver vanaf.
Goh en ja... moet verschrikkelijk zijn als de gyne zich vergist heeft hè! Maar zal toch wel niet hè? Ik was content dat er bij mij (bij Loeka) 2 los van elkaar gezegd hadden dat het een meisje was, toen durfde ik pas echt iets te kopen Misschien kan je nog eventjes wachten met te veel te kopen tot na de volgende echo? Is toch niet meer zooooo lang hè! Ik weet het, want ik tel mee af, haha!

Pooh, wat spannend nu bij jou! Ik vroeg nog aan Brien daarstraks hoe ver je nu was. Maar idd, ik hield bij Loeka ook de 37 weken voor ogen. Had toen ook al serieuse voorweeën op 34 weken en ik dacht toen echt 'dat ze maar blijft zitten' Uiteindelijk is ze lekker hoog blijven zitten tot 1 dag voor de uitgerekende datum Zal deze nu ook wel doen! En ik ga zoooo blij zijn als ik de 14 weken gepasseerd ben, of als nu gewoon de volgende echo in orde is. zo'n miskraam kruipt toch niet in je koude kleren, maar dat weet jij ook heel goed helaas hè. Ik wou dat ik zo vlot zo veel talen kon spreken maar buiten Nederlands, Engels en Dialect kom ik niet veel verder haha. Ja, Frans en Duits "versta" ik en kan ik me als het écht moet wel in behelpen, maar das toch niet zoals het moet zijn

Micha, het begint te korten. Toch geen keizersnee heb ik begrepen? zal toch wel een geruststelling zijn hè. Ben benieuwd wat er in je buik zit: of Zullen het snel weten hè!

Ilse, daar ben je weer!

Dada iedereen!

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 21:02
Babyke*

Ja inderdaad dan zaten we daar naast elkaar de uren af te tellen!
Ik bel altijd, ik geloof dat ik volgende keer om 18:45u moet,
ik bel dan om half 7, wsl zegt ze dan: Kom maar om half 8.
En dan bel ik om 20 na 7, en dan zegt ze weer 8uur.
Ik blijf bellen tot ze zegt kom maar !
Want niet normaal hoe lang da daar uitloopt hoor pfoe!

Aan de meiden die in de laatste dagen zijn: veel succes!

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 21:02
Babyke*

En daphney: dat maakt me niet gerust! Vanaf nu dus enkel
neutrale kledij hoor!!!!

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 08:49
groupy

Ook hier erg lang geleden... tja, druk en niet altijd forumzin hé

Ik wou even de nieuwe zwangeren proficiat komen wensen, en diegene met de laatste loodjes veel succes. Er gaan er hier in limburg idd veel bij komen, leuk!

Ilse, ik had al gehoord dat het goed was gekomen bij jullie, een hele opluchting zeker! Nu nog verwerken

Hier gaat alles prima. Na een niet zo fijne zwangerschap werkelijk een wolk van een baby! Rustig, braaf, nooit wenen, goed eten en goed slapen, wat wil je nog meer!

Zo, nu even wat poetsen nu Anne een langere dag heeft op school.
Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 08:57

hey

ik ga proberen elke dag lang te komen want anders komt er toch niks van

emmeke nee geen keizersnede gelukkig
vorige week nog een echo gehad en de placenta was weg en kindje zat toch klaar zij de gyne dus kan gewoon bevallen

babyke ik heb dat bij mijn zoontje ook gehad dat hij zij het is een meisje en plots een maand later was het ne jonge
dus zijt voorzichtig

Daphney indd nog een paar daagjes
en dan zal het terug wat drukker zijn

poohke jaja ik hang al 9maand lang boven de pot
eventoe is het is een par dagen rustig en moet ik niet overgeven ma meestal is dat dagelijkse kost
ma heb wel nergens anders last van enkel overgeven dus da valt goed mee !

hier nog geen tekens dat de baby eraan komt
het zit nog veel te goed in de buik

groetjes

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 09:08
Babyke*

Micha: oei oei ... help zeg ... ik ga dan toch maar wat neutrale
dingen kopen ... pf ben er niet meer gerust op!
Geniet nog van je laatste buik-momenten

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 12:14
leen

Hey hey,

Amaai hier is ineens zo veel geschreven zeg.. En terug oude gezichten erbij, welkom back

Emmeke,
Volgens mij ligt dat aan die vrouwelijke gynaecologen, dat ze zo uitlopen, die van mij heeft dat ook altijd aan de hand, en ik bel dus ook altijd!! Maar dat had ik je al wel verteld in een van de dagelijkse msn gesprekken eh!!

Babyke,
Ik weet niet hoe het is bij Dr Minten, maar Dr Henskens, zegt alleen het geslacht als ze er zeker van is!! Bij Iander zei ze het ook pas op 24weken, omdat ze op 20 weken nog niet heel zeker was, en het graag nog een keertje zag voor ze uitsluitsel gaf.. Deze keer wisten we het op 20weken, en we hebben dan een 3D echo laten maken, en daar was het hetzelfde geslacht!! Dus mss toch nog eventjes wachten ja, met veel te veel te kopen!!

Pooh,
Jij mag vanaf vandaag dus bevallen je laat maar iets weten, als het zover is he!! Ben eens benieuwd naar je bevallingsverhaal, de rest weten we al he

Daphney,
Nu verraadt je je eigen toch, wat is dan de bedoeling van je schuilnaam?? Denk je echt dat S nu niet meer komt lezen?? En niet zal doorhebben dat jij het bent??

ILse,
Ik ben blij dat alles er beter uitziet!! Nu zal het verwerkingsproces beginnen voor haar, en voor julllie ook natuurlijk, dus toch nog altijd heel veel sterkte!!!

groetjes xxx

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 12:46
nathalie

hallo,

soww zo komt bijna niemand en zo staat er mega veel geschreven,heb ik teminste weer eens iets te lezen,was zo stil hier(stilte voor de storm)..

emmeke,
ik vond het ook heel gezellig toen jullie op bezoek waren!moeten we snel weer doen..
ja ziet er mooi uit he die camping,kan haast niet meer wachten!
ik denk dat het met een kleintje best te doen is,ze slapen toch nog heel veel dan!
geeft niks joh van die open haard wij verkopen er genoeg!
geef roel gelijk kan je beter pas kopen als jullie een eiegen huisje hebben.
ik wil ook heel graag met sevi na de k3 show dat zal ze wel geweldig vinden,ook als het op tv is zingt ze uit volle borst mee.
misschien ga jij dan ook op mijn verjaardag bevallen net als natascha op 26 mei...ben benieuwd!!!

anneke,
jammer dat het zo moet lopen!

poohh,
sevi is weer helemaal beter.
minte groeit heel goed,ze krijgt echt al van die spek beentjes hahaha.
dus je eerste bevalling was ook snel gegaan??
ohh al oefen weeen!?ajajaaa hopelijk blijft de baby nog even zitten.

katje,
sevi vind minte nog helemaal geweldig,ze is ook nog super lief voor haar zusje
.

petitje,
is toch niks ernstigs he?

brientje,
ohh wat leuk de eerste schopjes gevoeld,dat is zo speciaal he!!.
zien we elkaar nog voor de kerst?wil je buik wel nog even bewonderen hihi...

mischa,
nog even en jullie krijgen er een of bij!
spannend hoe vinden de kids het??

dapfney,
wij gaan na een camping in italie(adriatische kust) camping pra'delle torri echt een camping voor gezinnen.wij hebben bij http://www.gustocamp.nl geboekt.bulgarijen is ook een heel mooi land,turkije zou ik niet doen zijn de mensen erg lastig met winkelen,vind ik dan!
wil je met de auto of vliegtuig gaan??

hier is niet veel nieuws,
minte en sevi liggen te slapen!
alles gaat prima hier .

zal wel een lang verhaaltje zijn geworden hahaha,

kuz van ons

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 12:59
brientje

Hallootjes,

Hier is het ineens druk geweest, de wervelwind heeft zich even laten kennen dus !

Hier gaat het prima, alleen op een aantal dagelijkse zwagerschapskwaaltjes na he! Soms ben ik ineens misselijk dat ik moet overgeven, soms echt pijn in mijn achterwerk dat ik er niet van kan lopen, meestal pijn in de lies... Dit had ik bij Mila allemaal niet, of toch zeker niet zo fel!

Allereerst van mij ook een hartelijk welkom aan de oude bekenden!! Hihihi

Nathalie, mja; wil nog wel een keer langskomen hoor! Die buik is op 2 weken tijd enorm vooruit gaan steken, dus je zal er wel wat kijks aan hebben, haha! Wilde toch binnenkort nog even naar de kaufland, dus laat maar weten hoe lang je nog thuis bent en wanneer je tijd hebt! En idd, die camping zag er goed uit! Als jullie zijn geweest laat je maar wat weten, dan boeken wij voor het jaar erna!

Leen, ik lees op msn dat de kamer bijna klaar is! Toch goed doorgewerkt dan afgelopen week! Fijn; kan Iander snel in zijn nieuwe beddeken.

Emmeke, heb je vandaag ook nog zo last vd benen? Hoop dat je straks meer weet, en hopelijk kan je iets doen tegen die pijn in de hiel! Hoor het straks wel denk ik! Was leuk gisteren bij de sint!

Micha, jammer dat je zo lang misselijk bent zeg! Bahbah, ik denk dat het hier bijna hetzelfde zal zijn, bij Mila was ik er op 18w van af, en nu ben ik al een dikke week later! Ben ook erg benieuwd naar het geslacht, en de naam ook trouwens!

Groupy, leuk dat je nog eens langskomt! En is echt een zegen dus, jullie nieuwste aanwinst! Heerlijk als ze zo zalig rustig zijn he?

Ilse, heb dikwijls aan je moeten denken afgelopen weken, durfde ook niet goed storen. Maar ben heel erg blij dat alles nu een stuk beter gaat, en dat de bange momenten verleden tijd zijn.

Petitje, meid; veel sterkte. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Afgelopen weekend was ik ook bezet, dit weekend is Kyana jarig: feest en eten dus. Eventueel kan ik maandag wel een plaatsje vrij houden? Kan dan misschien gelijk met een ex-collega afspreken op de middag om iets te gaan eten, en daarna dan wat shoppen ofzo? Of had je misschien ondertussen al iets gepland? Dinsdag met dennis weeral werken, dus dan kan ook niet. Ik hoor het wel!

Poohke, amai zeg: al oefenweeën! Is toch een hele andere zwangerschap dan bij Dylan geloof ik he? Ben eens benieuwd! Hopelijk kom je de feestjes ook goed door! Als je nog kado-tips hebt, dan laat je het maar weten. Kan ook later als je weet wat hij al allemaal heeft, dan krijgt hij dat wel als we op babybezoek komen voor Amely.

Daphney, er lezen meer mensen mee dan wij denken ! Heb het zelf vorige week ondervonden toen ik een boze mail kreeg van een moeder van iemand. Dus toch maar voorzichtig zijn! Zeker nu nog alles moet gaan komen...

Heb ik wel iedereen gehad nu?

Dan hou ik het hierbij! Ga vanavond voor het eerst de schoen zetten met Mila, ben eens benieuwd hoe ze dat gaat vinden!! Hihihi

Groetjes, brientje

[Laatst gewijzigd door brientje - 03/11/2008 @ 13:02] - Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 17:00
petitje

Online Status Stuur bericht
amai wat een geklets!
Heb thuis geen net meer tijdelijk dus ff van op t werk he.
Kan t verste terug naar pooh..

Pooh, jij loôpt lekker op de laatste loodjes he. Sapnnend zeg.

Emmeke amai al meer dan 10 weken, wat gaat dat toch snel, noge ven dan he en danheb je weer een echo. Aami t werk al ingelicht, das vroeg he. Hihi iemand die mag stoppen en nog niet wil, vind je niet veel meer he, t is ook dat je je werk zo leuk vind .

babyke, dat vond ik t enige voordeel aan t geslacht niet weten, ik kon niet anders dan neutraal kopen en dat beperkte gelijk de kooplust.

Ilsen oei jij klinkt ook niet zo positief! zware weken, we zullen maar zeggen na regen komt zonneschijn he.

Micha fijn nog eens wat van je te horen, jij bent er bijna succes.

Daphney, hoop nooit in jouw schoenen te staan meid, dit is zo laag van je ex! sterkte.

Groupy, fijn dat je er weer bent en alles zo goed gaat met je kids.

Leen hoe is t verlopen met de grond? had je nu een ob of hob?

Nathalie zo zo jij hebt al een nieuwe vakantie geboekt?
Voor de zomer of nog eerder?

brientje, oei zo last van zw kwaaltjes.
Ah al ne schoen zetten voor Mila, ik kijk er al naar uit zal hier voor volgend jaar zijn..

Over hier...
Zit beetje in een dipje, zalook wel t weer zijn en de tijd van t jaar... en enorm verkouden geweest, dat gaat nu wel de goede kant op.
Denis vorige week ook erg veel overgegeven, nu toch al weer een 3 tal dagen safe...
Verder woensdag naarplopsa land geweest met hem, vond er voor hem nog niet zoveel aan, hij vond alles niet hard en stoer genoeg, alleen de grote glijbaan vond ie geweldig. Maar we gaan zeker nog eens terug, heeft zijn oogjes uitgekeken.
En eindellijk echte stapschoentjes gaan halen, misschien is ie dan straks es vertrokken. staat nu goed alleen recht en stapt aan 1 handje, nu nog alleen he...

zo verder geen nieuws
doei

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >