< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/09/2008 @ 15:02
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hoikes

Om echt te reageren heb ik echt weinig tijd, maar kom regelmatig bijlezen en heb vernomen dat ondertussen Nathalie bevallen is, dus een heel dikke proficiat, en Emmeke ook proficiat met je zwangerschap en natuurlijk ook Natascha, eindelijk na lang wachten een zwangerschap dus ook voor jouw het allerbeste van hieruit !!!!

Anneke

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 15:39
petitje

Online Status Stuur bericht
babyke,
als ik t goed begrijp ben je nog niet zeker over t geslacht?
Wel leuk dat je zo een mooie duidellijke echo had.

katje, fijn dat alles zo goed gaat met de kindjes, en zyra al een hele dag school, ze worden toch rap groot he.
We zouden een auto kopen.
Met de beurzen hebben we t opgelost we brengen enkel binnen, gaan er niet zelf staan. Ik zou t ook wel weggeven/uitlenen, maar ken niemand die zwanger is of dat van plan is en spullen nodig heeft. En zomaar weggeven aan vreemden heb ik ook geen goed gevoel bij en t meeste is nog heel erg nieuw he
heb gekeken naar emmeke haar goed doel maar die hebben geen babyspul nodig heb ik begrepen.

Pooh o een geweldig! en een mooie naam die je daar in gedachte hebt zeg.

Nathalie, positief da t hartfilmpje oke was. Nog even wachtenop die echo dan.
Fijn dat je meiden zo mooi slapen, heb je zelf ook wat rust he.
Ah al gaan winkelen! dan voel je je inderdaad wel lekker.
De kraamhulp niks voor jou?

emmeke, proficiat ! Loeka zal t wel geweldig vinden, kan ze lekker moederen.

Over hier, niet zo veel nieus. Vandaag 3 jaar getrouwd en gaan t lekker vieren in de sportschool haha, nee hoor, we gaan gewoon elke woe sporten en nu ook dus en van t weekend samen op gastronomisch weekend naar Venlo. Voor t eerst weg zonder deniske.
Vorige week kermis geweest met denis, do met oma en opa, hij was de held aan t uithangen, vond de molen ed maar saai, en maar wijzen naar de achtbaan! En dan zondag met een ouder vriendje en toen was t toch erg huilen in de buggy's enzo. Eigenlijk was ie er nog net te klein voor.

Zo ga t hier bij laten
groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 12:43
Natascha

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Brien,

Voor onze lieve Mila: Happy Birthday to you. Hiep hiep hiep HOERA
Proficiat met je 2de verjaardag lieve meid.
Hopelijk heb je fijn feestjes achter de rug en veel mooie kadootjes.
En de volgende verjaardag vier je als grote zus he.

Dikke kussen en veel liefs van ons hier
Natascha Timmy en Yana

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 12:57
Emmeke

Hiep Hiep Hoera voor Mila!!!

Hopelijk heb je een leuke dag in de efteling vandaag! Het feest, de taart en de waren alleszins al geslaagd hè!

Doei

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 13:11
leen

Hieper de piep Mila,

Een heel gelukkige verjaardag!!! Je feestje heb je dus al gehad, en was blijkbaar fijn, en fijn cadeautjes gekregen, fijn zo verjaren he

Maak er een fijne dag van in De Efteling, hopelijk is het niet te fris en kan je toch lekker genieten, van alle atracties!!!

Emmeke,
Ik heb je nog altijd geen proficiat gewensd hier , maar ik heb dan ook effen mijn bemmelke moeten houden dus was het een beetje vergeten eerlijk gezegd

Petitje,
JUllie dus een gastronomisch weekendje weg met jullie 2tjes dat mag ook al eens eh.. Ga je je spullen op een 2de hands beurs verkopen?? Krijg je ze niet verkocht, want ik zie nu en dan toch eens een topicje staan dat je hebt opgestart voor je spulletjes van dennis..

Hier gaat alles zijn gangetje.. We zijn dinsdag gaan kijken voor ons plannen en kostprijzen, van de gronden, waar we eentje van gaan kopen in Heers.. Nu moeten we dus kiezen welk stuk we willen, we staan 5de en er zijn 15 gronden, dus mogen we als 5de kiezen uit de gronden!! Het zijn mooie stukken, allemaal rond de 4.5-5are at groot genoeg is voor ons.. Er zijn er ook enkele hob bij, wat eigenlijk wel de mooiste stukken zijn, maar P is daar niet zo voor te vinden..

Dinsdag hadden we ook nog een echo, alles was heel goed met ons beebje, het weegt ook al 1088gr.. IK ben wat ziek, keelontsteking denk ik!!

groetjes xxx

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:21
poohh83

Hallo meiden
Aan Mila een heel fijne dag toegewensthoop dat je het naar je zin hebt in de Efteling.Dylan heeft zaterdag ook nog een klein voor je mee als we af komen .Wij zijn blij jullie weer eens te zien
@Petitje,jij hebt er dus een fijn weekend voorstaangeniet er maar van,dat doet ook eens goed zonder weg;het is wel niet makkelijk de eerste keer,maar voor het koppel eens weer iets nieuws.Veel plezier
@Leen,fijn jullie plannen voor het huisje,rond de 5 ar is geweldig.Wij hebben 2.5 ar en het is niet echt veel,hebben daarom moeten naar boven bouwenen hebben niet echt heel veel tuin.Maar ja zijn toch heel content,hier in Luxemburg kost 1 ar 50.000€,dus al teveel kun je niet meer,en er zijn ook bijna geen meer te vinden.En met die 3 verdiepingen elke dag op en af,moet ik niet meer naar het fitnesscentrumDus gaan jullie een heel mooie tuin krijgen waar de ukkies fijn kunnen spelen.Geweldig,ben content voor jullie
En met jullie jongetje ook alles goed,fijn.Houden zo.Is het al wat beter met jouw pijn??
Over hier:Ik ben het hele huis op de kop aan het zetten,want als Amely er is,zal er lang niks meer van komenMet Amely haar kamer wachten we nog,omdat ze eerst 6 maanden in een wieg bij ons op de kamer blijvt,dan gaan we dan in die maanden eens bij Ikea langsik heb alleen bedje al.Nu gaan we eerst Dylan zijn kamer eens vernieuwen.Het geboortelijstje hebben we gisteren ook aangelegd,het is voor mij allemaal nog zo ver weg,ik zal wel verschrikken als de ween gaan komen
Anders gaat het goed met ons,aan de rugpijn ben ik ook al gewend.Dit weekend gaan wij naar Stokkem want en tante van mij word 50 en die geeft een feestje.Nog eens fijn de laatste keer ertussen uit.
Hoop dat het met de rest van de meiden ook goed gaat.
Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:00
petitje

hiep hiep hoera voor Mila! Een fijne dag gewenst!

Leen, nee ik krijg niet zoveel verkocht op t net. denk dat ze te duur vinden, maarja is maar door 1 kindje gebruikt en nog heel recent dus wil toch ongeveer nog 40%. We zien wel of zo een beurs iets wordt,..
jaja heb heel veel zin in ons weekendje, we gaan t er eens goed van nemen.
Fijn een eigen huis! Waarom wil P geen HOB? wat wil ie dan?

pooh als ik van de kelder tot de bovenste zolder ga moet ik 4 trappen doen, ik moet wel toegeven, dat doe ik NOOIT. Maar wij lopen toch vaak de trappen, is goed voor uwe fysiek he.
Dylan dus een nieuwe kamer, zal ie ook wel tof vinden. En t lijstje al gelegd, zo komt toch steeds dichter he.

zo ga er weer vandoor

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:44
leen

@ pooh;

Met mijn BI gaat het sommige dagen beter, dan weer dagen minder, tis echt op en af, maar over het algemeen beter dan vorige week of 2w eken geleden.. Maar als ik durf te stofzuigen of dweilen beklaag ik het mij weer, maar ja ik moet het toch doen eh.. Met Iander gaat alles goed ja, een klein deugenietje eh.. Maar ochja als er niks leven in zat was het ook weer niet goed..

Petitje,
P wil liever een open.. Er zijn daar ook open bebouwingen eh, maar de halfopen zijn eigenlijk ook groot qua oppervlakte, sommige open zijn kleiner er zijn maar 3 open die rond de 4a80-5a zitten, dan zijn er er rond de 4a-4a50, en eentje is zelfs maar 3a 65 en halfopen die eventueel wel kunnen voor mij zijn alle 2 5a allez 4a99ca.. Hoe groot was het bij jullie weer?? Dan heb ik zo een zicht

Ja hopelijk krijg je dan toch iets verkocht op die beurzen.. KOmt er bij jullie geen 2de, want jullie hebben toch geen mini huisje eh..

groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 18:04
nathalie

mila van harte gefeliciteerd met je verjaardag
laat je maar lekker verwennen met veel.

brien,laat maar wat weten als jullie willen komen,volgende week heb ik het nog niet zo druk!kijk maar

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 20:46
tanja

Mila nog een late gelukkige verjaardag.

Heb niet zo veel te vertellen ben gisteren naar de KA geweest laura moet antibiotica neus en oordruppels en aerosollen is dus goed verkouden. Sander doet het goed op school. Zelf heb ik nog wat aanpassing nodig aangezien ik terug fulltime werk.

groetjes

Tanja

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 16:09

Bij deze wil ik ook mila nog een gelukkige verjaardag wensen.

Had eergisteren ook een reactie gepost, maar die is blijkbaar niet verschenen

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:47

Hallo meiden,

Nog bedankt voor de achteraf felicitaties he! Mila is er super-blij mee dat er zo aan haar wordt gedacht! Ze is goed verwend geweest met kadootjes, maar ben zo moe de laatste dagen dat ik amper toekom om haar site een beetje bij te houden... De feestjes staan er alleszins al op; nu nog de Efteling, en vandaag dan nog naar Plop geweest! Jaja, ze is echt verwend!!!

Leen, de beslissing ondertussen genomen qua bouwplaats? Hier zijn die stukken van rond de 5a nog vrij duur; tegen de 90.000euro; en dan nog bouwen... Is veel geld, dus we wachten hier wel af! Was dat nu via een specifieke maatschappij? Succes met de keuze alleszins.

Petitje, hoe was het gastronomisch weekend?? En hoe voelde dat zo zonder Denis?

Verder is buiten de felicitaties aan Emmeke en Mila niet heeeel vel meer geezgd waar ik nog niet had op geantwoord; alleen:

Nathalie, ik ga de datums eens voorleggen, en dan laat ik je snel iets weten!

Hier alles wel redelijk; zijn alledrie ziek, Mila en ik verkouden, en mijn beste man is snotterig en heeft rugpijn. Maar ach, ook aan slechte dingen komt een eind...

Efteling was wel wat regenachtig; maar desondanks toch een leuke, lange en vermoeiende dag gehad. Verhaal staat voor het grote deel wel al op Mila haar site, foto's volgen zo snel mogelijk! Mila was alleszins nergens bang van en heet zelfs in de bobslee gezeten met ons!

Dan heb ik nog een voorstel!!
Het zit weer op Sinterklaas aan te komen, en ik had gedacht (vorig jaar ook al een s over gehad) om iemand te laten komen voor onze kindjes!? Mijn neef die speelt sinterklaas, dus daar kan ik wel eens voor bellen eventueel, valt erg goed mee in prijs en is wel een goeie!
Mijn vragen: hebben jullie interesse? Kan dat bij iemand thuis, of huren we een zaaltje af? Wie wil komen? Eventueel nog kleine kindjes in de familie die willen? ENNNN: wanneer?

Ik wil hiervoor wel een paar dingen uitvogelen eventueel, maar heb wel graag antwoorden nodig :). Dan kan ik kijken, want hier zijn genoeg 'goedkope' zaaltjes; n als je met een goed aantal personen bent, dan is dat nogal goed te doen in prijs ook he?

Laat het me maar weten, via hier, PB of mail; dan kan ik ermee aan de gang, want het is vooral de datum die het nu gaat doen he!

Groetjes, brientje

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 09:38
Emmeke

Hallo!

Petitje, hoe was het weekendje zonder Denis? Is het toch wat meegevallen??

Pooh, jij bent dan in het land geweest dit weekend? De laatste keer misschien met dikke buik? Aan de weeën denk ik nog maar niet te veel, haha, want dan keer ik me om op mijn sokken denk ik

Ik ben gisteren naar de gyne mogen gaan. Dat was niet zo leuk als ik verwacht had... Normaal was ik de eerste, maar om de een of andere reden was er nog 1 iemand voor me. Dus ik dacht, ach, dat valt nog mee! Ik had om kwart voor 5 afspraak en dat duurde en bleef maar duren. Steeds als er iemand belde hoorde ik de secretaresse zeggen: ze is nog in bespreking, ze kan nu niet aan de telefoon komen. Ik dacht: netjes, je plant toch geen bespreking als je weet dat je patienten hebt? Op een gegeven moment hoorde ik ze zeggen dat het een spoedgeval was, waar ze mee bezig was. Tijdens een ander telefoontje hoorde ik ze zeggen: kom maar snel dan, bloedverlies is niet goed, we passen je er nog wel tussen. En even later kwam een vrouw binnen met toch al een flink buikje. Pas om 6u kwam dat eerste spoedgeval buiten (ik zat daar dus al anderhalfuur) wenen wenen tot en met, hare man was er bij, geen goed nieuws dus! Zoals ik kon begrijpen miskraam... Dat tweede spoedgeval mocht dus ook nog voor ons binnen. Rond half 7 kwam die hare man volledig in paniek aan, ik zeg tegen Roel, das niet goed... en iets voor 7 kwamen ook zij al wenend buiten. Dan zit je daar toch *slik*... Ondertussen ook 2 telefoontjes gehoord van zwangeren die met spoed naar het ziekenhuis gestuurd werden Om kwart na 7 was het dan eindelijk onze beurt. Kreeg ze nog 2 telefoontjes waarvan weer ééntje om een miskraam te bevestigen Eindelijk was het dus aan ons! Ze zei, ik hoop voor jullie eens goed nieuws te hebben, want ik heb al genoeg slecht nieuws gehad vandaag.
Dus de gegevens overlopen (is nl een nieuwe gyne, mijn oude is op pensioen) en ik vermeld dat ik zeker wist dat ik een late eisprong had gehad en dat de baby op de echo kleiner zou zijn dan wat uitgerekend was. Ik zei, 6w4d en geen 7w2d. Dan mocht ik gaan liggen voor de echo (inwendig natuurlijk) en we zagen meteen een klein flikkerend lichtje Ze moest wel mijn darmen opzij duwen (nu weten we dus waar mijn dikke buik vandaan komt, haha) om goed te kijken. De baby was nog héél klein, amper 3,4mm ofzoiets en ik kon er eigenlijk ook nog niet veel van maken. We hebben het vruchtje gezien (hoewel dat precies niet meer was dan een flikkerend lichtje), de vruchtzak vol met vruchtwater, de dooier ... alles zag er prima uit! Dus hopelijk kunnen we nu met een gerust hart verder genieten van deze zwangerschap! En... ik had ook gelijk! Volgens de meting 6w5d gisteren!
Over 5 weken mag ik terug, dan ben ik precies 12 weken zwanger en dan gaan we al een mini mensje zien met beentjes en handjes
Ohja, om kwart voor 8 kwamen we dus buiten, 3 uur na mijn oorspronkelijke afspraak Gelukkig was mijn mama bij Loeka gebleven!

Verder voel ik me echt met momenten heel misselijk. Ik moet gelukkig niet overgeven, maar je zo mottig voelen is ook niet echt leuk. Ik woog ook 2,2 kg onder mijn startgewicht én daar hoor je me niet van klagen hoor, haha!

Zo, zijn jullie weer op de hoogte!

Doei!!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:23
petitje

hallo

Ons weekendje was wel leuk. Natuurlijk veel aan denis gedacht en gemist, maar t deed toch deugd zo eens met zijn twee. heel erg lekker gegeten, geshopt, heel goed hotel, t was echt af.
Gisteren dan dagje thuis gebleven met mijne kleine man. Zijn bij vriendje gaan spelen.

Brientje, fijn dat mila hare verjaardag zo goed was. Amai efteling en plop dat zal ze wel fijn gevonden hebben, zal je site nog eens bijlezen.
Hoe zie je dat sint feestje dan? Dat de sint komt en voor iedereen zo een snoepzakje bijheeft of echt met geschenkjes? T lijkt me wel leuk.

Emmeke wat een gedoe bij de gyn zeg! je zou inderdaad schrik krijgen.
Fijn dat bij jullie alles inorde is. Nu wachten op de volgende afspraak, hopelijk gaat die wat vlotter.

Verder gaat alles zijn gangetje. Donderdag ouderavond op de creche, ben benieuwd.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 15:11
poohh83

Hallo
@Tanja,is het al wat beter met Laura??
@Brien,en de zieke boeg alweer om,of nog niet?Wat een geweldig idee met sinterklaas,jammer dat ik zo ver woon
@Emmeke,echt een Horrorverhaal van bij de Gynedenk dat ik heel geflipt zou zijn,ale innerlijk dan he.Maar jullie hebben gelukkig een mooi kloppend hartje gezien en zullen wel achter 8 maanden een mooi bij jullie hebben
@Petitje,fijn dat jullie zo een mooi weekend gehad hebben
Over hier:geen extra nieuws.Gisteren moeten naar de Anesthesiste gaan want in het ziekenhuis waar ik ga, maken ze geen epidurale als je niet bij hem op vooronderzoek bent geweest (ale alleen in spoedgeval wel he )Ik heb bij Dylan geen nodig gehad en hoop van nu weer niet.Maar ja weten nooit hoe het afloopt dus voor het geval,ben ik er toch geweest.Mijn buik gaat altijd harder tekeer en gaat van links naar rechtsis af en toe wel echt grappig.
Ga denk ik nu de Halloweendekoratie maken eer dat Dylan wakker word

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 14:23

Hei meiden,

Poohke, is het gelukt met de decoratie?? Wat heb je dan gemaakt als je dat zelf doet? Wij gaan hier maar niet met die gekte mee; is me allemaal veel te Amerikaans!

Petitje, Lekker genoten van het weekend, en dan ook nog fijn met Denis gaan spelen bij een vriendje; af en toe goed tijd maken om beide te kunnen doen he? Hoe was de ouderavond? Zal straks even over Sinterklaas vermelden...

Emmeke, ja dat verhaal van bij de gyn: ik was denk ik al wel naar buiten gelopen bij de mijne; alhoewel ik denk ik ook heel graag dat knipperlichtje had gezien precies die dag, want je kijkt er zo enorm naar uit he! Verder spreken we ond regelmatig, dus hoop dat de misselijkheid snel voorbij is! Maar hier nu gelukkig nog maar af en toe last van.

Sinterklaas en hoe ik het dacht:
* Bij iemand thuis of een zaaltje huren (mar waar dan?? beetje centraal voor degenen die komen willen, dus graag even melden wie interesse heeft!!)
* Mijn neef is een sinterklaas, die kan ik altijd om info vragen ivm bedrag en tijd (vraag is wanneer kan iedereen?? is zeker ook voor geïnteresseerde papa's!!)
* SInterklaas geeft een snoepzak (die wil ik wel samenstellen, of eventueel kan je ook al gemaakte exemplaren 'kopen')
VRAAG: doen we er ook een speelgoedje of kleurboek of... bij?? Hoeveel mag dat kosten of voorziet iedereen zelf een kleinigheid??

De tijd om alles te kunnen organiseren is natuurlijk beperkt, want het zijn nu geen 2 maanden meer eer het doorgaat.

Verder hier alles goed, Mila is weer genezen, buiten wat snotterighied dan; maar goed: zakdoek lost dat op he! En nog even drukte, morgen begrafenis, en maandag moet ik bellen voor de opleiding die ik wil gaan volgen en dan daar nog een hoop bij regelen... Vanmorgen alleszins al even bij VDAB gaan informeren, maar die verwijzen mij dus om te bellen. Ben eens benieuwd!!

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:45
nathalie

hallo,

brien,
wij hebben hier al 3 dagen sinterklaas,bij ivo op werk,bij mij en bij mijn zusdus ik heb het druk hahaha.
je bent gewoon al bijna 17 weken zwanger,die tijd die vliegt echt niet normaal,nog even en jullie weten wat het wordt!!!spannend,gaan jullie het wel vertellen???????.

ik verheug me al op donderdag,hoe laat zijn jullie hier??

hier gaat alles prima,druk druk met bezoek,echt iedere dag,maar dan hebben we het ook snel achter de rug,ik vind het wel gezellig al dat bezoek,zal me wel vervelen als we al het bezoek achter de rug hebben .

sevi is na de opvang,die blijft maar hoesten,gisteravond ook heel erg,ze had er gewoon pijn aan de keel van,dus ik had gisteravond alle twee de kids onder tot 22:15 ivo was sporten.was geen relax avond voor mij..maarja straks even andere hoestdrank halen,is al de derde.

met minte gaat het prima,af en toe even huilen,eten,poepen en lief zijn.en vanacht had ze heel goed geslapen,ze had om half 11 de laatste fles en om 5 uur werd ze wakker,is toch netjes.

zo krijg zo bezoek,
toedeloeeeee

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]