volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
20/07/2008 @ 14:45 ![]() | Een heel gelukkige 2de verjaardag voor Loeka!! Groetjes Ilse en aanhang |
20/07/2008 @ 12:31 ![]() | Gelukkige verjaardag Loeka!! En geniet er maar van, in het nieuwe huisje!! Alles dus goed gegaan, maar nogal druk he, meid?? Dikke kussss |
| 20/07/2008 @ 12:31 Iander | Loeka, Gelukkige verjaardag!!! Maak er een fijne dag van... groetjes Iander xxxx |
| 20/07/2008 @ 11:11 tanja ![]() | Een hele gelukkige verjaardag voor Loeka !!! ![]() Maak er een leuke dag van en hopelijk krijg je veel kadootjes. ![]() Groetjes Tanja |
| 20/07/2008 @ 09:28 katje ![]() | Hoikes, Happy birthday Loeka !! ![]() Ik wens je een leuke dag toe met veel plezier en vele !Groetjes ![]() |
| 08/07/2008 @ 16:05 petitje | Hallo allemaal T is hier vrij stil zeg, hoog tijd om ook nog eens te reageren... Natascha, fijn te horen dat de operatie goed verlopen is. Hoe gaat het met het herstel? Wanneer mag je nu weer bij de prof komen of wat is de volgende stap? Ik Leen hoe gaat t met t thuiszitten? Jammer dat t nu niet zo mooi weer is he, kon je lekker in t zonneke zitten... Nathalie, hoe is t met jou? Wanneer mag jij je weer bewonderen? En hoe was de groeiecho?O is Sevi nog nooit gaan uit logeren? Denis gaat deze week voor t eerst 2 nachtjes logeren, hm zie er toch een beetje tegenop, maar is leuk voor hem natuurlijk. Emmeke, jij zit lekker in t zonneke, hopelijk heb je een leuke vakantie! Brientje, wat een nare situatie met je pa. Gelukkig is t positief. Is er al een datum voor de operatie? Hoe was je sollicitatie? En je weekend aan zee? Is plopsaland goed meegevallen? ik wil er dit jaar ook nog hene met denis. katje, nee denis is nog niet genezen ( zie verder). Ja hij heeft best vaak last, maar dat zit in de familie zeg maar, de papa heeft astma , neefjes en nichtjes enzo ook, en ik heb overgevoelige sinussen, dat betekend dat ik niet voor iets specifieks allergisch ben maar altijd overgevoelig op vanalles reageer met gevolg constant verkouden. Hm nog beebjes, als t aan mij ligt eigenlijk niet, ik vind t wel goed zo, de papa denkt daar anders over. We zien wel in elk geval niet de komende jaren, ik doe nu ook gewoon alles weg van deniske. ja ik zal dan een oude mama worden maarja als alles goed gaat zie ik daar niet tegenop. Maar hoe gaat t met jou en je schatten? Over hier: denis is nog steeds niet echt beter, ben dus 2 weken geleden bij de ha geweest, hoestfles, neusdruppels en oogdruppels gekregen een een voorschrift voor AB maar liever niet dan wel moest een paar dagen afwachten. Vermits ie na 4 dagen een stuk beter was, alleen t hoesten bleef nog een beetje, heb ik geen AB gehaald, t hoesten zou wel over gaan... maar niet dus. Sinds vorige week geeft ie constant over en snachts hoest ie zich echt wakker en dat voor meer dan een uur, dus wij slapen ook niet zo best... Dus heb ik een nieuwe afspraak deze keer met de KA gemaakt, we mogen morgen gaan, ben benieuwd wat die gaat zeggen, waarschijnlijk toch AB vrees ik. Zolang we maar niet weer aan de aerosol moeten. Voor de rest gaat alles goed, mijn avondschool is definitief afgelopen, t sporten ligt in de zomer stil dus heb ik savonds weer wat mee tijd voor mezelf. ben eindellijk aan denis zijn babyboek en album begonnen .Zaterdag gaan we naar de efteling, benieuwd wat ie daar van vind. Zijn babyschommel vind ie al niks meer, gaat niet hard genoeg, t is ne wilde boef hoor. Heb zo een babywalker te leen gekregen van chico en hij vind t geweldig om er achter aan te stappen, inderdaad is nog wat vroeg, het bolt te vlot vooruit, hij kan nog niet goed volgen... Verder heeft hij t rechtstaan en rechttrekken ondekt en heeft nu echt geen zittend gat meer. Ook kruipt ie eindellijk op handjes en knietjes ipv op zijn buikske. Zo dat was t zowat denk ik. groetjes |
| 04/07/2008 @ 08:52 tanja ![]() | Hallo Ook hier enorm druk nergens geen tijd voor erg is het ![]() Ga na het weekend proberen te reageren. Hier alles prima in elk geval. groetjes Tanja |
volgende pagina >
[Reageer]

Limburg-belgie

.

!
haha,dat hoop ik toch van niet.
.
!! Ik dacht al dat ik een beetje laat kwam reageren, maar nu ben ik weeral een "regelmatige" postster zie ik, hahaha... Ach, even het topic bij mijn favorieten houden, anders ben ik het straks ook kwijt.

. Ze kunnen heel goed met elkaar spelen, maar ze kunnen ook echt ruziemaken. Elke dag is er wel heibel in het huis. Zolang ze elkaar maar niet vermoorden
!
.
.
.
(grapje).
.