< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 22:22
Natascha

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Alles goed hier?
Hier gaat het wel.
Regels zijn nu exact 4 weken na de operatie gekomen, op zicht een goed teken.
Nu wachten tot 1 aug, dan op echo.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, is al laat, maar wou jullie even op de hoogte houden.

Brien en Nathalie, t was super leuk vandaag. Dank je had het even nodig zo eens er tussenuit.

Liefs

[Laatst gewijzigd door Natascha - Gisteren @ 22:26] - Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 11:35
nathalie

loeka nog van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag.
hebt zeker genoten van alle kadootjes.
emmeke,
hoe was de vakantie?en verhuizing in volle gang,jullie zullen het wel druk druk hebben...

toedeloeeee

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 14:45

Een heel gelukkige 2de verjaardag voor Loeka!!

Groetjes

Ilse en aanhang

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:31

Gelukkige verjaardag Loeka!!

En geniet er maar van, in het nieuwe huisje!! Alles dus goed gegaan, maar nogal druk he, meid??

Dikke kussss

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:31
Iander

Loeka,

Gelukkige verjaardag!!! Maak er een fijne dag van...

groetjes
Iander xxxx
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:11
tanja

Een hele gelukkige verjaardag voor Loeka !!!

Maak er een leuke dag van en hopelijk krijg je veel kadootjes.

Groetjes

Tanja

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 09:42
Natascha

Hey

Happy Birthday lieve Loeka. Amaai, 2 jaar, wat gaat de tijd toch snel he.
Geniet van je verjaardag en hopelijk krijg je veel kadootjes, maar dat zal niet mankeren he.
En Emmeke, lukt de verhuis??? Drukke bedoening zeker???

Liefs

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 09:28
katje

Hoikes,

Happy birthday Loeka !!
Ik wens je een leuke dag toe met veel plezier en vele !

Groetjes

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:59
nathalie

hallo,

hier ben ik ook nog eens!

groeiecho zag er goed uit,ze woog nu 1700 gr,maar de vorige keer was ze 900 gr,dus dat zou wel erg veel zijn in twee weken tijd zei mijn gynecoloog.ze denkt dat ze zich hebben vermeten haha,ik kreegal paniek want die vrouw van de echo zei dat ze 400 gr te zwaar zou zijn voor haar aantal weken.eerst zaaien ze paniek omdat ze te klein is en nu dit!dalijk krijg ik een reuze haha,dat hoop ik toch van niet.
ook was ik in 2 wk 3 kilo aangekomen,zit nu op 9 kilo,is nog netjes he!

brien,

welke dag is dat wat je op msn schreef?als ik dan niks voor heb dan kom ik zeker,gezellig.
wat een leuke vooruitzichten hebben jullie nog,lekker op vakantie en ook nog na center parcs,heerlijk.
en een opleiding,is een goed begin.
foto's waren niet mooi,sevi keek heel serieus,en dat vond ik niet mooi,ja maar zegt die vrouw van die zaak dat is nu in!!!!!ja zeg ik'maar ik moet het mooi vinden of dat nu de trent van nu is of niet'...rare vrouw!
ik ga als de baby geboren is na AB in valkenburg die moet heel erg goed zijn en ook niet zo duur.

ilse,
het is nu wel goed vol te houden,nu ik thuis ben.
ik heb wel nu vaak krampen in mijn benen en voeten,dus moet straks magnesum zakjes halen,hopelijk helpt dat,want het is vaak echt heel pijnlijk.
nog even en je meid wordt al 1 jaar,gaat snel zeg phoe phoe!

zo ga na de schoonheidsspecaliste,even lekker laten verwennen.

van ons

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 07:57

Hallo dames

Gisteren ben ik bij Miranda langsgeweest. Alles gaat goed met haar. Ze staat bijna op springen. Het begint zwaar te worden voor haar. Het wordt dus zo goed als zeker een jongen (Daan). Ze komt ook niet meer hier op het forum omdat ze al verschillende malen slechte reacties heeft gekregen.

Voor de rest gaat alles hier prima. Mijn twee dames hebben gisteren eens de hele avond fijn samengespeeld. Het was genieten!

Brientje: die opleidingen van de VDAB zijn wel goed. Ben zo ook bij mijn eerste werk begonnen. Mocht daar stage doen en ben toen mogen blijven.
Een vliegreisje: fijn. Je zou voor minder.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 18:20

Hei dames,

Het is hier wreed rustig !! Ik dacht al dat ik een beetje laat kwam reageren, maar nu ben ik weeral een "regelmatige" postster zie ik, hahaha... Ach, even het topic bij mijn favorieten houden, anders ben ik het straks ook kwijt.

Heb niet zo heel veel nieuws hoor... Alleen even 2 belangrijke dingen sowieso:
* de keelpijn is over
* ik heb de job bij de bieb niet gekregen.
Nu, gisteren belde mijn contact bij de VDAB me dus op om het resultaat mee te delen, en ze zei dat ik wel bij de laatste 3 zat (denk wel 2de). Maar het is aan iemand anders gegeven met net ietsje meer ervaring in de administratie.

Dus mijn besluit: ik ga dus een opleiding volgen. Heel waarschijnlijk "administratief bediende" bij VDAB- Genk. Dan ben ik niet verplicht om in september beginnen, want dat is namelijk sowieso al een hele drukke maand voor ons. Allemaal jarigen, en Mila wordt dan al snel 2j. Dus nu ga ik nog even gewoon wat sollicitaties doen voor interims ofzo, en verder genieten van de vakantie. Aankomend weekend komen de schoonouders deze kant op en gaan naar een camping in Neeroeteren. Dan gaan we naar Center Parks over 2,5week. En we zijn aan het rondkijken voor een vliegreisje! Ik denk zelfs dat ik al een mooi hotel heb gevonden !

En wat verder: Mila vindt haar nieuwe schoenen ook helemaal geweldig! Zijn vandaag met een vriendin naar de prenatal gegaan, en maar een kadobon gekocht voor Dennis zijn nicht, die afgelopen weekend bevallen is. Ze heeft een jongen, en zijn naam is... Milan (hihihi)!
Op zich een mooie naam, maar als je bedenkt dat dit dat het 2de achterkleinkind zou zijn in die familie is best grappig.

Ilse, leuk zeg, alvast schoenen gekregen voor de verjaardag! Nog 4 weken en dan kan je ook alweer een verjaardag vieren! En ach: die potjestraining van Xanthe zal ook wel weer beter gaan, het is met vallen en opstaan zeker?

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 10:59

Hallo dames

Hier gaat alles goed, heb weer enkele dagen niet gereageerd dus ga mijn best doen.

Brientje: heb twee weken terug ook keelontsteking gehad met etter op de amandelen. Ik wist niet dat je daar zo van kon afzien. hopelijk ben je snel beter.
Het was Yinthe haar eerste tandje, maar nu zijn er nog 3 extra aan het doorkomen. Dan heeft ze er 2 onder en 2 boven.
De potjestraining is hier even stilgevallen, ze wil totaal niet meer op het potje. Enkel als haar nichtje erbij is

Nathalie: een goed echo gehad . De tijd begint nu echt te korten. Is het nog goed vol te houden of begint het al zwaar te worden?

Petitje: Denis zo ziek, hopelijk is hij nu toch al wat beter. En hij heeft het "goede" kruipen uitgevonden De tijd staat niet stil hé.

Over hier: yinthe is dus 4 tandjes aan het doorkrijgen, ze heeft gisteren haar eerste verjaardagskado gekregen vaan haar peter. Schoentjes! We hadden eergisteren al een paar gekocht en nu wisten ze de maat, dus hebben ze een extra paar gekocht. Ze is zo fier als ze haar schoentjes aanheeft
Xanthe is tegenwoordig heel in de ban van Dora, elke dag moet ze er naar kijken.
Maar mijn twee dochters zijn echte . Ze kunnen heel goed met elkaar spelen, maar ze kunnen ook echt ruziemaken. Elke dag is er wel heibel in het huis. Zolang ze elkaar maar niet vermoorden
emmeke zal binnekort wel binnenspringen, ze is van vrijdag terug.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 18:28

Hallo dames,

Reageren is er nog niet van gekomen; en nu heb ik afgelopen anderhalve dag nogal veel op de zetel doorgebracht: gisteren was ik met Mila naar mijn ouders gegaan, omdat ik het niet kon uithouden. Ik had enorm veel keelpijn, en daarbij voelde ik me in zijn geheel al niet goed. Ik dacht aan een keelontsteking, en koorts had ik dacht ik ook. Bij mijn ouders heb ik Mila dan lekker laten spelen met Kyana, en ben zelf op de zetel gaan liggen. Af en toe was ik eens 10 minuten wakker, maar viel zo terug in slaap... Ik was aan het wachten tot de dokter weer vrij spreekuur had. Dus tegen half 5 even geld gaan halen en dan naar de dokter en apotheek: ontstoken amandelen, en de etter zat er dik op! Bahbah, wat ziet dat eruit zeg!! Heb AB gekregen, en nu zou het morgenavond veel beter moeten gaan... Tis te hopen, want voel me vandaag nog altijd ellendig. Mijn keel doet nog pijn en heb er nog een fikse hoofdpijn bij ook. Maar ach, zal wel weer goed komen.

Vanavond komt Dennis niet naar huis, die had al een paar weken geleden afgesproken met vrienden en dan bleef hij slapen; want het is een op- en afgerij anders. En daarbovenop gaat hij ook nog werken morgen, dus dit wordt wel een heeeeeeele lange dag! Ik mag gelukkig morgen bij mijn ouders gaan eten. Als het beter gaat en het weer is een beetje goed morgenvroeg, dan ga ik nog eens met Mila naar de kinderboerderij ofzo.

Nathalie, goed dat de echo is meegevallen. Jammer dat ze er zo weinig doen in NL he?? En doe maar lekker rustig aan, je moet vooral niet jagen in deze periode. We moeten nog maar eens afspreken he? Is er nog niet van gekomen. Maar alleszins niet deze week: ben volgeboekt.
Lampje zou omgeruild worden, ben ook erg benieuwd... En hoe waren de foto's nu geworden??

Petitje, heb de verhaaltjes van aan zee en Plopsa op Mila's site gezet, maar die heb je al gelezen he?! Hihihi
Hoe was de efteling?? Denk dat wij die over een 3-tal weekjes ook nog even erbij pakken... Even kijken hoe en wat met weer enzo

Emmeke, terug van vakantie?? Hoe was het daar in het Zuiden? Hebben jullie gemist !

Ilse, je 2 dochters zijn echt flink he. Hopelijk is Xanthe nu snel van de pampers af, als ze zo goed regelmatig op het potje gaat; en Yinthe aan de tanden, had ze er al door, of zijn dit de eerste?

Natascha, bedankt voor de lieve woorden!! We zullen het hopelijk snel achter de rug hebben. Ik vond de foto's van de show ook goed gelukt, nu ook nog even de foto's van de anderen afwachten. ben benieuwd.

Katje, je bent op een andere manier weer aan de potjestraining begonnen?? Kyana heeft denk ik hetzelfde als Zyra, plasjes gaat goed, maar poepje... Hmmmmm, dnek dat ik me dikwijls zou ergeren. Dat doet ze steevast geniepig ergens in een hoekje in haar broek. Dat zal allemaal wel ooit eens goedkomen zeker?

Tanja, Ellebel; kom maar gewoon wanneer je tijd hebt... Is niet altijd even simpel om even te komen piepen he?

Verder gaat alles wel goed hier, niet veel gedaan deze week, dus ook niet veel te vertellen verder.

Groetjes, en tot binnenkort.
Brientje

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 21:56
nathalie

hallo meiden,

heb het momenteel heel erg druk met het opknappen van sevi's nieuwe kamer,dus vandaar dat ik niet meer ben geweest,en het is nog niet af,dus kom voorlopig nog even niet.

groeiecho was goed,was wel iets te klein.
dinsdag weer een echo,en dan voorlopig de laatste.want ze was best veel gegroeid in 2 weken tijd.

dus ik kom zodra hier weer alles rustig is...

dikke kuzzzzzz

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 17:37

Hallootjes,

Hier weer eens een berichtje van de vakantieganger, hihihi !
Het weekendje an zee was echt wel even mooi meegenomen, afgezien van het weinige slapen is alles heel erg leuk geweest! Zaterdagvoormiddag dus eerst wel nog om schoenen gegaan, en mijn vermoeden was juist: onze dame heeft nu maat 22, de vorige schoenen had ze met Pasen gehad, dus 4 maandjes geleden. En nadat we voor Mila en mijzelf schoenen hadden gekocht, zijn we dan vertrokken richting Kust!

Zaterdag hebben we ons dan even geïnstalleerd en zijn na wat drinken al naar de dijk gewandeld en Mila heeft al in de zee gezwommen. Daarna waren haar kleren nat (ging zitten in het water), dus zijn maar even teruggelopen naar het appartement. Aldaar omgekleed en na en dutje weeral teruggegaan; het weer was al stukken beter gelukkig. Hebben nog eens de dijk afgewandeld en na het eten zijn we dan op het strand gaan zitten, en met zand spelen; Mila vond het helemaal te gek!!! Bij het terugwandelen hebben wenog een halte gedaan om ijs en wafels te eten! Jammieeee, lekker ontspannen dagje dus en laat gaan slapen.

Zondag naar Plopsa was ook heel leuk, maar wel mega-druk... We hebben een uur in de auto staan aanschuiven tot aan de parking, en eenmaal binnen moesten we voor de meeste attracties ook nog eens zo lang aanschuiven, dus het was al snel heel laat. Op zich een heeeeeeeel mooi park, maar het is nogal klein. We zullen zeker nog eens terug gaan, maar dan niet tijdens een schoolvakantie, want dat is echt niet te doen met een ongeduld als Mila, heeft ze vast van der papa! Onderweg naar huis wel file gehad, dus zondag ook pas tegen half 11 thuis, maar goed: Mila heeft dan wel goed doorgeslapen.

Maandag dan gaan solliciteren, en het gesprek liep volgens mij heel erg vlot. Ik heb er wel zin aan, nu is het gewoon afwachten. In de loop van de week zal ik dan meer weten, indien het positief is, dan zou het werk per 1 augustus beginnen. Spannend!!! Nu heb ik totaal geen idee hoeveel mensen zijn gaan solliciteren, dus het is echt afwachten.

Ik heb wel gisteren en vandaag een aantal foto's en dagboekdelen op Mila's site gezet. Wie zich geroepen voelt mag altijd eens een kijkje nemen en gastenboek is altijd vrijblijvend voor een berichtje...

Even algemeen nog: mijn vader heeft nog gebeld met de HA over het darmonderzoek en daar is ook niks gevonden, dus nu wordt hij geopereerd en is hij er hopelijk snel vanaf!! Iedereen bedankt voor het medeleven ! Dit doet goed.

Verder niet veel nieuws, en ga nu eerst spaghettisaus maken, heb ik zin in. Kom later op de avond nog een keer reageren op iedereen!

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:05
petitje

Hallo allemaal

T is hier vrij stil zeg, hoog tijd om ook nog eens te reageren...

Natascha, fijn te horen dat de operatie goed verlopen is. Hoe gaat het met het herstel? Wanneer mag je nu weer bij de prof komen of wat is de volgende stap?
Ik hier nog altijd voor je mee dat Yana snel niet meer alleen is.

Leen hoe gaat t met t thuiszitten? Jammer dat t nu niet zo mooi weer is he, kon je lekker in t zonneke zitten...

Nathalie, hoe is t met jou? Wanneer mag jij je weer bewonderen? En hoe was de groeiecho?
O is Sevi nog nooit gaan uit logeren? Denis gaat deze week voor t eerst 2 nachtjes logeren, hm zie er toch een beetje tegenop, maar is leuk voor hem natuurlijk.

Emmeke, jij zit lekker in t zonneke, hopelijk heb je een leuke vakantie!

Brientje, wat een nare situatie met je pa. Gelukkig is t positief. Is er al een datum voor de operatie?
Hoe was je sollicitatie? En je weekend aan zee? Is plopsaland goed meegevallen? ik wil er dit jaar ook nog hene met denis.

katje, nee denis is nog niet genezen ( zie verder). Ja hij heeft best vaak last, maar dat zit in de familie zeg maar, de papa heeft astma , neefjes en nichtjes enzo ook, en ik heb overgevoelige sinussen, dat betekend dat ik niet voor iets specifieks allergisch ben maar altijd overgevoelig op vanalles reageer met gevolg constant verkouden.
Hm nog beebjes, als t aan mij ligt eigenlijk niet, ik vind t wel goed zo, de papa denkt daar anders over. We zien wel in elk geval niet de komende jaren, ik doe nu ook gewoon alles weg van deniske. ja ik zal dan een oude mama worden maarja als alles goed gaat zie ik daar niet tegenop.
Maar hoe gaat t met jou en je schatten?

Over hier: denis is nog steeds niet echt beter, ben dus 2 weken geleden bij de ha geweest, hoestfles, neusdruppels en oogdruppels gekregen een een voorschrift voor AB maar liever niet dan wel moest een paar dagen afwachten. Vermits ie na 4 dagen een stuk beter was, alleen t hoesten bleef nog een beetje, heb ik geen AB gehaald, t hoesten zou wel over gaan... maar niet dus.
Sinds vorige week geeft ie constant over en snachts hoest ie zich echt wakker en dat voor meer dan een uur, dus wij slapen ook niet zo best...
Dus heb ik een nieuwe afspraak deze keer met de KA gemaakt, we mogen morgen gaan, ben benieuwd wat die gaat zeggen, waarschijnlijk toch AB vrees ik. Zolang we maar niet weer aan de aerosol moeten.
Voor de rest gaat alles goed, mijn avondschool is definitief afgelopen, t sporten ligt in de zomer stil dus heb ik savonds weer wat mee tijd voor mezelf. ben eindellijk aan denis zijn babyboek en album begonnen.
Zaterdag gaan we naar de efteling, benieuwd wat ie daar van vind. Zijn babyschommel vind ie al niks meer, gaat niet hard genoeg, t is ne wilde boef hoor.
Heb zo een babywalker te leen gekregen van chico en hij vind t geweldig om er achter aan te stappen, inderdaad is nog wat vroeg, het bolt te vlot vooruit, hij kan nog niet goed volgen...
Verder heeft hij t rechtstaan en rechttrekken ondekt en heeft nu echt geen zittend gat meer. Ook kruipt ie eindellijk op handjes en knietjes ipv op zijn buikske.
Zo dat was t zowat denk ik.

groetjes
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:55
katje

Hoi piepeloi!!

Ik ga eens een pogingkse doen om (fatsoenlijk) te reageren !!

Petitje,

Uw deniske zal ondertussen wel weer genezen zijn ,want ik ben alweer veertien dagen niet meer geweest ,als ik goed geteld heb tenminste.
Hij heeft precies ook vaker last van de luchtwegen hé? Of vergis ik me??

Mischien een ietwat gekke vraag,maar gaan jullie in de toekomst nog voor een brusje gaan of blijven jullie bij eentje?
Ben nogal nieuwsgierig hé !

Tja ,dat proper worden ,wil wat zeggen hoor.
De ene dag gaat dat vrij goed ,de andere wat minder.
Maar het zal er wel eens van gaan komen. Hopelijk is ze er dan in één keer mee weg.

Natascha,

Ben blij dat de operatie goed verlopen is .
Heb je nadien nog veel pijn gehad?
Ben je al opnieuw naar de prof moeten gaan of moet je werkelijk een maand wachten om te weten of het geslaagd is?
Als je effectief een maand moet wachten is het nog een dikke veertien dagen meid. Zal ook wel een beetje zenuwslopend zijn zeker.

In ieder geval hoop ik ,dat je hier snel goed nieuws mag komen brengen.

Hoe gaat het met Yana?
Ze mag zeker net niet starten met school in september ofwel?

Leen,

U heb ik gisteren nog in real life gezien eh!
Spijtig dat ianderke sliep,want we waren natuuelijk meer voor hem gekomen eh.

Hoe gaat het met uw opstoot ondertussen ? helpt het al een beetje wat de pneumoloog heeft voorgschreven?

Tja ,op Groupy haar site ben ik allang niet meer geweest.
Had haar een pbtje gestuurd om te vragen hoe het was omdat ik haar hier al effe niet meer gezien had.
Daarmee dus dat ik achter liep.

Nathalie,

T'is je vergeven(grapje).

Tuurlijk wist ik dat je het tegen mij had,meid.
Maar ik dacht ga toch effe zeggen ,zodat ik toch in de toekomst mijn eigen naam kan behouden.

Heb jij al een namen in gedachte voor Sevi's zusje?
En hoe gaat het met het buikje ,begint stilletjes aan te korten eh!!

En Sevi zelf,is er al meer besef over wat er allemaal gaat gebeuren?
Ze zal wel heel fier gaan zijn op haar kleine zusje.

Ilse,

Fijn dat je ons laat weten dat Emmeke goed gearriveerd is!
En bij jullie ook alles dus.
Meer moet dat niet zijn hé.

AH Die Ellebel!!

Fijn dat je je weg terug gevonden hebt,voor wat ons Lenebeen toch allemaal goed is hé

T'is niet moeilijk om met zo een weersveranderingen ,verkouden te raken . De ene dag is het snikheet en de dag nadien ineens tien graden minder en str.nt regen!
Met Robbe voor de rest oké? En met de buisjes ? Dat was Robbe toch hé?

Tanja,

Je springt maar binnen wanneer je weer tijd hebt.
Je ziet ,er word hier door iedereen wat minder gereageerd.

Brientje,

Is goed te begrijpen dat je hoofd er niet naar stond om hier te komen posten.
Zal wel goed schrikken zijn als je zo een nieuws krijgt.
Ik hoop voor jullie dat het snel achter de rug mag zijn.

Oei das dan een beetje minder ,dat het eten wat tegenviel.Maar wie weet was het volgende dagen wel weer lekker!

Hoe was je uitstap aan zee? Een beetje kunnen uitwaaien?
Wat vond Mila van Plopsaland,Ze zal haar ogen de kost hebben kunnen geven zeker!

Emmeke,

Hopelijk heb je een heeeeelll fijne vakantie!!!!!!!!

Anneke,

Hoe gaat het met jouw en de kids?

En was het feest van je ouders hun 40 jarige Jubeleum leuk geweest?

Jessica,

Een heel fijne DERDE verjaardag gewenst aan uwe Seppe!
Met veel en veel plezier!!!

Hoe gaat het met U En Alyssia?
Jij bent zeker ook al terug begonnen met werken?! Hoe valt dat zo mee?

Ik denk dat ik nu wel iedereen gehad heb zeker

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:57
Natascha

Hey lieve Brien

Ik had het je al gesmst, maar bij deze nogmaals: Ben echt blij dat het goed nieuws is over je papa, allee ja goed nieuws. Die operatie is natuurlijk niet fijn en de reden zeker niet, maar dat er geen uitzaaiingen zijn is wel goed he.
Heel mooie fotos van studio 100 op jullie site. Ja dat ze niet zo een hele show stil zijn, zal wel normaal zijn he. Jouw milake zal heus niet de enigste zijn geweest. En als jullie volgend jaar terug gaan is ze ook alweer een jaartje ouder, en een jaartje meer besef van wat er allemaal gebeurd.
Jullie zullen rond deze tijd nu wel in De Panne in Plopsaland zitten, hopelijk mooi weer en heel veel plezier. Maar hoor het wel weer he.
Dikke knuffel

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 00:23

Hallo allemaal,

Hier in principe wel tijd gehad om te reageren, maar geen zin !

Vorige week woensdag kregen we zeer vervelend nieuws over mijn pa: hij zou prostaatkanker hebben, hij moest onderzoeken en scans ondergaan, en sinds vandaag weten we dat er verder niks gevonden is, nu alleen darmonderzoek nog even afwachten, maar in principe zak hij er dus met een operatie vanaf zijn. Ik hoop dus dat jullie snappen dat ik niet eerder ben komen beppen!! Sommigen wisten het al, maar nu weten jullie dus dat het positief is!

Emmeke had nog laten weten dat het eten wat tegenviel, maar het hotel op zich is heel mooi!

Vorige zondag zijn we met z'n 3 naar het megazomerfestival in Ahoy geweest: was echt wel leuk om zo iedereen van studio 100 samen te zien! Denk dat dat voor herhaling vatbaar is, maar dan hoop ik dat Mila wel iets stiller blijft zitten voor de show: tijdens de bekende liedjes klapte ze heel hevig mee, maar die onbekende... !

Ondertussen ben ik ook zelf nog naar de VDAB moeten gaan, en maandag heb ik al een sollicitatie bij de bieb! Was ik wel even helemaal vergeten dat we maandag normaal in Blankenberge zaten. Nu heeft Dennis vrij kunnen krijgen morgen, dus gaan we morgen dan maar naar Blankenberge en zondag gaan we naar Plopsaland. Ben eens benieuwd!! Het weer zou toch gaan meevallen, gelukkig!!!

Vandaag dus alles in gereedheid gebracht en morgen moeten we alleen nog even kijken wat we aandoen en wat we meenemen voor zondag, en dan kunnen we vertrekken. Heeeeeel misschien wel eerst nog even naar de prunelle hier; want had Mila haar zooltje eens uit de schoenen gehaald, en blijkbaar zijn die toch krap aan het worden. Precies een veelvoorkomend probleem, he Leen !?

Hoe is het verder met de rest??

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:52
tanja

Hallo

Ook hier enorm druk nergens geen tijd voor erg is het

Ga na het weekend proberen te reageren.

Hier alles prima in elk geval.

groetjes

Tanja