Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/09/2008 @ 20:55 Babyke* ![]() | Natasha: een hele dikke proficiat met je zwangerschap! ![]() |
| 19/09/2008 @ 19:35 poohh83 ![]() | Hey Natascha Wat een super nieuws om het weekend te beginnen,ik ben heel blij voor jullie ![]() |
| 19/09/2008 @ 18:43 nathalie ![]() | natascha, wat een goed nieuws ![]() ,van harte gefeliciteerd echt super dat het gelukt is!ben echt heel blij voor jullie ![]() kom morgen nog even langs, kuzz ![]() |
| 19/09/2008 @ 18:11 katje ![]() | Natascha, Een heeeeeeelllll DIKKE Proficiat!!! Ben blij voor je ,dat je je vanaf nu weer een kan noemen.![]() |
| 18/09/2008 @ 12:37 tanja | Ilse en Emmeke gelukkige verjaardag!!! ![]() Daisy welkom. ![]() Anneke goed dat het beter is met je vader. Emmeke oei peuterpuberteit hebben dat hier met Sander gehad is niet min he. ![]() Brientje alles ok met de zwangerschap? hoe was het in Plankendael? Nathalie nog niet aan het bevallen? ![]() Zo wij gaan dit weekend naar zee en zondag naar Brugge Sealife park dus ga er eventjes niet zijn. Groetjes |
| 18/09/2008 @ 11:49 Babyke* ![]() | Hallo allemaal, mag ik erbij? ![]() Ik ben Daisy, 18jaar en ben in verwachting van de eerste spruit. De baby was ongepland maar ZÉÉR welkom! Ik woon samen met mijn vriend in Bilzen, hij is ook 18jaar. De zwangerschap loopt tot nu toe goed, de mama veel last van vanalles en nog wat maar dat hebben we er voor over! De baby groeit heel erg goed, begin hem/haar ook te voelen !Ik sta onder begeleiding van Dr Minten van Rijkhoven, en zal in het AZ Vesalius in Tongeren bevallen. We gaan deelnemen aan de info avond op 24/11 in het ziekenhuis. Ik verheug me er heel erg op! Ben benieuwd hoe alles zal gaan! Mijn volgende echo bij haar is over 6dagen, we zijn daar enorm naar aan het aftellen want amai, dat is toch echt spannend he! En dan weten we het geslacht!! Had altijd een lichte voorkeur voor een jongen maar dat is eigenlijk zo goed als verdwenen. De baby is welkom, of het nu een jongen of een meisje is! Ik heb me vandaag ook ingeschreven voor een prenatale cursus via http://www.zwangerenbevallen.be, en die zal starten op 18/11 te Hasselt. Een beetje ter voorbereiding voor alles wat ons te wachten staat, ik denk dat het goed is voor zowel mijn vriend als ik, dat we er beide toch wel wat wijzer in worden, en leren hoe we met de weeën om zullen gaan enzovoort. Zo dames, ik denk niet dat ik echt alles kan terug lezen wat jullie hebben geschreven want dat is een hele hoop hihi !Als jullie nog vragen hebben: stel ze maar!!! ![]() |
| 17/09/2008 @ 20:25 Laurine en Jonathan ![]() | Hoikes Mijn vader is vandaag met succes geopereerd, nog eventjes op intensieve, maar het gaat goed met hem Anneke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

....ik zal wel ver over tijd gaan,heb ik het gevoel
.wordt wel met de dag zwaarder.
.
.

Klinkt al zo oud vind ik!!
!! Haha
! Spreek je nog wel eens hier en daar he? Jammer dat het nu in de vakantie niks geworden is met afkomen, maar nu heb ik echt zo'n periode: wel/niet misselijk. Kan nergens van op aan nu. En die autorit naar NL is me al zwaar voor op 1 dag heen en terug te doen. Maar goed, dan ben ik zelf ook helemaal moe van alle verhalen daar, je kent het wel...

.
, nog 5 daagjes en jullie hopen het geslacht te weten.. Ik hoop het ook voor jullie, maar bij mij heeft het 2 keer tot 20 en zelfs tot 24 weken geduurd, maar ja, het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit voor een eerste, als het maar gezond is he..
Hier zijn nog een paar dames uit Bilzen en omstreken. Woon je in Bilzen centrum of ergens anders als ik vragen mag? En vonden je ouders het niet erg dat je al zo vroeg bent gaan samenwonen? Ik heb ook altijd jonge mama willen worden want mijn mama zegt dat ze ook altijd haar hart heeft vastgehouden dat ik niet op mijn 18de kwam melden dat ik
Mijn uren vallen alles bij elkaar wel goed mee, maar dat vroeg opstaan breekt me op. Ik krijg zo geen ritme in mijn dagen heb ik het gevoel. Bovendien vind ik mijn werk best saai
... Hopelijk kijkt dennis zijn familie wel een beetje naar t lijstje.
,dus dat moet ik straks nog even gaan kopen.#