< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
21/09/2008 @ 13:28
nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hai hai meiden,

emmeke,
nee nog steeds niks....ik zal wel ver over tijd gaan,heb ik het gevoel.wordt wel met de dag zwaarder.
gisteren de hele dag hoofdpijn,had al om het uur een tablet moeten innemen maar ging niet over.en na 4 tabletjes heb ik niks meer gepakt,hielp toch niet pff.

en vandaag ben ik heel erg moe,en hoe voel jij je?ook nog niet goed!!

misschien dat we straks even na de kermis gaan,veel lopen doet wonderen haha,hoop ik dan.

ik hou jullie op de hoogte,

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 10:17
Emmeke

Hallo!!

Natascha, wat een supergoed nieuws hè, dus van hieruit ook nog eens een dikke proficiat!!

Brien, jou zie ik inderdaad bijna dagelijks hè

Leen, goed dat je nu weer terug op msn kan

Pooh, welkom terug! Voor jullie is het ook niet meer zo lang voor jullie je kleinste kunnen verwelkomen!

Katje, ik ben er al 25 geworden!! Gaat toch snel hè Klinkt al zo oud vind ik!!

Babyke, ik ken die kapper niet echt nee... Allé, al zo vroeg alleen wonen! Ik heb ook studenten die binnenkort in het traject begeleid zelfstandig wonen terecht gaan komen. Voorlopig zitten die nog in "de groep" zoals we dat noemen. Bij opvoeders dus.

Nathalie, hoe is het??

Hier niet veel te melden. Nog steeds zo verkouden en het begint me écht te vervelen!!

Doei doei!!

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 21:16
brientje

Heiii,

Hier is het ineens een drukke boel, dus ik moet even bijhouden !! Haha

Baby'ke, welkom: ken je al van maart-topic he? Je hebt de weg naar Limburg gevonden!

Hier alles goed hoor, vandaag even verjaardag gedaan van vriendinnetje van Mila. Is toch zo fijn om die kinderen samen te zien spelen he!? Ben echt blij dat Mila zo'n lieverd is als we ergens bij mensen zijn... Maren was een beetje boos omdat die andere 2 haar speelgoed afpakten, mar ja; normaal op deze leeftijd zeker??

Leen, bij de kiezen kan het goed zijn dat ze koorts maken. Bij gewone tanden normaal niet. Maar die koorts moet dan wel ook weg zijn als de tand door is. Dat zijn erg pijnlijke kiezen schijnbaar?? Ik ben ook al elke keer bij wat verhoging aant kijken of er niks door is, maar madam bij me op mijn vingers!? Pffff
Hij heeft dan toch even van de kermis kunnen genieten he?
En jij ook een ontsteking, bahbah; niet niks! Heb trouwens geen last meer van mijn tanden en de afspraken die ik had staan zijn alleszins afgebeld, die moet ik terug oppikken na de bevalling. We zien dus wel wanneer ik er dan weer aan denk... Meestal als het te laat is, haha!

Petitje, heeeel fijn dat het verjaardagsfeestje zo goed is meegevallen! En idd, ik hoop hier ook een beetje dat mensen zich aan de lijst houden, maar natuurlijk vind ik andere ideeën ook wel welkom, als ze maar eerst even vragen of ze dat al heeft of niet. Mijn zus wil vissen halen, haha: Mila die grijpt die gewoon uit het water denk ik! Maar zijn ondertussen 2 vriendinnen die iets niet vh lijstje hebben, maar ik vind datgene dat ze halen ook goed, want blijkt dat Mila daar ook graag mee speelt!! En ja, dat is nog altijd voornaamste he? En eindelijk de auto terug!! Hebben jullie veel modellen om te kiezen voor een nieuwe of beperkt?? Wij willen ook wel groter, maar voorlopig doet ons beestje het nog best! Ben tevreden over de Yaris, en de volgende blijft een toyota.

Poohke, welkom terug ! Spreek je nog wel eens hier en daar he? Jammer dat het nu in de vakantie niks geworden is met afkomen, maar nu heb ik echt zo'n periode: wel/niet misselijk. Kan nergens van op aan nu. En die autorit naar NL is me al zwaar voor op 1 dag heen en terug te doen. Maar goed, dan ben ik zelf ook helemaal moe van alle verhalen daar, je kent het wel...

Nathalie, jaja; ben die GSM in de gaten aant houden, maar kwam niks op te staan he?? Morgen dus de dag?? Ik hoop het zo voor je! Dan maken we snel een afspraakje he, want de tafel staat hier vol met kado! Zullen de meeting bij jou houden ! Grapje... Kijken wel wat je aankan en bellen er wel over!

Natascha, ben zoooo super-BLIJ voor jullie!! Ben er wel gerust in dat het goed gaat gaan! Schelen we niet zo veel he? Is wel weer leuk! Heb je nog op msn gesproken, dus hier niet zo veel nieuws meer.

Euhhhhh, Leen en Ilse had ik nog een mail gestuurd, maar zal dat even in een PB opnieuw doen, want je kan niet meer op msn he Leen?? Komt goed!

Verder niet veel nieuws! Misschien gaan we met Mila's verjaardag naar de Efteling, dus hebben nog wat vooruitzichten. Volgende week begint het met verjaardagen, dus zal wel druk zat zijn hier in huis.

Ik hou het hierbij, kom morgen ook nog wel eens kijken.

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:55
Babyke*

Natasha: een hele dikke proficiat met je zwangerschap!

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 20:02
Natascha

Hallo,
Dank je wel.
Ja wij zijn ook heel blij, maar zoals ik al zei ook een beetje bang, tis nog zo pril.
Maar de bloedwaardes waren goed volgens gyn, steeg ook goed.
En ze zei dat we nu vooral moesten proberen te genieten. Dus dat doen we dan ook maar.
Ben blij dat we niet meer zo een geloop hebben naar Genk enzo. Het werd echt wel veel.
Kan het nog niet goed geloven, dat ik weer zwanger ben.
Maar tis zalig!

Liefs

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 19:35
poohh83

Hey Natascha
Wat een super nieuws om het weekend te beginnen,ik ben heel blij voor jullie

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 18:43
nathalie

natascha,

wat een goed nieuws,van harte gefeliciteerd echt super dat het gelukt is!
ben echt heel blij voor jullie

kom morgen nog even langs,

kuzz

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 18:11
katje

Natascha,

Een heeeeeeelllll DIKKE Proficiat!!!
Ben blij voor je ,dat je je vanaf nu weer een kan noemen.

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 16:53
Natascha

Hey meiden,

Wou jullie het goede nieuws niet onthouden.
Weet dat ik lang niet meer hier ben geweest. Maar was echt niet altijd in de stemming om op iedereen te reageren. Het was vermoeiend en zwaar.
Toch ben ik jullie dankbaar voor jullie steun en jullie vragen naar hoe het was.
Het is allemaal nog heel pril. Ik heb dinsdag bloed laten trekken en toen was het hcg 163, vandaag stond het op 756,6. Wat volgens de gyn een hele goede stijging was. Ik hoop en bid dat het goed mag blijven gaan. Maar ik wil nu voorlopig gewoon blij zijn, als is het met een bang hartje.
Ik ga nu zeker weer proberen meer mee te komen schrijven, hopelijk nog welkom.
En sorry dat ik hier zo wegbleef, niks persoonlijks tegen jullie, gewoon moeilijke momenten en met mijn eigen bezig. Dit ging voor op alles. En daar kroop veel energie in.

Liefs
Van een toch blije
Natascha

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 16:27
katje

Hey ladie's

Ik kom gewoon effe teken van leven geven.

Ilse en Emmeke ,alsnog een gelukkige verjaardag hé!!
Hou Jong (oud) zijn de dames geworden .

Ik weet dat ik de oudste ben hier hoor ,dus is maar om te plagen hé

Goe ik ben weer weg ,want heb hier vandaag voor de vijfde en laatste dag vier kids rondlopen .

Ohja ,welkom babyke* en poohke ook weer back.

ENNE nathalie ,als je aan het bevallen bent of eraan gaat beginnen ,Doe het goe hé

Toedeloe

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 16:19
poohh83

Hallo meiden
Hopelijk kennen jullie mij nogIk ga dan weer eens proberen geregeld hier komen te reageeren
Zo hoe ik zie is alles in orde met iedereen.Ga nu wel niet op iedereen reageren,want dan kom ik een week niet meer van de pc wegMaar vanaf nu ga ik het weer doen
Groetjes
Mieke

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 13:52
leen

Hallowa,

Hier ook nog eens een teken van leven van mijne kant!!

Eerst en vooral Ilse en Emmeke nog een late verjaardag!!! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad, eens extra vewend door het ventje en de kindje(s)..

Nathalie,
Je loopt dus nog altijd rond, Ivo zou dan toch wel gelijk kunnen hebben, hij zei de 20ste zeker eh, nog een dagje geduld hebben dan.. Vrienden van ons zijn dezelfde dag als jij uitgerekend en daar ook nog altijd geen beebje, dus je bent niet alleen hihi... Flink van Sevi dat ze droog is nu, is wel gemakkelijk met het beebje dat nu komt eh..
Oei en geen doekjes meer voor het beebje, die zijn ook nog snel bijgehaald door iemand moest je nu aan het bevallen zijn eh..

Brien,
Jou had ik nog gesproken via msn eh, wel fijn datj e echo zo fijn geweest is.. Ben je toch weer een beetje gerustgesteld, dat het toch maar 1 beebje is he.. Anders konden jullie nog gaan verhuizen denk ik nee??
Mila, dus flink geweest in Planckendael, is wel extra fijn als ze zo braaf zijn als je ergens naartoe gaat eh.. Iander is ook wel braaf geweest vorige week in cp, alleen loop hij dus van ons weg, maar dat zal wel terug in orde komen, zal een periode zijn denk ik ( of hoop ik toch allesinds!!!!!!!!!!)

Anneke,
Jouw vader is dus toch nog geopereerd, en alles gaat goed, dat is goed nieuws.. Nog een paar dagen/weken; en dan zal hij wel weer thuis zijn.. Kan Jonathan nog niet zwemmen?? Iander gaat ook op zwemles in Tongeren in de sportoase, zaterdag gaan we hem inschrijven, dat is nog wel met de ouders de 1ste 10 lessen, maar daar leren ze dan onder water gaan; etc... Er zijn ook vele kindjes die pas leren zwemmen op school eh.. Maar ik wil het Iander nu al leren, een beetje voor de veiligheid eigenlijk, je weer maar nooit als ze ergens insukkelen en als hun dan al kunnen bovenhouden, is al heel veel eh..

Daisy,
Ook van mij uit, welkom hier!!!!!! Ik had je die vragen ook al eens gesteld eh, over dat jong moeder worden , nog 5 daagjes en jullie hopen het geslacht te weten.. Ik hoop het ook voor jullie, maar bij mij heeft het 2 keer tot 20 en zelfs tot 24 weken geduurd, maar ja, het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit voor een eerste, als het maar gezond is he..

Emmeke,
Nu heb ik je al lang ( voor ons toch) niet meer gesproken op msn eh, mijne msn wil niet meer mee, ik kan mij niet meer aanmelden, P moet er eens naar kijken, en met deze week de grote kermis, zijn we ook niet zoveel thuis geweest.. Loeka terug aan het hoesten, ai toch, hopelijk gaat het snel over met de aerosol!! Iander kreeg gisterenmiddag ineens koorts, we moesten gaan eten met mijn schoonouders met de kermis, en hij was daar zo ambetant, was hij daari n slaap gevallen en toen we gedaan hadden, had hij hele rode wangen, ik gevoeld gloeiend heet maar meteen naar huish ad hij 39.5, ik schrok mij een hoedje, hem een perdolan stopje gegeven en hem nog wat in zijn bed gelegd en een uur erna was hij weer genezen, geen koorts meer, springlevend en P vroeg gaat Iander nog op de kermis, en hij nam zijne jas en hij zei dada, dus zijn we savonds nog eventjes de kermis opgeweest, was hij in slaap gevallen in de buggy ik meet zijn koorts als we thuiskomen weer 39.5, en toen zag ik een kies wat aan het doorkomen is, dus ik hoop dat het dat is geweest, want nu is de koorts weer weg!! Maar ik dacht dat ze niet zo hoge koorts mochten maken van tandjes, ochja, we kijken het even aan eh..

Petitje,
Hier gaat alles zijn gangetje hoor.. Iander heeft wat last van zijn laatste kiezen wat door moeten komen, ik heb een ontsteking aan mijn kaak en tand, moet seffes terug naar de tandarts omdat het nog niet over is.. Bij jullie begint morgen of zondag de kermis al zeker.. De onze is gisteren geeindigd!!
Een meeting lijkt me ook nog wel eens fijn, maar mss terug naar pretland ofzoiets soortgelijks, daar hebben de kindjes het meerste en er is niemand wat achteraf met de rommel blijft zitten.. AL vond ik pretland wel wat druk, mss iemand een ander alternatief??

Katje,
Jou heb ik deze week nog gezien eh.. Hoe is het verlopen met bijna alle dagen de twins bij u te hebben?? Geen nachtmerries gehad ?!

Ik ga het hier bij laten, en mij klaarmaken om naar de tandarts te gaan!!

Dada xxxx

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 10:05
Babyke*

Ik woon in Bilzen centrum ja, of ja, net eruit eigelijk.
Op de weg waar kapper Nasser ligt ken je die?

Ik ben al van februari uit huis (begeleid zelfstandig wonen),
omdat het mij niet meer ging eigelijk thuis.
Daar hebben ze nooit problemen om gemaakt.
Nu wonen wij sinds 08-08-08 samen, en dat loopt ook goed!

Dames, ik hou het hier even bij.
heb mijn kleine nichtje Aimy hier van 3maand, en die
is wakker aant worden

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 17:35
Emmeke

Hallo!!

Babyke, welkom er bij!! Hoop ook dat de gyne het gaat kunnen zien, is zo'n spannend moment hè! Hier zijn nog een paar dames uit Bilzen en omstreken. Woon je in Bilzen centrum of ergens anders als ik vragen mag? En vonden je ouders het niet erg dat je al zo vroeg bent gaan samenwonen? Ik heb ook altijd jonge mama willen worden want mijn mama zegt dat ze ook altijd haar hart heeft vastgehouden dat ik niet op mijn 18de kwam melden dat ik was. Maar uiteindelijk toch eerst mijn studies afgemaakt en op 22j zwanger worden is nog niet zooooo heel oud hè, hahaha. Ik ben wel blij dat ik het op deze manier gedaan had, maar moest het vroeger gekomen zijn, dan had ik dat ook hélemaal niet erg gevonden!

Nathalie, merci voor de goede wensen Spannend zeg, ik hoop écht dat je kleine meid vandaag het levenslicht ziet Dan zal ik het zeker NOOIT vergeten, haha. Maar als het nu 20 september komt ook niet Had je zo niet iets typisch bij Sevi voor ze geboren is? Zo was ik de avond van ter voren héél misselijk en kon ik niets eten én mama zei dat ik een bevallingsgezicht had Maar ja, dat kunnen ze nadien wel zeggen hè Goed zeg, dat Sevi nu ook hélemaal droog is en ben wel trots dat het een héél klein beetje dankzij mij is, haha Maar jullie zijn toch degene die het doen hè! Super!

Petitje, ik werk deeltijds ja. 14/22 dus iets meer dan halftijds. Ik heb 14 vaste uren en dan nog 3 uren die hij me extra op school kan eisen voor overleg en permanentie Mijn uren vallen alles bij elkaar wel goed mee, maar dat vroeg opstaan breekt me op. Ik krijg zo geen ritme in mijn dagen heb ik het gevoel. Bovendien vind ik mijn werk best saai Zal wel beter worden als mijn leerlingen vanalles beginnen uitsteken en ik de brandjes moet gaan blussen...
Fijn dat Denis zijn feestje geslaagd was hè en dat de meesten zich aan het lijstje hadden gehouden! Ze krijgen soms toch zo'n onnuttige dingen. Allé, ik ben blij met alkes dat ze krijgt, maar soms dan denk ik, allé, weer wat prullen bij haha En +3 wil niet altijd zeggen dat ze er niet mee kunnen spelen hè. Zo amuseert Loeka zich nu rot met haar rijgkralen en auto's en verkleedspullen van de prinsessen die ook allemaal +3 zijn. Allé, ik weet niet wat jij hebt gekregen natuurlijk, maar meestal valt het nog wel mee

Anneke, fijn om te horen dat je papa "beter" is. Hopelijk gaat het nu de goede kant op hè! Loeka zwemt trouwens met de bond in Home Fabiola. Hier in Bilzen vond ik het organiseren van de lessen niets. En daar krijgen ze ook na iedere lessenreeks een brevet en de kindjes die écht zwemmen een diploma hè.

Tanja, jij ook bedankt voor de felicitaties! Nu had je nog niet gezegd waarom je zoontje bij de "speciale gevallen' hoorde

Hier gaat het allemaal ook maar stillekes... Ik ben héél moe, zo heb ik deze hele middag lekker in mijn nestje gelegen met Loeka Die heeft me wel eerst een uur de oren van het hoofd gezaagd, maar ik vind het heel eerlijk gezegd wel hééééél erg gezellig zo en ik geniet er écht van Ik slaap zo slecht en mijn dochter slaapt zo slecht, dus alles wat ik overdag kan inhalen, neem ik me mee. Loeka is erg aan het hoesten gegaan, dus we zijn weer aan het aerosollen. Ikzelf voel me ook helemaal niet goed. Zonet had ik net geen koorts, ik heb keelpijn, verstopte neus, hoofdpijn, ... bah bah Hopelijk is het snel voorbij allemaal!!

Zo, tot gauw weer!!

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 14:39
Babyke*

Dankjewel allemaal
Ja nog 6 dagen!! ontzettend spannend!! ik hoop maar dat
ze het gaat kunnen zien, want met 15 weken kreeg ik een spoed
echo en toen had de kleine zijn/haar benen gekruist hihi!

Amai sommige lopen hier ook op het einde aanspannend!!!

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 14:37
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo Limburg

weer ff geleden dat ik hier ben komen aanwaaien, maar we zijn er nog zunne! alleen druk druk druk...

brientje, haha jij met je koopwoede nog niet vollebak begonnen voor t beebje! T zal zijn dat je Mila nog zoveel wil geven he.
Zoveel verjaardagskadootjes gekocht al? Wij hebben t bewust wat soberder gehouden en maar goed hij kreeg zoveel van de gasten.
Goh babyspulletjes kopen is zo leuk he, dat zou ik nog wel eens graag doen ze, me daar eens goed in laten gaan.
Hier had iedereen zich met denis zijne verjaardag goed aan t lijstje gehouden behalve mijn schoonzus die had dus iets bij voor + 3 jaar was zeker in de aanbieding... Hopelijk kijkt dennis zijn familie wel een beetje naar t lijstje.

nathalie, als ik me niet vergis, was je vandaag uitgerekend?
ga je eigenlijk in t zh bevallen?

Emmeke wat balen dat je werk niet zo leuk is. Hoeveel uren heb je nu? Nog steeds halftime?

Anneke, goed dat de operatie van je vader goed verlopen is, beterschap.

babyke, welkom

tanja, ik heb sander wel in de krant zien staan!
wij gaan ook naar zee dit weekend t wordt goed.

Zo over hier
T feestje was dus goed voor denis zijne verjaardag, best druk. Denis was niet zo lekker ( koorts) dus heel hangerig, zeuren,huilen en veel slapen,gezellig dus.
Heeft heel veel gekregen, ga niks meer bijkopen tot de sint , heb trouwens t meeste weggelegd hij was zo overdonderd.
Hij heeft netjes een stukje taart gegeten met een lepeltje ( dat mama vasthield).
verder zit ie dus in zijn maxi cosi tobi nu en is t zeuren in de auto eindellijk afgelopen en...
hebben we eindellijk onze wagen terug! Maar zoveel miserie mee gehad dat we een nieuwe gaan kopen, volgende week hakken we de knoop door over model enzo en deze gaat eruit ( wouden we eerst houden als reserve maar nu toch maar nie meer).
Morgen zijn we vrij en gaan we naar de zee voor t weekend, heb er veel zin in. En volgende week is t hier dan kermis dus daar ook maar eens zien...
Gisteren bij k&g geweest, hij doet t goed, was goed gegroeid en bijgekomen , t blijft natuurlijk ne kleine maar goed.

Zeg we zouden nog eens moeten samenkomen he, ne meeting ofzo, er komen zoveel kindjes bij...
Iemand voorstellen?

Katje, leen, natascha, hoe is t bij jullie?

zo goed weekend alvast en tot volgende week

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 12:37
tanja

Ilse en Emmeke gelukkige verjaardag!!!

Daisy welkom.

Anneke goed dat het beter is met je vader.

Emmeke oei peuterpuberteit hebben dat hier met Sander gehad is niet min he.

Brientje alles ok met de zwangerschap? hoe was het in Plankendael?

Nathalie nog niet aan het bevallen?

Zo wij gaan dit weekend naar zee en zondag naar Brugge Sealife park dus ga er eventjes niet zijn.

Groetjes
Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 12:11
nathalie

hai hai,

emmeke,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
en ilse ook nog een dikke voor je verjaardag.

hai daisy,
altijd gezellig nieuwe mensen.
dus je weet over 6 dagen al wat het wordt,das best vroeg zeg,wel spannend!

anneke,
fijn om te horen dat het goed gaat met je vader.

brientje,
lekker een dagje planckendael gezellig,en mila zo lief geweest.
wat goed om te horen dat de echo goed was,waren het echt geen twee???????????????????????????????????

hier is het nog steeds afwachten,ik leg sevi zo in bed en neem me een warm bad,kijken of dat helpt.
ik heb wel veel buikpijn,dus misschien zijn dat voortekens!!!

heb in ieder geval alles in huis gehaald,en alles schoon,dus het bezoek is meer dan welkom hihi.
was alleen vergeten billedoekjes en zwitsal te kopen voor de kleine,dus dat moet ik straks nog even gaan kopen.#

toedeloeeeee

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 11:49
Babyke*

Hallo allemaal, mag ik erbij?
Ik ben Daisy, 18jaar en ben in verwachting van de eerste
spruit. De baby was ongepland maar ZÉÉR welkom!
Ik woon samen met mijn vriend in Bilzen, hij is ook 18jaar.
De zwangerschap loopt tot nu toe goed, de mama veel
last van vanalles en nog wat maar dat hebben we er voor over!
De baby groeit heel erg goed, begin hem/haar ook te voelen!
Ik sta onder begeleiding van Dr Minten van Rijkhoven, en zal
in het AZ Vesalius in Tongeren bevallen. We gaan deelnemen aan de info avond op 24/11 in het ziekenhuis.
Ik verheug me er heel erg op! Ben benieuwd hoe alles zal gaan!
Mijn volgende echo bij haar is over 6dagen, we zijn daar enorm naar
aan het aftellen want amai, dat is toch echt spannend he!
En dan weten we het geslacht!! Had altijd een lichte voorkeur
voor een jongen maar dat is eigenlijk zo goed als verdwenen.
De baby is welkom, of het nu een jongen of een meisje is!
Ik heb me vandaag ook ingeschreven voor een prenatale cursus via
http://www.zwangerenbevallen.be, en die zal starten op 18/11 te Hasselt.
Een beetje ter voorbereiding voor alles wat ons te wachten staat,
ik denk dat het goed is voor zowel mijn vriend als ik, dat we er
beide toch wel wat wijzer in worden, en leren hoe we met de weeën
om zullen gaan enzovoort.
Zo dames, ik denk niet dat ik echt alles kan terug lezen wat jullie
hebben geschreven want dat is een hele hoop hihi!

Als jullie nog vragen hebben: stel ze maar!!!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 20:25
Laurine en Jonathan

Online Status Bekijk profiel
Hoikes

Mijn vader is vandaag met succes geopereerd, nog eventjes op intensieve, maar het gaat goed met hem

Anneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >