Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/11/2008 @ 19:31 | proficiat met jullie derde baby van harte geluk met de kleine zayrah vanwege sabine uit veurne ![]() ![]() |
| Gisteren @ 17:26 Anneke | @Poohh83: ikzelf heb ook deze streptokokkenbacterie. Dit geeft op zich geen problemen maar idd, ze moeten penicilline toedienen bij de bevalling om besmetting van de baby te voorkomen. Ikzelf had echter een complicatie en die bacterie heeft begin deze week bij mij voor weeën gezorgd: na enkele dagen antibiotica is dit gelukkig nu terug stilgevallen en is het gevaar op vroeggeboorte terug geweken. Dus let wel op: als je langdurig weeën hebt, ga er zeker mee naar het ziekenhuis want het kan een gevolg zijn van deze bacterie. PS: welke gyn heb je? Ik heb Gyselaers in Genk en hij had dit ontdekt terwijl de andere gyns voor een raadsel stonden maandag. Veel succes nog!!! Anneke |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Limburg-belgie

.
.
Had dat iemand van jullie?Krijg nu bij de bevalling direkt antibiotika.
het geld is zo snel weg
maar dat kennen jullie allemaal wel.Vandaag weer goed geld uitgegeven,ben de hele sinterklaas voor ale kids en kerst gaan kopen
Ga nu elke dag proberen iets te doen,voor dat de dagen om gaan,want hier op Amely zitten te wachten,word ik gek van
Geniet er van.
Ik weet niet goed wat er op te zeggen, het is zo oneerlijk... Hopelijk vinden jullie snel weer het geluk van een nieuw wondertje