< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/11/2008 @ 19:31

proficiat met jullie derde baby
van harte geluk met de kleine zayrah vanwege sabine uit veurne
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 17:18
katje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Effe kort reageren!

Micha ,

Proficiat met uw dochtertje.
Is zeker druk nu met een derde erbij?

Brien,

Beebje doet het goed ,meer moet het niet zijn ,of het nu dun of wat dikker of kort of lang is,maakt ook niet uit hé.

Leen,

Wanneer moet jij terug op echo?
Begint te korten hé.

Emmeke,

Hoe gaat het met jouw?

Pooh,

Hoe is het met U ?

Petitje,

En met u? Al wat beter?

Zo dames ,is maar kort geweest ,maar mijn noentje staat op .

Tot later

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:57
poohh83

Hallo meiden
Ben terug van Gyne,en ben positief op de streptokokken b infectieHad dat iemand van jullie?Krijg nu bij de bevalling direkt antibiotika.
Er was nog alles dicht,dus zal wel nog duren eer ik ons muisje in de arme kan sluitenoch ja ze stelt het heel goed dat is het belangrijkste.Moest extra lang aan de ctg,want Amely was lekker aan het slapen en daarom was de ctg te recht.Dus maar schudden met de buik voor ze wakker te krijgen.Toen ik van de gyne moest gaan zitten ging het beter.Volgende dinsdag weer ctg.Ben benieuwd.
Hoop dat ze er binnenkort is
Groetjes

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:03
brientje

Hei Mieke, hier wordt dat op 37w getest (uitstrijkje) op streptokokken; maar dat komt bij mijn weten alleen in je dossier voor het ziekenhuis, zodat ze daar weten of ze AB moeten geven of niet bij de bevalling. Mijn gyn zei alleszins dat ik me er geen zorgen om moest maken; en toen bleek dat het een KS werd bij Mila, al helemaal niet, want dan ging ze niet door het geboortekanaal...

Denk dat ongeveer de helft van de vrouwen dit wel heeft, alleszins niks om je over te schamen. Zolang ze het goed op voorhand weten is het in orde he!? Ben eens benieuwd wanneer ze zich aanmeldt dan!! Gaan echt proberen om in december af te zakken naar jullie, zo voor een namiddagje.

Katje, maakt idd niks uit; en aangezien ik nog maar in de helft ben, kan er nog veel gebeuren, dus ik hou er maar geen rekening mee... Vond het gewoon grappig in vergelijking met Mila. Die was op het eind te dun.

Verder niets nieuws hier denk ik!? Was even in paniek toen ik juist de bankrekening nakeek: was geld afgehaald in "Eindhoven" en daar waren we echt niet geweest vorige week, en al zeker niet op 11-11; want toen was Dennis werken. Maarrrrr, ben toen snel even geld gaan storten op de NL-rekening. En die werken via Eindhoven. Dachten al de de magneetstrip was gekopieerd!! Bahbah, wat kan je hart dan tekeer gaan zeg! Maar soit, is dus opgelost.

Mila is heel erg flink de laatste dagen; ze spreekt echt al hel erg goed ineens. Hoe snel dat dan ook weeral gaat he? De interesse voor het potje is er even uit denk ik; maar gaan binnenkort gewoon zonder pampers proberen, dan zal het wel lukken; en indien niet, dan wachten we nog een maandje langer he?

De meesten heb ik nog wel eens ergens gesproken, dus bij deze...

Dikke knuffel en groetjes, brien

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:55
poohh83

Hallo
Ja inderdaad heeft de gyne dat op 37 weken getest,maar ze zei verlede week niks dus had ik gisteren gevraagd.En toen zei ze ook dat ze het al naar het ziekenhuis had gefaxt,dus die wisten het al.Nee schamen doe ik mij daar helemaal niet voor,kan er niks aan doen he.
Ja ik ben ook benieuwd wanneer ze gaat komen,maar denk dat het nog gaat duren.Och ja ten laatste achter 2 weken is ze er.Gyne zei gisteren dat ze tot 10 dagen wachten.Inleiden doen ze zeker niet als er geen opening is en zolang Amely het goed doet is daar ook geen not aan.
Je weet jullie zijn altijd welkom,en kunnen ook een nachtje hier slapen.Kijk maar.
Ik zou ook geschroken zijn in jouw plaats,maar ik schrik altijd als ik op netbanking ga kijkenhet geld is zo snel wegmaar dat kennen jullie allemaal wel.Vandaag weer goed geld uitgegeven,ben de hele sinterklaas voor ale kids en kerst gaan kopenGa nu elke dag proberen iets te doen,voor dat de dagen om gaan,want hier op Amely zitten te wachten,word ik gek vanMorgen ga ik met mijn schoonmoeder cadeaus kopen,Dylan blijvt lekker bij de Nono
Met het potje is hier nog helemaal niks,Dylan weet dondersgoed waarom dat dient,maar erop,noppesDan nog maar wachten he.
Liefs Mieke

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 16:05
groupy

Micha, van harte gefeliciteerd met jullie 3e spruit! Geniet er van.

Emmeke, voor jou heel veel sterkte meid Ik weet niet goed wat er op te zeggen, het is zo oneerlijk... Hopelijk vinden jullie snel weer het geluk van een nieuw wondertje

Pooh, nu wordt het bij jou spannend hé, veel succes hoor! Oh, en ik was bij Anne ook positief daarop, en alles is toch goed gekomen. Idd veel vrouwen die dat hebben hoor...

Petitje, fijn je nog eens gezien te hebben, al was het maar 5 minuutjes. Altijd leuk hé

Hier nog altijd alles ok. En vandaag zelfs fijn nieuws. We willen al een tijdje verhuizen naar iets groters en ook terug een beetje naar onze vroegere buurt. En vandaag dus te horen gekregen dat we een huis mogen huren in As, 3 slaapkamers en tuin, ben blij!
Oh, en wij gaan ook trouwen, uiteindelijk heeft Jan me vorige maand ten huwelijk gevraagd

Groetjes Miranda

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:10
Daphney

Groupy,

Heb jij dat huisje gehuurd op de berkenstraat ? Ja dat stond te huur, en ik was ook een kijkje gaan nemen, maar was te laat. Ik woon op de steenweg in As. Leuk eentje van Negen maand in de buurt.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:47
groupy

Hey, nee, niet in de Berkenstraat. We zijn daar gaan kijken, en hebben ons ook laten opschrijven. Maar achteraf na wat denken vonden we het toch niet veel. Bijna geen keuken, slechte plafonts, kleine living,... veel werk nog aan. Ze belden thans dat we het mochten hebben, maar hebben dat dus geweigerd.
Wat wij nemen, is een losstaand huis, in de André Dumontlaan. Dat is die weg van het gemeentehuis naar Opglabeek, schuin tegenover de vroegere zaal Elcerleck. De Steenweg weet ik zelf niet zijn...
Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:26
Anneke

Online Status
@Poohh83: ikzelf heb ook deze streptokokkenbacterie. Dit geeft op zich geen problemen maar idd, ze moeten penicilline toedienen bij de bevalling om besmetting van de baby te voorkomen.
Ikzelf had echter een complicatie en die bacterie heeft begin deze week bij mij voor weeën gezorgd: na enkele dagen antibiotica is dit gelukkig nu terug stilgevallen en is het gevaar op vroeggeboorte terug geweken.
Dus let wel op: als je langdurig weeën hebt, ga er zeker mee naar het ziekenhuis want het kan een gevolg zijn van deze bacterie.
PS: welke gyn heb je? Ik heb Gyselaers in Genk en hij had dit ontdekt terwijl de andere gyns voor een raadsel stonden maandag.

Veel succes nog!!!

Anneke

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:24
Daphney

Hoi

Ja groupy daar heb ik ook nog voor gebeld, maar het ligt wat te ver voor de bus van de kindjes, wanneer mag je erin ? Waar ga je de kindjes dan naar school laten gaan ?

Steenweg is daar waar florina ligt (die bloemenzaak etc...) wij wonen meer richting genk dan. De baan is veel te druk pff... om vijf uur smorgens rijden hier al van die zware camions.

I.v m die streptokokkeninfectie, sommige gyn kiezen ervoor om een inleiding te doen (dat was bij de schoonzus van mijn broer) hebben ze in de gang gezet op 37,5 week.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]