< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » "Op naar een Wonder"

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
"Op naar een Wonder"
09/10/2008 @ 21:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Lotje,

Ben nog niet helemaal hersteld helaas en waarschijnlijk zal het nog wel even duren.
Ben blij om wat van je te horen en ben blij dat het goed gaat met jullie.

Met mijn mannekes gaat ook gelukkig alles goed.

Liefs

Wilma

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 19:17
Lotgenootje

hoi

Tammie, oh, wat jammer. Het spijt me voor je. Hopelijk raak je er snel weer bovenop. Succes!

Willie, alles goed met jou? Ondertussen helemaal hersteld van de operatie en de ongemakken die erbij waren?

Helena, en met jou? Tweeling op komst?

Bloempje, nieuws voor jou? ik duim voor je hoor!

Oh, jammer dat ik hier niet vroeger raakte. Tis hier inderdaad wat stil geworden; Maar het is echt superdruk geweest: op reis, weer beginnen werken,... nu kom ik wat meer op mijn plooi.
Met de kids alles goed: Ties is al 5 maand en is een flinke. De fruitpap gaat goed,de groentjes niet zo vlot. Wel die uit potjes, verse minder... mama's kookkunsten niet goed? :-)
Hij rolt nu sinds vrijdag van zijn rug naar buik. En hij slaapt goed. We zijn lang op reis geweest deze zomer en sindsdien slaapt hij door. Hij is echt heel flink. Esmée is ondertussen net 2 jaar geworden, ook een lieve flinke meid, maar probeert wel es wat uit. Haar grenzen aftasten hé...

Hou jullie goed en hopelijk tot gauw!
x
Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 01:31

Hoi Tammie,

Wat vervelend voor jullie!
Ik wens jullie heel veel sterkte toe en veel geluk!!

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 15:40
Tammie

He,

wilde even laten weten dat ik vrijdag bij een zwangerschap van 13 weken een missed abortion heb gehad.
Wij zullen dus nog niet een 2e kindje verwachten. Eerst goed herstellen en dan zien we wel weer.

Ik zal wel weer eens een berichtje achter laten, als ik weer zwanger ben of bevallen ben.

gr tammie
Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 12:53

Dank je wel Tammie.

Ik wens jullie ook heel veel geluk toe.

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 09:58
Tammie

Hoi willie,

ik vind het ook erg jammer,

jij in ieder geval alvast gefeliciteerd met je mannetje, alweer bijna 1 jaar! wat gaat dat toch snel.

veel geluk en plezier, en gezondheid toegewenst.

gr tammie
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 11:38

Hoi Tammie,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten.
Ik kijk hier bijna iedere dag, maar inderdaad er komt bijna niemand hier meer posten.
Ik wens jullie veel geluk toe en een fijne zwangerschap.

Liefs Wilma en de mannen

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 08:47
Tammie

Jammer dat bijna niemand hier meer komt.
we hebben het zolang volgehouden, en nu is het dan over, vind dat wel jammer.
vind het wel leuk om te lezen hoe het iedereen gaat.

Ik heb mij inmiddels toegevoegd op een andere site, ander forum.

ik wens iedereen veel geluk toe met de kindjes en het krijgen van kindjes. Ik zal proberen een berichtje achter te laten als het kindje geboren is!

groetjes Tammie en Dean
Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:41

Hoi dames,

Gefeliciteerd Tammie!
Helena ik duim me suf voor je, hopelijk heb je goed nieuws!
Lotje hoe gaat het met de kindjes?

Hier gaat het allemaal wel.
Heb nog veel last en heb nu ook rugpijn.
Het gebeurd maar zelden dat je naar een operatie als deze rugpijn krijgt doordat er op zenuwen wordt gedrukt met de bandjes die alles omhoog houden, maar net bij mij overkomt het en ze kunnen er niks aan doen, moet er maar mee leren leven
Met de kindjes gaat het prima.
Het zijn 2 echte jongen en 2 donderstenen.
Ed praat vrij goed en loopt met zijn ontwikkeling vooruit, maar hij is nog steeds een ukkie kwa lengte en gewicht.
Sam loopt ook vooruit met zijn otwikkeling en staat al in de box.
Hij loopt met het handje mee.
Hij is wel een kleintje met lengte en gewicht, maar dat zou je niet zeggen als je hem ziet.

Ik zal wat foto's op mijn profiel zetten.

Liefs Wilma

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 07:19
Tammie

En ja hoor, na 3 onregelmatige cyclussen is het dan nu zover: Ik ben zwanger. Nu 6 weken! We zijn dolgelukkig. Het is toch snel gegaan.
Voel nog niks, geen duidelijke symtomen behalve dan veel puistjes. Mijn man zegt dat mijn borsten voller zijn haha.

Jullie horen gauw weer wat.

gr tammie
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 20:26
Tammie

Vandaag volgends langste cyclus berekening van 40 dagen, dan mijn nod.
nog niks te bespeuren van . ook geen zwangerschapstekenenen.
Wel veel last van puistjes de laatste week.
We zijn net terug van vakantie naar Spanje, met de auto!
wel een hele rit,maar het is goed bevallen. Gaan zeker weer terug.
Met Dean gaat alles goed. Wordt al echt een ventje. Zegt nog niet veel, maar een eigen willetje die hij duidelijk laat merken hahaha.
We genieten er echt van. Dean is ook helemaal gek van baby's. Hij wil er de hele tijd bij zijn en kusjes geven hahaha. Hoe zou dat dan zijn als hij een broertje of zusje krijgt?
ik heb 27 juni getest met een DA test. deze was negatief, misschien te vroeg?

we zullen het zien.

Helena, wat spannend allemaal
Bloempje hoe gaat het?
Willie, al weer wat opgeknapt?
Lotje, hoe gaat het met je en met Ties?

gr tammie
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 10:46
helena

Dag dames,

Tammie,hopelijk heb je ondertussen al wat meer nieuws! En? Kunnen we je feliciteren?

Lotje, proficiat met uwe Ties! Gaat alles nog zo goed? Ons Lana is ook 3 weken te vroeg geboren. Ze is nog steeds kleiner en fijner dan het gemiddelde. Ze staat hier nu naast me in haar speelpark. Ze kan staan, maar niet alleen, enkel als ze zich vasthoudt. Ze kruipt wel al lustig rond!

Willie, hopelijk genees je vlug van je operatie! Hoe is het met uw kleine spruiten?

Ik heb een tweede poging gedaan, ook met ICSI. Bloempje, de moed niet opgeven he!
Ik ben nu in de wachtperiode. Ze hebben er twee teruggeplaatst! Nu maar wachten, misschien een tweeling!

Groetjes en aan iedereen een goede vakantie!

Helena
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 14:37
Tammie

Hoi,

inderdaad klussen we om de dag en soms 2 dagen er tussen.
ik zie het wel. ga eerst eens fijn genieten van de vakantie!
nog anderhalve week!!
Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 22:47
Lotgenootje

jeetje willie, ik kan me het niet voorstellen dat ik pas om de anderhalve maand eens naar toilet zou kunnen, vreselijk! toch veel succes en sterkte gewenst

tammie, he, wat jammer! Je cyclus is dus niet zo regelmatig. NIet teveel tellen, gewoon om de dag klussen en geniet ervan. Niet teveel bij nadenken. Ik weet dat het makkelijk praten is, maar probeer het toch maar. succes!

andere dames?

x
Link naar deze reactie
29/05/2008 @ 07:28

Hoi tammie,

wat een toestanden allemaal!
Hoopte echt dat het zover voor je was!
Succes met deze ronde!!
Lotje hoe gaat met jullie??
Doet de kleine het goed.
En hoe gaat het met de andere meiden??

Hier gaat het wel.
Heb nog veel pijn vd operatie.
7 dagen in het ziekenhuis gelegen en hij is nog niet helemaal goed verlopen.
Moet er mee leren leven dat ik altijd pijn blijf houden en dat ik 1 keer in de +/- 6 weken naar de wc kan.
Ach ja, leg me er bij neer anders maak ik het me wel erg moeilijk en kan er toch nioks aan veranderen.

Liefs Wilma en de mannen

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 18:18
Tammie

Hoi,

de waren dus wel doorgekomen, maar nu zijn ze weer voorbij, dus we kunnen weer klussen.
Deze maand toch wel nog meer regelmatig klussen. Je zou dan zeggen, met max 2 dagen er tussen dat het dan wel raak zou moeten zijn!
wanneer zou nou mijn klusperiode zijn? een week na eerste dag ongi, of een week na laatste dag ongi?
ik weet het niet zo goed meer hoor!
lotje: fijn dat het goed gaat met jullie!

gr tammie
Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 00:01
Lotgenootje

Hoi tammie

hé, dat zou goed nieuws zijn zeg! Laat iets weten hé! ik duim voor je!
Hoe lang ben je overtijd? Een streepje is een streepje! MIjn huisarts zegt dat een test NOOIT vals positief kan zijn, wel vals negatief! Dus ik hoop je te mogen feliciteren!

Bloempje, alles ok? hoe gaat het?

hier alles ok, wel vermoeiend. Ties slaapt nog niet door hoor, hij is nu 6 wkn en nog 2x per nacht opstaan... maar ja, als hij dat nodig heeft, geef ik het hé; is maar tijdelijk hé

geniet van de zon
x
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 14:09
Tammie

Hoi,

net met predictor getest en zie helemaal niks.
morgen komt mijn zus en die heeft nog een test, dus we zien wel.

ik heb zoveel dingen waarvan ik zeg ik ben zwanger: veel puistjes, moe, gespannen borsten, rommelende darmen.
maar jullie horen het wel van me.

gr tammie
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 13:01
Tammie

zwanger?
Hoi allen,

Voel me de laatste dagen niet zo lekker. Ben moe,wat chagrijnig en geen menstruatie.
Nu gisteren maar met zus een test gedaan (etos huismerk)en daar verscheen een heeeeeeeele lichte streep. Nu vanmorgen maar nog eens getest met ochtendurine en Ja weer die heeeeeeeele lichte streep.
Nou dacht ik, ik ga maar eens op internet lezen, wat ze zeggen over de betrouwbaarheid van het etostestje. Die 1 zegt: is voorgedrukt, de ander zegt: als de streep transparant is dan is het voorgedrukt, is het toch licht blauw dan ben je zwanger maar dan wel heel pril! Ik heb voor de test gekeken en ik zag echt niks staan. De vorige keer, toen deed mijn zus de test voor me, en die zwi na 3 minuten: nee je bent niet zwanger, en nu zei ze ja ik zie een lichte streep. Zij had dat ook bij beide zwangerschappen

Nou ik weet het niet meer hoor. Had 8 mei ongi moeten worden, bij een cyclus van 28 dagen, misschien toch een hele late eisprong gehad, en te vroeg getest?
Morgenochtend komt mijn zus en die heeft nog een test, aangezien bij ons de winkels pas s'middags open gaan en ik niet zo lang kan wachten.

Mijn gevoel zegt: IK BEN ZWANGER, maar mijn hoofd zegt NOG FF GEDULD!

wat vinden jullie???

Lotje hoe gaat het me jou en ties?
willie hoe gaat het je?

gr tammie
Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 23:46
Lotgenootje

Dank je
Hier alles goed, een heel braaf ventje. Echt een scheetje.
tammie, ik duim voor je!
Willie, hoe gaat het met je? Hoe is de operatie verlopen? Nog pijn?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]