< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » belle en de beesten (part iii)

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
belle en de beesten (part iii)
23/07/2008 @ 18:34
els

Online Status Stuur bericht
Bedankt Leen
Wouters vierde verjaardag is uitgebreid gevierd afgelopen weekend, zaterdag met de familie, zondag met een paar (3) vriendjes, en de weergoden waren ons toch nog vrij goed gezind. Toen ik hem gisteren ons cadeautje gaf, vroeg hij, word ik dan nu al 5? Trop kan te veel zijn he...

Dries is deze week op voetbalkamp (extern) in Sporta. Hij heeft het er ongelooflijk naar zijn zin, al kende hij er niemand. EN WOuter maakt het speelplein onveilig

Stephie, leuk je nog eens te "zien"! En je stachjes doen het prima!!!

Leen, Stef ook heel tevree op kamp. Wel handig als je een paar spionnen kan inzetten he

Liesje, prettige vakantie! Het weer zal ook wel OK zijn

Nancy, ben jij al op vakantie?

Belle, nog thuis nu? Wij willen binnenkort de giraffen ook nog eens gaan bewonderen in Plankendael...

Erika???
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:46
Leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gelukkige verjaardag Wouter!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 08:36
Isabelle

Idd wat een rotweer gisteren Wij wilden gisteren met Mika eens naar Brussel, naar 't defile gaan kijken en naar de tanks enzo. Maar in de regen zagen we dat toch niet echt zitten.

Leen, fijn dat Stef het zo naar zijn zin heeft op kamp. Wel fijn dat jij via familie en vrienden kan vernemen dat hij het goed stelt en zich amuseert.

Met alles goed hoor. Buikje is al goed rond! Junior is heel actief, heeft mij deze nacht en deze morgen weer wakker gehouden tsssss. Volgende week donderdag eindelijk nog es naar de gyne

Liesje, jullie agenda is ook best wel volzet zo te lezen. Wel allemaal leuke dingen hoor zeg! En vrijdag op vakantie, veel plezier!

Ik ben trouwens zaterdag ook naar Planckendael geweest, samen met Mika (uiteraard) en mijn zusje van 10 jaar die gans het weekend op bezoek was. We zijn de ganse dag gebleven, thuisgekomen heb ik de kindjes in bad gestopt en daarna zijn we bij McDonals gaan eten
Ze hebben zich super geamuseerd in Planckendael en 's avonds waren we allemaal moe maar voldaan En de mama was ook pompaf

Er hangt een verdacht geurtje rond mijn zoon, dus als jullie mijn nu willen excuseren, wij gaan even onze neus poederen

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 22:26
Liesje

Kiekeboe!

BRR, wat een herfstweer, zeg.
Leen, geen weer om leuk tuinwerk te doen: ik heb gezellig een pak kasten uitgekuist en uitgemest. Daar ben ik dan toch al vanaf!!
En goed genoten van jullie uitstapje met z'n drietjes? Het zal wel deugd doen om te horen dat Stef het zo goed doet!! En ocharme, Dries verdrietig omdat broer zo lang weg is. Tien dagen is ook voor hem zo ontzettend lang!!

Nele, Liz komt nog niet zo veel aan? Hier geen tips, bij mij kwamen ze met de BV wel goed aan, 't was pas achteraf dat ze zogezegd niet snel genoeg groeiden (volgens K&G toch).

Belle, geen tijd om te lellen in je verlof. Geniet nog twee daagjes en dan terug werken...

Stephie, haaaaai!! Amai, Janneke krijgt nog steeds BV, super!! En zo'n lachebekje in huis! Jesse op kamp vertrokken?
Oh ja, de date zou bij mij thuis doorgaan (bij goed weer): dat is in Ternat, niet zo ver van dat zaaltje waar we een paar jaar geleden eens naartoe gegaan zijn. Bij slecht weer wijken we uit nar een binnenspeeltuin in Asse, dat is op zo'n 7 km van bij mij thuis. En tuurlijk ben je welkom! 't Gaat door op 30/8!

Gisteren bij vrienden in Herentals op bezoek geweest, zalig avondje gehad. Er was ook een tweeling van 6 jaar, dus de kindjes hebben zich super geamuseerd! Ook nog naar een luchtballonmeeting gegaan in Olen, en net de apotheose meegemaakt: ze lieten een gigantische dinosaurus-luchtballon vollopen. Fantastisch om te zien hoe dat beest omhoogkwam! We waren pas om 23u thuis, Wout heeft het volledige uur dat we onderweg waren helemaal volgekletst, terwijl hij in de heenweg de hele tijd geslapen had. Gelukkig hebben ze wel allebei tot 9u30 geslapen, dus wel min of meer uitgeslapen.
Deze week misschien nog een dagje Planckendael, en nog vrienden op bezoek bij ons, en vrijdag vertrekken naar Limburg, dus tussendoor nog valiezen maken en zo... En nog wat poetsen, ik laat mijn huis niet graag "vuil" achter...

Slaapwel!

Liesje

[Laatst gewijzigd door Liesje - 21/07/2008 @ 22:28] - Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 21:57
Leen

Piep!

Wat een weer zeg! Ik was van plan vandaag wat in de tuin te doen, maar iets hield mij tegen...
Zaterdag naar Antwerpen geweest. Was wel gezellig met ons drietjes. Even op de Meir naar de paspoppen van Royal Deluxe gaan kijken, toen naar de juweeltjes van tante Eva en gaan kijken en toen iets gedaan wat ik nog nooit gedaan had: met de voetgangerstunnel naar de overkant van de Schelde. Dries vond het geweldig. Fotootjes op http://kathleenenkids.spaces.live.com
En daarna nog een hapje gaan eten. Een zalig dagje...
Stef amuseert zich op kamp. Ik kreeg gisteren een sms'je van één van de kookouders dat hij heel de tijd lacht. Opa was zaterdag bij hen geweest om een wespennest weg te halen en die zag ook dat hij het echt naar z'n zin had. Met Dries ging het vanmiddag wat minder: hij kwam op mijn schoot huilen omdat hij Stef mist. Hij heeft dan maar een kaartje voor Stef gemaakt dat licht geeft in het donker en daarna zijn we het op de post gaan doen. Morgen komt z'n nichtje spelen, da's ook al wat afleiding.

Stephie,
Fantastisch dat je nog steeds bv blijft geven. Bij mij liep het helaas helemaal terug toen ik nog alleen de ochtend- en avondvoeding kon geven. En kolven vond ik toch wat te belastend toen ik aan het werk was.
Alles goed met Jesse? Stef start vanaf september in de autiklas in het buitengewoon onderwijs (heet dat bij jullie speciaal onderwijs, of ben ik mis?).
Stef komt zaterdag pas terug, of beter, we gaan hem dan halen. 'k Ben eens benieuwd.
Met de gezondheid alles in orde... geen dagje ziekteverlof genomen het afgelopen schooljaar, dus...

Belle,
Dat het dan maar vlug donderdag is! Nee, grapje, geniet nog van de laatste dagen verlof (hopelijk doet het weer morgen wat het in de zomer hoort te doen). Hoest met ?

Nele,
Liz een rustige baby, of beter: een geruste baby. Ik heb ook niet zo meteen tips om haar bij te laten komen. Wss gewoon het eerste groeispurtje afwachten?

Groetjes!

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 21:25
Isabelle

Haai Stephie,

Amai nog steeds BV! Hoe oud is Janneke nu?

Hier alles ok hier. Kom er niet toe om wat bij te kletsen hier.. Misschien als ik terug aan het werk ben (donderdag)

Groetjes

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 15:21
Stephie

Heb ik nu verder iedereen weggejaagd? Dat is zeker mijn straf.

Leen, heb je je ventje al weer in je armen kunnen sluiten? Hoe gaat het met je gezondheid trouwens? Geen rare dingen meer gehad?

Nele, Janneke was ook pas met 20 dagen terug op haar geboortegewicht. Hoewel zij ook heel "goedgehumeurd" was (en ik dus dacht dat alles in orde was), vond de kinderarts dat ze echt te langzaam groeide; ik moest naar de lactatiedeskundige die me er op wees dat ze per keer twee borsten moest leegdrinken, terwijl ik dacht dat ze na 1 borst niet meer wilde). Maar het groeien is hier nooit hard gegaan, het hoort bij het kindje denk ik. Overigens geef ik nog steeds met enorm veel plezier borstvoeding! Ze drinkt iedere ochtend en avond nog heerlijk bij me (en 's nachts als wakker wordt).
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:42
Nele

hallo stephie, ons Liz is ook niet zo'n snelle groeier, 20 g per dag komt ze aan, wel iets maar niet echt bijster veel . Ze is nog steeds niet aan haar geboortegewicht. Vanmorgen woog ze 3.320g, iemand tips om haar wat sneller te doen aankomen? Ze eet braafjes van mama's borst, dan zie je natuurlijk niet hoeveel ze eet, gaat heel voldaan slapen, is vrolijk als ze wakker is, doet heel vlot haar pampertjes vol. Ik kan dus voor de rest niet klagen

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 10:44
Leen

Piep!

Liesje,
Geniet van je verlof!
En, was Wout onder de indruk van het atomium? Wij gaan vandaag een citytripje naar Antwerpen maken... even de toerist uithangen en dan een hapje eten.
Die afgezegde operatie van mijn bomma maakt me ook een beetje boos. Niet alleen omwille van ons bomma, maar op die manier verbaast het mij niets dat er personeelstekort is en dat er zoveel geld naar gezondheidszorg moet. Mijn moeder is benieuwd naar de rekening... als die komt, gaat ze het wss niet zo laten.

Stephie,
Leuk dat je hier weer eens binnenvalt! Vooral blijven doen, zou ik zeggen!
Hihi, die gelabelde onderbroeken... een gekend scenario. Stef is op kamp met de jeugdbeweging en ik ben ook een tijdje zoet geweest met alles te labellen. In gewone kleding heb ik de naam met balpen geschreven, in de zaken die meerdere keren moeten dienen zit een label met z'n naam. Alleen de sokken heb ik gelaten voor wat het was.
En Janneke al flink aan het stappen! Over dat gewichtje, geen zorgen: ze lopen er alleen af wat er teveel aan is.

Hier alles z'n gangetje. Ik heb donderdag de zolder opgeruimd en proper gemaakt en ook de bovenverdieping een flinke beurt gegeven (ben daar nu zo goed als rond met de grote poets, alleen onze kleerkast nog). Helaas was de trap naar beneden er teveel aan, het zit nu ergens midden in mijn rug.
Dries begint al flink te wennen aan het feit dat hij het rijk voor zich heeft. Hij heeft Stef z'n bed al ingepalmd. Dries slaapt nog in zijn babybed , maar voor z'n vierde verjaardag krijgt ie een echt bed. Nu ja, een stapelbed, en daar waren ze een dik half jaar geleden nog niet meteen klaar voor. Gisterenmorgen is Dries voor de zekerheid wel even gaan kijken of Stef niet gewoon terug in z'n bed lag.

Tot later!
Fijn verlengd weekend! (nu ja, in de vakantie merk je daar eigenlijk niets van )

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 23:20
Stephie

Ehm...kennen jullie me nog?. Ik zou een paar maanden gelezen bijlezen maar heb me daarna niet meer vertoond...

Ilse, van harte met de geboorte van Mathis! Prachtige naam en fijn dat hij het zo goed doet!

Nele, jij ontzettend gefeliciteerd met Liz! Leuk he..een meisje.

Belle, jij weet nog niet wat het is? Spannend!

Leen, alles goed? En met je knullen?

Els, nog zo fanatiek aan het lopen met Evy? Ik ben ook weer begonnen; ik moet gewoon van mezelf.

Nancy, ik zie af en toe jouw schatjes nog langskomen in emailtjes. Ik vind Milan zo'n grappig mannetje, met zijn brilletje.

Liesje, jouw meisje is echt ook al heel wijs he! Kletst de oren van je hoofd zouden wij Nederlanders zeggen.

Lara, ook jij was hier weer even binnengesmeten zag ik. Zielig voor Tijsje dat hij het zo slecht naar zijn zin heeft op school (school toch?)...

Alvast sorry voor ieder die ik nu niet noem.

Hier alles goed. Jesse gaat morgen op kinderkamp van de kerk, al voor de vierde keer. Dus ik heb me vanavond beziggehouden met het labelen van al zijn onderbroeken (en alle andere spullen). Janneke is nog steeds een heerlijk grietje, echt ons zonnetje. Ze is altijd vrolijk, heerlijk. Wel groeit ze nog niet echt hard; ze weegt nu met net 1,5 jaar 9,7 kilo (bij 81 cm.). Ze is onlangs begonnen met lopen dus nu zal ze wel helemaal niet meer snel bijkomen?

Wat de date betreft; misschien wil en kan ik ook komen, als ik mag (). Ik voel me nog steeds verbonden met de beestjes hoor, al laat ik mijn neus hier niet vaak zien. Waar wordt de date gehouden?

Iedereen lieve groetjes!

Stephie
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 14:05
Liesje

Leen, je bomma nog niet geopereerd dus. Amai, ze kunnen nogal met dat menske haar voeten rammelen, en dat in zo'n situatie!
Stef flink vertrokken op kamp! En jij geen traantjes?
Ik zou zeggen, als het zo ver niet was, mocht Dries gerust eens komen spelen, want alleen is maar alleen, hee.
Nog een paar uurkes werken... en dan 3 weken verlof! De laatste week van augustus ben ik dan ook nog thuis.
Mijn ouders zijn met Wout naar het Atomium deze namiddag. Ben eens benieuwd... hij stond ongeduldig te trappelen om te vertrekken!

Belle, ben jij nog in verlof? Kan je weer wennen aan de Belgische temperaturen?

Liesje

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 13:25
Leen

Hej Liesje,

Je zal wel uitkijken naar morgenavond! Hoelang heb je verlof? Ik weet nu niet meer wat de incubatietijd van waterpokken is, maar als Wout ze maar een beetje heeft gehad, lijkt me de kans op besmetting kleiner. (En nu hoop ik natuurlijk dat ik gelijk heb , want op verlof lijkt me dat toch niet zo leuk!).

Stef is zonder traantjes vetrokken. Hij is wel opgestaan met een ochtendhumeur, maar dat was toen we hier vertrokken al helemaal over. Dries mist Stef nu al. Hij heeft al een kaartje met een tekening naar broer opgestuurd. Toevallig niemand een adresje van een verhuurbedrijf dat broers verhuurt?

Bomma is niet geopereerd. Hoewel ze al een nachtje in het ziekenhuis heeft doorgebracht en al enkele procedures doorlopen waren, is de operatie geannuleerd omdat er een dringender geval binnenkwam. Mijn bomma loopt al maanden hypernerveus rond, zo'n hartoperatie op haar leeftijd (ze is 80) is echt niet zonder risico, maar daar houden ze blijkbaar geen rekening mee. Om nog te zwijgen over het praktisch geregel, het verlof dat mijn ouders en nonkel moet nemen etc. De operatie is verschoven naar volgende week, hopelijk halen ze het dan weer niet in hun hoofd om de operatie nog eens uit te stellen.

En nu ga ik de zolder eens onder handen nemen (als Dries het tenminste toelaat).

Groetjes!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 12:58
Liesje

Middag!

Nancy, neenee, ikke niet op Yveske gestemd...
En laat dat zonnetje maar komen!!

Els, haha, den Beire heeft nu veel werk, ja. En zijn speech de 21ste zal ook in het water vallen!
Dit weekend wordt Wouter gevierd! BBQ?

Leen, Wout heeft nog een paar "windpokjes" bijgekregen, maar niet veel. Lotte wordt voorlopig gespaard, we zullen wel zien...
Vandaag vertrekt Stef op kamp! Waauw, zo lang!! Gelukkig zijn er veel bekenden mee, en kan de opa eens een oogje in het zeil houden. Geen traantjes bij het vertrek vandaag? Zal voor Dries ook raar doen, zonder broer thuis!
Is de bomma nu geopereerd?

Hier kijk ik reikhalzend uit naar morgenavond, dan begint mijn verlof! Zaterdagavond ga ik met een vroegere collega op stap, zondag bij vrienden op bezoek in Herentals. Gisterennamiddag had Wout een vriendje op bezoek, gelukkig klaarde het helemaal uit en werd het ideaal buitenspeel-weer!!

Liesje

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 15:47
Leen

Zo, klaar met inpakken. Net Stef nog wegwijs gemaakt in zijn valies, zodat hij weet wat hij wel en niet in zijn valies heeft zitten.
Tien dagen is idd veel, ook voor de mama en kleine broer. De vorige keer was het vier dagen, maar toen was ik wel mee om te koken.
Ergens tegen het einde van het kamp ziet hij opa (maar dat weet hij nog niet), omdat ze dan de brandweer in Bree gaan bezoeken. De peter van Stef gaat mee met de kookouders en er zijn behoorlijk wat kinderen die hij goed kent (omdat we bevriend zijn met de ouders) en onze vaste babysit is ook mee.

We duimen dat het weekend op z'n minst toch zo droog mogelijk blijft, zodat de kids af en toe buiten kunnen spelen!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:16
els

Leen, stef voor 10 dagen op kamp, da's al direct "serieus".
Hier gaan ze wel eens graag uit logeren, maar ik denk dat dries met 10 dagen toch wel moeite zou hebben...
't Zal in elk geval voor mama en papa en kleine broer ook wennen zijn he...

Wij hebben dit weekend verjaardagsfeest voor WOuter. Het zal voor het derde jaar op rij letterlijk in het water vallen...
Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 09:42
Leen

Piep!

Lang geleden! Veel meegelezen, dat wel. Hier alles goed. Stef en Dries zijn de vakantie al helemaal gewoon. Ik ben nu volop aan het inpakken voor Stef, want die gaat morgen voor 10 dagen op kamp. 'k Ben eergisteren mee gaan helpen om de tenten recht te zetten, gisteren heeft Stef het kampterrein al gezien (want niet ver van oma en opa).
Normaal gezien wordt mijn bomma vandaag in Leuven aan haar hart geopereerd. Ze was nu vorige week wel verkouden, maar hopelijk is ze daarvan op tijd verlost geraakt. Ze staat al maanden op een wachtlijst. Dadelijk eens naar mijn mama bellen voor een verslagje.

Belle,
Schoon fotootjes, schoon weer ook! Zalig, alleen jammer dat je niet wat langer mocht blijven... Hoe is het met brusje?

Nele,
Een superbevalling! Hoe gaat het nu met je kleine meid? Weet ze al dat ze moet slapen als het donker is? Geef je bv? En Willem, is die al helemaal verliefd op kleine zus?

Liesje,
Ja, den Yves, het zat er al aan te komen. Daar had ik niet meteen een glazen bol voor nodig.
Ik dacht dat het volgende week droog ging zijn (wel bewolkt) en ergens net boven de 20°. Da's toch al beter dan regen.
Zijn die windpokken bij Wout nu doorgebroken, of niet? Hier heeft Stef dat ook ooit gehad. Dries heeft de windpokken wel deftig gehad, Stef al twee keer dat het niet echt doorbrak en hij maar een paar stipjes had.

Nancy,
Leuk kidsweekend achter de rug! De foto's van Bellewaerde zijn zeker welkom. De fotootjes in Oostende zagen er alleszins fantastisch uit!

Els,
Hoe was het in Antwerpen? Je hebt alleszins een goede avond uitgekozen wat het weer betreft.

Inge en Sas,
Hoe gaat het?

Ilse,
Hoe gaat het met jou en Mattis?

Lara,
Dat was idd lang geleden! Wat zijn ze gegroeid! Hopelijk heeft Tijs de smaak van de kinderopvang te pakken (of nog beter: hopelijk geniet je intussen al van verlof).

Groetjes!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 21:53
els

Online Status Stuur bericht
Belle, jullie hebben het duidelijk heel erg naar jullie zin gehad! Mooie foto's

En ik denk maar aan onzen "beire", dieje mens moet ook weer hard werken nu ;-)
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 21:39
nancy

Liesje, "ons" Yveske... nu weten we voor wie jij gestemd hebt!!!
En die zon moet er gewoon komen, wij gaan bij de bovenburen en daar is het meestal hetzelfde weer als hier hé!!! Als we nu samen de zonnedans beginnen doen vanaf NU, dan moet dat zeker lukken... want wij vertrekken op 28 juli, dezelfde week als jullie???? Anders moeten we nog harder dansen...

Belle, mooie foto's!!!!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:41
Liesje

Belle, vakantie leuk geweest, en goed genoten?! De foto's zien er alvast veelbelovend uit!!

Nancy, Bellewaerde zag er ook leuk uit!!

Nog een paar daagjes werken en dan ook vakantie. Binnen 10 dagen vertrekken we ook voor een weekje, maar eerlijk gezegd, met het weer dat ze opgeven, begin ik me al te beklagen dat we niets geboekt hebben in een zonniger land...
Enfin, hopelijk wordt het tegen eind deze maand eindelijk zomer!!

En ons Yveske ontslag genomen, hoe zal het nu weer verdergaan?

Liesje

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 07:41
nancy

Ikke ook!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >