< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
07/07/2008 @ 21:31
Tine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Neenee, nog niet. Wij vertrekken op 12/7, dus nog een paar dagen inpakstress!
Maar het is gewoon even een beetje drukker nu met die 2 full-time in huis. En ik ben zaterdag nog eens uit geweest (dat was al héél lang geleden en ik lag 'pas' om 3.00u in mijn bedje) en daar moet ik precies nog wat van bekomen.

Ik kom snel weer wat schrijven hoor! Als ik uitgeslapen ben...

Tine

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:37
reb

is iedereen al op vakantie vertrokken??

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 09:49
reb

hellow allemaal!

hey rox, leuk dat je nog eens langskomt! ai, spijtig dat je dochtertje je allergie heeft overgenmomen, maar zoals je zelf zegt, een beetje aanpassen en je kunt er goed mee leven he!

hihi tips, ik heb een mooi rond buikje, draag volledig vooraan,...
maar ik geloof niet in die praatjes hoor want bij ons Floor klopte dat helemaal niet

Tine, je zal er idd niet zo ver naast zitten, over de naam zijn we het nog niet helemaal eens, een jongensnaam wel, bij een meisjesnaam durven nogal eens wisselen tussen twee namen. We zullen de knoop toch eens moeten doorhakken he!

Ik begin nu echt af te tellen, want het begint zwaar te worden, die buik zit echt in de weg nu. Regelmatig steken, slecht slapen,... ach ja, het is allemaal zo erg nog niet hoor, maar toch op de langen duur...

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 20:51
jootje

mooie kindjes hoor tine!!
liefs jootje

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 23:14
Tine

Ik heb net mijn profiel eens 'opgekuist' en er 2 mooie fotootjes opgezet van de kindjes!

Tine

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 22:18
Tine

Haha Jootje, we blijven veel dingen gemeen hebben hé! Allebei wat op het dak van de auto vergeten, en jaja... ik heb ook zo'n schoonmoeder hoor! Ik begrijp écht niet hoe zij het zo netjes kan houden thuis. Alles is daar precies altijd nieuw, geen vuil, geen schrammetje op de meubels, glazen tafeltjes zonder afdrukken op,...
Maar ja, zij begrijpt vast ook niet hoe het bij mij thuis zo snel vuil wordt dan...

Reb, ik gok ook een meisje. Wacht ze, efkes gokken... 3,2kg 50cm (tja ik kan er al niet ver naast zitten zo hé) en naam... euh... Kaatje misschien? Zijn jullie daar al uit? En je wil toevallig nog niks verklappen?

Rox, da's lang geleden! Wel leuk dat je nog eens komt piepen hoor! En fijn te lezen dat alles z'n gangetje gaat bij jou. En Elena allergieën? Tja, da's inderdaad vervelend maar zoals je zegt niet het einde van de wereld natuurlijk. Wel goed verzorgen hoor!

Nu Anntje en Neleken nog... ???

Tine

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 19:51
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Hey meisjes,

Eeuwen geleden dat ik hier nog eens binnengesprongen ben

Zo te lezen gaat het wel goed met jullie , ik heb hier en daar wat overgeslagen maar het merendeel wel gelezen.

Hier gaat alles goed! Elena is al een flinke meid! Ze blijkt wel mijn allegie te hebben geërfd maar ja ik had al gevreesd dat het zo zou zijn, dus ja. En ja zo erg is dat nu ook immers niet, ik leef nog steeds

't zijn wel drukke tijden, 5 op 5 werken en dan een dochter erbij. Nergens nog tijd voor.

Nu ligt ze te slapen, vermoeid van tussen de kindjes te zitten maar ze gaat graag en dat is wel belangrijk!

Reb wauw wat komt het kortbij! Ik weet niet goed wat gokken, kan je niet wat hintjes geven? draag je rond? wat is de hartslag van de baby misschien kan ik me daarop baseren

Tine goed van je dat schema, ik ben ook zo'n warhoofd dat haar niet aan een schema kan houden, kan er soms wel kwaad over worden maar ja.

Jootje fijn dat alles goed gaat met jou en de kids. Is Demi idd zo'n babbel, lijkt mij wel lief, ons Elena zegt nog niet zoveel. Ze wijst enkel en brabbel dingen die ik niet versta en dan wordt ze boos omdat ik haar niet begrijp, soms wel moeilijk maar oooh zo lief

Ik hoop snel terug te komen piepen en dat alles goed blijft gaan met jullie.

tot binnenkort!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:59
jootje

tja reb,ik weet het eigenlijk ook niet waarom,meer een gevoel wat ik dan bij iemand krijg.vaak goed maar ook vaak zat fout!hahhaha
en ja,voor je mannetje zou het ook super wezen als het een zoon is,maar nog een meisje is ook leuk!nou we moeten maar afwachten he
liefs jootje

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:05
reb

Tine Tine Tine toch, hopelijk verlopen de komende dagen beter

hey jootje, waarom denk jij een meisje?
Vraag het me soms wel af, ik zou er graag een kleine meid bij hebben, maar langs de andere kant wens ik mijn ventje ook wel een zoontje toe!
Nog eventjes geduld he!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:02
jootje

hoi hoi

was het maar waar dat het huishouden eens een keertje zou stoppen...zo ben je hele dag aan het poetsen...je draait je om en het is weer een bende..het is zo ondankbaar werk
maar goed,het moet toch gebeuren he!
heb vandaag me neefje van een half jaar om op te passen...wel weer heel leuk zo,n klein mannetje om me heen
demi vind het ook echt helemaal leuk,af en toe een beetje te leuk!ze zit er nog net niet bovenop!hahhaa

tine ik ken dat verhaal van je benzine dop,alleen was het bij mij mijn portomonee die ik op de auto had laten liggen,gelukkig dat een voorbijganger zag dat hij er af viel toen ik de bocht om ging en die heeft mij toen opgebeld.gelukkig maar wel erg dom van mezelf

reb ben echt benieuwd wat jullie nu krijgen,ik denk eigenlijk weer een meisje
maar we zullen het weer snel weten he!het gaat zo snel allemaal
ik heb vaak dat als ik denk,heb nu geen zin m wat in huis te doen dat mijn schoonmoeder vaak zo ineens op me stoep staat en die is heeeel ergggg netjes dus dan baal ik weleens...maar goed ik doe mijn best en ik vind het prima zo
ben al druk zat

zo,dan ga ik nu even dat kleine mannetje naar bed doen en beetje opruimen hier!haha
tot gauw
liefs jootje

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 19:00
Tine

Haha, de rest van de dag ging het wel, behalve die ene sukkel die bijna mijn auto in de prak reed in de namiddag, en 3 lege containers die ineens voor onze oprit stonden, zodanig dat iedereen door onze planten moest rijden om voorbij te kunnen!

Maar ja, ik heb eens diep ingeademd, tot 10 geteld, en nu ben ik weer helemaal 'ZEN'...

Tine

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 09:16
reb

hihi Tine, ik hoop dat de rest van de dag beter verlopen is!
Mooie foto trouwens, echte schatjes!!
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 09:59
Tine

GGGRRRRRRRRRR!!!

Mijn dag is goed begonnen.... vanmorgen vol goede moed in de auto gestapt om te gaan aanschuiven aan de autocontrole. Ik was halfweg en toen ging 't lampje van de diesel branden. Teruggedraaid naar't tankstation... Pompen buiten werking... Naar een ander tankstation gereden... Wil de naftstop opendraaien...Verdorie... naftstop vergeten van het dak te halen bij de vorige pomp!!!!
Ik heb dus nog zo'n 40x die weg opnieuw gedaan en geen naftstop meer te vinden... Resultaat: niet kunnen tanken, en niet naar de controle.

Maar allé, ik zal eens gaan zien of ik van de rest van de dag nog iets gemaakt krijg...

(En ik moet niet vertellen dat ons Emilie ondertussen al mijn papierwerk in één keer op de grond gesmeten heeft hier in mijn bureau zeker!?)

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 23/06/2008 @ 10:02] - Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 14:33
reb

hey,

tine, neen het geslacht weten we niet! het zal dus nog een verrassing worden!
en ja hoor, ik heb maar al te vaak de gedachte als er gebeld wordt: oei nee, waarom nu net, het ligt hier weeral overhoop! maar ja, denk ik dan, wij zijn allemaal super gezond, hebben een heel vrolijk dochtertje,... beter dat dan ziek van de stress! (heb ik al dikwijls tegen mezelf gezegd als troost)

Wij hebben geen huisdieren, hoewel we graag een hond zouden hebben, maar dat extra werk er nog bij, nu even niet hoor

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:51
Tine

En hebben jullie dat nooit voor dat als de deurbel gaat je automatisch denkt 'Die zal toch niet binnen komen hé...'
Ik ben echt de hele dag met m'n huishouden bezig maar soms ontploft het toch. Da's dan wel vooral speelgoed maar toch...
En onze katten hé... die brengen veel vuil binnen. Verdorie toch! Zand in de zetel, natte pootjes op de keukenvloer, morsen naast hun etensbak, pluimpjes (en soms een halve vogel) op de mat. En als we geluk hebben ook af en toe een muis binnen...

Ik heb het eens voorgehad dat ik de trap op ging en er een pad (kikker) de trap af kwam. Is me dat verschieten! De katten hadden hem mee binnengebracht. En als je zo'n beest probeert te vangen da,n begint dat enorm hard te krijsen hé. Dat is de eerste keer ook om het aan je hart te krijgen hoor!!!
Tja, ik wou per sé poesjes in huis hé.

Reb, wat goed dat de baby het zo goed doet. Ik ben eens benieuwd hoor. Weten jullie al welk geslacht het zal worden?

Tine

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 14:34
reb

dat vind ik juist het lastige aan het huishouden: het stopt nooit: soms denk ik wel eens: waarom vandaag kuisen? morgen is het toch terug vuil, maar ja, dan wordt het alleen maar erger he!

De was doe ik in één grote mand, was eigenlijk zoveel mogelijk in het weekend: heb 4categoriën:
bonte was: handdoeken, onderbroeken , kousen...
donkere was: zwart en donkerblauw
wol
gekleurde was: alles onder elkaar (sommige nieuwe kleren worden eerst wel eens geweekt om er zeker van te zijn dat ze de andere kleren niet gaan herkleuren )
De was doen is idd één ding, de strijk... verschrikkelijk! Ik probeer nu wekelijk op donderdagavond te strijken, dan is mijn ventje weg, en zet ik mij voor de tv met het strijkijzer! Lukt niet elke week hoor ( en dan ben ik wel verplicht om in het weekend te strijken), heb er al eens aan gedacht om beroep te doen op een strijkwinkel, maar dat is vind ik zo duur!

Hier alles goed! Gisteren op controle geweest en alles in orde! Kindje zit al vast met het hoofdje, nog geen opening ofzo!! We gaan lekker door he!
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 10:15
Tine

Ja het huishouden... ik probeer het ook altijd netjes te houden maar elke morgen moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, vooral dan met het opruimen...

Tine

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 16:11
jootje

hoi meiden!

reb ja jeetje het is nu echt aftellen voor jou! wel weer spannend he...ben benieuwd hoor!

en het huishouden...tja...das wat he
maar opzich kan ik het aardig bijhouden,alleen het strijken...das bij mij een grote ramp!ik vind dat gewoon echt niet leuk...er ligt nu ook alweer grote stapel op me te wachten.
eerlijk gezegd doet mijn wederhelft niet echt veel in huis maar meestal vind ik dat niet zo,n ramp.alleen wil ik graag dat als hij vrij is en ik werk,wel het huis beetje aan kant houd en niet overal speelgoed door het hele huis.en stofzuigen zou ook fijn zijn,verder doe ik het toch allemaal zelf.
het reilt en zeilt wel beetje mee met ons drukke leven!
wel altijd netjes maar niet te overdreven,er mag wel gewoon geleeft worden in huis,inclusief de handjes op mijn ramen en deuren!hahaha
liefs jootje

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 11:20
Tine

Ik heb wel een ideetje... Soms, als de dagen helemaal in het honderd lopen, dan denk ik wel eens "hoe gaat het er bij andere gezinnen aan toe?"

Hoe gaat dat bij jullie? De was bijvoorbeeld. Bij ons was dat altijd een grote ramp: er was altijd meer vuile was dan propere. Op één of andere manier kan ik het niet bijhouden. Nu is mijn man dit weekend een rek gaan halen met 4 wasmanden in. Voor elk soort was een mand dus. En nu sorteren we daar meteen de vuile was in. En als er een mand vol is doet HIJ (jawel...!) die in de wasmachine en hoef ik enkel maar te strijken.
Het was een tip van mijn zus en het werkt echt wel!

Hebben jullie je huishouden altijd helemaal onder controle?

Tine

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 18:56
reb

ja, alles is wat "dagelijkse sleur" geworden he! Maar ik zou het toch spijtig vinden om niets meer te horen van jullie... weet ook niet zo direct een oplossing!

hier alles goed, aftellen begonnen, verlang weer naar zo'n klein wezentje in mijn armen, hoewel ik die dikke buik ook niet echt kwijt wil en vraag ik me af hoe Floor zal reageren op het kindje, of ik haar dan anders zal gaan bekijken (want nu is zij mijn superstar)... ben benieuwd!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]