volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
08/10/2008 @ 06:42![]() | Goeiemorgen ,Waar zit iedereen???? ![]() Ik moet nu onze jongens gaan wakker maken maar moest ons eerst terug naar pag 1 brengen. tot snel, ![]() |
| 03/10/2008 @ 10:40 Evi ![]() | Iemand nog tips voor magere receptjes? Wij eten nu precies zovaak hetzelfde... Soep, vis, kip en wok.. |
02/10/2008 @ 16:03![]() | Ik heb geen tijd maar ons topic staat op p2 en dat mag niet gebeuren! Morgen avond kom ik zeker terug langs, dan heb ik meer tijd. tot snel ![]() |
| 30/09/2008 @ 12:01 Evi ![]() | POT... vol koffie!!!! Mijn heel bericht weg........ Dan zal het voor straks zijn... Pot pot pot... vol bloemen... ![]() |
| 29/09/2008 @ 07:22 Liesbeth | Goeiemorgen, Vorige week was niet schitterend maar vandaag ga ik terug werken en dan zou het vlotter moeten gaan. Onze jongens waren deze morgen heel flink en daarom mogen ze nog efkes TV kijken voor we moeten vertrekken. En ik kan hier efkes passeren. De fietsen staan klaar om naar school te rijden (kleine km) Dan kom ik snel naar huis om met de auto naar 't werk te rijden want dat is te ver voor de fiets. Allé, we zullen eens gaan vertrekken, salutjes |
| 28/09/2008 @ 11:29 Rien | Oh dames, ik heb de eerste sinterklaaschocoladamannekes al in de winkel zien liggen ![]() |
| 28/09/2008 @ 11:28 Rien | mmmmm Evi dat wokgerecht van jou ga ik eens proberen, water staat me in de mond ervan! :) ik ben eigenlijk er niet op aan het letten, val dus ook niks af maar kom gelukkig niet bij. MAAR vanaf vandaag ben ik begonnen! Iedere avond ga ik hier proberen een berichtje achter te laten zie!! Goh Evi, ivm Jinthe ... zou begot niet weten hoe je zoiets moet aanpakken ... het is een karakterke precies ... . Je kan haar moeilijk heel de tijd fruitpap geven he ... . Eén ding heb ik wel altijd onthouden: ze hongeren zichzelf niet uit. Dus als ze weigert ook niks anders geven. Maar man man mijn moederhart bloedt al als ik het hier typ ... . Hopelijk is het iets heel tijdelijk (sprongetje?) Zo, ga de patatjes van mijn mannetje afgieten en in potje doen en dan gaan we wandelen in Bovy. Dadaaaa |
| 26/09/2008 @ 13:29 Liesbeth | Hoi, Met de rapte efkes binnen springen.Wat bewegen zit het hier goed maar het eten gaat moeilijker. Er is vanalles in huis en dan is de verleiding groot. Volgende week ga ik terug werken en dan gaat het een stuk makkelijker. Evi: Jasper was ook een Flessenweigeraar. Hij was meer dan 7mnd voor jij uit een fles dronk. Hij at wel groentenpap. Je kan proberen om ze uit een tuitbeker te laten drinken. Misschien wil ze dat wel. Of melk indikken en met een lepeltje geven. Hopelijk vind je snel een oplossing. Ik ben er snel weer vandoor want er wachten nog wat klusjes. tot snel, Liesbeth |
| 25/09/2008 @ 11:02 Evi ![]() | Toch nog eens vlug op Rien roepen!!! Riiiieeennnn????????????? ![]() Waar blijf je??? Lukt het een beetje??? Kom op hé, op naar die 64!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
| 23/09/2008 @ 08:59 Liesbeth | Muis: je moet helemaal niet beschaamd zijn hoor.Jij weegt inderdaad wel meer dan ons maar dat is geen probleem. Wat heel goed is van jou is dat je er iets aan wil doen Stilletjes afvallen is het beste. Als je heel snel afvalt is de kans groter dat je een jojo wordt hé. Veel moet en we gaan jou helpen. ![]() Van waar ben jij? Evi: buikspieroefeningen. Amai; Super van jou op de kermis. Echt goe gedaan. En dat heeft de weegschaal je ook al verteld hé. ![]() Gisteren gaan winkelen en bij de Panos kon ik de verleiding aan een warm kip cury broodje niet weerstaan. groetjes en aan allen een "gezonde" dag gewenst ![]() |
volgende pagina >
[Reageer]

goede voornemen: vermageren

Laat vooral je kop niet hangen.

,