hoi,
heb nu eindelijk ook weer eens wat tijd om langs te komen, donderdag en vrijdag gaan werken en dan nog wat bezig zijn met Laurine en de dag zat er weer op.
de 1e week is snel gegaan, heb al veel bijgeleerd en t is echt wel een leuke job. moet wel werken op paasmaandag maar mijn man ook dus dat geeft nog niet zo.
we hebben ook opvang gevonden: een creche hier in de buurt
t is met 2 verzorgsters, er is veel plaats om te spelen en alles ziet er heel netjes en leuk uit
ook de verzogsters leken me heel lief en vriendelijk
volgende week gaan we langs voor de inschrijving en denk dat tegen begin april Laurine dan naar daar zal gaan
voorlopig gaat ze naar onze ouders en vind dat nu wel even goed
zo kan ik wennen aan de nieuwe job zonder te piekeren of alles wel ok is met mijn

nuja, heb een goed gevoel bij de creche dus t zal ook wel meevallen

t is wel een redelijk dure creche, in vergelijking met de opvang die we hadden maar voor ons

heb ik het over, betaal liever wat meer en dat ik met een gerust hart ze kan daar laten dan dat ik minder betaal en geen minuut op mijn gemak ben, want amaai, ben in plaatsen geweest

ik schrok echt hoe t er aan toe ging!
enfin, nu maar lekker genieten van t weekend met mijn ventje en

dicht bij mij
claudia, wat stom dat ze in Nl dat boek niet geven, is echt wel handig hoor! kan je niet echt helpen met dat bv vraagje, heb hier altijd flesjes gegeven maar denk dat het op t zelfde neerkomt
als ze genoeg vaste voeding binnenkrijgen hoef je geen melk meer te geven
maar meestal geven de kindjes dat zelf wel aan ook hoor
reb, ik had ook zitten zoeken naar een om want dat hadden we in de 1e plaats gereserveerd maar er was er nu slechts 1 meer vrij en daar stond het me absoluut niet aan dusja...
hoe is t trouwens met je

, t gaat ook goed vooruit hé!
neleken, fijn dat de 1e week zo goed is meegevallen
hoe is t nu met Nanique? en is de verhuis wat meegevallen?
groetjes