Hi girls,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets postte, maar het lange verhaal volgt:
Ik was vorige week de derde week in dienst bij Deloitte. Heb ik nieuws gekregen dat de persoon die me aangeworven heeft, wiens assistente ik ben, vorige maand ontslag heeft genomen, en maar blijft tot eind Mei. Hij kan me geen garantie geven dat ik nadien nog mag blijven. Ze kijken ook uit om de afdeling te fusioneren met een afdeling in Diegem. Ja...tarara, en ik kom juist uit Brussel, ik keer écht niet terug hoor !
Dus...ik terug aan het solliciteren geslagen. Donderdagavond al op gesprek gemogen bij Agfa in Gent, en gisterenavond al op tweede gesprek. Alles heel erg positief, en dus nu afwachten hé. Ik hoop tegen eind deze week meer nieuws te hebben, en ik hoop echt dat ik vaarwel kan zeggen bij Deloitte, want het blijkt geen bedrijf voor mij te zijn. Ook de situatie die zich nu voordoet geeft me absoluut geen goed gevoel bij het bedrijf, en ik sta in mijn hooft eigenlijk al buiten.
Ondertussen is Nanique terug ziekjes. Vorige week had ze last van een snotneus en een hoest, dus wij naar de kinderarts. Ze heeft medicijnen gekregen, maar gisteren maakte ze plots hoge koorts. Gisterenavond dus terug bij de ka, en ze heeft andere medicijnen gekregen. Vanmorgen had ze 39,7° wat ik heel erg hoog vond voor 's ochtends. Ik ben dus een dagje thuisgebleven bij haar. 't Was niet zo'n goed idee om haar naar de crèche te sturen. Ze neemt nu Junifen tegen de koorts, ipv Perdolan. En dat blijkt veel beter en vooral sneller te werken. Ik ben een beetje bang van zo'n hoge koorts, en ga dus elke vijf minuten kijken om ze nog wel ademt (overdreven, ik weet het, maar ben echt bezorgd). Ze ligt nu zoetjes te slapen, en heeft vannacht ook mooi doorgeslapen, ze zal het wel nodig hebben.
Ventje zit alweer een ganse week in het buitenland voor het werk, en dat maakt het er natuurlijk niet gemakkelijker op. Anders kan het werk verdeeld worden onder ons twee, nu valt het allemaal op mij alleen, wat me af en toe ook eens een huilbui bezorgt. Ik heb gelukkig een hele lieve mama die veel handjes toesteekt.
Malika, leuk dat Laurine het zo goed heeft in de crèche. Is leuk om te weten dat je haar met een gerust hart kan achterlaten.
Reb, proficiat zeg. Leuk dat Floor al loopt. Loopt ze helemaal alleen, of houdt ze zich nog vast ? Ik kijk er eigenlijk ook al naar uit, maar ons Nanique is een echte "mie gemak", en alles wat veel moeite kost, doet ze liever niet. Ze zit nu wel heel mooi recht, en valt niet meer opzij of achterover. Als ze op haar buik ligt, doet ze al kruipbewegingen met haar benen, maar ze heeft nog niet door dat ze zich daarvoor op haar handen zal moeten zetten. Zal wel komen...
Claudia, is idd wel balen zeg. Ik snap de redenering van de directeur ook niet meteen. Hoe kan het nu tè goed gaan ? Hij zou gelukkig moeten zijn. Heeft hij dan liever iemand die het niet zo goed doet ?
Die bazen hé....soms hé...
Enfin, ik hou jullie zeker op de hoogte ivm alle verwikkelingen hier. Hoop dat ik goed nieuws kan brengen.
Veel liefs,
Neleken