< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
05/09/2008 @ 19:46
Ilse

Online Status
Ja viel inderdaad wel erg tegen. Betrapte me erop dat ik in gedachte al mijn man aan het vertellen was en dat we samen feest vierde.

Maar inderdaad het kan nog wel zo zijn.
Voorlopig maar afwachten.
Zou het wel raar vinden hoor dat als er straks uiteindelijk toch niks is doorgekomen dat ik dan toch niet zwanger zal zijn en toch de pil kan/moet gaan slikken.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 13:33
Anne

Online Status Stuur bericht
hallo,

Nea wat jammer dat je weggaat hier. Succes met je nieuwe baan.

Marjan, ook jammer dat je weggaat. Succes met alles.

Ilse, nog welkom. Ik hoop voor je dat je misschien toch zwanger bent.

Tam, wat worden je kids al weer groot. Stoer dat het zo goed ging bij de kapper.

Sas, hoe is het met je rug? Dikke knuffel!

Grace, zo jij bent ijverig geweest. Laaaang geleden maakte mijn moeder ook vlierbessenjam herinner ik me nu. Jaja, jeugdsentiment...

Ingrid, haha, ik ken het. Ik krijg altijd een soort van rust in mijn hoofd als ik alles lekker heb lopen soppen, boenen en opruimen.

Petra, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap!

Meiden die ik vergeten ben; sorry!

Hier gaat alles zijn gangetje. Allemaal een beetje grieperig
De eerste schoolweek ook weer overleeft Wel weer erg wennen, de wekker weer om 6.15 elke morgen
Willianne vindt het geweldig in groep 3 en komt elke dag enthousiast thuis. Het gaat echt lekker met haar, zijn we erg blij om. Met zwemmen zit ze nu in het laatste bad
Thomas vindt het ook heel leuk op school en je ziet hem groeien. Hele verhalen hebben ze nu samen over school, zo leuk. Ruben vindt er alleen echt niks aan dat ze de hele dag weg zijn.
Verder druk met alle voorbereidingen voor alle verjaardagen die eraan komen. Woensdag ben ik jarig. De 18de Wilco en de 20ste Willianne. Altijd lekker druk maar ook weer gezellig...

Ik ga ff liggen anders krijg ik ruzie met Wilco

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:06
karin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anne, Handig al die verjaardagen zo dicht op elkaar. En wat fijn dat Thomas het zo naar zijn zin heeft op school.

Ilse, jammer. En inderdaad jij bent er nu weer bij. Gezellig hoor.

Grace, Leuk dat geluidje als ze iets lekker vindt. Doet ze ook haar handje erbij? Dat begint Alex nu te doen, met zijn handje naast zijn hoofd zwaaien. En Alex is ook zo'n tomaat liefhebber.

Tamara, ik blijf nog gezellig hoor. Is goed voor m'n Nederlands. En ik vind het ook gewoon gezellig.

Hier een lekker rustig weekendje. Alex heeft afgelopen nacht er een zootje van gemaakt. We zijn om half elf met hem gaan wandelen, want in zijn bed moest hij zo huilen. Toen om half drie nog een keer, alles geprobeerd, drinken, vasthouden. Maar hij wilde niets, toen hebben we hem maar even laten huilen. Hij is na 15 minuten zelf in slaap gevallen. Ik weet niet zo goed wat er aan de hand is. Hij blijft maar wat klungelen met veel huilen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:17
tam

karin ben blij dat je wel blijft.

wij hadden vanmorgen een hele dubbele dienst.
aan de ene kant een fijne dienst want het was de eerste van het nieuwe seizoen. met veel getuigenisen.
aan de ander kant een droevige want we kregen te horen dat een geliefd persoon leverkanker heeft.
pas afgelopen vrijdag te horen gekrijgen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:48
Ilse

Online Status
Vanmorgen zijn wij weer heerlijk sportief geweest. Op de fiets naar de kerk... Wij wonen niet zo dichtbij de kerk maar was op zich te doen. Kerk is in stad naast ons "dorp". Moesten half uur fietsen en het regende een beetje en ook nog eens een harde wind. Dat viel wel tegen op de brug. Gelukkig waren we net op tijd binnen want ze wilde al beginnen met de dienst.

Mijn ouders waren gister blijven slapen. Mijn vader ging op de logeer kamer en mijn moeder wilde wel bij Jamie op de kamer slapen. Van mij mocht ze maar ze had vast geen idee waar ze aan wilde beginnen hahaha.
Jamie vond het natuurlijk mega spannend. Gebeurd natuurlijk normaal nooit dat oma blijft slapen en dat nog wel bij haar op de kamer.
Even in het kort: me ouders zijn zendelingen waardoor ze vaak in Brazilie zitten (zelf ook gewoond, van me 6de tot me 10de)

Gister avond zag ik het al dat het feest was. Ik had Jamie in der eigen bed gelegd en toen ik zelf naar bed ging en nog even ging kijken zag ik dat ze op het bed van oma was gaan liggen... de boef!

Vanochtend zei me moeder dat ze flink aan het dromen was geweest. Waarschijnlijk nog druk bezig met de dag ervoor. Mijn moeder ging maar even bij der liggen en over der hoofd gekriebeld. Later ging me moeder toch maar in haar bed liggen maar na een kwartier / half uur lag jamie er alweer bij hahahhaa.
Vanochtend was ze ook erg vroeg wakker. Iets voor 6.
Ach was ze in ieder geval op tijd wakker om naar de kerk te gaan

Maar ze had dus niet echt veel geslapen. Beiden niet.
Gelukkig heeft Jamie vanmiddag nog even geslapen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:16
tam

ilse waarom al op je 10de alweer terug naar nederland.
allleen of met je ouders?
lekker dat ze nu bij jullie waren en je dochter heeft dus het bezoek optimaal benut
ach zo vaak kunnen je ouders er ook niet zijn dus laat haar maar lekker genieten zou ik zeggen.
zelf ook genoten van het bezoek?
zijn ze nog lang in nederland?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:01
Ilse

Online Status
Mijn ouders gingen de zending in toen ik 6 jaar was. Wij als kinderen zijn mee gegaan. Na 4 jaar zijn we terug gekomen. Ik ging weer in Nederland naar school net als mijn broers. Het was gewoon de tijd voor me ouders om toen terug te komen. Uiteindelijk hebben ze het 2 jaar geleden weer opgepakt zeg maar. De bedoeling is dat ze het 4 jaar in Brazilie gaan doen met een uitloop jaar, dus uiteindelijk 5 jaar.

Ze zijn voor deze keer 6 weken in NL. Alhoewel ze straks ook wel even op vakantie gaan, dus eigenlijk 5 weken. Wel hebben ze het erg druk als ze hier zijn. Spreek ze zelfs soms meer als ze in BR zitten.

Maar was inderdaad wel gezellig gister. Heerlijk kunnen kletsen met me ma en me man filpie gekeken met me pa.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:16
Anne

Online Status Stuur bericht
Karin, hoe is het nu met je kleine mannetje?

Nou, denk dat ik ook maar niet meer kom...
Echt gezellig is het hier niet meer en er wordt ook niet echt meer op elkaar gereageerd. Jammer, het was hier altijd zo leuk.

Anne

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:28
karin

Anne, jammer dat je weggaat, kom je nog wel een keer kijken? Soms dan is er zo'n periode dat het wat minder is, maar misschien wordt het wel weer wat meer... Gisteravond moest hij weer zo huilen. We hebben muziek opgezet en toen is hij wat tot rust gekomen. Ik weet echt niet wat ik eraan kan doen...tips?

Tamara, Wat een naar nieuws... Is er nog wel wat aan te doen?

Ilse, tjonge bijzonder hoor om in Brazilie te hebben gewoond.

Wij gaan naar m'n schoonouders. hopelijk een wat rustiger nachtje met Alex.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]