< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
Gisteren @ 23:14
tam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ilse ik vind ook bij ikea de babykamers zo ontzettend leuk.
als we inplaats van de drieling maar een kindje hadden gekregen was het ook een kamertje van de ikea geworden.
die in het blauw of roze.
die vind ik zo ontzettend mooi.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:59
Ilse

Online Status Bekijk profiel
echt maf hoor. Ga ik net op de site kijken van Ikea om even te spieken bij die serie die ik zo super vind (Leksvik), staat het ledikantje er wel bij. Wil ik erop klikken geeft ie aan dat er een fout is opgetreden...
Hopelijk staat ie er wel als we weer een keer naar Ikea gaan.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:49
Ilse

ow leuk IKEA!!!! Wil ik ook heen !!
Kan echt niet wachten om erheen te gaan. Heb zo'n mooie comode gezien met een bijpassende kast en een bedje. Maar dat bedje hebben ze waarschijnlijk niet meer.
Mijn man wil misschien alleen de comode en het bedje (als we er nog aan kunnen komen). Hij denkt dat we genoeg hebben aan de comode voor kleren... Ben benieuwd. MAar snap het wel, want wij hebben nog een grote kledingkast die in die kamer staat, die past niet in onze slaapkamer. Wordt wel even puzzelen voor die kamer.
Vanaf wanneer begin je ongeveer met de babykamer eigenlijk???

Wel super hoor dat je meiden zo bezig waren met die luiers
Voor jullie natuurlijk iets minder, want jullie zullen het wel weer op hebben moeten ruimen maar ja als je dat zo hoort/leest vind ik het toch wel schitterend hoor!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:20
tam

anne lekker nog een keer een echo.
of zie je er een beetje tegenop?
leuk dat je kleine zo bewegelijk was.
echt even genieten.

ilse fijn dat het met je kleine meid het weer wat beter gaat.
en bijna naar de vk spannend.
hopelijk hoor je het hartje.
dat is zo mooi
[was wel een voordeel van het in het ziekenhuis liggen op het laatst hihi]

vandaag naar de ikea geweest.
heb een nieuw dekbed gekocht.
had er zelf eigenlijk nog geen.
en lars heeft een nieuwe lamp uitgezocht.
ook een nieuw dekbed reserver
een nieuw kastje met drie laadjes voor de luiers en vochtige doekjes.
de meisjes bogonnen met de pak luiers leeg te trekken en de luiers door de kamer te strooien.

[Laatst gewijzigd door tam - Gisteren @ 18:21] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:46
Ilse

het gaat gelukkig weer wat beter met Jamie. Ze durft der been al zelf op te tillen en vanochtend riep ze mij om even naar de wc te gaan. Dat was gister wel anders. Toen dronk ze bijna niks moest der echt dwingen want ze durfde niet naar de wc.
Ben echt blij dat ze nu gespalkt is want ze is ook even een stuk vrolijker.

Voor ons nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we naar de vk. Hopelijk kunnen we het hartje horen.

Nu ik zo een beetje onderuit zit op de bank (niet helemaal recht) kan ik mijn baarmoeder voelen. Al die tijd kan ik het maar niet voelen maar voel nu duidelijk een hard gedeelde. Echt mooi!

Straks worden we opgehaald door mijn ouders om even naar het feestje van mijn neefje te gaan.

Morgen worden we weer door mijn broertje opgehaald om naar de opdraagdienst van ons ander neefje te gaan.
Nemen we gewoon de rolstoel mee en blijft ze gewoon lekker bij ons tijdens de preek.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:22
Anne

Online Status Stuur bericht
Ha meiden,

Ik ben echt superblij!!! We hebben ons kindje heel goed kunnen zien. Hij/zij krabde aan zijn hoofdje, dronk vruchtwater en was heel beweeglijk. Hij was alleen ook wel een beetje eigenwijs want hij wilde niet verschuiven en dus moet ik volgende week weer een echo. Ze konden het hartje niet zien want dat zat onder mijn navel en daar kun je niet doorheen kijken met een echo.

Grace, leuke foto's.

Tam, nog gefeliciteeerd met jullie trouwdag!

Petra, lief hoor, zo'n kleine helper...

Karin, fijn dat je je echt zwanger voelt. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Ilse, ohoh, wat een pech voor je dochter...ikk hoop dat het snel beter gaat!

Ik ga gauw douchen.
Anne

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 21:33
Grace

Voilà, twee nieuwe foto's. Ik vind dat er niet veel foto's van Amaris haar verjaardag echt mooi gelukt zijn, dus... Maar een nieuwe gezinsfoto werd wel tijd :-)

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 21:13
Grace

Karin, juist voor langzame praters kunnen gebaren heel interessant zijn! Het zoontje van een vriendin van mij is 22 maanden en zegt nog zogoed als niets (wordt ook tweetalig opgevoed), maar kent echt heel veel gebaren en weet zich heel goed uit te drukken! Het ene kind bedenkt zelf gebaren (zoals deze jongen), het andere kind pikt het pas op als de ouders gebaren aanreiken.
Ja, als je kindje hangerig is, is het niet altijd gemakkelijk he... En dat zit je toch ook nog in een ander land dan je gewend bent – niet te onderschatten hoor!
Begrijp ik goed dat Alex al loopt? Heerlijk hoe hij doorheeft waar hij moet zijn :-)
Wat leuk dat je al zo merkt dat je zwanger bent!

Ilse, ow, maar goed dat je naar de ha bent gegaan... Fijn dat ze haar hebben kunnen helpen!
Nog een weekje en je kan naar de vk!

Anne, en? Hoe was het??

Tam, hopelijk ben je er snel weer bovenop!

Amaris is in haar knijpperiode: wat gebeurt er als ik in een stukje kiwi knijp? En in een partje mandarijn? En in een plastieken flesje water? En als ik in rijst knijp? En op mijn badeendje? En gewoon zo hard als ik kan in mijn handjes? (hihi, dan doet haar gezichtje helemaal mee :-p) En in de ballon? Nee, Amaris!!

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 14:28
tam

karin sorry was vergeten te reageren.
lekker dat je man een flink geld bedrag heeft gekregen van zijn werk.
ik wens je heel veel plezier met je moeder en zus.
geniet van de tijd met elkaar.

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 14:26
tam

ilse wat heeft je kleine meid toch een pech.
knap dat ze zo lief is geweest in het ziekenhuis.
kan mij best voorstellen dat het pijn heeft gedaan of dat het voor haar een beetje eng was.
geef haar maar een dikke knuffel.
balen dat je zo'n naar gevoel in je keel hebt.

anne ben heel benieuwd hoe de 20 weken echo was.
hopelijk heb je onwijs van je kleine spruit kunnen genieten.

petra leuk dat je kleine knul je zo goed wil helpen.

ik ben nu zo onwijs verkouden en alles doet mij pijn.
gelukkig heb ik maandag vrij gekregen
hihi zonder dat kantoor het weet mag namelijk de uren gewoon bij mijn client schrijven.

het is onze trouwdag en mijn client krijgt visite.

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 13:30
Anne

Online Status Stuur bericht
Ha meiden,

phoeh, ben echt s****zenuwachtig... We gaan zo voor de 20 weken echo, ik hoop dat ales goed is.
Verder alles goed hier, kids hebben vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk.
Ik ga straks bijlezen, tot later!

Anne

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 13:06
Ilse

we hadden het toch onderschat die voet van Jamie.
We zijn giser avond nog maar even langs de huisartsenpost geweest. Hadden een afspraak om 18:10 uur en gingen om 20:15 weer eruit...

De arts stuurde ons gelijk door naar de SEH (spoedeisende hulp).
Daar gingen ze foto's maken van haar voet en onderbeen.
Ze hield zich mega goed! Geen kik gegeven! En ik hoorde al van de vrouwen dat het niet goed zat. Weet niet wat ze precies zeiden maar ik kon wel verstaan dat jamie zich dan wel mega goed houd.
Even later mocht Jamie naar haar botjes kijken op de foto. Papa en mama zagen het al. Er zat een scheurtje in het bot... Nog niet gebroken en gelukkig zat het nog wel op z'n plaats. Maar goed dat we zijn gegaan.
Ze hebben het gespalkt met gips. Daat was ik zelf niet bij, want was bang dat ze zou gaan gillen ofzo als ze der wond gingen verzorgen en voelde me niet echt toppie.
Volgende week mag ze ander gips en de kleur heeft ze al moge kiezen: rose (volgens mij knal rose).

Hebben nu een rolstoel geleend voor der. Ze ging gelijk zelf er een beetje mee rijden. Echt lache. Ze zei dat ze het niet leuk vindt de rolstoel maar toch wil ze erin blijven zitten om tv te kijken en rijdt het liefst zelf rond... Dus dat zegt mij wel wat anders.

Zelf heb ik erge last van het gevoel in mijn keel. Ik heb dat al langer hoor. Het gevoel dat er iets in mijn keel is blijven hangen waardoor je het gevoel hebt dat je kan gaan kotsen. Heb maar even de vk gebeld. Kan er helaas weinig aan doen af en toe een keelsnoepje nemen in de hoop dat het even minder wordt... Al geprobeert, helaas...
Ze zegt dat het pas over kan gaan of minder worden na 2 a 3 weken

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 01:01
karin

Petra, wat geweldig dat Tim zo wil helpen. En wat zal het er leuk uitzien als hij zo bezig is. Staan er foto's op je blog? Ik zal straks eens even gaan kijken.

Ingrid, hoi.

Ilse, au, dat is niet fijn met de voet tussen de spaken. Gaat het weer beter met d'r voet?

Grace, wat leuk al die gebaren. Alex zegt of gebaart nog helemaal niets hoor. Nu doe ik ook niet zo aan gebaren, maar hij is maar een langzame prater, ach dat komt wel.
Ik ging naar school voordat ik Alex had. En toen vond ik thuiszitten ook niet veel aan hoor. Maar nu moet ik er soms gewoon uit. Ik vind het moeder zijn best zwaar, vooral als Alex in een zeur periode zit.
Welterusten, het is weer bijna weekend.

Alex gaat me steeds meer dingen duidelijk maken. Hij krijgt 's ochtends altijd koekjes (dierenkoekjes noemen ze die hier, arrowroot, weet niet zo goed waar je dat mee kan vergelijken in NL). Vanochtend liep hij naar de kast waar ze in staan en wachtte tot ik kwam, wees naar boven, ik deed het kastje open, hij wachtte tot hij hoorde dat ik de bak met koekjes open deed, toen kroop hij naar de woonkamer. Ik leg zijn koekjes altijd op een soort koffer, zijn tafeltje zeg maar. En zat daar te wachten tot ik kwam. Echt geweldig.
We eten wat later vandaag. Arian kreeg een leuk cadeau van zijn werk, een cadeau'bon' voor de supermarkt. Dan zetten ze geld op een kaart en kan je het gewoon gebruiken tot het op is. Het is best een flinke smak geld, dus we zijn ons eens even gaan verwennen voor vanavond en ook alvast wat voor als mijn moeder en zussen hier zijn.
Alex hebben we alvast te eten gegeven dan kan hij naar bed. En ik ook na het eten. Ik begin al wat een buikje te krijgen, ik snap er niets van, want met de hoeveelheid die ik eet moet er alleen maaf afgaan. Mijn broeken gaan ook niet strakker zitten je ziet het alleen met wat truitjes. Het lijkt gewoon of ik van vorm verander. Ach het maakt ook niet uit. Ik zie wel hoe het komt. In ieder geval merk ik lekker dat ik zwanger ben, haha. Veel slapen en ik eet maar weinig.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 20:42
Grace

Ilse, ow, geen gemakkelijke nacht dus! Gelukkig werkte de zetpil...
Fijn dat ze zo goed reageerde :-). Ik zag laatst een boekje in de bieb over een meisje dat een broertje kreeg, maar liever een zusje wou - heel leuk en misschien helpt zoiets!

Ik ga al maar slapen denk ik, zo moe... Dan blijft de afwas maar een nachtje staan...

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 10:06
Ilse

hoi Grace, Leuk hey dat Amaris haar woorden schat aan het uitbreiden is. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag!

Helaas hebben wij niet goed geslapen. Jamie werd steeds wakker van de pijn en kon haar houding maar niet vinden. Uiteindelijk had ik haar rond 12 uur 's nachts een zetpil gegeven. Kwam opeens bij mij op dat ze daar misschien ook rustiger kon zijn. En op het pakje stond dat het ook tegen zenuwpijn is. En aangezien er nog aardig wat zenuwen geraakt zullen zijn... Gelukkig sliep ze daarna erg lekker.
Vanochtend was mijn man extra vroeg wakker geworden om te kijken of het gaasje op der wond vast geplakt zat, want dan zou hij haar even douchen voor mij. Ik kan namelijk niet naar de wond kijken want dan ga ik kotsen of val flauw. Maar hij had het gaasje er zo op gedaan dat het niet de wond raakte. En gelukkig was het ook niet vast geplakt. Helaas was de wond nog niet droog.
Vandaag moet ik proberen om er steeds een koel ellement erop te doen rond der voet zodat het niet al te dik wordt. Maar ze vind dat zo zwaar aangezien der voet over de rand van de bank hangt... Straks dan nog maar even proberen.

Ze weet nu trouwens wel dat ze grote zus gaat worden
Ze vond het erg leuk om dat te horen. Wel hoopt ze op een zusje maar ja dat moeten we nog maar afwachten. Maar nu kan ik proberen haar erop voor te bereiden erop en hopelijk krijg ik haar zover dat het haar niet meer uitmaakt of het een broertje of een zusje wordt.
Hoe dan ook ze reageerde erg goed.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 20:25
Grace

Ingrid, goed dat Levi's achterstand niet zo erg is!
Ow, hopelijk ligt hij nu zoet slapend in dromeland en gaat het morgen wat beter met hem!

Marjan, fijn om wat van je te horen! Oei, 120 per minuut... Ik hoop dat je snel een betere oplossing vindt!
Proficiat met Anna's verjaardag! Ow, niet best dat ze zo ziek is... Fijn dat je de mogelijkheid hebt om haar nog even wat meer thuis te laten!

Tam, ow, wat een situatie met je schoonmoeder...

Karin, wow! Proficiat!!! Echt super! Nog extra omdat het zo onverwachts is :-) Heb je eens een miskraam gehad, dat je zo ongerust bent over je zwangerschap? Ik bid voor je mee hoor!
Ow, niet echt handig, zo'n blauwe knop op je pc...
Ging je uit werken voor je moeder was? Bij mij is het andersom – nu vind ik het veel makkelijker om de hele dag thuis te zitten doordat Amaris er is...
Hihi, grappig dat Alex zo kon opladen door even buiten te zijn :-)

Petra, ow, moeilijke situatie met de moeder van je oppaskindje... Heeft ze nood aan een luisterend oor ofzo, dat ze telkens blijft plakken? Misschien kan je dan eens je winkeluitstapje plannen en iets zeggen als: “hé, ik moest nog even naar de winkel, zin om nog even mee te lopen?” Dan heb je er allebei nog wat aan ;-)
Haha, super dat Tim zoveel onderdelen van de wasbeurt zelf wist te volbrengen :-D

Sas, leuk dat je nog eens even langskomt! Proficiat met je 10-jarig huwelijk :-)

Jippie, fijn dat je nog eens iets van je laat horen! Hopelijk vind je fijn werk! Had jij eigenlijk nooit een profiel aangemaakt?

Ilse, nog een kleine week en je kan naar de verloskundigen! Spannend?
Leuk dat je mee kon gaan bowlen!
Als de duizeligheid komt door een lage bloeddruk helpt zoethout goed. Alles wat zout is ook (ook drop, bouillon, koffie), maar dat is minder gezond... Als je zout gebruikt is zeezout het beste natuurlijk.
Hihi, zeker geen zorgen maken over het gebrek aan een buikje – dat komt vanzelf wel als de tijd rijp is ;-)
Ow, zo verkouden... Hopelijk snel weer beter – vermoeiend zo he...
Oh nee, voet tussen de spaken... Ik hoop dat ze verder een rustige nacht krijgt en dat het morgen al een stuk beter gaat!

Anne, goed wat van je te horen! Waar komt de zware vermoeidheid bij je kids vandaan? Erg wennen aan het nieuwe schooljaar?

Toen we Amaris de ochtend van haar verjaardag de woonkamer in droegen, keek ze haar ogen uit. Ze wees naar alle ballonnen en lampionnetjes, en dat is ze de hele dag en de daaropvolgende dagen blijven doen :-). De kroon weigerde Amaris op te laten zetten – dat was toch wat te vreemd. Dat voelt blijkbaar toch nog heel anders dan een mutsje. We hebben haar een eetsetje gegeven met een leuk eendje op. In het verzwaarde bord kan je heet water doen om het eten warm te houden. Ze heeft wel de neiging om al het eten uit haar bord te leggen om het eendje beter te kunnen zien – hihi... Vrijdagmiddag blies Amaris zelfs even naar het kaarsje toen we haar vertelden dat dat warm was (blazen is het gebaar voor warm ;-). Ze heeft genoten van de appeltaart (gezoet met rozijntjes en honing). Toevallig was ik de kneedhaken in de broodbakvormen vergeten te zetten waardoor ons brood 's ochtends mislukt was. Ik heb dit al vaker voorgehad en heb hiermee telkens een lekkere broodpudding weten te maken – nu is het dan een appeltaart en een bosbessentaart met pudding geworden voor haar verjaardag. Het was even wat bakplannen omgooien, maar het kwam nog mooi uit – haha...

Amaris is ondertussen heel wat boekjes rijker! Daar geniet ze dan ook enorm van. Ze kan zichzelf heerlijk met een kartonnen boekje amuseren en maakt er dan allemaal enthousiaste en verbaasde geluidjes bij :-). Mijn schoonouders hebben een loopauto cadeau gedaan waar ze zich heerlijk als een prinsesje met schitteroogjes in laat rondrijden. Nu nog even ontdekken hoe ze zichzelf kan voortbewegen... De melodietjes hebben we maar snel uitgezet (tot grote teleurstelling van mijn broertjes die haar maar wat graag al die knopjes wilden aanleren), dat was toch wat te veel van het goede...

Morgen moeten we naar Kind en Gezin voor Amaris haar vaccinatie... Hopelijk valt het mee en wordt ze er niet ziek door. Vanaf zondag zijn we een week bij mijn ouders terwijl Niels weer in Engeland zit. De laatste lessenreeks van Lead On... Daarna hoeft hij hopelijk wat minder vaak (lang) in Engeland te zijn. Ik heb echt wel zin om bij mijn ouders te logeren, maar we gaan Niels wel hard missen... Na een halve dag vraagt Amaris al heel vaak naar haar papa. Toen ik daarjuist aan het koken was, zat ze hem te roepen terwijl ze op de deur sloeg. Hij komt natuurlijk wel vaker thuis als ik aan het eten bezig ben :-).

Daarjuist maakte Amaris het gebaar voor “bad” – weer iets toegevoegd aan haar gebarenwoordenschat! Haar populairsten zijn toch wel “wind” en “telefoon” – die weet ze overal te vinden!
Misschien kan ik straks nog een paar nieuwe foto's plaatsen. We hebben nog wat foto's getrokken van Amaris haar verjaardag en van ons drieën voor onze nieuwsbrief. Meestal kon ik haar aandacht goed op het flikkerende lichtje van de zelfontspanner richten, maar ze zit in een mama-hang-periode, dus er zit ook een foto bij waar Niels en ik in de camera kijken en Amaris haar handjes naar mij uitstrekt voor een knuffel :-).

[Laatst gewijzigd door Grace - 08/10/2008 @ 20:26] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 19:44
Ilse

Willen jullie voor mijn dochter bidden.

Ze heeft vanmiddag haar voet tussen de spaken gehad. Voet heeft een flinke opdonder gehad. Ze heeft een grote "schaafwond". Het is gelukkig niet gebroken maar weten niet of der pees is geraakt. Ze durft hem niet te bewegen of wat dan ook. En door alles schrik enzo wil ze vooral alleen maar slapen. Nu slaapt ze dan gelukkig wel. Ze wilde niet eten. Maar ze droomt veel, denk dat ze het zo aan het verwerken is.

Morgen hou ik haar thuis. Moet het even in de gaten houden want kan flink gaan opzwellen en moet opletten dat ze hem wel gaat gebruiken anders ga ik alsnog met haar naar de dokter ofzo.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 08:19
ingrid

Hier even een berichtje uit het wel zeer natte Ede, de regen daalt neer en de tranen hierbinnen.
Levi kan het even niet vinden geloof ik.

Het gaat goed hier.

Dit was het eigenlijk, want bijgelezen ben ik nog lange niet.

Ingrid

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:43
Ilse

hey petra
Wat super joh dat Tim je zo graag helpt! Flink van profiteren hoor voor je het weet willen ze niet meer. Mijn dochter helpt vaak mijn man met eten maken. Zo mocht zij de boontjes doppen. Maar ja de mijne is natuurlijk ook wel wat ouder. Maar toch is het schitterend.
Volgens mij moet jij dubbel gelegen hebben om je kleine vent!
Wat betreft me buik... ja vind het zelf ook heel maf maar ook heel bijzonder. Hebben het inderdaad nu vaker gezien.
Die verkoudheid van me zal hopelijk wel snel weer weg gaan. ben gewoon aangestoken door mijn man. Die had eerst last van zijn keel enzo maar niet zo erg als ik nu. Heb vanochtend maar even lekker op bed gelegen. Helaas niet in slaap kunnen vallen. Kreeg mijn voeten niet warm... Maar ja ben wel wat beter uitgerust nu en heb gelukkig weer wat kunnen eten. Niet dat het mij smaakte maar goed...

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 09:37
petra

Ilse wel appart hoor die buik van jou. heb je het nu al vaker gezien?
ik denk dat je gewoon verkouden bend en goed ook zo te lezen.
wel zou het kunnen komen van je zwangerschap maar ik denk dat dat niet vaak voor komt.
ik bedoel. bij tim had ik heel veel last van mijn longen en benouwd toen belekend e medicijnen tegen astma die ik had gekregen die goed te werken tijdens de zwnagerschao . zo dra tim e ruit was was het over. nu ben ik vanaf het begin verkouden en vooral heel veel last van allergien. de medicijnen die ik gebruitk voor de alergien werken dus deze keer niet waardoor ik de hele dag loop te snotteren en de nieuzen loopneuzen en rode ogen heb en overal jeuk.
neit echt fijn maar ja nog even en dan gok ik dat dat ook weer over is.

tam ik die mama al gezegt toen zij zij dat z eom 2 uur weg ging van ow da tkomt mooi uit dan kan ik rustig tim naa rbed brengen als jullie weg zijn. duidelijker kun je neit wezen toch?
whaha je kuitspieren gekropen arme ziel. hoe is het nu?

karin hier staad de pc op het buro en kan tim er nog neit bij. tim trekt heir gewoon de stekker er uit.
wat jammer nu dat je niet naast mij woond. volgens mij zijn onze jongens aardig aan elkaar gewaagt als ik joun verhalen zo lees. Hier heb ik tim ook altijd buiten rond lopen als het droog is . hijkan zich ook neit vermaken binnen en buiten alleen als mams er ook bij zit.
als je nu naast mij zou wonen dan konden de jognesn samen met zijn 2en binnen spelen bij elkaar dan vermaken z eelkaar denk ik wel.

sas we gaan je toch niet vaker in het casino tegen komen toch? hahah wel leuk ene keertje en dan een mooi bedragej kun je weer wat eluks mee doen.
naar de muzikel geweest leuk. ben e rngo nooit geweest. lijtk me ook wel wat.
ik heb met 20 weken de echo gehad. en als je een beetje had opgeled ahd je gezien dat ik mijn banner heb veranderd in een beter bij passend kleurtje.
we krijgen er dus nog een dikke belhamel bij met een pimeltje.
hoe was je weekend weg en waa rben je heen geweest?

jippie getsie contrcat neit verlend baklen zeg. werk je in de zorg.?
ik voel mij dez ekeer beter dna bij tim toen had ik alle kwalen die er waren ik heb er van genoten hoor maar met een kleitnje in huis kun je dat e rneit bij gebruiken en gelukkig is het mij tot nu toe nog aardig bespaart gebleven hoop dat he tzo blijft.

Marjan heb je bloed geprikt en wat kwam er uit?
hoe is eht met anna? ow jee ziekjte en de school de zwaar. het is ook wat voor die kleintjes hele dagen naar school.

Anne hoestie?

zo hier ontpopt tim zich in en echte boef. maar wel een lief boefje.
gisteren heeft hij mij meegeholpen met aardappels schillen stond hij op een krukje naast het aarecht met een mega bod mes te prikken in de aardappels en trots dat meneer was.
ook loopt hij de hele dag met de wisser door het huis. helaas word het er neit echt schonen op hij mikt met die lange steel alles van tafel en zo. maar ja hij is lekekr bezich.
vanmorgen heeft tim de was gedaan. ja ja ze zeggen toch wel een kind kan de was doen. nou het is bewezen.
mam had de wasmachien leeg gehaald en was bezich de was ana het ophangen. een broek van tim wa sneit schoongeworden dus die had ik voor de wasmachien gegooit .
tim heeft die broek vakundig in de machine gegooit is toen op zoek gegaan naar wasmiddel. heeft de zak wasmiddel met zak en al ind e machine gegooit en de fles met vlekken oplos middel. ja aj slimmem jongen hijz al wel gedacht hebben doe dat er wle bij dan word het vast schoon.
ook eht maat bakje is in de machine verdwenen kan de machine zelf uit zoeken hoe veel de goede dosering is.
helaas was het maar een klein wasje en kon tim de knop voor halve wa niet vinden dus heeft hij mama geholpen met de was voor de nieuwe baby doe meot ook gewassen worden en stont in een doos klaar dus die zit ook in de was machiene.
tim heeft toen de knop op synthetische was gezet en het deurtje dicht gedaan. Nou ja dat is eht niet helemaal gelukt wand daa rheeft hij neit genoeg kracht voor. gelukkig maar.
mocht de baby er zijn dan kan tim de was doen. vond het een leuk gezicht dat ventje het te zien doen. ze pikken echt alles op wat je doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]