Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/09/2008 @ 13:37 Lotje | Hallo, Ineke fijn dat het weer iets beter gaat met je en met je zoontje. Hoe gaat het met de therapie? Lijkt me erg vervelend en pijnlijk. Katje wat leuk dat je denkt aan een tweede kindje en ook leuk dat jullie een huis gaan bouwen. Wij hebben ook een huis laten bouwen, en we zijn vorig jaar november verhuisd. Eigenlijk kwam alles tegelijk, de geboorte van Roy en de verhuizing. Roy lag in de week verhuizen in het ziekenhuis. Dat was best heftig. Maar het was niet helemaal te plannen, kindje en de snelheid van de bouw. Suus, fijn dat de 20 weken echo goed is. Hoe gaat het verder met je? Wij zijn weer terug van vakantie. En afgelopen vrijdag zijn de weer gekomen. We hebben ook maar weinig geklust. Alles zat tegen de eerste week. Volgende maand meer kans!Groetjes Lotje ![]() |
| 29/09/2008 @ 13:56 Lotje | Hoi Suus, Tijd gaat echt snel. Je bent alweer over de helft!!! Mooi dat je het zo goed gaat. Geniet er maar van want het is zo weer voorbij. Het zat tegen omdat wij vlak voor wij op vakantie zouden autobrand hebben gehad. En dus geen vervoer..... Uiteindelijk nog wel wat geregeld en alsnog naar Centerparcs geweest. Met Roy gaat alles goed. Hij heeft nu echt het lopen ontdekt. Wil ook niet meer anders dan dat, hij gaat de hele dag door. Ik moet hem echt af en toe even in het stoeltje zetten voor wat rust. Met mij ook alles prima, ik bereid me voor op weer een vruchtbare week en hopen dat het deze keer maar raak mag zijn. Groetjes Lotje ![]() |
| 19/10/2008 @ 11:30 Lotje | Hallo dames, Vandaag toch nog ongesteld geworden, dus weer een maandje verder. De vorige keren was het ook pas na 6maand raak, dus we geven de moed nog niet op! Groetjes Lotje ![]() |
| 20/10/2008 @ 23:04 Sterre | hallo allemaal, tijd dat ik nog eens wat van me laat horen hé ;-) Maar geen nieuws goed ieuws hé! Ik ben al wat minder moe. Die extreme moeite is voorbij, maar toch zwanger met een peutertje erbij, het is wat anders dan zwanger van je eerste.. Wij zijn ook nog eens net verhuisd en zitten vollop in de werken, het is een hele boel! Veel tijd om te internetten zit er niet in, maar af en toe kom ik wel eens bijlezen hoor. Woensdag gaan wij voor onze 2de echo, en hopelijk zullen we zien of het een meisje of een jongen wordt ... ik hou jullie op de hoogte!! dikke kus Sterre ![]() |
| 30/10/2008 @ 14:30 Lotje | Goedemiddag dames, Sterre, hoe was de echo???? Spannend hoor Suus, weer een pretecho. Is leuk! Ik ben met Roy toen drie keer geweest, zonder succes, Hij had steeds zijn armpjes voor zijn gezichtje. Dus geen mooie plaatjes, wel van een voetje in 3d. Maar toch was het leuk. Gisteren is Roy weer naar het buro geweest voor zijn 14maanden inentingen. Ging helemaal geweldig en de arts was goed te spreken over Roy. Katje, leuk om mee te maken de bouw van een huis. En eind juli moet heel wat worden denk ik. Ons huis is in dik 8 maanden gebouwd. Bouw opzich gaat heel snel, maar de afwerking binnen, elektrisch aanleggen enzo, duurt wat langer en is minder zichtbaar. Soms zijn er dagen, weken dat je je afvraagt of er wel iets gebeurd is. Je ziet het dan niet. Geniet ervan! Groetjes Lotje ![]() |
| 22/11/2008 @ 09:45 Lotje | Zwanger!!!!! Hoera!!!! Ik ben weer zwanger. Gisteren heb ik een test gedaan en hij sloeg direct heel duidelijk uit. Joeppie!!!! Ik heb geen last van kwaaltjes, nog niet....... Groetjes Lotje ![]() |
| 23/11/2008 @ 22:48 Ineke | Even vanaf een andere computer. Lotje: Gefeliciteerd!!! Geniet er van!!! Groetjes aan alle andere dames, hier gaat alles z'n gangetje. groetjes Ineke |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

op naar een winterkindje!!!!

Je moet hier toch alles kwijt kunnen, als je je goed én als je je slecht voelt?!?

Ben wel opgelucht hoor! Je hoort toch soms rare dingen...

weer gekomen. We hebben ook maar weinig geklust. Alles zat tegen de eerste week. Volgende maand meer kans!
. Hoe bedoel je dat alles tegenzat?? Heb je verder wel een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?
toch rustiger aan? Beseft Evi al dat ze een zusje of broertje zal krijgen?
Dat was schrikken!!
Enne... nu een dag overtijd...
Spannend!!
Hopelijk kan die muurschilderaar ook wat later!
of een zusje
krijgt?? 
. Wel leuk dat alles nu wat concreter begint te worden. Kijk er echt al naar uit om alles in het 'echt' te zien.