< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
30/08/2008 @ 12:20
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Ohja, iik ben vandaag precies op de helft!!!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 12:41
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een hele fijne vakantie Denise!!!

Marjo,wat jammer...Ik ken ook alles van onregelmatige cyclussen.Ik heb PCO en heb dus wat "hulp" gekregen om zwanger te worden.

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 14:45
sara

Hallo allemaal,

Denise, wat leuk zeg een broertje voor levy!!!! Gelukkig ziet alles er goed uit!
Enne een hele fijne vakantie!!! Heerlijk zeg, geniet er maar van.

Sofie ik denk dat jij een meisje gaat krijgen.

Nienke, wat speciaal zeg zó'm tattoo! Ik hou er persoonlijk niet zo van, maar zoals jij het omschrijft is het wel heel speciaal en ook wel subtiel. Niet zo'n enorm ding op je arm of rug ofzo. Deed het pijn trouwens. Het lijkt me zo pijnlijk

Tessa, nog gefleciteerd met Jens! Leuke verjaardag gehad? en nog geslaagd voor een cadeau? Het gaat bij jou inderdaad er snel nu. Alweer 28 weken!!

Marjo, wat vervelend zeg, nog geen zekerheid Lijkt me erg frustrerend. Nu zit je maar te wachten en toch hou je hoop. Hopelijk wordt je snel ongesteld nu en kan je verder of heb je een positieve test!! Dat zou nog leuker zijn. Succes!

mijn moeder is vandaag 50 geworden. We hebben even een pop in de tuin gezet en alles versierd met een spandoek. Ze vind het erg leuk, want ze had het niet verwacht. Gaan vanavond weer heen. Jelte ligt nu lekker op bed en dat ga ik ook even doen. Eventjes bijtanken. Tot snel...

xx sara

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 21:55
Nienke

Tja die tattoo deed best pijn ja, maar het is geen pijn die je niet kunt hebben... En vergeleken bij de pijn na mijn keizersnee was die echt kriebelen...
En Sara, hij is echt heel klein, nog geen 1cm doorsnee. En precies op de plek waar mijn horlogebandje zit, dus als ik ergens ben waar ik niet wil dat iemand het zien is het heel simpel op te lossen!

Denise, heel veel plezier op Lanzarote!!! Bob en ik zijn daar geweest net voordat ik zwanger raakte van Isa, het is er heerlijk!!! En als je terug bent spreken we snel weer af, want ik wil die stapjes van Levy wel eens zien!

Sara, veel plezier vanavond!

Oh Marjo, wat vervelend zeg die onzekerheid...ik blijf voor je duimen hoor meid!

Liefs Nienke

[Laatst gewijzigd door Nienke - 30/08/2008 @ 21:56] - Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 23:14

ben ik weer
hey meiden

heb jullie weer gevonden

was ff zoeken...
en heb allemaal oude berichten gezien!
van het jaar 2006!! hihi

was wel leuk
waren we (bijna) allemaal druk bezig zwanger te worden!

hier gaat het verders goed
de meiden zijn gezellig ff bij opa en oma slapen.(berry zijn ouders)

en heb een nieuwe laptop
ideaal!!

ben er super blij mee
heb ff n nieuwe foto op mijn advater gezet
heb nog een foto maar dan kijk ik niet in de lens hihi
maar vindt ik ook erg leuk!
wie weet volgende week

meiden ik ga er weer vandoor
misschien lukt het nu wel weer op foto`s op mijn profiel te zetten.

veel liefs trienke

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 17:55

staan ook een paar op mijn profiel!!

grt xxx Trienke

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 23:31
marjoinlove

Online Status
nou, vandaag ongi geworden, en heeel veel pijn... kon alleen maar liggen of zitten. lopen deed zo zeer. maargoed... in ieder geval beter als onzekerheid :-)

groetjes marjo

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 10:20
Tessa

Leuke foto's Trienke

Marjo,pfff wat een lange cyclus he...Maar goed nieuwe ronde,nieuwe kansen

Nienke,en hoe is het met jou???

Oh Denise ligt lekker op het strand in Lanzarote

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 13:53
Nienke

Tessa, met mij alles goed hoor! Ik voel natuurlijk weer van alles maar daar ben ik nu wel aan gewend...
Ik probeer écht tot mijn NOD te wachten met testen, maar ik weet niet of ik het morgenochtend kan weerstaan...
I'll let you know!

Hè Marjo, wat vervelend zeg...hopelijk komt het toch nog goed deze maand en anders maar hopen op een menstruatie die snel komt zodat je weer verder kunt. Ik duim voor je...

Trienke, leuke foto's!

Nou morgen gaat mijn 'echte' leven weer beginnen na 6 weken vakantie! Best spannend weer een nieuwe groep kinderen van 11 jaar. En heb er dit jaar ook nog eens 29! Maar goed, morgen eerst maar eens beginnen...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:31

hey meiden

jammer marjo
maar beter nu je regels dan dat he nog langer moet wachten!!

nienke wat spannend!!
ben erg benieuwd hoor!!
wat denk jezelf!!??

en denise ligt lekker op het strand!!!
ik wil ook wel hjihi!!

hier had ik chrystel gister middag goed ziek!
en had ze 39,5
maar na een goede nachtrust en zetpil is ze goed opgeknapt!
maar dat kan straks zo wer omslaan!!
we wachten af!

en werd ik vanochtend (na en vallende knal) geroepen (lag dus nog in bed)
was mijn man flauw gevallen!!
schrok me rot!!
soms is zijn bloeddruk te laag!!
dus dat zal wel weer geweest zijn
hij wat wit!!!!
niet te zuinig zeg!!
ik zei gelijk, en jij blijft thuis!!

over mijn lijk dat je gaat werken (eigen zaak)
maar toen kwam net zijn werk-partner binnen!!
en hebben we nog ff gewacht en besloten dat hij dus thuis blijft!!
mijn man kreeg weer wat kleur en zei, nee!! ik ga toch werken!!
je had mijn kop meten zien hihi
dus ik wel 20x gevraagd zou je dat wel doen
zijn kleur kwam wel zo goed asl terug dus dat viel me weer mee

zijn werk partner zei al!!
ik zal goed op hem letten!
en we halen zo ff zoute drop hihi!!

nou toen hebik hem maar laten gaan!
hij zou rustig an doen!!

man o man, je hebt al zorgen genoeg over je kids.
en dan begint je man ook nog eens hihihi!!

meiden ik ga ff weer wat doen!!

grt xx Trienke en de kids!!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:53
Nienke

Lieve lieve lieve meiden, superbedankt voor het duimen!!! Het heeft geholpen! Ik kon me niet meer inhouden vanmorgen want ik voelde me zo zwanger dat ik een test heb gedaan, en daar stond heel duidelijk (digitaal!) ZWANGER!!!
Oh, ik ben zoooo blij!
Helaas voel ik me ook wel bang hoor, toch wel die angst nu dat het weer mis gaat... Ik probeer zo positief mogelijk te blijven, maar het flitst wel steeds door mijn gedachten...

Maar goed meiden...ik kan nu lekker met jullie meekletsen! Heerlijk!

Heel veel liefs Nienke en aanstaande grote zus Isa

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:57
MamaSofie

Jaaaa, proficiat Nienke!!!!!
Ben blij voor je!
Pieker maar niet hoor, ben ervan overtuigd dat alles nu goed zal gaan

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:36
Tessa

Nienke,een super dikke proficiat!!!! Geloof het of niet,ik had een voorgevoel Daarom dat ik je eergisteren ofzo nog vroeg hoe je je voelde
Wie weet op de 2de verjaardag van grote zus Isa? Bijna zelfde datum he.

Ik ben vanmorgen op controle geweest.Alles prima alleen maak ik me weer zorgen over het gewicht Ons meisje weegt zo'n 977gr,wat toch wat weinig is voor de zwangerschapsduur.Ze weegt ongeveer evenveel als haar zussen diezelfde periode.Ik hoop dat ze nog wat inhaald want wil niet weer een kindje op de neonatologie Verder zag alles er prima uit hoor.Ze ligt voorlopig met haar hoofdje naar beneden dus hoop ik dat ze niet meer zal draaien,al is die kans klein natuurlijk,ze heeft nog veel plek.

Tot later

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:17
Nienke

Sofie, thanx! Ik ben ook helemaal bij...

Tessa, wat grappig dat je een voorgevoel had, heb je toevallig ook een voorgevoel over het geslacht? Ik zelf namelijk wel...
En ja, ik hoop dat dit kindje ook met zo'n 38 weken geboren wordt zodat het 2 weken scheelt met Isa. Zelf ben ik 28 mei jarig dus 2 weken later is ook niet handig... Maar goed laten we eerst de 12 wekengrens maar halen, want daar heb ik me bij Isa nooit zo heel druk over gemaakt...maar nu wel...
Oh, ik hoop inderdaad dat je kleine meisje dan nog even een groeispurt gaat maken zodat ze met een lekker vetlaagje op de wereld komt. Ik dacht dat jou meiden een lager gewicht hadden omdat ze samen in je buik zaten, maar dt heeft er dus niet zo veel mee te maken... Ik duim dat ze flink gaat eten daarbinnen!

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 17:55
Denise uit lanzarote

Lieve nienke!!!

Van harte meid!!! Ik ben zo blij voor jullie! Toen ik je sms kreeg moest ik er echt een beetje om huilen! Ik ga nu voor je duimen dat alles goed mag gaan dit keer!!!

Marjo, balen meid... sterkte!

Andere lieve meiden,
Een update staat op levy´s site.
Ik heb niet lang meer de tijd want de teller staat nog op 2 minuutjes.
Ik wilde alleen ffies hola zeggen Ik lees jullie volgende week weer maar weet dat ik aan jullie denk!

Zonnige groetjes uit het warme Lanzarote!!!
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 19:33
sara

Hallo allemaal!!!

Allereerst nienke, gefeliciteerd!!!!!Wat een goed nieuws zeg! En proberen niet te veel zorgen te maken, ik zal voor je duimen dat alles goed mag gaan wanneer ben je precies uitgerekend?

Denise, zo te lezen (op jullie site) hebben jullie het wel naar je zin. Geniet er maar van, want voor je het weet zit je weer in dit koude kikkerlandje.

Tessa, hopelijk groeit je meisje nog even goed in je buik. Maakte de arts zich ook zorgen of dacht hij dat het wel goed kwam?

Ik heb verder niet veel nieuws. Ben nog steeds erg moe en er komt weinig uit mijn handen. Ik probeer zoveel te doen, maar echt veel komt er niet af. Heb net 1 keukenkastje gepoetst. normaal doe ik gelijk de hele keuken, maar ben nu alweer moe. Zo dus maar lekker even tv kijken. Met Jelte gaat alles goed.

xx sara

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 19:34
sara

nienke, ik zie net op je banner wanneer je bent uitgerekend....Bijna tegelijk met Isa...dat wordt nog wat...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:15
Nienke

Oh Denise, lieverd wat ben je toch een schat! Tja ik moest je natuurlijk wel even smssen anders zou je het pas na een week lezen en dat is te lang toch?

Sara, tja 2 daagjes verschil....

Tessa, jij hebt ook een keizersnee gehad toch?
Wij hebben dus een iets grotere kans dat het weer een keizersnee wordt...weet jij of ze rond 38 weken willen dat het kindje geboren wordt, of laten ze ons ook tot 42 weken doorlopen en doen in een noodgeval dan pas de keizersnee.
Isa hebben ze met 38 weken en 1 dag gehaald omdat het gepland was vanwege de stuitligging, maar hoe zit dat nu eigenlijk?

Of weet iemand anders antwoord op mijn vraag/

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:18
Tessa

Nienke,als alles natuurlijk kan gebeuren zal ik ook zo bevallen.Met natuurlijk bedoel ik,als het kindje goed ligt en alles uit zichzelf op gang komt.Inleiden mag niet na een keizersnede omdat de kans groot is dat de druk op de snede te groot wordt en deze openscheurd (en dat willen we niet he ). Een vriendin van me moet een van de dagen bevallen(is al 2 dagen overtijd),zij heeft ook al een keizersnede gehad,maar als het niet spontaan op gang komt moet ze de 16de binnen voor keizersnede.Ik denk dat als het kindje goed ligt ze je de kans geven om het spontaan op gang te laten komen en je dus niet op 38w laten binnenkomen voor keizersnede.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:41
sara

Nienke, ik heb zelf geen keizersnee gehad, maar ik denk echt niet dat ze je kindje geboren laten worden met 38 weken als daar geen goede reden voor is. En al helemaal niet in Nl! In Belgie zijn ze volgensmij wel wat makkelijker daarin, maar ik denk dat ze je hier lekker laten rondlopen tot het vanzelf op gang komt. Of als het te lang duurt toch een keizersnede omdat je niet mag worden ingeleid. Lijkt me ook het beste voor het kindje. Waarom zou je het kindje met 38 weken halen, als het zelf nog niet van plan is er uit te komen en als alles nog goed gaat? Ik denk dat een kindje er wel uit komt als het daar aan toe is (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Maar goed ik ben geen expert, maar dit is wat ik meestal hoor om me heen.

Zo, ik ga eens wat doen....Ik ga vast de toekomstige babykamer ontruimen. Is nu mijn kledingkamer, dus mijn kleding moet verhuizen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >