Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/08/2008 @ 12:20 Mammie-D ![]() | Ohja, iik ben vandaag precies op de helft!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
| 30/08/2008 @ 12:41 Tessa ![]() | Een hele fijne vakantie Denise!!! Marjo,wat jammer...Ik ken ook alles van onregelmatige cyclussen.Ik heb PCO en heb dus wat "hulp" gekregen om zwanger te worden. |
01/09/2008 @ 17:55 ![]() | staan ook een paar op mijn profiel!! grt xxx Trienke ![]() |
| 01/09/2008 @ 23:31 marjoinlove | nou, vandaag ongi geworden, en heeel veel pijn... kon alleen maar liggen of zitten. lopen deed zo zeer. maargoed... in ieder geval beter als onzekerheid :-) groetjes marjo |
| 02/09/2008 @ 10:20 Tessa ![]() | Leuke foto's Trienke ![]() Marjo,pfff wat een lange cyclus he...Maar goed nieuwe ronde,nieuwe kansen Nienke,en hoe is het met jou??? Oh Denise ligt lekker op het strand in Lanzarote ![]() |
| 03/09/2008 @ 11:57 MamaSofie ![]() | Jaaaa, proficiat Nienke!!!!! Ben blij voor je! Pieker maar niet hoor, ben ervan overtuigd dat alles nu goed zal gaan ![]() ![]() |
| 04/09/2008 @ 17:55 Denise uit lanzarote | Lieve nienke!!! Van harte meid!!! Ik ben zo blij voor jullie! Toen ik je sms kreeg moest ik er echt een beetje om huilen! Ik ga nu voor je duimen dat alles goed mag gaan dit keer!!!Marjo, balen meid... sterkte! Andere lieve meiden, Een update staat op levy´s site. Ik heb niet lang meer de tijd want de teller staat nog op 2 minuutjes. Ik wilde alleen ffies hola zeggen Ik lees jullie volgende week weer maar weet dat ik aan jullie denk!Zonnige groetjes uit het warme Lanzarote!!! ![]() |
| 04/09/2008 @ 19:34 sara ![]() | nienke, ik zie net op je banner wanneer je bent uitgerekend....Bijna tegelijk met Isa...dat wordt nog wat... |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook jong mama worden?

Lijkt me erg frustrerend. Nu zit je maar te wachten en toch hou je hoop. Hopelijk wordt je snel ongesteld nu en kan je verder of heb je een positieve test!! Dat zou nog leuker zijn. Succes!

vakantie! Best spannend weer een nieuwe groep kinderen van 11 jaar. En heb er dit jaar ook nog eens 29!
Ik probeer zo positief mogelijk te blijven, maar het flitst wel steeds door mijn gedachten...
Verder zag alles er prima uit hoor.Ze ligt voorlopig met haar hoofdje naar beneden dus hoop ik dat ze niet meer zal draaien,al is die kans klein natuurlijk,ze heeft nog veel plek.
Ik lees jullie volgende week weer maar weet dat ik aan jullie denk!
). Een vriendin van me moet een van de dagen bevallen(is al 2 dagen overtijd),zij heeft ook al een keizersnede gehad,maar als het niet spontaan op gang komt moet ze de 16de binnen voor keizersnede.Ik denk dat als het kindje goed ligt ze je de kans geven om het spontaan op gang te laten komen en je dus niet op 38w laten binnenkomen voor keizersnede.