volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 22:32 marjoinlove | Gaaf die tattoo Nienke! En een hele mooie herinnering aan je vader. En dan ook nog een Schiffmacher! Tof joh! Veel kijkplezier naar je tattoo alvast. Ik heb wel zo vaak gekeken in het begin toen ik mn tattoo kreeg. gr marjo |
| 27/08/2008 @ 20:20 marjoinlove | Hey @Denise: super leuk 2 jongens! Lijkt me geweldig... zowiezo 2 kids, lekker met elkaar spelen enzo... heerlijk. Mijn neefje en nichtje kunnen dat ook zo leuk met elkaar haha ![]() Hier geen nieuws....snap het niet meer. Heb eigenlijk verder nergens last van, behalve enorm zere borsten en tepels... Misschien dan toch te vroeg getest toen. Zaterdagochtend nogmaals testen... als het dan zo is, dan zou je het wel moeten zien, zo niet dan is mn cyclus weer op hol. gr Marjo |
| 27/08/2008 @ 12:31 Tessa ![]() | Ja als ik me niet vergis hadden de meeste voor mij ook juist gegokt! Fieke,ik ben er niet goed in hoor in gokken.Ik gok op een meisje! |
| 27/08/2008 @ 10:20 Tessa ![]() | Oh Denise een Wat leuk seg!!! |
| 26/08/2008 @ 21:33 Nienke ![]() | Aaahhh denise een BROERTJE voor levy!!! fijn dat alles in orde is met het kleine mannetje! ![]() Ik zei het toch! ![]() ![]() Dikke kus Nienke ![]() |
| 23/08/2008 @ 12:17 marjoinlove | niks, geen ongesteldheid en geen positieve test.... dan is mn cyclus niet zoals ik het gehoopt en verwacht, maar dus langer... dan zou het nog kunnen dat ik zwanger ben, maar te vroeg getest. gr marjo |
| 20/08/2008 @ 16:30 marjoinlove | hey hier nog geen nieuws. ik had maar 1 test in huis en heb dus vanmorgen nieuwe gehaald, maarja, kon niet meer testen want was al naar de toilet geweest, dus moet echt morgen, balen.....want ik ging liever nu meteen. Ik heb 's avonds zo'n buikpijn, begint tegen een uur of 16.00 a 17.00, het voelt alsof ik ongesteld moet worden nog steeds, maar dat gebeurt dus niet... mn tepels kan ik niet aanraken, zo zeer doen ze... nouja...we wachten morgen af. gr marjo |
| 19/08/2008 @ 20:31 marjoinlove | met hoeveel weken kun je een klein buikje verwachten eigenlijk? zomaar ff een vraag hoor ;-) gr marjo |
volgende pagina >
[Reageer]

Wie wil er ook jong mama worden?

Het gaat sneeeeeel!!!

Hebben jullie een leuk feest gehad?

!