< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
Gisteren @ 09:45
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi allemaal,

Marjo,ja echt wel spannend he! Nog enkele dagen afwachten...

Nienke,leuk die tattoo! Ik heb er op m'n rechterschouderblad een en wil binnenkort nog een laten zetten met de eerste letter van m'n dochters hun namen.Met C en N hadden we al een mooi ontwerp maar nu komt de letter ... er nog bij natuurlijk
Ze worden groot he,die kindjes van ons.
Ik duim voor je op een positieve test he deze maand

Whaaaaaaaah vandaag al 28 weken Het gaat sneeeeeel!!!
Vanmiddag met de meisjes en m'n mama naar de stad.Jens is morgen jarig en moet nog steeds een cadeau'tje kopen.Ik had via internet een nieuwe gepersonaliseerde autosticker met de 3 namen op besteld maar ik vrees dat hij er niet op tijd zal zijn.

Tot later

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 22:32
marjoinlove

Online Status
Gaaf die tattoo Nienke! En een hele mooie herinnering aan je vader. En dan ook nog een Schiffmacher! Tof joh! Veel kijkplezier naar je tattoo alvast. Ik heb wel zo vaak gekeken in het begin toen ik mn tattoo kreeg.

gr marjo

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 21:33
Nienke

Pfoe Marjo jij houdt het wel spannend hoor!
Laat je het zaterdag gelijk weten? Want ik ben erg nieuwsgierig en plaatsvervangend zenuwachtig hoor!

Ehm Sofie, tot nu toe heb ik ze allemaal goed gehad afgelopen jaren, dus.....ik denk een meisje!
Ga je het op de 20 weken echo laten bekijken?
En mogen wij het dan ook weten?

Denise nog maals gefeliciteerd! (maar dat had ik natuurlijk al gedaan...) Heerlijk 2 jongens! Lekker 2 stoere mannen!
WAAAH en later schoondochters...hihi
Geen vrouw goed genoeg voor jou knappe kerels!

Vandaag heb ik bij Henk Shiffmacher een tattoo laten zetten!
Een klein 5 armig sterretje op de binnenkant van mijn pols (1cm doorsnee), als herinnering aan mijn papa (inkt en as van mijn papa gemengd). Mijn broers hebben er vandaag ook een laten zetten, alleen hebben zij er een een paar maatjes groter en aan de binnenkant van hun bovenarm. Echt heel gaaf! Eigenlijk wilde ik er ook nog een heel klein sterretje naast 'hangen' als herrinnering aan mijn eigen sterretje...het was ten slotte toch echt mijn kindje... Maar dat kon niet. Hij zei dat het het eerste jaar wel mooi zou blijven maar dat het kleine sterretje na verloop van tijd meer een vlek zou worden dus heb ik het helaas toch maar niet gedaan...

Oh ja, Isa probeert nu echt alles na te zeggen! Zo schattig! En als het een te lang woord is neemt ze alleen de eerste en de laatste lettergreep!

Dikke kus Nienke

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 20:20
marjoinlove

Online Status
Hey

@Denise: super leuk 2 jongens! Lijkt me geweldig... zowiezo 2 kids, lekker met elkaar spelen enzo... heerlijk. Mijn neefje en nichtje kunnen dat ook zo leuk met elkaar haha

Hier geen nieuws....snap het niet meer. Heb eigenlijk verder nergens last van, behalve enorm zere borsten en tepels...

Misschien dan toch te vroeg getest toen.
Zaterdagochtend nogmaals testen... als het dan zo is, dan zou je het wel moeten zien, zo niet dan is mn cyclus weer op hol.

gr Marjo

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 12:31
Tessa

Ja als ik me niet vergis hadden de meeste voor mij ook juist gegokt!

Fieke,ik ben er niet goed in hoor in gokken.Ik gok op een meisje!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 11:19
MamaSofie

Oh Denise, fijn! 2 stoere jongens! En gezien het korte leeftijdsverschil zullen ze wel veel aan mekaar gaan hebben!

Zeg meiden, aangezien jullie het allemaal juist hadden dat het voor Denise een jongen ging zijn, enig idee wat het bij mij zal worden??

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 10:20
Tessa

Oh Denise een Wat leuk seg!!!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 22:33
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
dag lieverds,

ff snel door de drukte heen: We krijgen een gezonde JONGEN!
Ben helemaal blij! Foto's volgen nog!

En nu ga ik naar bed! Morgen bruiloft van mijn mama en ik heb een roodgloeiende telefoon gehad vandaag, een vreselijke rit door de stad om al het nodige te kopen en héééél veel stress en harde buiken achter de rug. Dus nu ontspannen!!

xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:33
Nienke

Aaahhh denise een BROERTJE voor levy!!! fijn dat alles in orde is met het kleine mannetje!
Ik zei het toch!

Dikke kus Nienke

[Laatst gewijzigd door Nienke - 26/08/2008 @ 21:36] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:38
precilla

Hoi hoi

Delvano staat in de kindern viva mama enz. Ze hebben de foto van de achterkant genomen en meneertje is het kleine jochie aan de rechter kant
Reklame van de nieuwe huggies jeans

Groetjes precilla

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:53
MamaSofie

Dag dames!

Hier ik nog eens, verschrikkelijk lang geleden, ik weet het.
Maar alles gaat goed hoor, zowel met Robbe als met mij en brusje. We weten nog altijd niet wat het gaat worden, maar hij of zij laat zich flink voelen in mn buik!

Sara, ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd heb, maar bij deze een dikke proficiat met je zwangerschap!

Nienke, ik duim voor een brusje voor Isa!

Denise, weet jij eigenlijk al welk geslacht je beebje heeft?

Moet alweer gaan, Robbe zn dvd'tje is gedaan en ik moet hem gaan neerleggen voor zn dutje.

Tot de volgende!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 12:54
sara

Hallo allemaal,

Marjo, je houd het wel spannend zeg! Heb je al nieuws?

Nienke, hier ben ik!!!
Het is hier inderdaad erg rustig.... Ik moet zeggen dat ik deze week ook niet veel ben geweest. Moest elke dag werken en dan nog veel dingen ernaast. Maar goed, deze week alleen ma en di en dan ben ik alweer vrij! Heerlijk. Hebben jullie goed je best gedaan deze dagen Ik ga voor je duimen meis

Precilla, wat knap dat delvano kan lopen Zo schattig he die eerste pasjes.
Gefeliciteerd met Lugino zijn 4e verjaardag! Hebben jullie een leuk feest gehad?

Volgensmij heb ik weer een blaasonsteking, moet veel plassen en zeurderige pijn in mijn buik. Voel me niet echt fit. Alleen het zijn ook kwaaltjes die van de zwangerschap kunnen komen, dus ik wacht het nog even af. Met jelte gaat alles goed. Hij stapt bijna alleen nog maar en kruipt bijna niet meer. Hij heeft nu trouwens zo'n fase dat hij ons slaat. Ben er niet zo blij mee, maar goed het zal wel weer overgaan denk ik. Hij ligt nu lekker te slapen en dan straks nog verjaardagsvisite.
Ik ga even de sites bij bijwerken. Fijne dag allemaal nog!

xx sara

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 18:42
Nienke

Hmmm Marjo, jammer... Dus nog even langer afwachten!
Ik blijf voor je duimen!

Waarom heb jij geen profiel? Nog niet aan toe gekomen? Lijkt me leuk, een paar foto's dan weten we met wie we praten!

Liefs Nienke

[Laatst gewijzigd door Nienke - 23/08/2008 @ 18:43] - Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 12:17
marjoinlove

Online Status
niks, geen ongesteldheid en geen positieve test.... dan is mn cyclus niet zoals ik het gehoopt en verwacht, maar dus langer... dan zou het nog kunnen dat ik zwanger ben, maar te vroeg getest.

gr marjo

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:57
Nienke

Meiden waar zijn jullie allemaal???

Precilla, gefeliciteerd met je lopende mannetje! Knap hoor! (en handig!)

Marjo en en en???

Nou hier eigenlijk geen nieuws, ik kwam even nieuwtjes kijken, maar er is niets...

Oh ja, ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld, dus dat zou betekenen dat mijn cyclus/banner aardig klopt...we will see!

x Nienke

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:44
precilla

Hoi hoi allemaal

Nou Hier gaat alles goed.
Delvano loopt sinds een kleine week.
Mijn poes heeft het zelfde karakter als delvano en daarom kunnen hun het volgens mij zo goed met elkaar vinden.
Lugino heeft vandaag zijn nieuwe fiets gekregen van ons omdat hij morgen 4 jaar word. Ook gaat hij al sinds een paar dagen wennen op school en op de nso. Hij vind het wel erg spannend maar wel erg leuk.

Denice: Ik denk ook dat het een jongetje gaat worden twee jongens zijn ook erg leuk hoor. Delvano en lugino spelen erg goed samen en ook erg leuk als je het zo ziet met de auto's

Sara: Nog een keertje gefeliciteerd en wat zijn die weken snel ggaan ja

Groetjes precilla en de 2 boys

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 16:30
marjoinlove

Online Status
hey
hier nog geen nieuws. ik had maar 1 test in huis en heb dus vanmorgen nieuwe gehaald, maarja, kon niet meer testen want was al naar de toilet geweest, dus moet echt morgen, balen.....want ik ging liever nu meteen.
Ik heb 's avonds zo'n buikpijn, begint tegen een uur of 16.00 a 17.00, het voelt alsof ik ongesteld moet worden nog steeds, maar dat gebeurt dus niet... mn tepels kan ik niet aanraken, zo zeer doen ze... nouja...we wachten morgen af.
gr marjo

[Laatst gewijzigd door marjoinlove - 20/08/2008 @ 16:32] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:40
Nienke

Denise, nu ik jou lijstje van Levy zie schieten mij ook weer wat dingen te binnen...hihi... Isa zegt inderdaad ook 'aai' en 'da-da'.
En ze wijst ook haar oren, neus, oogjes, navel en teentjes aan als we dat vragen!
Wauw ze kunnen echt veel!!!
Oh ja, ik denk weer een jongen, maar dat had ik al eerder gezegd!
Laat je het meteen weten, ik ben erg nieuwsgierig!

En sara, ten eerste nog maals gefeliciteerd. En nee, je hoeft je geen zorgen te maken hoor, wat jij schrijft heb ik ook op het CB gehoord!

AHHHH Marjo! Ik zou écht niet tot donderdag wachten hoor! (het is misschien wel verstandiger...) Gewoon morgen nog eens testen maar dan meteen als je uit bed komt! Ik ben benieuwd!

Ach, Isa is zoooo blij met Kika, ze zit wel 25x per dag voor het hok om het deurtje (zelf) open te doen en haar te aaien. Ook krijgt ze al haar speelgoed! (waar Kika denk ik minder blij mee is, er valt tenslotte zomaar een knuffel of een bal in je hok!)

Nou goed, ik ga maar weer eens wat nuttigs doen...!

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:56
Tessa

Sara,nogmaals van harte gefeliciteerd he! Fijn dat alles goed gaat En je weet het he : 15 Maart is een leuke datum

Marjo,van de meisjes had ik op 5 weken al een buikje maar ja dat waren er 2.Nu ook al zo vroeg maar zou bij een 2de zwangerschap normaal zijn.Succes!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:31
marjoinlove

Online Status
met hoeveel weken kun je een klein buikje verwachten eigenlijk? zomaar ff een vraag hoor ;-)

gr marjo

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]