< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
Vandaag @ 13:53
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Whiiii ik heb echt een superprachtige echo gehad gisteren! Ben nog druk aan het nagenieten! Ons stuitertje was nu 5 cm en lag helemaal op schema. Neusbeentje was aanwezig, maagje, hartje klopte en de nekplooi was 1.3, heel goed dus. Uitslag van de triple test was 1/31000 (mongolisme) en 1/100000 (trisomie 18).
Ben er echt helemaal blij van, wat bijzonder om te zien hoe groot ons kleintje weer was geworden en hoe hij/zij trapte met de beentjes. Zoooo cute!!! Ik ben echt al helemaal verliefd !!!
Het viel me al meteen op dat hij/zij hetzelfde neusje heeft als de grote broer. Een lief wipneusje!
We zijn lekker verwend, 3 mooie fotootjes hebben we meegekregen...

Nu is het wachten op de pretecho, over een dikke 5 weken! Hopelijk kunnen we dan het geslacht "spotten" want we zijn enorm benieuwd!

Wat jammer Ine, dat het weer was tegengevallen !
Hebben jullie nog andere leuke dingen gedaan?

Liesbet hoe gaat het nu?

Sandry wanneer weet je of je de job hebt? Hoe voel je je? Nog 4 daagjes en dan weten jullie het geslacht misschien!!! Wat spannend!

[Laatst gewijzigd door petra - Vandaag @ 13:55] - Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:54
Liesbet

Hoi iedereen,

Juist een telefoontje gekregen van de vroedvrouw. Even verschieten want ik had haar helemaal niet aan de telefoon verwacht. Blijkbaar is de suikertest een beetje tegengevallen. En aangezien ze geen risico's willen nemen daar mijn papa diabetes heeft, mag ik nu vrijdag een volledige suikertest gaan doen. Dus een hele voormiddag in het geboortehuis en om het uur bloed laten nemen

Nu ga ik snel spaghetti maken. Tot morgen

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:16
ineke

Online Status Bekijk profiel
hey

we zijn sinds gisteren terug van ons weekendje
is goed meegvallen alleen het weer verschrikkelijk
en mila was de eerst dag superlastig

sandry amai ik hoop voor je dat je kan beginnen
dan slaapt valentina niet veel meer he
hier is het terug voor en namiddag zo'n 1.5 uur ook een slaapkop
anders ook slecht gezind
stoelgang is iets beter ook niet echt diarree maar gewoon platter ik denk dat er misschien nog een tand aan het duwen is normaal heeft ze dat altijd met tanden maar omdat het nu al lang duurde vond ik het raar.
fijn bijna vakantie en je pretecho komt er ook aan niet?
we zijn beneiuwd naar het geslacht hoor

petra zo begint het lopen hoor dat was mila haar begin ook en dan 2 a 3 stapjes los en zo meer nu kan ze heel het huis door ze valt wel regelamtig maar gaat echt een stuk vlotter
zij kan ook op zetel en kan er ook weer af maar toch steeds opletten he want ze ziet het gevaar niet.
gelukkig heeft vic er niks aan over gehouden
niet plezant die misselijkheid he

liesbeth fijn dat alles goed gaat met de baby al een mooi gewichtje niet ?

groetjes

ine

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 18:12
petra

Hellow !!!

Sandry ik heb nu ook een afspraak gemaakt in Lommel, voor de pretecho, 30 augustus mogen we. De mevrouw zei wel dat het dan nog niet zeker was of we het geslacht al konden zien (ben dan 17 weken)... Maarja, anders is het op de 20 weken echo hé?!
Gefelicteerd hoor met je job!!!

Helemaal super Ine dat Mila loopt !! Hier vlot het nog niet zo, allez, het gaat elke dag beter en beter, maar echt alleen lopen dat is toch nog niet voor morgen denk ik... Hij gaat nu wel vlot van bv de salontafel naar de zetel (1 pasje los). Grappig om te zien haha!
Is het beter met de stoelgang?

Wij vertrekken 2 september op vakantie, lekker een weekje naar Zwitserland -Zinal- . Ik zie die heerlijke appelstrüdel al helemaal zitten !!!

Amai slapen jullie meiden maar 1 keertje meer per dag? Vic heeft de 2 keer echt nog nodig, anders is hij slechtgezind... Hij slaapt 's ochtens nog 2uur en na de middag nog eens 2uur! Een echte slaapkop haha!

Met Vic gaat het echt helemaal super, hij is echt zo lief en aanhankelijk de laatste weken ! Iedereen krijgt knuffels en kusjes (lekskes!).
Vorige vrijdag wel serieus verschoten . Meneertje weet nu verduiveld goed hoe em op de zetel moet klimmen, en mama was aan het koken dus ik hielt hem efkes niet in het oog. Dus ik kijk om te zien wat hij aan het doen is, staat em rechtop tegen de leuning van de zetel en hij valt achteruit PATAT met zijn hoofd op onze salontafel !!! Manmanman ik kon mezelf wel slaan! Gelukkig begon hij direkt te wenen en was hij het hele voorval na 5 minuten vergeten . Pffffffff!

Met beebje is ook alles goed denk ik . Mijn buik begint al wat te groeien en volgende week woensdag hebben we de 12 weken echo! ik kijk er echt alweer naar uit !!! Ik heb wel nog steeds erg veel last van duizeligheid en de misselijkheid is ook weer terug . Het rare is dat ik het nu 's middags krijg en tot ik ga slapen heb, of ik nu eet of niet. 't Maakt geen verschil... Gelukkig niet meer overgegeven...

[Laatst gewijzigd door petra - 20/07/2008 @ 18:14] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 19:42

hoi iedereen

Gisteren dus naar de gyn geweest. Weer met 2 uur vertraging buitengekomen. Maar alles was OK, wel moet ik veel meer rusten voor mijn bekken want anders ziet hij mij in een rolstoel belanden binnen dit en een maand. En zoveel mogelijk afwisseling in bewegen (zitten, staan en liggen). Gemakkelijk gezegd als je kantoorwerk doet. Dus heb ik de vrijgezellenavond van morgen maar afgebeld. Gemakkelijk gezegd als je kantoorwerk doet. Onze kleine spruit weegt ongeveer 1kg 200 en had zich terug in stuit gedraaid. Die nieuwe bloedklonter zat er nog steeds maar de gyn zei dat alles OK was dus ik geloof hem wel.

Zo nu ga ik aan de mosseltjes beginnen. Ikzelf lust dat niet maar de kids en mario des te liever. Tot later
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:28
Sandry

Hallookes!

Ine, gaat het beter met Mila? Valentina haar stoelgang is de laatste dagen ook wat 'slappekes', geen diaree gelukkig.. maar ik maak me daar geen zorgen meer om, dat heeft ze iedere keer wanneer er een tandje door wil.

Voor de rest gaat hier alles goed, gisteren een sollicitatie gesprek gehad in een bedrijf voor een tijdelijke opdracht van half augustus tot half december, t'is heel goed meegevallen. Hij vond het zelfs ideaal dat ik zwanger was (meeste willen natuurlijk met optie vast werk), waar ik echt van verbaasd stond! Ik vind gewoon geen werk door mijn zwangerschap, ook al gaat het om lange tijdelijke opdrachten.
In ieder geval, in de 2 eerste weken van augustus zal ik iets te weten komen.

Wij vertrekken 1 augustus op vakantie, joehoeeeeeeeeee!!! Ik kijk er echt naar uit en we komen dan de 18de terug. We gaan naar zuid italie, we blijven een beetje bij mijn schoonouders en we hebben ook een weekje in een hotel geboekt altijd in zuid italie.

Ine, Valentina slaapt hier al een tijdje maar 1x dag, ze doet nu altijd bijna haar dutje na het middageten, en dan slaapt ze ongeveer een 1,5 uur.

Hoe gaat het met de andere bolle buikjes?

xxx

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 17:33
ineke

hey

hoe is het met de zwangeren?
lijkt me wel leuk ja een pretecho heb ik bij mila niet gedaan
wie weet bij de volgende wel.
sandry dan weet je volgende week misschien het geslacht
als het een jongen is zou je dit duidelijk moeten zien he

nee ze heeft nog steeds geen normale stoelgang nog altijd platter maar t'is niet echt water gewoon platter , eten en drinken gaat goed en ze is heel vrolijk dus ik hoop dat het met de tanden te maken heeft maak me nog niet zoveel zorgen wacht nog effe af.
ze loopt nu officieel nu kan ze echt het hele huis door grappig om te zien ze valt wel dikwijls en t'is soms nog stuntelig ze kan nog wat oefening gebruiken.

wanneer gingen jullie weer allemaal op vakantie?
dit weekend gaan we een weekendje naar nederland ik had nog zo'n bongo box van mijn verjaardag.

ah ja nog een vraagje hoeveel slapen de kleintjes nog bij jullie
mila is aan het minderen als ze voormiddag lang slaapt wil ze namiddag niet meer gisteren heeft ze van 13 uur tot 21 uur niks meer geslapen misschien ook weer en fase

groetjes

ine en mila

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:11
Sandry

Hallo!!!

Petra leuk dat je ook een afspraak gemaakt hebt! Het is de eerste keer dat ik een pretecho ga doen, bij Valentina heb ik alleen al haar 2d echo's op Dvd.
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht en net zoals jij denk ik dat het een jongen is omdat deze zwangerschap zo anders is dan bij Valentina.. Kan er natuurlijk ook niets mee te maken hebben zegt mijn vriendin omdat zij bij de eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes heeft gehad en bij de de tweede heel misselijk en uiteindelijk heeft ze 2 meisjes. We zullen zien hé!

Liesbet, slaap je nog steeds slecht? zo schrikkend wakker worden is helemaal niets hé. Gaat het beter?

Ine, leuk dat Mila begint te stappen!!! Tegen diareee weet ik je ook niet veel raad te geven, haar veel laten drinken is wel belangrijk. Ik hoop dat het ondertussen al over is.

Valentina haar 4 kiestandjes zijn er ook door en nu zie ik dat 2 hoektanden beginnen door te snijden, 14 tandjes binnenkort, wat een tandjes allemaal!
Vorige week zaterdag zijn we naar de Antwerpse zoo geweest, was wel heel leuk!!! Vorige week zondag waren de winkels in Maastricht open, hebben we daar ook wat geshopt, maar ik had niet veel gevonden... dus ben ik in de week eens alleen terug gegaan en eindelijk eens kleertjes alleen voor mij gekocht! Alee, ook wel een een leuk bloesje en mooi zwembroekje voor Valentina, ik kon het niet laten!

xxxxxxxxxxxxxx

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:21
petra

Heyhey

Ine tips voor diarree heb ik niet echt, maar als het lang aanhoud kun je in de apotheek ORS zakjes halen, dat is tegen de uitdroging. Ik weet niet of Mila voldoende drinkt? Teejel helpt hier ook goed bij tandjes die doorkomen... Arme meid! Hopelijk heeft ze inmiddels niet meer teveel last... Wat goed dat ze al zoveel stapjes alleen kan zeg!!!

Sandry thanx voor de tip van het echobureau ! Heb inmiddels ook een afspraak gemaakt voor met 17 weken (30 augustus) . Ik denk dat we er nog meerdere gaan doen, ook nog eentje aan 23 weken en aan 27... Bij sommige echo bureaus kun je zo'n voordeel pakket krijgen (weet niet of dit hier zo is?). Ik heb nog een tip gekregen van iemand die ik ken en die was in Oirsbeek bij Babyvieuw geweest. Dat was wel een stuk duurder... Ik geloof 130 euro voor 2x...
Ik heb er wel wat centjes voor over, ik vond het zo'n prachtige ervaring bij Vic . Heb jij het bij Valentina ook gedaan?

Liesbet het begint echt wel te korten nu he? Hoe is het met de BI? Ik begin er nu alweer wat last van te krijgen ...

Hier is het de laatste dagen erg, onze Vic heeft een dubbele oorontsteking ocharme ! Het is gelukkig inmiddels alweer wat beter maar hij is erg moe, slaapt zo'n 5uur per dag . Tjah, zal van de antibiotica zijn...
Vandaag over 2 weken hebben we de 12 weken echo alweer ! Ik kijk er al naar uit, jammer dat ze het geslacht nog niet kunnen zien dan... Ik ben zooo nieuwsgierig ! Ik heb zelf dit keer echt geen flauw idee van wat het is, iedereen denkt een meisje omdat mijn zwangerschap zo anders is als bij Vic. We zien wel he?!

Petra, Vic en ...

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:54
Liesbet

goeimorgen iedereen

effe een egoberichtjee want ik krijg mijn ogen niet goed open . ik heb de laatste tijd nachtmerries die uiteindelijk resulteren in paniekaanvallen. Compleet met hartkloppingen en hyperventilatie. Ik geraak dus echt niet bijgeslapen en juist nu is het natuurlijk superdruk zowel thuis als op 't werk.

Tot later

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:06
ineke

hey

hier ben ik nog eens
petra fijn dat alles goed is met het beebje is altijd weer een opluchting he

sandry ben echt benieuwd naar het geslacht je laat het ons toch wel weten he

hier zijn nu 2 tandjes erdoor en ze heeft weer last ocharme met eten en ook wel serieus wat diarree iemand tips voor de diarree wat te doen minderen ? is zielig
ze is gelukkig nog levendig
en ze loopt zo goed al kan al zeker 10 stappen zetten maar heel voorzichtig

geniet nog van jullie weekend

groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:10
Sandry

de website laat het mij niet toe om het webadres op schrijven, ik stuur je een pbtje.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:07
Sandry

Petra, als je eens wilt piepen voor de pretecho's in Lommel, ga dan maar eens kijken op

doei

[Laatst gewijzigd door Sandry - 04/07/2008 @ 22:09] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:06
Sandry

Oh leuk Petra, dan gaat het met jou nieuwsje erbij nogal een mooi feestje worden!!

yep, ik heb mijn pretecho in Lommel gepland! Ik heb het gevonden via internet, deze bureau heeft een eigen website. Maar op de website staat dat ze op 17 weken liefst geen geslacht zeggen...hhmmmm, t'zou dan toch al wat duidelijk moeten zijn niet..? Ik zou er dan wel een heleboel foto's en 4d echo's bij krijgen op dvd!
Ken jij nog andere plaatsen hier in Limburg waar ze dat doen? Zoals bv die geslachtsecho? Ik moet zeggen dat ik toch heel nieuwsgierig ben hoor!! En toch ben ik er iedere dag zekerder van dat het een jongetje is... ben echt nieuwsgierig of deze mother instinct klopt!

xxxxxxxxx

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:12
petra

Ja Sandry dr Mesens is echt super vriendelijk! Wat een verademing na zo'n vrek van een vent (de vorige gyn!). Ik begon idd erg te twijfelen ja ... Gelukkig is alles goed met ons boontje .

Volgend weekend zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en dan geven ze groot feest, dan gaan we de rest van de familie inlichten . Er zullen er bij zijn die nogal gaan verschieten peins ik!

Je hebt al een pretecho gepland zie ik ? Dan kunnen jullie het geslacht ook al zien hé?! Spannend zeg! Waar gaan jullie ergens? Ben van plan ook snel een afspraak te maken voor een pretecho nl. . Ik denk dat wij voor een geslachtsecho gaan op 16 weken, en dan nog eens voor de gewone pretecho... Vond het vorige keer zo'n prachtige ervaring!!!

Ine & Liesbet alles goed met jullie? Drukjes?

[Laatst gewijzigd door petra - 04/07/2008 @ 15:13] - Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:45
Sandry

Petra, zalig hé spruitje daar terug zien liggen!! Fijn dat alles ok gaat.. ik geloof wel dat dat een pak van je hart is, zo lang moeten wachten op een echo.. dan begin je op het einde nog te twijfelen hé.. Hebben jullie het al iemand van de familie verteld?
Een vriendelijke vrouw hé Dr. Mesens!? In augustus heb ik terug een echo bij haar.

Vandaag heb ik wat lichtjes hoofdpijn.. dat zullen we er maar bijnemen hé!

Fijn weekend aan iedereen!

xxx
Sandra

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 18:36
petra

Heey meiden, wat heerlijk dat jullie ook allemaal hebben genoten van het goede weer! Vic heeft ook lekker in het zwembadje gezeten eergisteren en gisteren. Kunnen Mila, Valentina, Itske, Gauke en Arne ook zo spetteren???

Ben nu pas terug van de echo. Alles was uitstekend! Ik zag stuitertje direct zitten en het hartje klopte mooi. Ohhh wat een opluchting was dat zeg! Jullie kunnen niet geloven wat een blok er van mijn hart viel!

Wat blijft dat prachtig om te zien zeg, ik was weer op slag verliefd. Verder bleek ik een een weekje verder dan gedacht, uitgerekend tussen 4 en 8 februari. Het kon zijn dat het nog wat zou schuiven, daarom plakte ze er nog geen vaste datum op... Tjah dat heb je met een onregelmatige cyclus ! Ik ben dus ongeveer 8 weken 4 dagen vandaag. Ons kleintje is een kleine 2cm. Daarom had ik dus waarschijnlijk ook al zo'n dikke streep op de test, 3 dagen voor mijn NOD...

Mijn nieuwe vrouwelijke gyn viel ook super goed mee en is volgens mij een heel lief mens. Verder nog wat uitleg over vanalles en nog wat, maar dat is een beetje aan me voorbij gegaan... Ik was ZO BLIJ! Jammer genoeg heeft ze het erg druk en was het wel een probleem om onze volgende afspraak te maken, maar het is dan toch gelukt. De 12 weken echo heb ik al over een kleine 3 weekjes al... Handig is dat ze nu wel direct alle afspraken/echo's van de hele zwangerschap heeft vastgelegd.

Omdat ik zo duizelig ben, heeft ze wel een bloedonderzoek aangeraden, wat ik dus ook meteen kon laten doen in het ZH (handig!). Ze dacht aan een ijzertekort... We horen het wel...

Zo, ik klim nog even op mijn blauwe/roze wolk...

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:52
Sandry

Hellooo

Hey Liesbet, wat een leuke buikfoto zeg!!!
Ik ben ook eventjes op je profiel gaan kijken en heb ook de nieuwe familiefoto gezien, heel mooi!!
Je bent al meer dan halverwege hé, omai wat vliegt dat snel!!

Gisteren naar de gyn geweest, ik heb dus eindelijk mijn gyneacoloog leren kennen! Een hele vriendelijke, is zelfs ook nog van Zutendaal!
Het was eigenlijk gewoon een onderzoek, we hebben met de doppler naar het hartje geluisterd en dat was prima, onderzoek was ook prima, bloeddruk ok.. moet nu gewoon om de 4 weken bij hem terug gaan.
Mijn volgende echo heb ik 19 augustus, maar de 28ste van de maand gaan we lekker eerst genieten van de pretecho, k'zie er naar uit!

Doeiiiiii

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 08:30
Liesbet

sandry, leuk zeg. geniet ervan

Hier is alles rustig. Ik zit geplaagd met hoofdpijn.
De enveloppen voor de kaartjes zijn sinds gisterenavond geschreven. Nu rest ons enkel nog de cadeautjes voor in de klassen van Arne en Gauke. Maar met een beetje hulp zijn ook die volgende week klaar. En mario gaat vrijdag de kleedjes van de zolder halen, dan zijn we helemaal klaar.

Nu maar weer aan 't werk, tot later

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 15:05
Sandry

Oooooooooooooooohh, ik ben iets heeeeel belangrijks vergeten te zeggen!!!

Ik heb spruitje vorige week woensdag voor de eerste keer gevoeld!!!
Ja, ik weet, ik vind 12 weken ook vroeg, maar het was zij of hij!!
Ik zat in de zetel en ik voel wat in mijn buik, ik dacht dat dat het mijn darmen waren, leg ik automatisch mijn hand op mijn buik en voel ik heel mini stampjes!! Ik deed mijn hand snel weg en je kon het echt met je ogen zien dat er iets stampte!!! Wat een mooi moment!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]