Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 14:34 Ineke | hey is 17 uur ook goed voor jou petra? dan is mila ook uitgeslapen en kan ik haar daar eten geven ??? kunnen wij misschien s'avonds iets eten daar? laat jij sandry nog iets weten??? groetjes ine |
| 29/05/2008 @ 13:13 Liesbet ![]() | hou het maar om 16 uur hoor. En geniet ervan ![]() |
| 29/05/2008 @ 13:06 petra ![]() | Tjah wie gaat er nu de knoop doorhakken hé ? Ik moet eerlijk bekennen dat 16uur beter zou uitkomen voor ons, dan kan Vic zijn middagslaapje nog doen... ![]() |
| 29/05/2008 @ 10:18 ineke ![]() | hey oei wat jammer wat gaan we nu doen???? voor mij kan het beide 14 uur of 16 uur jullie zeggen het maar????? groetjes |
| 29/05/2008 @ 08:43 Liesbet ![]() | petra, ik zit er echt niets mee in hoor (zolang jullie maar uitgebreid verslag komen doen). Dan spreken we allemaal samen wel eens op een andere dag af |
| 27/05/2008 @ 08:08 Liesbet ![]() | bedankt petra |
| 26/05/2008 @ 12:37 Liesbet ![]() | Heeft iemand van jullie een adres van bokland en waar kan ik daar ergens parkeren? Zien we elkaar voor de ingang? |
| 26/05/2008 @ 09:46 Sandry ![]() | merci Liesbet, ga het deze middag zo eens proberen! 14.00h is voor mij prima! |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

? Anders probeer ik wel wat langer te blijven ofzo?
?
)
!!! Maar misschien kunnen we ietske later afspreken? Uur of 4 ofzo? En dan kan jij nakomen?
. Achja... Een gezellig terrasje dan maar? Of een wandelingetje door de speeltuin / bloementuin?
...
. Gewoon parking 1 volgen en je komt bijna automatisch bij "het Dennenhof" uit. Eerste rotonde rechts - volgen en dan 2de rotonde links, dan kom je op de parking. Dan even teruglopen tot aan de slagbomen en daar is een wegje wat leid naar het Dennenhof