< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
21/03/2008 @ 19:35

hey Peggy,

Ik was eens nieuwsgierig naar de site van 9 maand waar jij al eens over gesproken hebt. En jaja ik heb zelf u gevonden.
Verrast hé. Ik ben Saskia, de mama van Jarno.

groetjes,
Saskia
Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 20:21
Kristien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo!

Saskia, en ik ben de mama van Wout die ook bij Jarno en Keana in de klas zit! Ik zie Jarno bijna elke morgen in de opvang: ik breng Wout rond 7h30 en dan zijn jouw 2 kapoenen er ook. Vanmorgen heeft Wout samen met hen aan de voetbaltafel gespeeld (ze waren toen nog de enige kindjes want blijkbaar waren er al veel op vakantie).

Peggy, zijn de oogjes van Keana ondertussen beter? Heb je iets met mijn uitleg kunnen doen?

Leentje en Liesbet, inderdaad de leukste echo die eerste. Dat deed me toch ook iets dat minimensje daar in zijn geheel te zien.
Leentje, hoeveel kindjes heb jij?

Riet, dan begin je je toch beter te voelen als je aan een derde kindje denkt. Ik hoop voor jou dat je werk dichter bij huis vindt. Ik vind dat echt handig dat ik in Leuven werk.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
21/03/2008 @ 21:57
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hey Saskia, hehe ik ben overal te vinden eh!!
Zeg zit Jullie Jarno niet in het zomerklasje samen met Keana?
Denk het wel hoor want ineens praat Keana constant over hem.
Had hij ook een volle zak tekeningen bij en zo eitjes met een koordje aan? Tof eh ? Heel ons huis is al vol tekeningen van Keana en ze gaat pas drie maanden amai dat beloofd achter een jaar.

Kristien : Jouw tips hebben zeker geholpen. Ze zijn er wel nog niet helemaal van af maar het is wel aan het beteren.
Heb Woutje deze week wel wat minder gezien daar ze gesplitst zitten maar vandaag kreeg ik toch ne grote glimlach van hem. Voor de rest alles goed daar?

Riet: Ik ben blij dat alles terug beter is met Bjarne. Hopelijk blijven ze nu toch gespaard van kwaaltjes want ze hebben hun part wel gehad.
Een derde kindje tja hier komt er zeker geen derde meer. Ben super tevreden met mijn twee lieve kapoenen en heb er al de handen mee vol.

Petra , Alles goed met het buikje? Met de kindjes? Ware nog aan de aerosol ? LIam heeft ook continue slijmpjes en die worden nu losgeklopt door de kiné.

Leentje en Liesbeth : Idd echo's zijn zalig om te zien. Ik genoot daar toch telkens van en heb een paar dagen geleden nog de drie d echobeelden van de kids herbekeken zalig toch!!

Allé de paasvakantie is van start gegaan!!! Keana gaat de school toch missen denk ik want die gaat supergraag en nu met die kuikens enz in de klas hehehehe dat vond ze super. Maar we gaan vaak gaan zwemmen en naar speeltuinen als het weer het toelaat en morgen mag ze eitjes gaan rapen bij de peter en oma en maandag komen de klokken hier en ze brengen hier plasticine en steeknagels (grote) en ook kleurboeken, verfjes enz.. Kan ze wat creatief bezig zijn want knutselen vind ze super schijnt!!

Allé kga in bad wat luieren zaligggggggggggg.
Groetjes Peggy

[Laatst gewijzigd door peggy - 21/03/2008 @ 21:58] - Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 17:38
leentje

hey Kristien
ik heb twee zoontjes en een dochtertje van twee.
dus ben zwanger voor de laatste keer.
want vijf kindjes is niet weggelegt voor mij.
heb juist een grotere auto gekocht met zes zitplaatsen
@peggy mijn gynea is spijtig genoeg geen 3D. we zijn wel eens van plan om dan ergens anders te gaan om dat toch een mee te maken.

trouwens heeft er iemand een idee waar?
ja, waver schijnt maar is toch nog ver hé.

ik hoop volgende keer ook ietw te weten te komen van het geslacht.
wij hopen dat het een meisje zou worden zou fijn zijn voor ons elientje.twee jongens en twee meisjes is mooi om af te sluiten. als het nu een jongen zou zijn is het natuurlijk evenzeer welkom hé.

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 13:16
Saskia

hey Kristien en Peggy,

Angenaam Kristien, mama van Wout.Inderdaad onze Jarno zit ook bij Wout in de klas.
Ja die 2 sloebers van mij die zitten elke morgen van kwart na 7 's morgens in de opvang. Maar meestal kunnen zij dan wel tijdig opgehaald worden s' avonds. Maarten die bij hun in de klas zit die is er ook meestal altijd vroeg want ik zit met die mama 9/10 samen op de trein, naar Brussel. Soms als die van mij s' avonds langer moeten blijven als ik ze moet gaan afhalen zie ik Wout ook.
Ja nu die kleinste apart zitten zullen ze Woutje misschien ook niet zo veel meer zien en volgend jaar zal dat nog anders zijn want hij mag dan over gaan naar het 2de kleuterklasje en Jarno en Keana blijven achter in het eerste.
Weten jullie soms of er nu na pasen nog kindjes gaan bijkomen?
Ik heb er geen idee van.

Peggy: Jarno heeft het nu ook al iets meer gehad over Keana. Omdat ze nu in zo kleine groep zitten zullen ze elkaar zo misschien beter leren kennen.

Het spijtige is dat ik zo niet echt heel goed op de hoogte ben van al wat er gebeurt in school omdat ik de kinderen vroeg afzet en ze niet ga halen en wanneer ik ze dan ga halen ze dan laat moet gaan afhalen en dan zie ik ook niemand meer. Maar gelukkig heb ik dan wel mijn woensdag dat ik thuis ben en ze kan gaan halen en brengen op tijd.
Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 17:48
Kristien

Hallo Saskia, dat is bij mij net hetzelfde: ik kom de meeste dingen te weten van juf Sonja en nu ook van Peggy (die is meestal goed op de hoogte )
En inderdaad, Maarten en Kirsten zijn meestal ook heel vroeg. Hun mama en papa zie ik soms nog als ik Wout ga afzetten.

Ze amuseren zich toch nogal in de opvang hoor! Zeker 's avonds omdat dan de kleutertjes appart zitten.

Wout zei onlangs toch dat er verschillende kindjes met de mama en papa waren komen kijken in de klas, dus ik veronderstel toch dat die na de paasvakantie of in mei zullen starten. Maar hoeveel???

Leentje, ik duim voor jou dat het een gezond kleintje mag worden en wieweet een 2de meisje. Dat zou inderdaad wel leuk zijn!

Vrolijk Pasen

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 14:47
leentje

hey dames,

ben vandaag naar de vroedvrouw geweest.alles is in orde en ons bolleke is gezond. de nekplooitest en trippeltest allemaal een goed resultaat. we zijn zo gelukkig. want ik heb toch even aan mijn zus gedacht met die trippeltestuitslag. we kunnen gerust verder genieten.
binnen vier weken mag ik terug naar de vroedvrouw. en binnen zes weken pas voor een derde echobeetje lang aftellen voor het geslacht te weten maja... kzal het wel volhouden zekers???
Hopelijk heeft iedereen een leuk gehad zoals hier.
ons elientje werd gek van de sneeuw. t'was de eerste keer en ze kreeg er niet genoeg van.ze heeft héél lang aan het raam zitten kijken zenne

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 16:06
Liesbet

hihi leentje, hier zit er zo eentje aan 't hopen op een jongen. Wij hebben nu vrijdag ook die nekplooimeting. mario kan weer maar eens niet meegaan. Die heeft ons prutske dus nog niet gezien. Normaal gezien wordt het terug een keizersnede op 26/09 dus zullen we samen mogen aftellen

Zo nu maar snel verder werken.

[Laatst gewijzigd door Liesbet - 25/03/2008 @ 16:06] - Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 17:36
Riet

Hey iedereen!

Fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschappen! Ik gun het jullie van harte.

Ik las hier dat iemand zei dat als ik zin kreeg in een derde baby dat ik me dan wel beter zou voelen en ja dat is ook echt zo. Sinds een week heb ik echt zoiets van "ja het gaat weer beter". Gelukkig hé. Ik dacht niet dat het mogelijk was om je zo slecht te voelen zonder zichtbare reden, maar blijkbaar toch. Ik ben zelfs al 2x onder de zonnebank geweest (sevens 3de keer) en begin stilaan af te tellen naar onze vakantie (we vertrekken 23/05). Ik kan al beginnen met lijstjes opstellen, paspoortjes regelen, dakkoffer proberen te huren enz... .

@ Liesbet: hoe weet je zo zeker dat het een keizersnede zal worden? Ik neem aan dat je bij de vorige dan ook zo bevallen bent?

Hier ben ik nu drie dagen "Bjarneloos". Hij logeert deze week 3 dagen bij zijn oma en vrijdag ben ik thuis met mijn twee schatten. Ze zijn echt om op te eten de laatste tijd. Erin geniet er ook van dat ze mijn nu enkele dagen 's avonds voor zich alleen heeft. En ik ook wel... . Vorige week is Bjarne twee dagen bij me geweest toen hij ziek was dus dat brengt de zaak weer in evenwicht. Ik denk niet dat ik nog grote dingen ga ondernemen deze vakantie. Hangt ook van 't weer af hé.

Allé voor zij die thuis zijn: have fun deze vakantie en voor de anderen: keep the workin' spirit up .

Riet

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 19:28
Petra

Hallo,

Riet, super zeg dat je je opnieuw goed voelt! Ik ben echt blij voor jou. Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Gaan de kids mee? Moet Bjarne niet meer naar school dan? Oeps, ik ben precies curieus

Ik ben ook aan het aftellen hoor tegen dat wij er tussenuit kunnen.
27/4 vertrekken we.

Ik ben stikkapot. We hebben het afgelopen weekend onze kamers verhuisd. Ferre en Warre liggen nu op onze vroegere slaapkamer en wij op die van Ferre. Warre sliep nog steeds bij ons op de kamer en dat begon toch wel vervelend te worden op sommige momenten. Ik vond het ook nu het moment want als we zouden wachten tot de baby er is zou hij misschien het gevoel kunnen krijgen dat hij opzij geschoven wordt.
Alles verhuizen dat betekent dus: bedden uit en in elkaar zetten, kleerkasten uitladen, uitéén halen, inéén zetten terug inhalen. Intussen heb ik danook de kleren eens uitgemest en de kasten met een sopje uitgewassen....
Pfff, maar nu ben ik wel blij dat dat achter de rug is.
Mijn man heeft ook de 2e verd eens opgeruimd en hij gaat morgen naar het containerpark alle overbodige spullen wegdoen. Zo kunnen we stillaan beginnen met de verbouwing en aanleg van nog eens 2 slaapkamers, als die af zijn kunnen we opnieuw verhuizen hé

Ga nu lekker in een schuimbadje

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 09:08
Liesbet

Goeiemorgen iedereen

@ petra wat een werk zeg. Maar wel leuk als het gedaan is

@ Riet, de vorige was idd ook een keizersnede. En ik zou het niet anders meer willen. De kindjes en ik reageren allemaal allergisch op de epidurale verdoving waardoor de harttonen wegvallen en hun bloed verzuurt. Gauke heeft daardoor zelfs een week in de couveuse moeten liggen. Dus eigenlijk is een keizersnede de beste oplossing omdat ze zo niet door die uren arbeid verzwakt zijn

Leuk trouwens dat je je weer beter voelt

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 09:46

pfff ik kan nimeer.
pffff,ik ben momenteel bijna 38 weken zwanger,uitgerekende datum is 12 april.

het is al weeeeeken geleden dat ik nog eens doorgeslapen heb,word meestal een 3 tot 7 keer per nacht wakker.
ik voel me een wrak.
mijn heupen doen zo een pijn,voel me net bejaard.
voel me ook net een walrus.
bij xanthe ben ik in totaal 30 kg bijgekomen(van 55 naar85 kg)
ik had gehoopt deze keer niet zoveel bij te komen van gewicht,maar zit deze keer voorlopig toch ook aan 80 kg(en kom van 57 kg deze keer)maar dat was dus ijdele hoop.
bij xanthe ben ik 8 dagen overtijd gegaan.
ik zie het echt niet zitten om zo nog een maand rond te lopen.
ik hoop echt deze keer niet overtijd te gaan.
de baby zit nu bijna 38 weken in mijn buik,van mij mag hij/zij gerust komen.

(en eiglijk mogen we heel blij zijn dat we zover zijn geraakt,want zo zag het er in het begin van de zwangerschap niet naar uit,als jullie zich dat nog kunnen herinnneren)

en mijn gyne gaat blijkbaar pas inleiden tegen dat ik 14 dagen overtijd ben,zo was het toch bij mijn dochter,ben op een zondag bevallen,moest normaal de dag erna op controle,als ik dan nog niet bevallen was,ging hij een datum prikken die week.

pfff,nog ff doorbijten zeker?
Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 17:23
Riet

@ Petra: We gaan twee weken naar Argelès-Sur-Mer in 't zuiden van Frankrijk. Dat is tegen de Spaanse grens in de Languedoc-Rouissilonstreek. We vertrekken een dagje eerder en komen een dagje later terug om het traject in twee te knippen (voor de kindjes hoor niet voor ons natuurlijk). Bjarne moet dan inderdaad nog naar school maar de school maakt er helemaal geen probleem van dat ze wegblijven om op vakantie te gaan. Ze zijn ook nog niet schoolplichtig hé. We moeten er nu nog van profiteren nu dat we nog buiten het seizoen kunnen gaan. Volgend jaar is het de laatste keer waarschijnlijk (ze willen de schoolplicht verlagen naar 5 jaar dus ...). Voor jullie is het dan nog vroeger. NA al dat werken zal het wel deugd doen ja. Waar gaan jullie naartoe?

@ Liesbet: amai da's ook de moeite hé. Ik moet zeggen dat ik ook niet goed tegen een epidurale kan (heb ik bij Bjarne gehad en bij mijn knieoperatie) maar echt levensbedreigend is dat natuurlijk niet bij mij. Daarom heb ik er bij Erin voor gekozen om te proberen het zonder epidurale te doen. Maar had ik terug zo'n lange bevalling gehad als bij Bjarne, ja dan kies je er uiteindelijk toch voor meestal.

@ Jari: als ik jou zo bezig hoor dan herken ik mezelf toen ik zwanger was van Erin. De laatste loodjes wegen dan ook loodzwaar hé. Ik begrijp 100% hoe je je voelt hoor. Mijn bekken doet nu soms nog verschrikkelijk lastig. Ja je weet zelf wat het beste is hé en in samenspraak met je gyn zullen er zeker geen risico's genomen worden hé.

Allé meisies, ik ga mijn kleinste meid hier nog wa verwennen zie (ze is Bumba aan het kijken: als bjarne thuis is krijgt ze daar bijna nooit de kans toe alhoewel ik probeer de tv eerlijk te verdelen tijdens het tv-moment 's avonds). Ze is gewoon stapel van Bumba. We hebben er hier 4 in huis .

Riet

[Laatst gewijzigd door Riet - 26/03/2008 @ 19:56] - Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 14:39
Petra

Hoi

Riet: inderdaad je het gelijk dat je buiten het seizoen gaat, dat bespaart heel wat in de portemonee! Bij Ferre op school doen ze daar wel moeilijk over ook al is er nog geen schoolplicht. Zo is hij vorig jaar niet op 1 maar op 4 sept gestart omda we toen pas uit verlof kwamen de eerste en dat was al een nationale ramp precies! Maar ze doen daar wel over meer zaken moeilijk hoor. Zo vinden de juffen van de lagere school het niet kunnen dat het dochtertje van Ferre zijn juf mama zegt op school. Het kind is 3 jaar!! Die kan dat onderscheid echt nog niet maken hoor! Allee, we stappen uit de auto en nu ben ik jufke Ellen en we stappen terug in de auto en dan ben ik mama. Ze zit dus nog in het zomerklasje hé. Dat is iets anders als ze al in de lagere school zitten natuurlijk; Maar verder zijn we wel tevreden over zijn school hoor
Wij vertrekken 27/4 op citytrip naar Barcelona met ons tweetjes (allee met drie eigenlijk hé)
Het zal vies doen zo zonder de kindjes, maar we hebben dit echt eens nodig en het is nu of nooit. We zijn dit jaar 5 jaar getrouwd dus de ideale gelegenheid. Onze datum is eigenlijk in juni maar dan mag ik niet meer vliegen hé. Ik heb wel aan de gyné gevraagd of ik mocht gaan en ik mag als ik niet 4 dagen aan een stuk de stad rondcross.
De jongens gaan 4 dagen bij mijn schoonouders logeren en kunnen ook het normale ritme aanhouden. School, creche,...
We komen terug op 30/4 's nachts en als het weer wat meevalt gaan we ze dan 's morgens 1 mei halen en dan gaan we een dag naar de zoo of de kust. Een dag volledig voor hen in elk geval. Ik zal ze waarschijnlijk ook wel overladen met kadootjes

Jari: spannend hé. En inderdaad op het einde is het aftellen. Ik hoop voor jou dat de baby zo snel mogelijk het levenslicht mag zien. Hoeveel weegt hij/zij nu?

Liesbet: oei dat zou mij beangstigen hoor zo'n keizersnede! Maar ja, ik weet ook niet hoe dat voelt natuurlijk.
Verder alles ok met de kids?

Ik ben momenteel oppas van de jongens hun neefje Senna. Hij wordt 7 in mei en amaai dat is toch al een ander caliber hoor! Ik heb ze nu even achter de playstation gezet en nu zijn ze "redelijk" kalm. Warre ligt te maffen.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 17:34
Riet

Hey,

AMai ik ben bekaf! Wat een dag vandaag. Eerst naar de Carrefour met de kids, dan naar de markt in Scherpenheuvel (ik alleen en nog efkes gaan wandelen in 't park aan de kerk en aan het rusthuis -> ze waren superbraaf maar toch...) en dan Erin in bed gestoken en ik onkruid aan 't wieden geweest in de hof (moest dringend gedaan worden). Ik voel dat ik een winter stil gelegen heb op dat gebied amai da's morgen stijf denk ik .

Allé Petra amuseer jullie in Barcelona. Da zou ik ook nog graag eens doen. We hebben al grote stukken van Spanje gezien maar Barcelona nog niet. Staat op ons verlanglijstje. Ik begrijp je hoor wat betreft het eens nodig hebben om eens onder jullie tweetjes (ja drietjes) weg te zijn. Ik had het eigenlijk ook eens nodig, maar ja ge weet met ons opvangprobleem.... Sevens komt er iemand van 18 jaar langs die zou willen babysitten af en toe. Hopelijk valt het mee en dan kunnen wij af en toe toch al eens een avondje weg. Natuurlijk wordt het weggaan dan wel direct een stuk duurder als we de babysit nog moeten betalen, maar ja dat moet dan maar hé. Als ge niet eens op uw familie kunt tellen.

Allé meisjes ik ga wa rusten. Zelfs eten maken zit er niet meer in vandaag denk ik. We zullen zien. Misschien nog effe zonnebank.

Riet

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 10:17
leentje

hey dames,

binnen twee weken moet ik op controle voor een echo.
ik heb steken aan de schede en zou kunnen komen omdat de baarmoederhals zou kunnen vrslappen. ben benieuwd wat dit onderzoek gaat zijn en hoop dat alles in orde zou komen.
groetjes.

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 20:02
Petra

Joehoe. 't is een meisje. De gyné is er vrij zeker van. Wel grappig: hij was de hoofdomtrek aan het meten en Ferre zei dat hij een spleetje zag. Dat kon natuurlijk niet!! Maar toen zei de gyné opeens "ik denk dat Ferre gelijk heeft, ik zie ook een spleetje". We zagen een ovale witte schijn met daarin een zwarte streep. Dat zou het dus zijn.

Allee, dat was even mijn ego berichtje!!
Slaapwel!

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 20:42
Riet

Petra da's fantastisch nieuws! Ik ben superblij voor jullie!

@ Leentje: ik hoop dat alles goed blijkt te zijn bij de echo. Succes er mee!

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 09:00
Liesbet

hoi iedereen

@ Petra, wat een schitterend nieuws. en zien de jongens een zitten?

Hier is het even grote paniek geweest. ik ben vrijdag op consultatie geweest en met spruitje was alles OK. Tot ik 's avonds ineens leek leeg te bloeden. Dus direct naar spoed waar ze me dan direct een echo gegeven hebben. met spruitje was nog steeds alles OK dus rusten. Zaterdagavond wouden ze mij aan de monitor hangen maar toen vonden ze geen hartslag dus weer grote paniek dan uiteindelijk zondag terug een echo gekregen en spruitje was nog steeds OK. Maandag dus naar huis maar met de belofte van veel te rusten want die bloedklonter was er nog steeds en was ondanks het vele bloeden nog niet verkleint tegen vrijdagavond. Nu maandag dus terug een echo en dan zien we wel verder

Ondertussen zitten we hier met nog maar een probleem. We hebben het vrijdag aan mijn schoonmoeder vertelt (nu ja ik heb het verteld). Haar reactie was "waar gaat die nu nog slapen?". net proficiat of voor wanneer of wat dan ook. Nu is ze die 4 dagen dat ik in het ziekenhuis lag gewoon niet komen kijken. Ok dat ze niet naar mij komt tot daar aan toe maar ze had toch even naar de kids kunnen komen kijken. Nu sinds dinsdag komt ze 's morgens de 2 meisjes halen maar nog steeds vraagt ze niet naar ons 4de spruitje. Het zullen de hormonen wel zijn maar ik kan er echt niet meer tegen. Ze gaat gewoon in de zetel zitten zonder een woord te zeggen tot de meisjes klaar zijn. En haar vriende is niet beter die komt zelfs niet meer mee als ik thuis ben .

Zonder dames voor mijn geklaag. Ik moest het even kwijt.

Tot later

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 16:11
Petra

@Liesbet: Warre is nog wat klein om het te beseffen maar Ferre is in de wolken om zijn zusje!! Het is net wat ik wilde hé mama!! Hij wilde echt een zus want hij heeft toch al een broer!?

Liesbet wel schrikken hoor als je zo begint te bloeden. Gelukkig hebben ze dan achterhaald dat het een bloedklonter is en dat met de spruit alles Ok is, maar toch maak je je weer ongerust hé.
Wat betreft je schoonma: toch ook weer een stressfactor diezou kunnen vermeden worden.
Het doet me wat denken aan mijn ouders. Toen we daar vertelde dat we een derde wilde (ik was nog niet zwanger toen) kreeg ik ook zo'n reactie. Het ergste vond ik mijn ma die toen zei "amaai 3 kinderen. Als ik had geweten wat ik nu wist was ik toch bij 2 gebleven hoor" (je moet weten dat ik de 3e ben dus ik voelde me op dat ogenblik echt ongewenst. Nu, gelukkig, eens zwanger waren ze toch wel blij maar ik kreeg wel direct de boodschap om op hun niet te rekenen omdat ze dat niet aankunnen. Ik moet nu ook al niet echt veel op hu rekenen, dus waar zit het verschil?
Maar, ik vind het echt rot voor je. Hoe reageert jou man hier op? Als dit blijft duren zou ik haar er toch mee confronteren hoor met dat gedrag. Zoals ik al zei, je kan dit best missen.
In elk geval, geniet er gewoon van, want dit is wat jullie willen en daar draait het toch uiteindelijk om?

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >