Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/03/2008 @ 19:35 | hey Peggy, Ik was eens nieuwsgierig naar de site van 9 maand waar jij al eens over gesproken hebt. En jaja ik heb zelf u gevonden. Verrast hé. Ik ben Saskia, de mama van Jarno. groetjes, Saskia |
| 24/03/2008 @ 13:16 Saskia | hey Kristien en Peggy, Angenaam Kristien, mama van Wout.Inderdaad onze Jarno zit ook bij Wout in de klas. Ja die 2 sloebers van mij die zitten elke morgen van kwart na 7 's morgens in de opvang. Maar meestal kunnen zij dan wel tijdig opgehaald worden s' avonds. Maarten die bij hun in de klas zit die is er ook meestal altijd vroeg want ik zit met die mama 9/10 samen op de trein, naar Brussel. Soms als die van mij s' avonds langer moeten blijven als ik ze moet gaan afhalen zie ik Wout ook. Ja nu die kleinste apart zitten zullen ze Woutje misschien ook niet zo veel meer zien en volgend jaar zal dat nog anders zijn want hij mag dan over gaan naar het 2de kleuterklasje en Jarno en Keana blijven achter in het eerste. Weten jullie soms of er nu na pasen nog kindjes gaan bijkomen? Ik heb er geen idee van. Peggy: Jarno heeft het nu ook al iets meer gehad over Keana. Omdat ze nu in zo kleine groep zitten zullen ze elkaar zo misschien beter leren kennen. Het spijtige is dat ik zo niet echt heel goed op de hoogte ben van al wat er gebeurt in school omdat ik de kinderen vroeg afzet en ze niet ga halen en wanneer ik ze dan ga halen ze dan laat moet gaan afhalen en dan zie ik ook niemand meer. Maar gelukkig heb ik dan wel mijn woensdag dat ik thuis ben en ze kan gaan halen en brengen op tijd. |
| 26/03/2008 @ 09:46 | pfff ik kan nimeer. pffff,ik ben momenteel bijna 38 weken zwanger,uitgerekende datum is 12 april. het is al weeeeeken geleden dat ik nog eens doorgeslapen heb,word meestal een 3 tot 7 keer per nacht wakker. ik voel me een wrak. mijn heupen doen zo een pijn,voel me net bejaard. voel me ook net een walrus. bij xanthe ben ik in totaal 30 kg bijgekomen(van 55 naar85 kg) ik had gehoopt deze keer niet zoveel bij te komen van gewicht,maar zit deze keer voorlopig toch ook aan 80 kg(en kom van 57 kg deze keer)maar dat was dus ijdele hoop. bij xanthe ben ik 8 dagen overtijd gegaan. ik zie het echt niet zitten om zo nog een maand rond te lopen. ik hoop echt deze keer niet overtijd te gaan. de baby zit nu bijna 38 weken in mijn buik,van mij mag hij/zij gerust komen. (en eiglijk mogen we heel blij zijn dat we zover zijn geraakt,want zo zag het er in het begin van de zwangerschap niet naar uit,als jullie zich dat nog kunnen herinnneren) en mijn gyne gaat blijkbaar pas inleiden tegen dat ik 14 dagen overtijd ben,zo was het toch bij mijn dochter,ben op een zondag bevallen,moest normaal de dag erna op controle,als ik dan nog niet bevallen was,ging hij een datum prikken die week. pfff,nog ff doorbijten zeker? |
| 01/04/2008 @ 20:42 Riet ![]() | Petra da's fantastisch nieuws! Ik ben superblij voor jullie! @ Leentje: ik hoop dat alles goed blijkt te zijn bij de echo. Succes er mee! Groetjes, Riet |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

Pasen
beetje lang aftellen voor het geslacht te weten maja... kzal het wel volhouden zekers???
.

.