Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 19:12 Petra ![]() | Ferre's eerste cinematje was toen hij 4 jaar was. Het is natuurlijk lang hé dat ze moeten stilzitten, het is luid en pikkedonker! Het duurt toch gemakkelijk bijna 2 uur hoor (pauze bijgerekend indien die ingelast wordt) Wat ook altijd leuk is zijn de happy sundays in Kinepolis. Ik weet nu niet juist wanneer maar dat is 1x per maand. Dan is er ook animatie en altijd een succes op regenachtige zondagvoormiddag. Bij Utopolis doen ze dit ook. Tja, en ik loop dus nog steeds rond hé! Ik doe het nu heel rustig aan en dat lukt omdat Benny heel veel overneemt. Ik zou toch graag zolang mogelijk blijven lopen hoor, ook al ben ik het beu. Is een dubbel gevoel gewoon. Ik wil ook nog even reclame maken: Het liefje van een collega van mij ontwerpt zelf kinderkledij en ze is een webwinkel gestart. Niet goedkoop maar wel origineel en supermooi (vind ik). Ik heb er al creaties van gezien "live" en het is echt heel mooi afgewerkt allemaal. Gaan jullie zeker en kijkje nemen? Zeg het ook voort aan alle mama's die jullie kennen zodat ze toch goed gelanceerd raakt? http://www.ateliercorneel.be groetjes |
| 22/07/2008 @ 12:11 | hey, een huis gekocht misschien peggy??nu ben ik wel benieuwd hoor! wij gaan volgend jaar tegen maart verhuizen.we zijn dat appartement kotsbeu.altijd die trappen enzo...naar waar weten we nog niet. we willen graag in kessel-lo blijven,en graag een huisje of een appartement gelijkvloers. peggy als er daar bij jou in de buurt iets moest vrijkomen(te huur) laat je me dan iets weten?vind het een leuke buurt daar,en centraal gelegen. hier is het druk he,voor de rest niet veel te melden,xiebe een beetje ziekjes,dat wel.verkoudheis,en spruw. maar hij heeft het goed bij de om,hij is er tevreden. wij hebben vanaf komende september elke woensdag(hele dag!) een babysit nodig t.e.m maart.iemand een idee via welke kanalen ik kan zoeken,of kennen jullie toevallig iemand die altijd op woensdag vrij is,en graag babysit? pas op kristof is nogal kieskeurig hoor,ik vrees dat het een zware brok zal worden om iemand te vinden,die aan zijn voorwaarden voldoet. voorlopig kunnen de grootouders nog babysitten maar na de grote vakantie,moeten die ook terug gaan werken he. |
| 23/07/2008 @ 18:54 Marijke ![]() | @ Petra: ik zal vrijdag zeker aan je denken! Alvast veel succes! |
| 24/07/2008 @ 10:11 Liesbet ![]() | petra, veel succes morgen. En geniet vooral van die kleine meid in je armen ![]() |
| 24/07/2008 @ 20:22 Riet ![]() | Petra ik denk aan je morgen! Veel succes! En geniet van jullie kleine meid! Riet |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!
, keana kreeg ook een kappersbeurtje maar alleen de puntjes maar fier dat ze was de schat 

.
soms voel ik een voetje tegen mijn onderste ribben. kan soms pijnlijk zijn maar dan duw ik haar voetje weg dat helpt.donderdag naar de echo ben zeer benieuwd om haar terug te zien..
nummer drie komt hier niet! Ook al is er verlangen mijne Ronny vindt het ok met de twee kids nu en ik respecteer zijn mening! Moest ik twee meisjes hebben dan zou hij wel toegeven denk ik hehe maar nu heeft hij beiden en dat geeft hem complete voldoening en weet je MIJ OOK!! Ik heb er over nagedacht en het zit eigenlijk goed zo!!
.
. Bij mij slaat de migraine heel dikwijls op de maag en raar maar waar als ik iets voor de maag neem in een vroeg stadium, dan gaat het heel soms over. En anders heb ik al ondervonden dat er niet echt iets helpt. Amai naar de spoedgevallen: da's wel al serieus hé.