< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
13/06/2008 @ 18:55
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

even reageren op Riet: ik zou sowieso een klacht indienen. Je kan wel zelf eens gaan controleren en Erin is misschien weg op 24 juni maar wat met de andere kindjes? Als Erin weg is, ga jij niet meer controleren en doet ze het gewoon opnieuw.
Amaai dat is wel erg zeg dat er in de nabewaking geen plaats meer is! Bij ons hier staat daa geen limiet op. Gelukkig maar!
Wij hebben "in principe" nog nooit opvangprobl gehad. Alleen nu voor ons meisje moeten we een weekje overbruggen in dec want ze kan pas starten in jan 2009. Dus, gedurende een week moet ik 's morgens naar 3 plaatsen rijden om de kids weg te doen! Maar: wat is een week hé?!

Peggy:tja de keuze is moeilijk natuurlijk maar als je echt van job wil veranderen moet je dat doen vind ik. Oplossingen zijn soms moeilijk te vinden maar anders toch een OM of creche overwegen? Want, wat hebben je man en kids aan een mama die dagelijks tegen haar zin naar het werk moet en daar chagerijnig over is?

Vandaag mijne laatste geklopt se!! Amaai ik ben opgelucht! Ik heb samen met mjn 2 collega's eens een goed potje gejankt! Ik weet nog niet of ik terug ga naar deze job. Ik wil natuurlijk heel graag maar ga ik het fysisch en praktisch nog wel kunnen elke dag die verre trip? Ik ga gewoon tijdens mijn RBB eens rondkijken voor iets gelijkaardigs in de buurt en we zien wel.

Maandag naar gyné en donderdag naar MCA voor m'n aambeien. Man,man die zijn weer niet te doen hoor! Ik wil er echt iets aan laten doen want het begint onhoudbaar te worden. Ik zit een ganse dag zalf te smeren maar dat helpt niet echt meer...

Tja, Riet 31 juli zou ook wel mooi zijn! Als het heel heet wordt: hoe vroeger hoe liever (voor mij dan hé)

Saluutjes

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 09:22
Marijke

Vince was kei grappig gisteren, hij was aan het spelen met zijn tube babytandpasta en de papa was met hem bezig: en meneertje zei TAPAPA...
Zooo schattig... ik heb het filmpje op mijn profiel gezet.

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 13:17
leentje

hey dames,

weer even geleden precies dat ik hier nog kwam.
kben gisteren naar de dokter geweest. kzit met een goeie sinusit en koortsen erbij. antibiotica heb ik niet gekregen maar als het niet beterd krijg ik er wel. best lastig als het zweet van je afloopt.

riet ik zat er ook meer veverveeld met die opvang. kheb beslist loopbaanonderbreking te nemen na mijn zwangerschap. ons elientje gaat ook naar school in september. ik werk werk ook in een opvang halftijds en halftijds in klasje en de opvang begint uit te puilen.
we zijn onderbemand al een hele tijd. hier moet dringend iets aan gedaan worden want het is een serieus probleem. soms staan wij met drie voor een groep van 50 kinderen waarvan er nog bij zijn met luiers.de gezinnen worden ook groter. daarom stop ik even om ook te genieten van mijn kindjes en ook het opvangprobleem nu ik thuis ben.
tijdens de grote vakantie zit alles vol.kben blij dat ik nu het ouderschapsverlof heb opgenomen van elien.want anders was het weer stresse voor toch opvang te zoeken.

peggy bij ons hebben ze toch een limiet moeten zetten omdat we maar met drie waren. gelukkig hebben ze in mijn plaats een vervanger gevonden. pas dan kon ik stoppen. wij gaan wel in de grote vakantie een jobstudent krijgen.

marijke schattig hé die eerste woordjes.
ik heb hier ook nog veel filmpjes van ons kindjes.
fijn om die te laten zien dan aan hun dan geloven ze niet dat zij dat waren.

kga wat voort strijken. byebye tot de volgende.

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 20:40

effe snel een ego-berichtje : mijn schoonmoeder wilt geen meter worden en Mario zijn beste vriend heeft toegezegd . Zo ik heb bijna gedaan met werken. En dan lekker eten (zelfgemaakte hamburgers). het wordt tijd want ik heb honger
Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 10:54
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hey iedereen,
Petra : Het is nu niet dat ik er ongelukkig bij loop ivm mijn werk maar als ik me kan verbeteren moet ik dat doen vind ik maar ik ben niet slechtgezind of zo :) Ik ga vandaag een deftig gesprek met mijn moeder hebben hierover en nadien zullen we wel zien ..Hou jullie op de hoogte!
Moet lastig zijn aambeien, heb ze niet gehad maar komt schijnt vaak voor bij zwangere vrouwen. Is dat een bloedklonter aan je aars?
Mijn papa is ooit geopereerd van een kloof daar en diene had toch ook fameus zeer. Ben benieuwd voor je gynebezoek maandag Petra! Kom vertellen eh? Het kort nu ook al af amai :) spannend.

Marijke : Wat een leuk filmpje hihi en wat een koddig ventje heb jij seg hihi eerste woordje is tandpasta?? lol grappig

Leentje : Veel beterschap!
Ik neem ook in augustus een maandje ouderschapsverlof nog van keana :) Heb nog zes maanden staan en ga elk jaar één maand nemen en dat tijdens het grote verlof.
't Is precies toch allemaal niet zo simpel om opvang te voorzien voor de kindjes dus ik hoop dat ons moeder meegaand is.

Liesbeth : Hihi de schoonmama heeft geweigerd dan?? Die van mij zou ook weigeren omdat ze al vier keer meter is natuurlijk. Leuk van de vriend van mario dat ie wel peter wil zijn! Dus nu nog op zoek naar een meter :)

Hier alles prima. Heb nu een weekje verlof maar we gaan dus niet naar zee , miss val ik in herhaling hihi. We gaan wel pretparkje doen en de olmense zoo en keana gaat dinsdag zo ie zo naar speelstad met school dus we zullen ons zo ook wel vermaken.
In augustus hebben we ganse maand met ons gevieren dus dan doen we wel een reisje.
Kga nu richting bakker maar eerst beetje opruimen want amai liam diene kan er iets van ze pfff hehehe de schelm.
Groetjes xxx

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 08:35
leentje

goeiemorgen iedereen,

ik heb terug een goeie nacht gehad zonder kortademigheid en snotneus van die sinusit.mijn koortsen zijn weg dus ik word stillaan de oude.

peggy dat heb ik nu niet. mijn mama woont in oostende en ikke in leuven dus voor een oppas is het wat te ver. kzie mijn mama wel om de drie weken in de weekends zelfs nu gaat ze mee op verlof de 4de.
kheb wel een goeie band met haar maar jammer dat ze toch een eindje ver woont.mijn schoonouders zijn van genk dus voor die als oppas gaat dat ook niet. wij moeten echt rekenen op een opvang en aangezien die er niet is... ben ik verplicht loopbaanonderbreking te nemen achter mijn zwangerschapsverlof. de werkgeven kan pas op de hoogte gebracht worden als mijn weken beginnen te lopen. heb wat schrik voor de reactie. ben het niet gewoon even uit running te zijn dus hopelijk danken ze mij niet af. khoop wel dat ze de reden gaan begrijpen.
mijn man is tervoor huisvader geweest dus nu is het mijn beurt.

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 16:14
Petra

Leentje; ouderschapsverlof kunnen ze niet weigeren hoor. Is een recht van elke werknemer. Maar het is inderdaad niet leuk als ze moeilijk doen!

Vandaag naar Van Dijck geweest. Ons meisje zit goed op schema: ze weegt nu net iets meer dan 2 kg. Nog 200 gr en ze zit al aan Warre zijn geboortegewicht!!
Verder was alles ok, hij heeft een "wisser" gedaan van de vagina ivm de bacterie. Het hoofdje was al goed op zijn plaats en nog geen opening. Allemaal goed dus.
Ik was vanmorgen ook evenlangs de drukker geweest om de proefdruk van ons kaartje te zien. Hij checkte nog even de datum en het wordt krap! Ik ben uitgerekend begin aug en zij zijn met verlof tem 27 juli! Hij ging alvast contact opnemen met een collega van hem om de druk eventueel over te nemen, maar daar is een speciale pers voor nodig, dus als die dat niet heeft, moet die bij onze drukker de kaartjes komen drukken! Wat een gedoe zeg. Hopelijk blijft ze dus zeker tot 28 juli zitten!!

Vandaag is Ferre op schoolreisgeweest naar Planckendael. Ze hebben in elk geval super goei weer gehad. Ik was gisteren nog een regenjas gaan kopen voor hem maar die heeft hij dus niet nodig gehad. Allee, des te beter hé! Hij vertelt er niks over, alleen dat het leuk was en dat de neushoorn pipi aan het doen was!! Binnen een paar dagen zal het er wel uitkomen!

Allee ik ga nog wat verder doen hier

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 20:01
jarike

hey iedereen!

alles oke hier hoor,druk he.
peggy,ik moet op 30 juni terug gaan werken,dus als je ons graag een bezoekje brengt,graag voor die datum als het kan

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 08:39
Liesbet

Petra, heeft Ferre al wat meer verteld? We duimen dat je niet voor 28/07 bevalt.

Ik heb gisteren gereserveerd in Exquisa. 's avonds konden we er pas terecht vanaf 04/10 maar ik heb uitgelegd dat ik dan ongeveer moet bevallen en dus mogen wel al op 07/09 gaan. Supervriendelijk vond ik dat van hen.
Arne is vandaag op schoolreis naar een speeltuin in eindhout. Dus voor goed weer.

Nu maar snel aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 10:08
peggy

Hoi iedereen,
Keana is op schoolreis!! Ben toch wat ongerust want zo de eerste keer zonder mama en papa naar een grote speeltuin :) speelstad is ook niet klein maar de juf stelde mij gerust. Is ook wat normaal want het is haar eerste schoolreisje !! Ze was superenthousiast hoor amai ni. Die kon gisterenavond ni slapen van zenuwen hehe de sloeber. Vanmorgen was ze dan ook uit zich zelf wakker geworden en direct van : we gaan naar speelstad joepie joepie :) Ik zit toch met mijn gedachten bij haar en hoop dat ze haar goed gedraagd en dat ze veel plezier gaat maken en dat ze voorzichtig is.
Keana is een kind vol energie en daardoor kan ze nogal hevig overkomen en dat zeker met veel kindjes rondom haar. Met Liam alleen of een paar kindjes is die kalmer maar die is echt hevig en daardoro is ze soms wel wat brutter in haar spel en ze heeft ook veel aandacht nodig en dat trekt ze wel wat aan door soms wat stout te zijn dan zoekt ze wat negatieve aandacht maar verder ist een superknuffelig meisje en zo liefffff ook heel leergierig want ze kan nu toch al een mooi manneke tekenen en een zon en boom en puzzelen doet ze ook al vrij goed. Zes stukjes puzzelt ze zeer goed en juist in mekaar dus ikke fier. Want ze is amper drie jaar :)
Dat het maar snel 15.35 is want amai zit wat op hete kolen.
Vrijdag oudercontact maar kweet al wat ze gaan zeggen hehehehe keana is hevig/druk maar superlief en werkt goed mee :)
Soms ben ik wel wat zo pissed als ze zeggen dat ze hevig is want dat komt zo over van dat ze een lastpost is ma ik begrijp dat denk ik altijd wat verkeerd want de juf haar zoontje is zeer erg hevig en zij vindt keana niks tov hem maar ze is één bepaald kindje helemaal waard en das toch ook geen doetje maar ja ik neem soms de dingen wat té op terwijl de juf toch laat weten dat buiten het hevig en druk zijn ons keana toch een lieverdje is... Ronny zegt me vaak genoeg van 'neem toch zo de dingen ni slecht op want hij vindt dat de juffen toch content over haar zijn en elk kind heeft wel ietske minder aan zijn karakter en hij vindt ook dat een kind wat speels en druk moet zijn das gezond hehehehe hihi idd 't is toch zo een schatje, ze gaf me zo een dikke knuffel en ging zo fier naar de juf vanmorgen en de juf gaf haar een handje en ze zei : juf kristel is lief en de juf keek haar zo vertederend aan ohhhh
Keanaaaaaaaaaa sorry maar het doet toch wat met me nu dat ze zo een ganse dag weg is....

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 10:15
peggy

Liesbet :Het weer hebben ze zeker al mee :) Hier is het dus toverstad/speelstad :)
Wat cool dat je eerder mag gaan smullen bij exquisa , heb het op het nieuws gezien dat ze terug open zijn. Waarom tijdens de opnames dan zo pessimistisch van snif snif we kunnen het niet overnemen. Vind ik wel wat medelijden opwekken ma ja goed voor die meiden. Want wat ze gepresteerd hebben is wel superrr!! Op één juli gaan wij eten bij de Jelle , ben eens benieuwd.

Petra : Wat goed dat je meisje zo mooi op gewicht is! Hele geruststelling zeker? Hopelijk komt het in orde met de drukker want je kunt nooit weten wanneer je juist gaat bevallen eh!
Leuk planckendael zeg... Hij zal nog wel komen vertellen.
Keana is een echte spraakwaterval dus kom wel veel te weten hier maar soms moet ik eerst toch wat vragen stellen vooraleer ze los komt!!

Leentje : Nu ben ik ziek!! Een goei valling, lichte oor en keelpijn en kvoel me echt dempig pfff , liam heeft ook een goei valling ocharme maar dat kan van zijn tanden zijn want dan krijgt hij altijd eerst een paar dagen een snotteneus. Hij heeft er nu 8 , zes boven en twee onder. Liam begint te oefenen voor in en uit de zetel te kruipen, eruit kan hij al een tijdje maar erin wil niet altijd goed lukken en dan duwt hij zich af op een stuk speelgoed hehe de kapoen.
Ze zullen het toch wel begrijpen op je werk zeker Leentje? Een moeder kort in de buurt is wel handig maar ik kan er niet fulltime op rekenen maar heb toch wat goed nieuws ivm de nieuwe eventuele job. Maar leg dat nog wel eens uit.
Veel knuffels en ben benieuwd naar de verslagjes van de schoolreisjes.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 08:45
leentje

goeiemorgen,
ik heb goed geslapen. we zijn vroeg in bed gegaan want die zolderwerken beginnen zwaar te wegen. nog even volhouden hé...
gisteren waren we van de gamma terug gekomen en de auto zat propvol met gerief en electriciteitbuizen want dat begint ook morgen.
stopcontacten bijzetten en dan de muren met chiproc ertegen en klaar is kees. dan kunnen we eindelijk vaarwel zeggen tegen die platen.

onze yano is maandag naar de zoo van antwerpen geweest en was niet te stoppen wat hij daar allemaal gezien had.ze hebben buiten hun boterhammekes opgegeten en de ijsberen dan moest hij aa knuut denken.
dat ijsbeertje in de zoo van duitsland. allé is nu ook al ne grote.van de gieren had hij schrik want hij dacht als die zouden honger hebben en uitbreken dat ze hem dan gingen opeten.
hij was in ierder geval kapot en vroeg om half zeven naar zijn bedje.

onze timothy is ook terug van drie daagse.
khad hem met de kleren die hij aanhad hem terug gehaald.
douchen deden ze daar niet. hij heeft wel zijn tanden en gezicht en handen elke dag gewassen maar hij stonk letterlijk en figuurlijk ze hadden in de regen en modden gespeeld en mama haar eten was lekkerder dan wat ze daar maakten. kheb hem direct in bad laten weken tot zijn vel eraf viel. haha..hij heeft er toch van genoten hé.
kwas content dat hij terug thuis was en de traantes vloeiden als ik hem terug zagzullen mijn hormonen ook geweest zijn zeker.

petra hier ook zo het geval.
onze kindere gaan naar drie aparte scholen.
allé 1 school maar gesplitst in drie delen.kleuters apart, lager onderwijs tot derde jaar en dan van drie tot zesde leerjaar.
kvind het wel fijn dan is de school niet zo groot natuurlijk.
alleen je verplaatsen en wat extra tijd nodig.
aangezien hier alles zo druk is op tiensesteenweg doen we het nu te voet omdat je een 30 tal minuten in fille staat anders.

we gaan er weer eens invliegen aan de werken.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 08:46
Liesbet

pffffff hier een verschrikkelijke nacht achter de rug. itske heeft echt de hele nacht geweend (misschien dan toch eindelijk dat eerste tandje?). We hebben haar ten einde raad bij ons gelegd maar zelfs dat hielp niet. En ik kon me toen niet meer draaien hoe ik wou dus krampen tot en met en van die rusteloze benen. Uiteindelijk is ze dan tegen 6 uur op mijn buik in slaap gevallen. maar om 6 uur 30 was gauke wakker.

Tot later

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 10:22
peggy

Oei oei Liesbet zware nacht dus... Hier slapen ze gelukkig altijd de nacht door zelfs als ze ziek zijn. Maar ik ga hout vasthouden natuurlijk :)

Leentje : yano en timothy hebben hun dus blijkbaar super vermaakt!! En zag het water waarin hij lag te weken zwart hihi!!
Iedereen is precies met werken bezig als ik zo hoor!
Keana haar schooltje vind ik wel ideaal. Kleuters beetje appart toch speelplaatse en refter(denk ik) en dan lagere tot zesde jaar :) Gezellig schooltje en vriendelijke juffen dus tot nu toe nog zeer content!!

Haar schoolreis was super!! Ze heeft goed geravot en was stikkapot! Ik moest haar direct pakken toen ze van de bus stapte maar heb haar wel kunnen wakker houden tot 19 uur en toen kon ze niet meer!! Ze heeft tot vanmorgen 7.30 geslapen!! Ik heb haar veel gevraagd en ze heeft dan toch vanalles verteld. Ben keitrots dat ze haar ook goed gedragen heeft maar logisch eh die heeft haar kunnen uitleven tov in het klasje is er toch iets meer tucht hehehe. Dus tklonk geslaagd en verwacht nog meer verhalen vandaag en komende dagen :) Ze wist me zelfs te vertellen wat de juffen gegeten hadden hehehehe.

Liam ligt nu terug te dutten want hij heeft net zoals mij een goede verkoudheid zitten en hij was wat flauwkes. HIj weegt eindelijk 9.6 kg dus 400 erbij op een goede twee weken maar hij vreet de oren van ons lijf amai amai... Maar 't is maar een fijn manneke :)
Keana zit aan haar 14 kg :)
Allé kga wat was plooien, mijn weekje luiervakantie is al in de helft pfff, zaterdag gaan we naar de efteling of naar walibi want daar staat nu veel voor kindjes !! HOpelijk blijft het die dag droog !!
Groetjes en tot later...

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:15
leentje

das minder als je geen goeie nacht hebt gehad.
hopelijk een betere volgende nacht hé.

peggy, dat water zag bruin zoals koffie.
zoals de negerkes hun wassen in afrikazonder liegen.

heb vandaag wat bruin verlies gehad alsof je je regels gaat krijgen.
heb gene buikpijn gehad ofzo maar dit is me nog niet overkomen.
het mindert nu wel tegen vanmiddag. vrijdag best eens vragen aan vroedvrouw.

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 22:37
Riet

Hoi,

Amai als ik dat zo hoor, dan amuseren de kids zich rot op de schoolreizen. Ik vind het echt spijtig dat ze dat bij Bjarne op school niet doen bij de kleuters maar ja... .

@ Leentje: da was wel schrikken zeker als je zoontje zo stonk! Kan geloven dat het water bruin zag! Ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken over dat bruinverlies, maar inderdaad toch best eens navragen hé. En nog veel plezier bij de werken.

@ Liesbet: dat lijkt me echt een verschrikkelijke nacht! Hier valt dat heel soms ook eens voor maar gelukkig niet al te dikwijls!

@ Peggy: zijn de vallingen al wat beter?

@ Petra: fijn dat je meisje zo op schema zit seg!

Hier ben ik volop bezig met de voorbereidingen voor Bjarne's verjaardagsfeestje. Gelukkig voorspellen ze 24 graden. Dat kan hier bij ons dus gemakkelijk oplopen tot 28 graden hé in den hof. Hoop dat het zo goed weer wordt! Dit weekend handenvol werk hiervoor: taart bestellen, paviljoenen ineen steken (om wat schaduw te hebben), frigo op 't terras installeren (doen we elke zomer is gemakkelijk als je iets te drinken wil), zwembad klaar leggen voor installatie en eventueel al vol laten lopen zodat het kan opwarmen, onkruid uittrekken, gras afrijden, wafels bakken enz... 'k Zal dus weten wat te doen.

Verder heb ik na de OM ook de poetshulp hier opgezegd. Dat is iemand met dienstencheques maar ik heb besloten om te proberen alles terug zelf te doen. Nu zeker sinds de kids wa groter worden. Ik had haar in huis gehaald toen ik zwanger was van Erin en ze is blijven komen.

Deze week al redelijk wat pech gehad: gisterenavond mijn trein gemist en vandaag stond mijn auto met een kapotte batterij op de parking in Aarschot aan 't station Gelukkig was de bijstand er al na 20 min en exact een uur nadat ik hen gebeld had reed ik al mijn garage uit met een nieuwe batterij! Van service gesproken! Ik heb hen een felicitatiemailtje gestuurd omdat ik dit echt geweldig vond.

Allé ik kruip mijn nestje in want morgenvroeg is de wekker weer vroeg daar!

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 10:00
Liesbet

Jippie itske heeft haar eerste tandje

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 16:38
peggy

Hihi Liesbet!! Eindelijk zeker? Liam heeft er nu 8 :) Keana had om 1.5 jaar haar mond vol.

Riet : Ik heb ook tijdelijk iemand gehad voor te poetsen maar ne mens poetst nog het liefste zelf want dan is het tegoei gedaan alhoewel mijn ex poetsvrouw een topperke was.
Amai die pechverlening is goed zegggg, welke is dat miss?
Komen er veel kindjes op Bjarne zijn verjaardag? Bij Keana een 8 tal :)
Alvast goed weer en veel fun toegewenst!!

Leentje : Mijn schoonzus had continue gans haar zwangerschap bruinverlies en twee gezonde kindjes dus maak je niet té veel zorgen maar voor het gerust gevoel miss toch eens langs de gyne?

Alles voor de rest prima hier. HOpelijk mooi weer zaterdag voor naar een pretpark te gaan. Zo een weekje luier verlof kan deugd doen!!
Liam is weer iets aan het uitzetten dus tot later dada

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 18:50
peggy

Hey iedereen
Er staan nieuwe foto's op mijn profiel!! Een foto is blijven staan van Keana , kvind die echt zo supermooi en smelt smelt waar is de tijd dat zij zo klein was :)
Vandaag ben ik weer maar eens aangesproken ivm onze Liam djeezes is die populaire zegggg amai de complimenten worden ontelbaar maar natuurlijk voel ik me superfier. Gisteren zei ons nog iemand van : dat is juist een kindje vanuit een modeboekske heheheeh tja... No way ze geen boekskes aub. Maar dat is wel leuk als ze zoiets zeggen natuurlijk.
Allé kga ze uit bad halen, de papa zit er wel bij maar de mama moet dat weer doen , toch voor keana :)

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 20:38
Riet

Hey Liesbet! Proficiat met het eerste tandje. Vandaar de slapeloze nacht dus... . Hopelijk is dat niet bij elke tand zo hé

@ Peggy: tot nu toe komen er 14 kindjes naar Bjarne zijn feestje met Keana bij. Met Liam en Erin er bij zijn het er 16. Ik heb vandaag de taarten besteld. Een Saint Honoré en een chocomoussetaart (voor Keana hé ). Daar zullen ze van smullen!
Wij zijn verzekerd voor bijstand bij Ethias. Héél gemakkelijk. Er kwam direct een depanneur vanuit de buurt langs. Veel plezier zaterdag. 't Weer zal wel goed zijn normaal hé.

Allé Bjarne gaat dan toch nog iets doen met de school: dinsdagnamiddag naar de Gabber en vrijdag (laatste dag) een ijsje en school tot 12u.

Allé meisjes ik ga jullie laten!

Riet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >