< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
23/06/2008 @ 19:41
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Leentje: De Kinderplaneet is voor mij verboden terrein.
Mijn man zegt dat ik er altijd teveel koop.
Hij moet veel zeggen...hij koopt ook altijd speelgoed daar...
Ikke de kleertjes shopverslaafde (momenteel zijn sokjes helemaal mijn ding, en hoeslakentjes ook) en mijn man de speelgoedshopverslaafde.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 18:47
peggy

Online Status Bekijk profiel
Liesbet : Kzou het daar toch ook moeilijk mee hebben om twee liter te moeten drinken ze pffff ma ja als het moet dan moet het!!
Schitterend nieuws ivm de bloedklonter en super dat het goed gaat met je zoontje :)
Leuk zo een fotosessie eh? Wij zouden dat ook eens willen doen met heel het gezin maar ik wil dt ze ietske ouder zijn :)

Leentje en Marijke : Ik kan ook overdrijven met het aankopen van kledij voor de kids maar ik vind mijn spullen meestal bij c&a , h&m en soms bij mexx :) Ben nog maar twee keer langs de kinderplaneet geweest en de eerste keer was er echt een onervaren verkoopster die zich echt opdrong aan ons hehehe en keana maar kelen van de pijn door de reflux en die bleef ons maar opdringen tot ik het kotsbeu was en zij van NEEEEEEEEEEEEN KMOET HET NIET HEBBEN ja sorry ma zelfs haar collega kwam nadien tegen ons zeggen dat ze echt ongeschikt was voor de job. De tweede keer deed ik er 340 euro op tja er is veel eh heheheheheh maar kom er dus niet echt vaak voor kledij maar als ik er passeer ga ik er zeker binnen :)
Waar kopen jullie je kledij voor de kids?
Soms hangen er leuke dingen bij carrefour ook , onlangs drie leuke shorts gekocht voor Liam en een knap rokje voor keana en amai spotgoedkoop en echt knap. Babymexx is ook wel leuk eh? Maar keana draagt haar kleren nu echt lang eh maar voor liam pffff :)
Hij draagt nu een 80.

Morgen deelt keana haar geschenkjes uit in de klas en ze kwam op twee dagen al met drie keer een cadeautje thuis amai veel jarige in de vakantie blijkbaar. Zaterdag haar feestje en dan zondag onder familie en dan gaan we maandag naar WALIBI ipv PLOPSA. In juli en augustus is plopsa een paar zaterdagen open tot 22.30 en dan gaan we liever dan eens want dan kan je lang genieten zoals verleden jaar dat was gewoon TOP!! En walibi is zeer leuk want er is veel voor kindjes bijgekomen vind ik!! Plus dan kunde ook eens nen duik gaan nemen eh in het zwembad.
Ik had op 9maanden een advertentie geplaatst bij de forums zo een beetje verspreid ivm verjaardagskaartjes voor keana en ik heb er tot nu toe al 28 gehad zonder die van vrienden en familie bijgerekend! Schitterend gewoon , die gaat superblij zijn want die is daar zot in en speelt daar vaak mee hehehehe dus die gaat flippen
In geval jullie ook eentje wensen te sturen ,pols dan maar achter mijn adres maar 't is geen verplichting eh!!
Onze liam gaat zijne pyjama aandoen se en binnen een half uurke richting bed want hij zeurt voor alles :)
Allé dikke knuffels en tot de volgende!!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 22:52
Riet

Hey allemaal!

Ik ben nog nooit in de Kinderplaneet geweest en dat zou ook niet zo goed zijn voor mijn portemonnaie denk ik. Ik koop heel graag bij Esprit voor de kids. Ze staan er zo leuk mee vind ik en de kwaliteit is echt goed. C&A en H&M ga ik ook wel en inderdaad in Carrefour hebben ze soms heel toffe dingen.

Wij zijn ook van plan om deze zomer wat pretparken te doen, alleen is het zo dat onze weekends weeral bijna allemaal vol zitten! En ik moet bijna de hele vakantie werken, dus buiten het weekend zal het moeilijk gaan. Toch maar eens kijken denk ik. Plopsa wil ik echt wel doen.

@ Liesbet: toch heel goed nieuws hé. Inderdaad nog wat rustig proberen te zijn en dan zal het allemaal wel in orde komen. Met water drinken heb ik het ook enorm moeilijk. Momenteel is dat zo wat het enige dat ik kan drinken omdat ik met maagklachten zit (pijn bij eten soms en bij het drinken van bruisdranken).

Morgen is het feestje van Bjarne hier in de tuin. Hij kijkt er enorm naar uit. Donderdag is zijn feestje in de klas en mag hij wafels op mama's wijze meenemen .

Vandaag was hij naar de Gabber geweest met de school en hij heeft zich super geamuseerd. Overal in huis vond ik zand, dus dat zegt genoeg. Vrijdag komt de ijskar nog langs op de speelplaats en om 12u begint de vakantie!

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:33
leentje

héy peggy,

ik koop veel kleedjes in c&a voor ons vierde bolleke ook.
kheb onlangs kledij voor ons elientje gekocht van mega mindy daar. ze vond het te gek.maar in de carrfour ga ik ook hoor. ik ga zelfs naar de wibra voor de jongens hun boxerchorts en onderhemdjes.
in de kinderplaneet koop ik eigelijk geen kleedjes. want ze groeien er zo snel uit en is toch prijzig. maar ik ga wel naar die winkel voor beddengoed en anders baby spullentjes. kheb veel kleedij gekocht van een meisje die vertrok naar amerika voor haar werk en he niet zag zitten om die kleren allemaal mee te nemen. van mexx en disneyclub.
ze heeft alles maar ene keer aangehad. ziet er praktisch nieuw uit.
kmoet zeker tot maat 80 niets bijkopen. handig meegenomen hé!.
vroeger had je de "Z" in leuven in de diestestraat daar ging ik ook eens graag binnen maar ik geloof dat die nu dicht is.jammer.

kmoet straks gaan voor die sukertest. amai wat een brei zeg om op te drinkent'ligt toch op mijn maag ben er wat mottig van.
kga me klaarmaken want om tien voor 9 moet ik daar zijn voor de test.

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:21
Riet

Hey,

JBC heeft ook héél toffe kinderkleding vind ik (en ook voor mama's en papa's). Erin is gek van haar kleedje van Bumba en Bjarne heeft er een t-shirt van Plop van :-).

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:39
Petra

Liesbet: ik versta het hoor, dat water drinken. Ik krijg met moeite een halve liter naar binnen! Maar wat moet moet hé!

Leentje: hoe was de suikertest? Heb ik nooit moeten doen denk ik ?

De kleren van onze kids komen zo'n beetje va overal. Bij CenA vind ik eerlijk gezegd nooit mijn goesting
Bij JBC zijn leuke spullen maar ik kom er eigenlijk zelden, alhoewel er een hier vlakbij is. Raar maar dat is een winkel waar ik nooit aan denk.
Ik koop veel bij Vertbaudet en ik ga heel vaak langs in Borgerhout bij de Falinghal. Daar wordt merkkledij verkocht van faillisementen of overstocks aan spotprijzen. Bv een jas van "kleertjes" voor 15 euro! Als je die koopt in de gewone kinderwinkel ben je al snel 50 à 60 euro kwijt. Ik ga ook 2x per jaar naar Babbelo in Boechout. Daar houde ze ook zo'n verkoop met kortingen tot 80% echt de moeite. Als ik daar naartoe ga ben ik voor de twee jongens al el gauw 500 euro kwijt, maar dat is dan echt voor een heel seizoen hé!! Dan is er een jas en al bij. Nu met ons meisje erbij zal het wel oplopen denk ik ;-)
Ik koop ook wel eens bij Wibra en zeeman, vooral voor ondergoed (toch wel goeie kwaliteit) en pyama's. Ook bij Hema zijn leuke spullen.
En ach, de kinderplaneet: the place to be voor de shopverslaafde mama!! Daar ga ik ook zelden naartoe voor kleren, maar vooral voor babyspullen zoals flesjes enzo.

Ik begin echt de kilo's te voelen nu. k kom nog amper vooruit en het wordt met de dag erger. Ik kan echt bijna geen lange afstanden meer doen. Dingen die ik vroeger als vanzelfsprekend te voet deed, meerdere keren per dag, daar heb ik nu de auto voor nodig. Ik voel ons dametje ook "duwen" en ik heb gisteren nog tegen Benny gezegd dat ik het gevoel heb dat ze haar termijn niet gaat uitzitten. zal wel zie, moet 16/7 terug op controle.
Volg week dinsdag opnieuw naar MCA voor de tweede ronde ivm mijn poep.
Alleen genant, ik moet onze Ferre meenemen. daar kijk ik niet zo naar uit, maar ik heb geen oppas. Ach ja dan ziet hij mama maar eens op een andere manier in haar blote kont hé

Amaai, precies al veel geschreven

Riet hoe was Bjarne zijn feestje? Leuk zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:50
Riet

@ Leentje: alles goed met de suikertest? Ja ik heb die ook 2x moeten doen. Ik heb er geen last van gehad en ik vond het nog redelijk doenbaar de smaak.

@ Petra: veel succes hé met je poepprobleem . Inderdaad ambetant als je Ferre moet meenemen maar ja...'t zal niet anders gaan zeker?

Bjarne's feestje was echt superleuk. Ik ben wel echt moe van al de voorbereidingen en de dag zelf maar dat komt er bij hé. Bjarne heeft zich supergeamuseerd en ik denk al de andere kindjes ook. Er waren er wel twee die bijna omvielen van de vermoeidheid tegen dat het half vijf was. Die moesten nog even doorbijten. Ik was blij dat er toch twee mama's waren om ze mee wat in 't oog te houden (bedankt Peggy trouwens), want zelfs als je even je gat draait om bv. de taart of zo te halen, dan kan er altijd iets gebeuren. De speelkamer ziet er uit alsof er een bom ontploft is, maar dat ruimen we wel op hé. Het was fantastisch weer dus ze konden buiten rondbreken en ook in de speelkamer. Wel waren we Bjarne zijn kroon vergeten op te zetten voor het kaarsjesuitblaasmoment, maar tja...die kaarsjes heeft hij trouwens niet kunnen uitblazen, want er was veel te veel wind en ze bleven echt niet aan.

In Hema koop ik ook graag kledij voor de kids ja. Ik vind die pyjama's daar superleuk. Ik begrijp wat je bedoelt Petra over er niet aan denken van naar JBC te gaan. Ik vergat dat ook altijd, maar nu is het mij toch al 2 keer gelukt van er aan te denken en ik vind ze altijd zo stoer (in 't geval van Bjarne) en schattig (in 't geval van Erin) staan met de kleding daar. Jassen koop ik liefst bij Esprit.

Allé meisjes, amuseer jullie nog. Ik ben nog 2 dagjes thuis voor ik er weer in vlieg en ik ben echt van plan om eens tijd met mijn dochter door te brengen morgen en met de kinderen samen vrijdag. Misschien dat we vrijdagnamiddag nog wel een specialleke doen.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 23:52
Marijke

Weet je waar ik ook leuke kleertjes heb gekocht: bij Okaïdi in Leuven, daar is het ook niet echt mega duur vind ik.
Ff ter info: die winkel Z heeft nu een andere naam (weet niet meer juist welke) en is verhuisd naar ietske vroeger in de Diestsestraat, in de buurt van Westwood en Espritwinkel (heb ik zaterdag ontdekt!).
Bij Hema vind ik ook altijd leuke spullen en bij H&M zijn soms ook toffe dingen.
De kleertjes bij De Kinderplaneet vind ik persoonlijk ook iets te duur.
Ik had een dikke maand geleden heel toevallig in Tremelo een paar goede koopjes gedaan - bij een kinderwinkel die in uitverkoop was (wegens verbouwingen). Een paar hemdjes van Strass (normaal 52 euro/stuk) aan 12 euro of zo.

Ik ga eens mijn bedje in sé, morgen heel de dag meeting op t werk.

Groetjes

Marijke & Vince

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:08
Liesbet

Okadi is ook hier een favoriet en anders h&m. Alleen gaan wij dan naar hasselt

petra, we dat deze keer toch iets langer blijft zitten

Die suikertest is hier ook standaard. Hier is het weer aftellen naar vanavond. Eerst oudercontact en daarna naar de gyn. T is toch steeds weer spannend

[Laatst gewijzigd door Liesbet - 26/06/2008 @ 08:14] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:17
leentje

hey dames,

man die suikertest was een dikke brei die op mijn maag gelegen heeft zeg. ik was blij de dokter te zien want heb zeker drie keer staat kokhalzen. vanavond moet ik bellen voor de resultaten maar aan mijn urinestaal te zien zal de suikertest dik in orde zijn.
hij heeft ook nog eens naar het hartje geluistert en gevoelt hoe ze lag. ze stampte precies dat apparaat weg toen hij naar het hartje luisterde. heeft ze altijd gedaan bij de echo's ook.

marijke;hey is da just is de "Z" dan toch nog in leuven? o, tof ga ik zeker eens op letten. is in de buurt van de quick dan.aan het begin van de diestestraat.

liesbet dan ben je ook wel benieuwd zeker voor het oudercontact.
gisteren ook geweest. onze timothy mag naar het derde en had een zeer goe rapport.alléén zijn slordigheid was wat minder maar zolang zijn punten voor de rest goe zijn is het niet erg voor onze slodige vos.

mijn ventje gaat vandaag mooie foto's maken met zijn prof. toestel.
kvind dat altijd leuk. dan heb ik weer mooie kiekjes want is effe geleden. is handig een fotograaf in huis hebben hé!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:26
Liesbet

leentje, idd handig zo'n fotograaf in huis. en een dikke proficiat voor timothy.
Och ik wil enkel eens horen hoe Arne is in de klas want thuis laat hij zich echt op de kop zitten door zijn 2 zussen

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:52

Online Status
Soorryyy dat ik hier zo tussen kom, maar volg hier af en toe mee.
De "Z" is Zand & co geworden. Nee niet langs de kant van de Quick langs de andere kant. De kant van de veritas maar wat verder en langs de andere kant.

Hip hip hoera voor Bjarne!!!

Groetjes
Milo & Spinnertje

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 21:01
leentje

mmmm zand en co.
hey bedankt. dan ga ik er zeker eens binnen als ik in de buurt ben.

mercikes liesbet.hij heeft toch zijn best gedaan. heeft het niet gemakkelijk gehad tijdens het schooljaar. veel pesten op school.
ze sloten hem altijd uit en liet hem eerst een beetje gaan.
kben blij dat hij nu positiever is en dat ze die pesters na 2 waarschuwingen hebben geschorst.twee keer duwde ze hem tegen de muur als gevolg 2x genaaid aan zijn voorhoofd.timothy is nu minder deprie en gaat terug graag naar school.
kheb genoten van de fotosessie

[Laatst gewijzigd door leentje - 26/06/2008 @ 21:01] - Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 22:13
peggy

Nogmaals ne gelukkige verjaardag voor Bjarneke xxx

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 22:25
Riet

Dank u Peggy en Spinnertje Spin. Mijn grote jongen 4 jaar vandaag. Ik heb een traantje weggepinkt!

Riet

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 11:28
peggy

Hallo iedereen

Ohhhhh rietje toch! Het is toch een emotioneel moment als ze zo verjaren eh! En ge hebt toch zo ne flinke grote zoon :)
't Verjaardagsfeestje was echt zeer leuk hoor en keana vond het ook super. In begin hechte ze zich zo wat aan mij maar uiteindelijk speelde ze toch mooi mee!! twas echt mooi weer ook eh! Ben benieuwd voor morgen. Maar ze zullen hun wel amuseren en Ronny is de entertaimer van dienst. MIss richting park maar denk dat ze hun hier al goed gaan vermaken hoor.

Leentje wat jammer dat er zo een pestkop in school zat van je zoontje. Moet niet leuk zijn als ouder omdat te vernemen eh!
Hihi grappig van dat stampen bij die echo :) keana was ook zo eentje lol.
Die suikertest vond ik ook maar bah. Bij keana heb ik ze niet moeten laten doen maar bij liam wel maar hier was ook alles ok!

Liesbeth : Hoe heeft Arne het op school gedaan? Had je oudercontact?
Hier was het ook oudercontact maar we zaten toen in de efteling dus heb dat moeten annuleren maar ik had al veel babbeltjes met de juf als ik haar ging halen dus twas niet echt nodig van te gaan.

Petra : Nog even volhouden eh meiske! De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst maar begrijp je wel hoor!! Ik had dat met Liam ook enorm dat ik amper vooruit geraakte en kwou dan ook dat hij vroeger kwam maar meneer koos om te blivjen zitten tot hij 41 weken was pff.
idd minder leuk dat Ferre mee moet ivm je poep ma ja als het niet anders kan? Hihi hij zal miss staan lachen? Ni?
Ivm de c&a, ik vind er meestal mijn goesting maar soms ook ni ze da hangt van periode tot periode af. De wibra en zeeman zijn goed voor ondergoed en bodykes en soms vind ik daar ook wel iets leuks om aan te doen!

Ik mag ver richting school gaan se.. jaja de laatste dag is ingegaan en de juf werd overladen met cadeautjes! Wij kochten iets van chocolade en dan een wenskaartje met keana haar foto en een gedichtje
Lieve Juf Kristel ,

Dit schooljaar was maar kort voor mij,
toch maakte het me heel erg blij.
De eerste dagen waren wel wat zwaar,
het was ook een hele stap,
echt waar.
Maar ik ben blij dat ik ben gekomen,
nu kan ik 's nachts
van alle leuke dingen dromen.
Ik heb al heel wat bijgeleerd,
dat wordt thuis heel erg gewaardeerd!
Maar toch zijn er nog veel dingen
die ik moet leren.
En daarom zal ik in september
met een glimlach,
terug naar jouw klasje keren!!!
Veel liefs Keana
Ze leek ontroerd hehe. Ze gaat haar klasje missen zei ze! Kan daar wel inkomen ze.

Kristien : Ulle Wout heeft een knap kopje haar zeg amai hihi de adonis hehehe. Ik zie je dan morgen ook eh!! Toch een kindje van haar klasje dat komt spelen eh maar kvond dat nog wat vroeg om haar te laten kiezen want ze kiest denk ik iedereen alhoewel ze een paar voorkeuren heeft! Miss volgend jaar want bij Riet ging dat echt supergoed met die kleintjes.

Liam doet het super! Hij eet goed, leert bij en bij. Kruipt nu de glijbaan op en dan moet ik zijn handje vasthouden zodat hij kan glijden de lieverd.
Hij weegt 9.4 dus 't blijft een smak venteke ma ja.. beter zo dan dat hij net zoals zijn ma later moet vechten tegen de kilo's en het kan nog alle kanten op eh!
keana heeft al superveel kaartjes gehad amai 24 en dat door een advertentieke dat ik op forums had gezet. Ze is dol op kaartjes ons meiske is dan superfier.
Allé kga me gaan klaarmaken en moet onze liam wekken want keana haar school is ver uit!
Groetjes en tot hoors en duimen voor droog weer morgen eh?

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 13:05
Riet

Voilà sè 't schooljaar is weer gedaan. Bjarne is gisteren mogen gaan kleuren in het klasje van zijn volgende juf. 't Is al een oudere juf die bijna met pensioen gaat, maar dit jaar heeft ze halftijds afgewisseld met een heel toffe jonge juf. Hij zit dus volgend jaar bij Juf Lucienne en misschien nog bij een andere juf.

Ik had voor Bjarne een klein plantje gekocht om aan zijn juf af te geven en ze was er écht heel blij mee. Hij kreeg een dikke kus. Vorig jaar hadden alle mama's samengelegd voor een boeket bloemen en had hij nog iets geknutseld met mij en daar stond ook zo'n mooi gedichtje op zoals dat van Peggy. Goed gedaan jong!

Gisteren had ik zelfgebakken wafels meegegeven naar school voor zijn verjaardag en de juffen wilden direct allemaal het recept hebben . Ik heb het nu dus opgeschreven en ze gingen het onder het kopiemachien steken hihi.

Sevens nog effe een hogedrukreiniger gaan halen want mijn ventje moet dringend beginnen aan het proper maken van onze klinkers hier achter. Ik had graag gehad dat dat al gebeurd zou zijn, maar ja... .

Ik hoop dat Peggy en Keana morgen mooi weer hebben voor hun verjaardagsfeestje en dat het voor iedereen heel fijn gaat zijn!

Doei
Riet

Link naar deze reactie
27/06/2008 @ 18:55
leentje

onze yano had een schoendoos vol geplakt met schelpjes.
was echt mooi jong. hij heeft er zijn werk aan gehad.
en ik had daarin een dinkglas gestoken met daarop "de liefste superjuf"
en daaronder een tien ben je voor alles wat je deed,
plakken,knippen,verven,....
een mooi schooljaar dat ik niet vergeet!
kvond het echt mooi. de juf was er zo weg van vooral van die doos.
ze ging ze in de klas gebruiken want ze kwam goed van pas.
onze timothy had een koffiemok mee naar school met de meester zijn naam en betekenis erop. het paste goed bij hem.

@mmm riet zelfgebakken wafels... kzou er ooks een moeten maken.
en eh proficiat voor je zoontje. ze worden toch snel groot hé.
@peggy mooi gedichtje jong. juf zal wel een traantje weggepinkt hebben zeker...

kga liggen ben moekes. veel gestreken. was nodig.

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 11:27
Petra

Joehoe vakantie voor de kids!!
Ik heb er gisteren nog mee gelachen samen met de juf: voor jullie begint nu de vakantie, voor ons 2 maanden "werken"! Hihi. Ben content se, onze oudeavond was ook goed, bahalve het probleem dat steeds terugkomt: hij is te speels. Hopelijk gaat het er nog een beetje af, maar niet helemaal.
Ik kzn het ook hoor zo'n pestkoppen: bij Ferre waren het er 2 van een hogere kleuterklas. gelukkig gaan ze allebei naar een andere school volg jaar en de 2 andere "de meelopers" gaan dus naar het eerste studiejaar en komen dus op een andere koer te zitten. Maar ik denk, omdat de 2 kopstukken wegzijn dat die ook wel zullen dimmen.

Wij kochten voor de juf een keukenhanddoek met daarop "de allerliefste juf is toevallig mijn juf!" en een groen doosje kleenex met daarop "bedankt voor het leuke schholjaar". Ze was er weg van, want het is nu de groene klas en volg jaar naar de gele klas.

Geniet nog van alle verjaardagsfeestjes dames (en kindjes)!

Hey die Zand en Co is dat de vrozgere Z?? Wist ik hlemaal niet! Het is rechtover de Esprit winkel, en ik heb er voor Ferre al eens een aantal dingen gekocht, echt niet duur. Zo'n 2 bermuda's met bloemen (alla Hawaii) met daarbij een T-shirt. Op de ene staat n tribal met als opschrift tribal tattoo en op de andere staat Don't do it! Dan nog 2 gewone t-shirts met op de ene "my nickname is perfect" en op de andere "call my agent". De prijs valt echt super mee want ik betaalde voor 6 stuks net geen 50 euro.

Allee deze nm gaan we bij een collega een bedje halen eneen matras voor onze kleinste, moeten we dat toch al niet kopen!

Zeg, die suikertest; waarop basseren ze zich om die te doen? Ik heb het nog nooit gehad! Als ik het zo hoor, mag ik blij zijn dat ik eraan ontsnaptte maar ik be wel nieuwsgierig!

Groetjes

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 20:15

petra, die suikertest is hier standaard. Ik moet dan een oranje drankje drinken boordevol suiker en een uur later nemen ze dan bloed. Valt best wel mee, 't smaakt een beetje zoals limonade.

Op 't oudercontact was alles OK. Arne is alleen een beetje te braaf maar dat begon stilaan te veranderen vond de juf. ze had dat dan ook een beetje gestimuleerd

Bij de gyn was ook alles OK met . Hij woog 770 gram dus perfect op schema. Wel waser een nieuwe bloedklonter te zien. Maar die is kleiner dan de vorige (zo'n 3,8cm tov 7 cm vorige keer), dus weer veel rusten

Zo nu ga ik eten maken. tot later
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >