Hallo!
Peggy, 't was echt leuk gisteren! En zo erg was Liam weer niet hoor: ik heb hem toch wel eens mogen pakken he zonder zeuren.
Riet, ik ben blij dat ik je eens gezien heb. Is wel leuk dat ik nu een gezicht bij jou en de kindjes kan plakken. Jij hebt wel 2 brave kindjes hoor, amaai!
Ik ben blij dat Keana zo content was met de cadeautjes! En tja mijne Wout: ongelooflijk! Ik denk niet dat hij een half jaar geleden zo van zich zou afgebeten hebben, maar beter zo he.
Gisterenavond was ik dan weer niet content want dan was hij hier een buurjongetje van enkele maanden ouder met een (leeg) plastieken flesje aan het slaan (ik vermoed dat het weer opgestoken was door een oudere buurjongen) en ik kreeg hem dus niet vast om hem te straffen. Ik kan niet achter hem lopen en daar profiteert hij van en dan vooral als de 2 jaar oudere buurjongen erbij is want dan willen die 2 lekker stoer doen.
Ik had voor juf Christel en juf Sonja (van de opvang) een zonnebloem gekocht. Juf Sonja had hem 'zonnige Wout' genoemd en fier dat Wout was!
En gisterenavond mijn vakantie geboekt: het laatste huisje in een vakantiepark in de Ardennen (Herbeumont, in de buurt van Bouillon) voor nog geen €300 voor een week van 18 tot en met 25 augustus. Ik was al een paar weken aan het zoeken en ik stond ervan versteld hoeveel er al volzet was.
Leentje, Z is inderdaad 'Z en co' geworden (ik geloof dat er Z en co boven de winkel staat).
Tot maat 92 kocht ik veel kleertjes in de Hema:echt goed kwa prijs/kwaliteit, maar voor de grotere maten vind ik het al redelijk duur worden (al koop ik er nog wel af en toe iets). Verder ook C&A en Prémaman (wel alleen maar in de solden, want daar kan je nog echt koopjes doen voor een prima kwaliteit).
Een groot deel van de kleertjes krijg ik van familie en vrienden. En een ander groot deel koop ik eigenlijk 2de hands op de beurzen van de Gezinsbond. Er zijn er verschillende in het voorjaar (voor lente en zomer) en in het najaar (voor herfst en winter). Daar zit vaak ook merkkleding bij. 't Is natuurlijk wel een beetje uitkijken wat je koopt en er kan al eens een vlekje opzitten. Spijtig genoeg vind ik dat het het laatste jaar ook een stuk duurder aan het worden is, maar toch kan je er nog koopjes doen.
Ik heb ook nog zo 2 suikertesten moeten laten doen. De eerste is de standaardtest en die bleek niet helemaal normaal bij mij en dus heb ik nog een tweede moeten laten doen in het ziekenhuis, maar die bleek dan gelukkig wel normaal te zijn. Ben er wel elke keer een kg van bijgekomen. Dus echt leuk vond ik dat niet.
Ik moet mij hier nog door een berg strijk worstelen. Nog een prettige zondag!
Kristien