Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 28/10/2008 @ 19:21 Kristien | Peggy, hier ook nog zo ne zieke. Wout is nu al van vorige week met een loopoor aan het sukkelen. Dat was nu eindelijk van zaterdag beter, maar ik had hem wel 3 dagen thuisgehouden, want er was blijkbaar nogal veel werk aan dat loopoor. Vandaar dat ik niet op Hapje Tapje was (had het anders graag nog eens meegemaakt, had er speciaal verlof voor genomen). Hij bleef wel een beetje verkouden. Daarnet met hem naar de tandarts geweest: zegt hij dat hij koorts heeft en hij voelde echt wel warm aan. Thuis koorts gemeten en ja hoor: 39,5. Dus ook Junifen gegeven. Morgen met hem naar de homeopate. Wout is enkele weken geleden door een jongetje van zijn klas omver gelopen en hij is dan op zijn voortanden beland. Nu is 1 van de tanden aan het verkleuren naar grijs en ze staan allebei iets losser dan zou moeten. Het is de komende maanden dus afwachten hoe de tanden gaan verder evolueren. Wel jammer natuurlijk, maar het kan gebeuren he! Petra, proficat voor Lilith! Weten jullie al wat jullie voor sinterklaas gaan geven? Ik dacht zelf aan iets van Playmobil (heeft hij nog niets van en hij wordt er 4) nl de dinosaurussen. Groetjes, Kristien |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

ze heeft dagen dat ze nogal hevig omspring met andere kindjes en de andere dagen is ze poeslief voor iedereen dus net zoals de meeste kindjes. Bv gisteren duwde een kindje een ander kindje om tegen de chauffage en bloed bloed en resultaat ... flinke wond natuurlijk , is gelukkig niet genaaid maar geplakt of hoe zegde da. Dus er zijn NOG heviger gevallen blijkbaar
Ze stelde me echt gerust. Ze doet het flink maar soms wat hevig en meestal rond de middag omdat ze dan haar klopje wat krijgt. Ook heeft ze dinsdag en vandaag wat gejammerd omdat ik er 's middags niet stond maar het is zo weer over GELUKKIG!!
zoiets mogen ze voor de ouders ook organiseren ze lol! Jammer van Omake Leine want zij mag het jammer genoeg niet meer meemaken en dat liet keana hierjuist ook aan ons weten ze zei : oma leine is dood en kan niet komen kijken das erg eh mama
Tja dat beloofd nog!
. Dat is ook aan mij te zien hé. Veel hangt bij mij gewoon af van de manier waarop het is klaargemaakt. Als kind at ik niet veel maar sinds ik bij Gunther woon eigenlijk bijna alles.

doet het heel goed.ze heeft zelfs voor de eerste keer vannacht doorgeslapen.