< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
17/07/2008 @ 19:12
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ferre's eerste cinematje was toen hij 4 jaar was. Het is natuurlijk lang hé dat ze moeten stilzitten, het is luid en pikkedonker! Het duurt toch gemakkelijk bijna 2 uur hoor (pauze bijgerekend indien die ingelast wordt)
Wat ook altijd leuk is zijn de happy sundays in Kinepolis. Ik weet nu niet juist wanneer maar dat is 1x per maand. Dan is er ook animatie en altijd een succes op regenachtige zondagvoormiddag. Bij Utopolis doen ze dit ook.

Tja, en ik loop dus nog steeds rond hé! Ik doe het nu heel rustig aan en dat lukt omdat Benny heel veel overneemt. Ik zou toch graag zolang mogelijk blijven lopen hoor, ook al ben ik het beu. Is een dubbel gevoel gewoon.

Ik wil ook nog even reclame maken: Het liefje van een collega van mij ontwerpt zelf kinderkledij en ze is een webwinkel gestart. Niet goedkoop maar wel origineel en supermooi (vind ik). Ik heb er al creaties van gezien "live" en het is echt heel mooi afgewerkt allemaal. Gaan jullie zeker en kijkje nemen? Zeg het ook voort aan alle mama's die jullie kennen zodat ze toch goed gelanceerd raakt?
http://www.ateliercorneel.be

groetjes

[Laatst gewijzigd door Petra - 17/07/2008 @ 19:13] - Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 23:11
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hey Marijke,
Je kan Vince best meenemen naar bobbejaanland want er is daar 'kinderland' en daar zijn tal van molens waar hij ik kan! Plus het reuzenrad bv en orca's soort vliegerstje en daar mogen de ouders allemaal mee in ! Persoonlijk vind ik de efteling of plopsaland meer geschikt voor hem! Je moet toch voor die kleintjes niet betalen dus wat heb je te verliezen eh! Ze kunnen best samen met mama en papa ergens op zitten :)
Veel plezier in je verlof!!

Kristien : Je bent zeker blij dat je ventje terug is vandaag! Verwen hem maar eens extra :)Momenteel spelen ze niet echt een film die keana zou boeien dus ik wacht nog even af om naar de cinema met haar te gaan maar denk wel dat ze een uur kan stilzitten en gefascineer zal kijken!

Heb mijn contract sinds vandaag in handen officieel joepie!!
Petra??? seintje geven eh??

Liam zijn haartjes zijn terug geknipt amai die groeien enorm ze!! Ze zijn nu goed kort opgeknipt en 't is echt zo een knappe jongen nu amai amai , keana kreeg ook een kappersbeurtje maar alleen de puntjes maar fier dat ze was de schat
Verder niets te melden!!
Nog vijf dagen werken en ouderschapsverlof juich een ganse maand genieten en hopelijk met aan de zee mooi weer!!!! Nadien starten op een nieuw werk allé ja spannende dingen allemaal.
Allé kga wat tv kijken en dan slapen , groetjes xxx

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 22:56
Marijke

Oooh spannend Petra!
Nog eventjes en je hebt je kleine ukje in je armen.
Misschien beval je wel op Vince zijn verjaardag!
Wij duimen alleszins heel hard voor een vlotte bevalling!

Ik ben hier aan het aftellen voor m'n verlof, nog 2 dagen werken!
We gaan dus een paar daguitstapjes doen:
- dagje zee (bij goed weer)
- dagje planckendael
- dagje Antwerpen + Zoo
Vince is eigenlijk nog wel wat klein, ik weet niet of hij er iets aan gaan hebben...maar voor mama en papa gaat het leuk zijn om eens ff weg te zijn.

Ik heb eens even een vraagje ivm de pretparken, vanaf welke leeftijd kan je met je kindjes zo eens een dagje naar een pretpark.
Wij gaan op 20 september normaal naar Bobbejaanland gaan (met de opa zijn werk)...maar ik vrees dat Vince hier toch nog te klein voor is.
Of kunnen ze vanaf 1 jaar toch al in bepaalde draaimolentjes met begeleiding van mama of papa?
Ik heb er absoluut geen idee van.
Dus wat advies van ervaren mamas is welkom.

Ik ga eens mijn bedje in, ben stikkapot!

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 10:14
Kristien

Hallo!

Ik ben niet verdwenen hoor, ik heb alleen niet veel te vertellen. Ik ben nu aan het wachten totdat de mijn ex-schoonouders Wout terugbrengen en dan zal er hier wel terug wat leven in de brouwerij komen he!

Petra, inderdaad de laatste loodjes! Nog even ... en dan weer zo'n schattig boeleke

Peggy, ik ben nog nooit in Bellewaerde geweest, maar Plopsa is wel de moeite he (vooral als er niet te veel volk is).

Die horrorfilmen zijn ook niets voor mij, vrees ik. SAW alleen al klinkt me verschrikkelijk in de oren.
Tom en ik zijn met Wout naar de film geweest toen die pinguin-film uit was (kan nu even niet meer op de naam komen - hij was toen een dikke 2 jaar) en die heeft nog zeker een jaar rondgelopen dat pinguins veel lawaai maken. Ah ja he, dat geluid in de cinema stond heel luid en Wout begon op de duur te wenen en we wisten maar niet waarom. Totdat we doorhadden dat dat gewoon te luid stond voor hem. Ha ha! Nu durf ik dus niet meer naar de film met hem. Nog even wachten, denk ik.

Groetjes,
KRistien

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 08:48
peggy

Nog even volhouden Petra!! Je bent er bijna!! Wel goed om weten dat Vanwijck wil inleiden want Vanovestraeten wou dat pas doen als ik een week overtijd was en toen kwam meneer vanzelf hehe.
Spannenddddddd je wordt voor de derde keer mama !! Toen ik gisteren je tekst las dacht ik van 'zucht' en dat maak ik niet meer mee hehe.
Drie cm ontsluiting is een mooi begin eh!! Je zult snel aan je tien zijn en dan kun je je dochtertje in de armen nemen ohhhhh :):)Valiesje klaar en die laatste voorbereidingen doen das genieten jong!!! Stuur je een smsje als je bevallen bent?? Privé stuur ik men nummer moest je hem ni meer hebben !! Doen eh?

Marijke: We hebben besloten gewoon naar plopsa te gaan en dat op zaterdag 23/08 dan is het ook nog open tot 22.30!! Bellewaerde lijkt wel leuk maar miss toch nog een jaartje wachten!! :)

Waar zit de rest toch? Niki ben jij nog steeds op vakantie?? kan toch niet anders amai dan ben ik jaloers hoor heheh. LIesbet alles goed met de kids en toekomstige baby? Rietje?? Vlokje, saskia,kristien,leentje, jari???? Dit forum wordt precies verleden tijd , zou jammer zijn! Waar is de tijd dat er zoveel te lezen viel!! Gaan we terug meer ons best doen?? Allé groetjes en hopelijk veel reacties eh!!

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 08:40
Petra

Ik ben dus gisteren op controle geweest: een dikke 3 cm ontsluiting en een verweekte baarmoederhals. Ze weegt 2600 ong.
Ze mag dus komen zei de gyné. 28 juli moet ik opnieuw op controle, binnen 14 dagen dus. Maar als het me echt te zwaar wordt mag ik volgende week woe of vrij binnengaan voor een inleiding. Ik heb het gevoel dat het niet zo lang meer gaat duren...
Voor een inleiding denk ik niet dat ik ga kiezen, maar zeg nooit nooit hé! Ik zou gewoon eens graag spontaan bevallen.

Dus hier is het spannend. Mijn koffertje staat klaar. Vandaag zetten we het bedje en park in elkaar, er wordt vandaag nog eens grondig gepoetst. De oma's staan stand-by.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 10:25
Marijke

@ Peggy: wij zijn pas naar Bellewaerde geweest met mijn ventje zijn werk. Persoonlijk vond ik het daar nu niet echt supergeweldig.
Ik ga namelijk toch niet in veel dingen, en het was natuurlijk ook die dag net slecht weer en het was er veel te druk toen(misschien lag het daar ook aan).
Ik vond Bobbejaanland veel leuker dan Bellewaerde, daar waren namelijk meer dingen waar ik in durf gaan (ik ben natuurlijk een mega schrikkepiet voor zulke dingen).
Bellewaerde is ook helemaal niet groot, dus we waren ook heeeel snel rond.
Voor de kindjes is bellewaerde misschien wel fijn omdat er nog diertjes zijn om naar te gaan kijken.

[Laatst gewijzigd door Marijke - 13/07/2008 @ 10:26] - Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 12:08
peggy

Riet: wat goed dat Bjarne is kunnen gaan zwemmen!!! Hij zal er wel plezier in gaan beleven met den tijd!! Komt wel goed! Is hij nog ziek? Gelukkig viel het weer nu wel tegen terwijl hij ziek was! pfff da weer grrrrrrrrrrr mag er niet aan denken.
Ivm de bellewaerde tickets, we gaan nog effe afwachten want is het daar wel intressant?
IEMAND VAN JULLIE DAAR AL GEWEEST?
allé kga eten en dan maar in mijne zetel hangen en miss als nichtje beter is zwemmen.

Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 12:05
peggy

Wat een leuke ervaring voor Arne zeg!! Hij zal wel geintresseerd hebben gekeken naar zijn kleine broertje!

Hier gaat alles prima! Océade gaat ook weer eens niet door verdomme! Ma ja keana vind zwemmen wel leuk maar geen uren dus kan er beter mee naar een zwembad gaan! Da weer hangt hier mijn keel uit ze ,ne mens kan niets doen nu! Naar het park gaat niet of ge zijt drijfnat, zwembad buiten opstellen gaat ook niet enz enz... jammer ma ja...
Mijn nichtje is nog steeds ziek en kan onmogelijk alleen gaan zwemmen met de kids omdat ik moeilijk twee kleine mannen aan kan in het zwembad allé dat zou wel gaan maar Liam is erg schrikachtig in het zwembad terwijl thuis in het zwembad hij jan en alleman is dus diene hangt dan al continue aan mij pfff we zien nog wel, vakantie is nog lang.
Groetjes eh xxx

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 19:26
Liesbet

Sorry dames dat ik niet reageer, maar ik heb momenteel geen tijd om alles bij te lezen.

Wij zijn vandaag naar de vroedvrouw geweest. Onze weegt nu 1kg en 76 gram dus ietsjes zwaarder dan normaal (maar dat is toch maar een schatting) en hij had lange benen (tja mijn ribben zullen het geweten hebben ). het was de eerste keer dat Arne meeging. Het eerste deel heeft hij braaf in de gang gespeeld (bloed trekken enz) en nadien his hij komen kijken naar de echo. gelukkig nam de vroedvrouw echt haar tijd om hem alles uit te leggen enz. hij heeft echt genoten vandaag.

Zo nu ga ik nog even in de zetel liggen en dan eten maken. tot maandag

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 20:51
Riet

Hallo,

Ja Bjarne is kunnen gaan zwemmen woensdag met een spuit Junifen vlak voor het vertrek, maar ik weet niet of het nu kwam doordat hij niet goed was of gewoon iets anders: voor hem is het niet meegevallen. Hij is nochtans heel flink geweest tijdens de les, maar nu wil hij niet meer gaan zegt hij. Hij zal toch moeten hoor want hij moet echt leren zwemmen. Hij moest van de zwemjuf in bad oefenen met zijn zwembril op om het gewoon te worden van onder water te gaan, maar vandaag wilde hij al niet... . Zucht...kinderen. Hij zal die angst toch echt moeten overwinnen.

oor de rest kwakkelt hij wa op en af en heeft hij nu weeral voor de vierde dag op rij koorts... . Ik weet niet wat ik daar moet van denken. Als hij morgen nog koorts maakt, dan terug naar de dokter want zaterdag gaan we naar Plopsa en met het weekend voor de deur... .

Peggy veel plezier in Océade hé. Goed nieuws ivm je werk hé! Gefeliciteerd!

Ik ken niks van al die SAW filmen. Ik ben ook niet zo'n filmkijker. De papa is hier vandaag wel met de kids naar de cinema geweest. Erin haar eerste keer. Bjarne mocht kiezen: Horton of Kung Fu Panda. Hij heeft voor Horton gekozen en Erin heeft toch een halve film stil kunnen zitten . Dan kunnen ze achteraf nog eens naar Kung Fu Panda want ik hoor daar alleen maar lof over.

@ Petra: Ferre is dan ook al naar Kung Fu Panda gaan kijken. Misschien dat ik dan eens mee ga met Bjarne want ik hou ook wel van dat genre. De symptomen dat jij zegt duiden toch echt op opening ja. Hopen maar hé die cm heb je dan al zonder al te veel moeite verworven.

@ Marijke: al goed dat die buikgriep al weer over is want dat is toch ook iets waar ge kunt van afzien hé. We duimen voor het weer de 26ste. Hier is het den 20ste te doen voor de familie voor de verjaardag van Bjarne en Erin samen (ik heb het in 't midden gedaan want anders wordt het te veel).

Allé mensen we hopen hier met z'n allen op wat beter weer en gelukkig voorspellen ze toch al wat droger. Ik heb gekeken en voor zaterdag aan de kust overwegend droog dus we gaan het er maar op wagen naar Plopsa.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 20:11
peggy

Joepie wij hebben een weekje zee geboekt :)
Middelkerke, leuk app met twee slaapkamers dus we zijn er toch ook eens tussenuit :)
Speelstad is niet doorgegaan , mijn nichtje was ziek tja..jammer.
Maar we gaan zaterdag naar océade toe :)
Niki : Zo stil, toch niet op vakantie gebleven?? lol.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:30
peggy

Amai Petra ook een schoon buikske eh :) Geniet er nog maar van want binnenkort is het zover!! Ge zult blij zijn dat je er van verlost bent want zo die laatste loodjes eh pff ik ken het maar al te goed.
Wij zijn dus niet gaan eten in 'd hoogeschool want mijn tante was er ook gaan eten en was met mijn nonkel tesamen 180 euro kwijt en dat voor een dineetje??? Sorry maar laat dan maar. Plus als je er één gerecht pakt is die portie schijnt zo klein dat ge nadien naar het frietkot loopt hehe dus niks voor mij dus want ik ben ne grote eter.
Chance dat je idd Warre enkele dagen naar de creche kunt brengen want anders zou het wel echt zwaar worden eh? Leuk dat je dan zo wat extra tijd hebt voor Ferre want je dikke buik zal wel wat een hinder zijn voor echte uitstapjes te maken.

Marijke : Heb saw niet gezien en weet niet welke film dat is. Ben niet zo een filmkijker maar eerder tv gewoon :)
Liam heeft sinds vandaag elf tandjes :) Hij was ook wat hangeriger dan anders en denk dat er nog aan het komen zijn. Hij krijgt direct zijn tandjes vanachter ipv vanvoor allé hij heeft er wel vanvoor eh hehehe.
Oei buikgriep das minder leuk!

Riet: Is Bjarne kunnen gaan zwemmen? En hoe is het verder met hem?
Hier hebben ze nog geen agina gehad maar dat doet wel zeer denk ik. Ocharme de man!!

Kristien: Ik kan goed geloven dat je je zoontje mist! Ik zou door een hel gaan denk ik maar ja dat zal wel na een tijdje wennen eh en wat moet moet natuurlijk. Maar hij is bijna terug eh!!! Dan pak je hem maar eens goed vast en geef je hem maar eens een dikkkkeeee knuffel :)
Amai uwe papa!! Wens hem veel beterschap eh!!

jari : idd lomp van mij ivm dat telefoonnummer ma ja kan gebeuren. Vind het ook wel onozel dat die mensen met dat nummer dan niet eens een seintje kunnen geven van: je bent verkeerd!! Waarschijnlijk een ouder iemand dat niet eens weet wat smsn is lol.
Weer een andere om pfff kzou het daar toch wat van krijgen ze. Der een duur vliegen die kindjes van den os naar den ezel maar ja 't is niet makkelijk denk ik. Maar nen bouw kan wel wat duren ze :)

Hier is alles prima, Keana haar nichtje Olivia is hier bij de oma aan het logeren voor een week en ze is al blijven slapen en keana heeft daar een groot speelkameraadje aan dus ik heb die ni gehoord!!
Morgen gaan we naar speelstad met oma, olivia en liam en ik en ja keana dan ook eh want voor de zoo zal het wat te nat worden pfff wat een rotweer toch eh!!

Ivm mijn werk, ik begin 2 september bij partena als gezinshulp en dat drie volle dagen de week 24 uur en mijn loon ligt er verdikke hoger dan nu bij het ocmw en krijg ook maaltijdcheques plus gezinnen in KESSEL-LO dus ik kan te voet naar men werk plus mag maar licht huishoudelijk werk doen joepieeeeeeee vooral gezelschap,wasje doen,boodschappen doen enz dus kzie het helemaal zitten. Partena heeft twee diensten de poetsdienst en gezinshulpen dus kben content dat ik veranderd ben. Eens liam naar school gaat pak ik dagje bij maar dat is nog even :) Alle kga wat tv zien en keana in bed leggen, ze mag nu wel iets langer opblijven eh allé dada xxx

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 21:24
Marijke

Saw I, II, III en IV, allemaal gezien (met Halloween komt Saw V).
Ju-on (the grudge) en Ringu ook gezien en dan niet te vergeten: Dark Water(wel de originele Japanse versie).
De japanse versies zijn zoveel beter dan de Amerikaanse versies.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 19:49
Petra

Hey

Oh Marijke Saw 4 vind ik ook super!! Heb je de andere ook gezien? Dat is dus ook echt mijn genre + de japanse horror

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 17:22
Marijke

Heykes

Ik heb hier nog niet alles bijgelezen.
Hier bij ons alles ok.
Vince heeft een beetje kuren, hij is volop bezig mama en papa te testen denk ik + dan nog vermoedelijk wat tandjes in aantocht en een snotvalling (voor de verandering).
Van het weekend heb ik hem voor het eerst gewone volle melk gegeven...man man man dit gaat toch veel vlotter binnen dan zijn poedermelk...het flesje is DIRECT leeg gewoon.
Nu wil hij dus natuurlijk (wat te verwachten was) zijn poedermelk niet meer drinken. Dus vanaf nu ga ik hem alleen nog gewone melk geven.

We hebben hier een dikke week geleden met z'n allen buikgriep gehad, maar we zijn er terug bovenop!

Nog deze week werken en volgende week en dan hebben we verlof!!!
Jeeeeeej, kijk er al naar uit.

Nu ben ik natuurlijk kei hard aan het hopen dat we op 26 juli mooi weer gaan hebben voor Vince zijn verjaardagsfeestje.

Gisterenavond hebben we een kei goeie film gezien: Saw IV.
Weer zo spannend...

Ik ga Vince eens bevrijden uit zijn park, hij begint te wenen.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 10:45
Petra

Hoi
hier ben ik nog eens!

Ik heb nog niet alles bijgelezen, dus sorry!!!

Jari, hoe bevalt het werken terug? Zwaar zeker? Ik ken het gevoel om minder bezoek te krijgen maar wat jij opnoemt is wel heel weinig! Schandalig gewoon! Ik heb ong bijgehouden wie er op bezoek is geweest bij Warre en alleen diegene krijgen nu nog een geboortekaartje.

Riet: verorg Bjarne maar goed hoor, ocharme! Kan hij naar de zwemles gaan?

Hier verloopt alles redelijk gewoon. Warre is nog steeds naar de creche aan het gaan, dat maakt het voor mij toch een aantal dagen in de week wat makkelijker. Vanaf volgende week gaat hij 2 weken niet maar dan is Benny ook in verlof. De derde week van zijn verlof gaat Warre wel naar de creche en Ferre naar de vakantieclub, zo kunnen wij de laatste voorbereidingen treffen. Als ze tegen dan nog niet geboren is natuurlijk!!
In augustus gaat hij ook de helft naar de creche en 2 weken thuis.

Ik begin me echt een aangespoelde walrus te voelen en ze kan voor mijn gevoel niet snel genoeg geboren worden. Ik kan ook nog amper buiten met de 2 gasten omdat het zo zwaar wordt en daar voel ik me, vooral naar Ferre toe, soms wel schuldig over.
Ik probeer nu op de dagen dat Warre in de crehe is iets te doen met hem alleen en dat vindt hij toch wel leuk! Zijn mama voor hem alleen! Wow! Gisteren was het zo'n slecht weer en dan zijn we naar de cinema geweest, naar Kung Fu Panda. Goeie film trouwens!
Vandaag is Warre thuis maar hij kan bij een vriendje gaan spelen en donderdag gaan we samen naar de markt.

Vanaf volg week gaat hij papa helpen in de tuin.

Mijn koffertje staat zo goed als klaar, dus ik kan vertrekken naar Leuven.

Maandagmoet ik op controle bij Vandijck, ik ben eens benieuwd! Ik denk dat ik opening heb, maar ik weet niet hoe dat voelt want bij de andere 2 had ik dat niet. Maar over 2 weken voelde ik inneens zo'n druk en pijn, het leek alsof ze eruit wilde. Ik ben dus eens benieuwd.

Zeg peggy hoe was het trouwens in 'D Hoogeschool, jij ging daar toch eten he op 1 juli?

Liesbet en Leentje, hoe is't met de buikjes?

MArijke en Kristien met jullie alles Ok?

knuffels

[Laatst gewijzigd door Petra - 09/07/2008 @ 10:48] - Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:46
Riet

Hey Kristien!

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om je kind een tijdje zo te moeten missen. Ik zou het verschrikkelijk vinden. Sterkte er mee hoor!

Ja zeg dat wel dat het rap gebeurd is! Een ongeluk is zeer rap gebeurd! Veel beterschap voor je papa hé.

Als Bjarne een angine heeft ligt hij toch echt wel plat ze. Meestal gaat het toch wel beter telkens de koorts wa zakt, maar ja het is natuurlijk die koorts dat maakt dat hij er van af ziet. Vorige keer wilde de koorts heel slecht zakken en heeft hij 4 dagen koorts gehad die om de 4 uur terug steeg naar een dikke 39°. Gelukkig waren we er deze keer vlug bij en blijkbaar is het iets minder ernstig nu. Wat wel minder is, is dat hij morgen zijn eerste zwemles heeft en ik hoop dat het gaat gaan. Hij heeft nu geen koorts meer en doet redelijk normaal dus... . Hopen dat hij tegen morgenavond toch al wa terug de oude is.

Allé ik ben er mee weg want ben hier volop grote kuis aan 't doen. Nu mijn ventje overdag thuis is, heb ik 's avonds de tijd om eens een extraatje te doen. Ben daarstraks nog efkes de zonnebank onder gewipt want da komt er ook nie dikwijls genoeg van.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:15
Kristien

Hallo,

Jarike, amaai zeg, ben je al terug aan het werk. Ongelooflijk! Lijkt met dat je nog maar pas bevallen bent.
Ivm de om: die zal nog wel niet direct verhuisd zijn hoor als ze nog maar net de bouwgrond gekocht hebben.
Ik ga met Wout bij Dr Laurent in de Fazantenlaan. Een hele lieve en goede dokter. Toen hij die hyperreactiviteit had, heeft zij direct de goede diagnose gesteld.
Ik moet wel zeggen dat Dr Laurent ons (ik ga daar ook) nog amper gezien heeft het laatste jaar. Wij gaan namelijk ook elke 2 maanden naar een homeopate (was ook in Kessel-Lo, maar die is onlangs verhuisd naar St Pieters Rode) en we zijn dus nog amper (zwaar) ziek. Natuurlijk wel nog eens een verkoudheid of een oorontsteking bij Wout. En bij de dokter van wacht zijn we ook nog een paar keer terechtgekomen.

Riet, ai Bjarne weer een angine. Dat is toch al wel redelijk zwaar he! Verzorg hem maar goed! Is hij er echt ziek van of ziet hij er niet van af?
Ik zou er ook niet zo zot van zijn om de amandelen te laten trekken hoor. Alleen als het echt niet anders kan.

Wout is nu nog steeds bij bomma en bompa en zaterdag ga ik daar op bezoek. Is echt raar om je eigen kind zolang niet bij je te hebben en zo een keer door de telefoon te horen. Hij wou weer niets komen zeggen, maar ik hoorde hem tateren op de achtergrond.

Gisteren is mijn papa geopereerd: hij was zaterdag gevallen in Brussel en daar hadden ze hem een voorlopige plaaster gegeven. En nu dus gisteren in GHB een pin in zijn pols. 't Is toch wel rap gebeurd he!

Groetjes,
KRistien

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 18:31
Riet

Hey Jari!

Wat gaat de tijd snel! Ik kan niet geloven dat Xiebe ondertussen al zo groot is dat jij al weer moet gaan werken! Dat is inderdaad wel heel weinig bezoek dat je gekregen hebt. Bij mij was het de tweede keer ook heel wat minder hoor en de suikerbonen staan hier nog. Als ik dat zo hoor is dat overal.

Ik hoop dat je chance hebt ivm de bouw van je om. ALs ze nu hun bouwgrond gekocht hebben, dan kan Xiebe daar toch nog een hele tijd terecht hé normaal gezien.

Bjarne heeft weer maar eens een angine. Dat is al de tweede keer op een maand tijd. De dokter sprak al van misschien zijn amandelen anders te laten trekken, maar daar ben ik toch ook niet zo voor te vinden. Er zijn ook veel tegenstanders daarvan ivm dat de bacteriën dan naar onder trekken en m.a.w. elke keer een bronchitis veroorzaken. We zullen wel zien. De dokter sprak van 5 keer op een half jaar en zo ver is hij nog niet... .

Allé meisjes,
tot de volgende!

Riet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >