Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 19:12 Petra ![]() | Ferre's eerste cinematje was toen hij 4 jaar was. Het is natuurlijk lang hé dat ze moeten stilzitten, het is luid en pikkedonker! Het duurt toch gemakkelijk bijna 2 uur hoor (pauze bijgerekend indien die ingelast wordt) Wat ook altijd leuk is zijn de happy sundays in Kinepolis. Ik weet nu niet juist wanneer maar dat is 1x per maand. Dan is er ook animatie en altijd een succes op regenachtige zondagvoormiddag. Bij Utopolis doen ze dit ook. Tja, en ik loop dus nog steeds rond hé! Ik doe het nu heel rustig aan en dat lukt omdat Benny heel veel overneemt. Ik zou toch graag zolang mogelijk blijven lopen hoor, ook al ben ik het beu. Is een dubbel gevoel gewoon. Ik wil ook nog even reclame maken: Het liefje van een collega van mij ontwerpt zelf kinderkledij en ze is een webwinkel gestart. Niet goedkoop maar wel origineel en supermooi (vind ik). Ik heb er al creaties van gezien "live" en het is echt heel mooi afgewerkt allemaal. Gaan jullie zeker en kijkje nemen? Zeg het ook voort aan alle mama's die jullie kennen zodat ze toch goed gelanceerd raakt? http://www.ateliercorneel.be groetjes |
| 09/07/2008 @ 19:49 Petra ![]() | Hey Oh Marijke Saw 4 vind ik ook super!! Heb je de andere ook gezien? Dat is dus ook echt mijn genre + de japanse horror |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

, keana kreeg ook een kappersbeurtje maar alleen de puntjes maar fier dat ze was de schat 
weegt nu 1kg en 76 gram dus ietsjes zwaarder dan normaal (maar dat is toch maar een schatting) en hij had lange benen (tja mijn ribben zullen het geweten hebben
). het was de eerste keer dat Arne meeging. Het eerste deel heeft hij braaf in de gang gespeeld (bloed trekken enz) en nadien his hij komen kijken naar de echo. gelukkig nam de vroedvrouw echt haar tijd om hem alles uit te leggen enz. hij heeft echt genoten vandaag.
. Dan kunnen ze achteraf nog eens naar Kung Fu Panda want ik hoor daar alleen maar lof over.