< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
26/08/2008 @ 19:22
Liesbet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi iedereen,

Hier zijn we ook weer eens. Het is hier superdruk : we hebben nu verlof en deze week staat er elke dag wel een daguitstap gepland. Dus veel tijd om bij te lezen en te schrijven is er niet.

Groetjes,
Liesbet

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:42
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen

Ondertussen ben ik het hier terug gewend maar vond het vandaag maar een sobere dag! Jammer!! Kzou toch terug graag pakken en richting zee vertrekken :)
Keana is doodop en gaat sebiet in haar bed(ze moet ook terug op ritme komen voor de school). Donderdag is het open deur in haar school en dan gaan we eens een kijkje nemen.
Onze LIam is een echt vreetzakje geworden amai wat diene opeet NI TE DOEN!! en dan toch geen gram aankomen PLEZANT VOOR HEM.
Wij gaan met het goede weer nog eens naar het park gaan of zwemmen maar eerst zien of het wel degelijk goed weer word.

Riet: Ik hoop dat je je overplaatsing kunt krijgen naar Houthalen : Dus we duimen zeker mee voor jou! En gaat studeren eh meiske!!
Veel plezier morgen in de efteling. Keana zou met plezier meegaan watn dat is toch haar favoriet pretpark net zoals plopsaland :)
Ik ken dat van het vele speelgoed en dan nog precies hun vervelen. Liam is ne gemakkelijke , diene kan zich wel amuseren maar Keana grrr heeft hem vandaag wel duizend keer zitten plagen . De opa was hier en diene verschoot ook wel van haar drukke ambetante gedrag ...
Denk ook dat die terug rustiger word als het terug school is!

Petra :Goed dat Warre zijn schoentjes nu aanhoud! tzal kwestie van wennen geweest zijn bij hem! Hier helpt overdreven bravo of flink zeggen ook altijd
Ik duim ook mee voor jou sollicitatiegesprek op 500 meter van je deur kunnen werken is toch een droom niet? Ik zit op 4 km van mijn deur tegenover vroeger op 13 km dus kvind dat toch ook al heel wat! Ik ben best ook wat nerveus voor men nieuwe job. NIeuwe oudjes(gezinnen) , zijn ze vriendelijk, veeleisend blabla allé ja ben supercurieus maar ook nerveus tot en met! We zien het wel! Ik start dinsdag den tweede zodat ik de eerste schooldag toch nog thuis ben :)
Ik mis mijn ijsjes wel hoor, aan zee smaken die zoveel lekkerder hehe

Leentje : Wat leuk van die gipsafdruk zeg! Mooie herinnering ook al was het een plakboel
Kan best begrijpen dat je supernerveus bent. Naar het einde toe had ik dat ook :) Maar geduld is een mooie deugd zei Vanoverstraeten dan tegen mij hehe tja..
Kan begrijpen dat je niet meer bij vandijck wenst te gaan , zou ook zo reageren. Laat ons weten hoe elientje haar nieuw kamertje vind?
Wel leuk van die streepjes op de kalender, had ik ook gedaan maar dan voor naar de zee te gaan want keana heeft nog geen tijdsbesef eh!

Saskia : Hou je gsm in 'd oog! 36 graden ZALIGGGG 't is toch altijd plezant eh zo een vakantie. Wij plannen volgend jaar in juni een reisje naar Spanje en dan nog een weekje zee in augustus. Jaja we zijn er vroeg bij om al vakantieplannen te maken maar das plezant eh

Voor de rest niet veel meer te melden.
Kga sebiet eens lekker ploffen in mijne zetel want amai keana was echt wel té druk vandaag
Ik hoor jullie wel..
Niki,Jari en Liesbeth zo stil??
Kristien geniet van je verlof met Woutje!!
Marijke en vlokje alles goed?
Groetjes en tot hoors xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 15:26
Riet

Hallo,

Eindelijk is er voor mij ook nog een weekje vakantie aangebroken. Maar met echt veel plezier is het niet. De kinderen steken vanalles uit en zijn zo vermoeiend. Er is zoveel speelgoed hier en ze weten precies nog niet wat doen. Het lijkt wel of ze willen dat de school terug begint(allé voor Erin de OM dan hé). Gisteren zijn we een kijkje gaan nemen bij de OM en ze leek zich daar toch min of meer direct thuis te voelen. Er is een meisje dat even oud is als zij en dat ook blond is. Grappig.

Morgen is het dé vakantieafsluiter: de Efteling. Ikl hoop dat ik me morgen wat beter voel dan de laatste dagen want ik voel me moe en ik denk dat er een verkoudheid serieus aan 't broeden is. Wat wil je ook met zo'n grillig weer. Ze geven 25 graden voor morgen maar eerst nog zien en dan geloven. Nu ja, als 't droog is is 't ok hé.

@ Leentje: fijn zo'n gipsafdruk. Kan je later nog eens zien hoe rond je wel was. Nu is het aftellen echt wel begonnen hé. Groot gelijk hoor dat je niet meer bij die gyn gaat.

@ Peggy: tof dat het zo fijn geweest is aan de zee! Het weer is daar precies veel beter geweest dan bij ons. Zaterdag heeft het bij ons gegoten tot 14u en toen is het weer beter geworden. Gelukkig want we hadden hier een BBQ. In Tielt-Winge moet het tegen de avond ook nog aan het gieten geweest zijn heb ik gehoord dus het was wel héél plaatselijk. We zagen het ook op buienradar.be dat de buien juist boven en onder ons passeerden dus dat viel goed mee en we hebben het dan maar geriskeerd van buiten te gaan zitten.

@ Petra: ik ben blij dat het in orde gekomen is met Warre zijn schoenen. Ja zoals je zegt: dat manneke zal af en toe bevestiging nodig hebben hé . Ik begrijp je ivm dat sollicitatiegesprek. Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje. Ik hoop voor jou dat je de job hebt. Het zou veel gemakkelijker zijn.
Bij ons is er een plaatsje opengekomen in Houthalen. Da's een half uurke rijden voor mij. Dus of ik nu naar Leuven moet of naar daar is 't zelfde en het is aan de goede kant van de autostrade. Ik ben gisteren gaan kennismaken met de plaats en nu ga ik ze waarschijnlijk aanvragen. Er is nog een kandidate en binnenkort ga ik dan uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. Ik moet er keiveel voor studeren. Ik moet het politiestatuut grondig kennen, het nieuwe gemeentedecreet, info over de zone inwinnen en over de gemeente enz... . Ik ben ook keizenuwachtig voor die hele toestand. 't Is precies dat iedereen hier van werk wil veranderen. Na Peggy nu jij en hopelijk ook ik daarna.

Allé ik ga stillekesaan aan mijn eten beginnen en mijn was ophangen en dan is de dag weeral bijna om. Nog een mega-picknick voorzien voor morgen in de Efteling. Als we weggaan dan hebben onze kids precies altijd berenhonger hihi.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:36
leentje

heb gisteren een gipsafdruk gemaakt van mijn buik.
amai, dat moet 72uur drogen.das lang zeg. onze vloer lag vol gips maar we hebben toch goe gelachen.vooral die vaseline die er eerst aan moest amai wat een vettige boel zeg. kreeg het er warm van.
bedankt petra.tof dat het lukt met de schoentjes.

ja hoor peggy het gaat beter.
gisteren wel nog is flauwgevallen maar ik denk dat ik ook wat te lang heb rechtgestaan tijdens die gipsafdruk. maar vandaag weer over.kben blij dat het hier afkort.hoe dichter de datum komt hoe nerveuser ik word om ze te kunnen vast houden.maar ik denk dat het voor iedereen wel zo is hé.onze kindjes trekken elke dag een streepje als de dag voorbij is op de kalender. ze vinden het ook zo spannend.
dat van van dyck vind ik ook.hij zou wat subtieler moegen zijn.
het is thans altijd een zeer goeie gynea geweest en nu nog maar deze keer ben ik toch wat ontchoogeld in hem.mijn laatste echo maandag gaat niet door bij hem omdat ik het gewoon niet wil bij hem.
ik ga naar de gynea waarmee mijn vroedvrouw mee samen werkt. die is op pensioen en neemt er extra tijd voor.minstens een half uurke echo.
kdenk niet dat ik nog naar hem ga want had ik een dag later binnen gegaan in de kliniek had ons in gevaar kunnen zijn.

tot later meiden
ons elientje verhuisd vandaag ook naar haar kamer.nog kleine dingen te doen hier.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 09:31
Saskia

hey Peggy,

Ik geloof het dat je spijt hebt dat je terug bent maar wel leuk te lezen dat je toch goed weer gehad hebt aan de zee.
Wij hadden ook zpijt dat we terug waren van Italië. Van rond de 36 graden naar ineens 20 graden dat is koud hoor. Ik loop al heel de week met een pull en lange broek rond.
Ik hoor je nog wel.

groetjes,
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:32
Petra

Joehoe!! Warre wil zijn schoenen aanhouden. zaterdagmorgen was het nog altijd een dikke, vette nee! ik heb dan uiteindelijk nog waterschoentjes gevonden, ergens onderin een schuif, die hem pasten. ik heb die dan aangedaan om hier in huis wat mee rond te lopen en rara? Geen probleem!
In de nm gingen we dan naar de speeltuin en toen moest (!) hij zijn schoenen wel aandoen. eerst stribbelde hij wat tegen, maar wij hebben zéér overdreven staan roepen en lachen hoe MOOI zijn schoenen wel waren en een dikke BRAVO voor Warre, en plots was er geen probleem meer!. Hij is dus vertrokken. Het is ook best wel grappig want geregeld wijst hij naar zijn schoenen en dan moeten we nog maar eens bevestigen hoe mooi ze wel zijn, dan lacht hij en dan is hij weer gelukkig. Tja, hij heeft af en toe evestiging nodig (zoals de mama)

Ik begin supernerveus te worden: ik ben uitgenodigd op een sollicitatiegesprek volgende week. Pff, ik hoop dat het lukt en dat ik kan beginnen! Het is op 500 m van mijn deur, dus dat zou echt wel praktisch zijn. Maar, nog niet teveel hopen want er kan altijd iemand beter zijn dan ik hé!
Ik heb intussen ook al inlichtingen ingewonnen bij de vakbond ivm opzeg en ouderschapsverlof enzo. Kwestie van toch voorbereid te zijn hé.

Peggy: allee goed weer gehad! Beter dan hier dan? Jaja, ijsjes eten, 't moest maar zo lekker niet zijn. Ik heb elke dag al beignets gegeten. Chance dat de kermis bijna gedaan is, want amaai. Maar ik heb ook niet te klagen, er is geen kilooke bij, dus...
Ik herken het hoor, dat vieze gevoel als je terug moet gaan werken na (ouderschaps-) verlof. Ik ga dat nu zeker hebben denk ik, als ik nog geen ander werk heb en ik moet dan terug.

Leentje: ben blij dat je je beter voelt, en nu aftellen hé! Leuke foto's trouwens.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:06
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hoi iedereen,
We zijn terug sinds gisterenavond!!
Hebben het reuzegoed gehad en chance met het weer! Vrijdag was de minste dag(vaak motregenbuien) en zaterdag en donderdag waren echte toppers(donderdag zelfs gaan zwemmen in zee met de kids en zaterdag plopsaland zalig)!! De rest van de dagen was zonnig met af en toe bewolking en in de voormiddag soms een tiental minuten motregen dus we mogen echt niet klagen!
HEEL VEEL geld opgedaan :) en ons heel goed geamuseerd!
Heb elke dag een ijsje gegeten en toch geen gram bij :) goed eh??
Liam heeft een keibruin snoetje :) amai wat een vel dat diene heeft das om jaloers op te zijn !! Keana is licht verkleurd op haar gezichtje en ikke rood hehe met een beetje bruin net zoals ronny.
Kga het zeetje wel missen want amai das toch een luxeleven daar zo ganse dagen je amuseren en vanalles doen en non stop geld opdoen enz.. Pfff terug die dagelijkse sleur nu. Vanmorgen opgestaan en aan den afwas gevlogen(afwasmachine kapot moeten straks om een nieuw gaan) dan was was geplooid enz pffff saai ze ma ja...
Ronny is al werken Ocharme en ik nog één weekje ouderschapsverlof en dan start ik op men nieuw werk met veel tegenzin ja sorry zo na een weekje vakantie heb ik da altijd ze ... Gaat wel over!!

Saskiatje: Ik ben thuis meid!!

Even kort antwoorden.

Leentje : Khoop dat je je al veel beter voelt maar zo te lezen ging het de goede kant uit eh!! Het kort af meiske !! Nog eventjes geduld :) Goed dat je enveloppes al geschreven zijn, is toch een hele klus eh! Je bent goed aan het voorbereiden :) Kga direct je profiel eens bekijken se!!

Riet : Hoe is het met de pijnlijke poep , heb je nu al een oplossing voor de naschoolse opvang voor Erin toekomstgericht?

Marijke : Leuk dat je er nog een rondleiding krijgt :) dan zie je toch al waar Vince terecht gaat komen maar het ziet er tot nu toe wel schitterend uit vind ik! Veel geluk er mee!!

Petra : Nog beignets gegeten uiteindelijk? Zo een banaan met chocolade is ook mmm eh!! Maar bij mij waren het de afgelopen week IJSJES A VOLONTE
PROFICIAT voor warre zijn eerste stapjes!! Hij zal wel gaan wennen aan de schoentjes! Kvond persoonlijk wel dat Liam beter liep op blote voetjes en dat kan toch geen kwaad dacht ik? Veel plezier nog in erperheide enne Lilith doet het precies echt wel super!!
Zeer lief van Warre en Ferre dat ze zo zorgzaam zijn voor hun kleine zusje, Keana kan zorgzaam zijn maar vaak ook brut

Ivm Vandijck, ik heb ook al zulke verhalen gehoord van een vroedvrouw die in het H.hartziekenhuis werkt (vriendin) dus 't is wel een rare kwezel maar hij kan toch ook zacht overkomen(zo ervaarde ik hem). Ik persoonlijk verkies Vanoverstraeten boven hem, ok ze is een drukbezette gyne maar heb er gewoon een keigoed gevoel bij!!
In geval van Petra was hij wel heel eerlijk en direct maar toch wat té onbeschoft in mijn ogen! Ok een miskraam is realiteit maar breng dat wel wat subtieler over aan die mama!!
Ach ja... dokters eh

Voila dat was het dan zo wat!!
Liam is een echt varken aan het worden. Gaat zijn zus goed opvolgen de kapoen! Hij is zot van het liedje 'revolutie k3' en dan maar dansen hehe. Keaan is een echte babbelkous , aan zee tegen iedereen het maar uitleggen rara van wie zou ze dat hebben :)
Kga vanaf 1 september terug herstarten met dieten. Weeg nu 82 kg en had er graag 75 gewogen dus nog even doorbijten. Heb even kunnen genieten terug dus :)
Kom ook niet bij ondanks wat ik eet maar had er nog graag ietske af gehad!
Iemand die mee wil doen hehehe dan ben ik toch ni alleen!

Liesbeth : Alles goed met de buik??
Niki en jari??
Jari: Kga in september zeker eens langskomen want verleden keer kwam er dan weer iets tussen , sorry!! Al oppas gevonden?
Kristien?? Jij bent op vakantie denk ik niet?

Allé tot hoors meiden xxx

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 18:13
leentje

ja hoor mijn enveloppen zijn klaar.
de zolderkamer is klaar.
morgen verhuisd onze oudste naar zijn nieuwe kamer en
elientje slaapt dan eindelijk allen.t'zal wennen zijn voor mij ook.
de pampers zijn aangevuld en morgen de wieg enzo in elkaar steken.
nog ene zware dag voor de boeg en dan zijn we gerust.
heb lage rugpijn, ik denk dat ze op mijn zenuw ligt.
heb vandaag ook foto's op mijn profiel gezet.
mijn buik staat op springen die is zo zwaar en als er een harde buik komt...ach ja, de t'zijn de laatste weekjes hé.
kben nu wel echt aan het aftellen want het verlangen word groter.
groetjes iedereen

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 08:39
Saskia

OK bedankt Petra
Hopelijk heeft ze toch iets beter weer aan zee gehad dan wij hier in het binnenland
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:47
Petra

Saskia, ik denk dat ze morgen of zondag terug is

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 17:15
Saskia

hallo,

weet er iemand van jullie wanneer Peggy juist terug is van de zee?

groetjes,
Saskia
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:11
Petra

Leentje ik ben echt content voor u dat ge u beter voelt. En de enveloppen al klaar, dat begint vooruit te gaan hé.

Je beebje weegt ook al goed hé zeg, amaai. Allee, ben blij dat er bij jou ook eens pos nieuws is!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 19:21
leentje

hey,
mijn buikloop is over en overgeven ook dus das goe nieuws hé!
kben weer positief geworden en kan terug genieten van de zwangerschap.
mijn enveloppen zijn ook klaar van vandaag.was dat bijna vergeten.
ons bolleke woog 2kg575 en 45 cm ben benieuwd de eerste wat ze gaat wegen.. spannend het begint door te dringen dat het niet lang meer is.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:25
Liesbet

Petra, uitstapjes met 3 kids vallen heus wel mee hoor

Leentje, zo afzien. hopelijk ben je er snel vanaf. Ik moet ook nog steeds aan dat koffertje beginnen. Maar nu ik de datum weet is de goesting om eraan te beginnen helemaal zoek

O ja dames, ik kom nog wel lezen hoor maar het is hier nu verlof du superdruk. En daarbij voel ik me niet echt super dus ik probeer me echt wel aan die 2 uur rust per dag te houden. Nu ja de nestdrang heeft hier toegeslagen en ik loop dus al 3 dagen alles op te rommelen. Vrijdag komt dan de poetsvrouw en die gaat de vloer doen aangezien ik niet met die emmers mag zeulen.

Tot later

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:51
leentje

petra das best grappig ja. ons elientje had dat ook.
huilen tot en met.kheb ze dan luchte sandaaltjes gekocht precies schoentjes en daar was ze tevree mee.

met mij gaat het al wat beter.mijn medicatie werkt goe.
als ze uitgewerkt zijn voel ik me wel weer slecht worden.
mijn buikloop is aan de betere hand daar ben ik al gelukkig voor.
kan al eens een protje laten zonder iets achter te laten

over de zwangerschap heb ik steken in mijn schede.
kga vandaag mijn koffertje pakken maak ik altijd klaar voor moest er iets mislopen bij de thuisbevalling. niet dat ik er geen goed ook in heb integendeel maar gewoon uit veiligheid maken. is rap uitgepakte erna hé.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:32
Petra

Groot nieuws; onze Warre stapt sinds vorige donderdag. Op 14 aug, wat wel grappig is want dat is dezelfde datum dat Ferre zijn eerste pasjes zette.

We zijn gisteren dus schoenen gaan kopen en hij heeft gehuild tot ze uit waren. hij wil ze niet aanhouden. We hebben dan thuis nog eens ee poging ondernomen maar hetzelfde scenario. Hij huilt tranen met tuiten en blijft stokstijf staan. Heeft iemand van jullie dat al meegemaakt?
Ik weet ect niet goed wat te doen nu. Ze nog uitlaten of toch doorbijten en ze gewoon 's morgens aandoen?

Met Lilith is ook alles ok. Ze slaapt redelijk goed en is meestal rustig. We zijn sinds gisteren overgeschakeld op andere melk. Ze nam HA maar dat was volgens de KA niet echt nodig. Ze was ook altijd zo snel terug hongerig, dus: andere melk, gewone. Ze is nu wel wat ambetanter dan anders maar ik weet niet of dat met de verandering te maken heeft of niet. Ze is wat onrustiger...

De jongens zijn nog steeds supertrots op hun zus en dat doet echt goed. Daar was ik wat bang voor, zeker bij Warre.

Pfff, nog een week en half vakantie en dan eindelijk terug school! Ferre is echt aan't zeuren, ni te doen.

Donderdag gaan we er nog een dagje op uit, naar Erperheide. Hopelijk vat dat wat mee met 3 kids

Amaai, ik heb toch wat bij elkaar geschreven!

Saluutjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:48
Riet

Hoi Leentje,

Je kan aan de kleur van de ontlasting zien (sorry niet echt smakelijk hé) of het bacterieel is of een virus. Groene kleur en eventueel aanwezigheid van bloed in de ontlasting wijzen op een bacterie en dan is antibiotica nodig. Dat weet ik van toen Erin en Bjarne die salmonella hadden. Dan kan je inderdaad heel erg afzien en als ik jou zo bezighoor dan lijkt het daar echt op. Misschien een andere bacterie of zo? In elk geval: ik hoop dat het snel betert maar hier hebben ze er weken van afgezien.

Amai seg die Van Dijck. Straffe dinges hé. Misschien wel eerlijk in Petra haar geval (een beetje té) maar gegeten of niet gegeten, je moet toch altijd nog wa menselijk blijven hé. Dat kan er bij mij niet in hoor.

Meisjes, groetjes en tot weldra.

Riet

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 15:28
leentje

neenee petra van dyck is mijn vaste gynea maar heb naar een andere gevraagd toen ik op spoed binnen kwam want van dyck had toen dienst.
heb ne mannelijke gynea gehad. van doorne of zoiets.weet zijn naam niet meer.heb hem nog niet gezien daar.
ik ga thuisbevallen heb twee bevallingen gedaan in ziekenhuis en ons elientje thuis en is zeer goe meegevallen dus ook thuis.
meent ge dat wat die zei van u miskraam. allé da zegt ge toch ook niet hé. das echt bot! das voor nog meer de mensen in de put te doen.
oké hij is wel rechtuit maar soms zou hij echt eens moeten zien hoe hij iets zegt.

heb in ieder geval een voedselvergiftiging.kzit blijkbaar nog maar in de beginfase want kan nog 12dagen afzien zeker omdat mijn baarmoeder op de maag drukt.vandaar ik zo'n maagkrampen heb en drukgevoel.
heb medicatie gekregen en vrijdag weet ik of het een virus is of een bacterie. als het een bacterie is moet ik onmiddelijk antibiotica nemen.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:24
Petra

oei Leentje dat het weer bergaf gaat is niet goed hé?Hou ons zeker op de hoogte.

Ik ga bij Van Dijck en aan de ene kant schrik ik ervan, aan de andere kant niet. Hij kan soms gek uit de hoek komen. Ik ben er eens geweest, tussen onze 2 jongens. Ik was 8 weken zwanger en had een bloeding. Wij dus in paniek via spoed en de gyn van wacht was net hij. Hij was toen na onderzoek heel bot en zei vlakaf "ja mevr u bent een miskraam aan het krijgen, dat is de natuur". Ik mocht toen van de tafel komen en dat was het. Ik vond hem toen ook heel onbeschoft maar naderhand bekeken wel eerlijk want de avond ervoor hadden we ons in GHB aangemeld en daar zeiden ze dat er niks aan de hand was.
Maar: dat neemt niet weg dat hij heel onbeschoft is tegen jou en dat kan niet. Dat hij nog niet gegeten had? Tja de risico's van't vak zeker? Als er iemand aan het bevallen is kan hij ook niet gaan eten hé!
Wie heb je dan in de plaats gekregen?

Ga je ook in H hart bevallen? Wie is je vaste gyn?

Hou ons op de hoogte

[Laatst gewijzigd door Petra - 18/08/2008 @ 11:28] - Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 10:06
leentje

mensen ik heb zitten huilen van zeer. gisteren voelde ik me beter en nu gaat het precies bergaf terug. de huisdokter komt langs voor controle gelukkig.zoiets heb ik nog noiit gehad.

of juliie het geloven of niet maar hier zijn sommige die bij van dyck gaan wel hij was het. vind het zeer raar want ben jaren tevree geweest van hem.ksnap het echt niet deze keer. hij was wel gehaast want was een half uur later begonnen met consultaties en had nog ni gegeten.

tot straksals ik meer weet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >