Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 09:31 Saskia | hey Peggy, Ik geloof het dat je spijt hebt dat je terug bent maar wel leuk te lezen dat je toch goed weer gehad hebt aan de zee. Wij hadden ook zpijt dat we terug waren van Italië. Van rond de 36 graden naar ineens 20 graden dat is koud hoor. Ik loop al heel de week met een pull en lange broek rond. Ik hoor je nog wel. groetjes, |
| 23/08/2008 @ 08:39 Saskia | OK bedankt Petra Hopelijk heeft ze toch iets beter weer aan zee gehad dan wij hier in het binnenland |
| 22/08/2008 @ 21:47 Petra ![]() | Saskia, ik denk dat ze morgen of zondag terug is |
| 22/08/2008 @ 17:15 Saskia | hallo, weet er iemand van jullie wanneer Peggy juist terug is van de zee? groetjes, Saskia |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

. Nu is het aftellen echt wel begonnen hé. Groot gelijk hoor dat je niet meer bij die gyn gaat.
in gevaar kunnen zijn.

)
. Chance dat de kermis bijna gedaan is, want amaai. Maar ik heb ook niet te klagen, er is geen kilooke bij, dus...
, heb je nu al een oplossing voor de naschoolse opvang voor Erin toekomstgericht?

. hij wil ze niet aanhouden. We hebben dan thuis nog eens ee poging ondernomen maar hetzelfde scenario. Hij huilt tranen met tuiten en blijft stokstijf staan. Heeft iemand van jullie dat al meegemaakt?