< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's gezocht omgeving Leuven!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's gezocht omgeving Leuven!
02/09/2008 @ 16:31
peggy

Online Status Bekijk profiel
De tweede dag is ook goed verlopen! Ronny (heeft late) heeft haar gebracht en ze was effe verlegen maar uiteindelijk wast geen probleem. Vandaag is ze maar een halve dag geweest.
Mijn eerste dag werken zit er ook op en tviel supermee! Had een goed gezin dus dat valt al mee en kmocht er echt leuke dingen doen :) Nu terug twee daagjes thuis :) Werk er maar drie volle eh :)

Petra meiske toch!! U ni laten doen eh?! En praten verricht wonderen maar kheb hier ni bepaald ne goeie babbelaar zitten dus als wij dan is serieuze ambras hebben gehad dan ben ik het meestal die er over begint. Veel moed!!

Leentje : Logisch dat met je hormonen je zou mee snotteren alhoewel ik heb het zonder die hormonen ook ze :) Verleden schooljaar huilde ik maar Keana niet hehehe( heb wel niet in het zicht gehuild).
Weer hard gewerkt zo te lezen :) Ik kocht ook altijd iets kleins voor Keana zodat ze haar niet acheruitgestoten zou voelen want die kleintjes snappen da ni goe eh!
Allé groetjes eh xxx

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:53
Riet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oeioei Petra: dat ziet er niet goed uit. Ik hoop toch dat jullie er uit raken hoor! En dat inderdaad terwijl je morgen je sollicitatie hebt. Veel succes morgen en hopelijk terug snel een upje voor jullie hé.

@ Peggy: hier is ook de tweede dag feilloos verlopen. Erin voelt zich blijkbaar goed bij OM Linda en Bjarne was heel blij aan 't zingen deze avond. Da's toch fijn zo hé.

@ Leentje: ja hoor ik heb ook gesnotterd toen Bjarne pas naar school ging en hijzelf heeft geen traan gelaten. Je andere kindjes zullen er zeker wel naar uitkijken hé, naar dat nieuwe leventje.

Amai één dagje terug opstaan en ik voel het al! Pffffff terug die drukte in en dat gestress de hele tijd. 't Is echt niks voor mij. Hoop dat ik snel naar Houthalen mag verhuizen qua werk. Vandaag de aanvraag gedaan voor dat plaatsje. Nu dus wachten op de datum voor het gesprek met de jury. Brrrr ik krijg al zenuwen.

Allé meisjes 'k ga wat tv kijken. De dinsdag is tot nu toe de enige rustige avond hier. Ik denk dat ik maar eens ga uitkijken om die avond iets voor mezelf te doen. Ik dacht aan yoga, maar dat zal ik toch eerst eens moeten gaan proberen. Het werd me aangeraden door een collega omdat het ook ontspannend is. In Diest is hier een yogacentrum en misschien dat ik me wel inschrijf.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 16:05
peggy

hey hey,
Ben hier volop aan de kook :) Kwil vanavond is bij tijd in de zetel hangen dus ben al aan het eten begonnen dan eten we uitzonderlijk maar eens vroeger!

Petra: Hoe gaat het met je en je man? En niet té vergeten met de sollicitatie? HOpelijk krijgen we in alles positief nieuws.

Riet: Yoga lijkt me leuk! Kzou dat ook nog wel kunnen gebruiken want ben nogal een stressie mens ;)
Zaterdag word Keana ingeschreven voor kleuterdans dus die gaat al met iets beginnen :)
Hoop dat je snel goed nieuws krijgt en dat je gesprek met de jury goed zal verlopen :)
t'Is idd zalig dat ons Keana haar zo super voelt op school. Vanmorgen werd ze onthaald door Britt een lief meisje dat haar een klinkende zoen kwam geven en ze liepen hand in hand het klasje in :) Geeft toch een zalig gevoel dat ze zo in trek is bij de kindjes !!
Ben ook eens benieuwd hoe onze Liam het gaat doen volgend jaar maar nu lopen we vooruit!
Allé verder koken se , kids spelen mooi samen :)

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 18:33
Kristien

Hier zijn de eerste schooldagen ook schitterend verlopen. Wout is 's morgens wel een beetje verlegen en hangerig, maar er wordt geen traantje meer gelaten. En fier dat hij is dat hij nu in de 2de kleuterklas zit! Al was hij er toch niet helemaal gerust in de maandagmorgen, want hij zei: "Maar mama, ik ben toch nog geen 4 jaar". Tja, je moet toch al 4 zijn om in de 2de kleuterklas te zitten he ;-)

Peggy, tof dat je eerste werkdag goed verlopen is. Is toch altijd wat afwachten hoe het is op je nieuwe werk he!
Ik ben sinds gisteren ook terug aan het werk en 't is toch even flink wennen hoor.

Liesbet, ik zou ook pompaf zijn na zo een week hoor. Nu toch maar goed rusten hoor! Voor zover dat gaat met 3 kleine kinderen he!

Petra, veel sterkte met je man he! Ik hoop dat jullie eruit komen, maar ik weet hoe moeilijk het is.

Riet, ik zal duimen voor jou dat je naar Houthalen mag verhuizen voor je werk!

Ik zou ook graag terug iets meer van sport doen: ik ga wel al elke dag met de fiets werken, maar denk er ook over om nog iets van figuurtraining (liefst Pilates) of fitness te doen.

Groetjes,
Kristien

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:56
Petra

heb net bericht gekregen, ik ga niet door naar de volgende ronde ivm de sollicitatie
Ook dat nog

Kom later nog eens terug

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 14:56
leentje

hey allemaal,

ondanks de voorweeën die ik heb prijs ik me nog gelukkig dat ik mee kan gaan s'morgens naar de school van ons elientje en yano.
kben altijd blij dat ik daar ben geraakt en de terugweg ook.
kben just terug van de ikea maar ik ben .erna nog inkopen gaan doen in de gb. ik denk dat het wel het laatste uitstapje is geweest want amai gewoon daar een uurke lopen was meer dan genoeg.
s'avonds als ik in bed lig ben ik altijd blij dat ik de dag goed ben doorkomen.hoe dichter de datum komt om te bevallen hoe nerveuser ik word.voor de bevalling zelfs niet maar ben wel wat angstig aan het worden als ik denk aan die pijnlijke steken vaginaal.
mijn buik is enorm vooruit gegaan op deze week en de zwaarte ook.

oei petra, das wat pech. niet opgeven hé.komt wel goed.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:56
peggy

Petra meiske toch, ik heb zo met je té doen!! Kop op eh!! Knuffel je drie rakkertjes maar eens extra dat maakt hier meestal mijn dag ook terug goed!
Veel sterkte

Leentje , het kort nu wel enorm af voor jou eh! Logisch dat het zwaarder en zwaarder word. Mooie foto trouwens
Ik had soms ook naar het einde toe vaginale steken en dan dacht ik altijd dat het begonnen was maar dat was meestal vals alarm en zo bleef onze Liam zitten tot week 41

Ons Keana is voor het eerst blijven ineten vandaag op school en ze heeft volgens de juf voor haar doen toch goed gegeten('t is gene super grote eter maar tviel dus mee) , ze kwam met een big smile naar me toe en wil morgen terug blijven eten maar het enige nadeel is dat ze in de auto op weg naar huis al in slaap lag en nu nog slaapt!!! Hopelijk krijg ik ze bij tijd terug in haar bed vanavond want anders is haar ritme verstoord dus zo een hele dag mat haar echt wel af!

Liam is weer in form hehe de sloeber!
Tword hier ineens superdonker dus er gaat hier sebiet een goei regenbui vallen denk ik!
Kga al beginnen aan het eten se en wat lawaai maken zodat ons muis wakker word.
Ben vanmorgen ook naar de dokter gegaan ivm die angsten die ik voel omtrend het overlijden van men schoonma en heb op kruidenbasis iets meegekregen voor me wat te kalmeren dus als ik het nodig vind mag ik zo een half pilleke nemen maar ze stelde mij gerust en zij me dat dat bij het verwerkingsproces hoord en de ene mens is er zwakker in dan de andere dus hoop op beterschap.
Morgen men tweede en laatste werkdag voor deze week en ben benieuwd en een tikkeltje nerveus :)
Wish me luck ..

Kristien, fijn dat wout geen tranen heeft gelaten want dat is toch zielig eh. Die nieuwe kindjes staan daar 's morgens zo te huilen ocharme Keana was ook al twee dagen wat verlegen 's morgens maar Britje komt dan haar handje vastgrijpen en dan is dat direct over. Dat meisje heeft het enorm voor Keana , das wel leuk

Allé richting fornuis nu...
doei xxx

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 20:35
Riet

Hoi!

Oei Petra dan heeft mijn geduim niet geholpen. Tegenslag! Ik hoop dat het je op alle vlakken vlug beter gaat gaan!

@ Peggy: hopelijk worden je angsten beter met de backup van die pillekes er bij. Dat kan misschien inderdaad wel wat helpen. Fijn dat Keana het zo goed doet op school. Bjarne wilde ook altijd blijven ineten toen hij één keer geweest was. Hij vindt de middagspeeltijd zo fijn hé. Vandaag waren ze hier alletwee heel moe (en ik eigenlijk ook). Het ritme terugvinden is blijkbaar voor iedereen hier wat moeilijker...)

@ Leentje: als ik je zo bezig hoor dan denk ik automatisch terug aan mijn laatste dagen van mijn zwangerschap van Erin. Ik moest me toen ook zo door de dag sleuren. Ik heb zo'n vermoeden dat het bij jou toch niet lang meer gaat duren...

@ Kristien: fijn dat het Wout ook goed gaat in de klas.

Allé meisjes ik ga wat Tv kijken want meer zit er echt niet in.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 15:07
leentje

hier nog steeds voorweeën maar voor de rest nog niets op komst.
ben wel stikmoe altijd na de inkopen maar ik ga nog mee zoveel ik kan.
dan weet ik zeker dat ik alles in huis heb. want als ventje inkopen gaat doen komt hij altijd met iets anders af.
de griep hangt hier in het huis. ons elientje en yanoke zijn weer thuis van woensdag. ze zal weer moeten wennen maandag op school vrees ik.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 17:59
peggy

Ik had vandaag wat een tegenvaller op het werk!
Het klikt dus niet met die mensen en heb dan ook de bureau hiervan op de hoogte gebracht en hoop dat ze een oplossing vinden want een eerste samenwerking moet klikken of het blijft slecht gaan !
Die van ma en dinsdag zijn prachtmensen dus dat is al veel en khoop dat het binnenkort gans de week voor mij super word.
Ben ook wat teleurgesteld in de school van Keana. Ik had een notake achtergelaten bij haar brooddoosje(is terug blijven ineten) en heb een paar vraagjes gesteld maar heb niets reactie gekregen en dat vind ik wel wat jammer. Had graag iets meer info over hoe ons keana het daar doet ma ja... Miss maandag! Er komt wel een heen en weer schriftje maar weet van verleden jaar dat er maar weinig inkomt te staan buiten info tja.. Ben gewoon slechtgezind op alles vandaag verdomme sorry maar kom wel een andere keer terugschrijven!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:51
Petra

Hallo allemaal,

hier begint er terug wat zon te schijnen achter de donkere wolken. We hebben al elke avond echt tijd gemaakt vorelkaar en zo goed mogelijk gepraat. Ik zeg nu niet dat het volledig is opgelost, dat zal iets zijn van lange adem, maar ik ben nu al enigzinds bereid om hem nog een kans te geven. We zien wel en nemen dag per dag.

Aan alle mama's: leuk hé dat de kids het zo goed doen op school. Na de valse start op maandag gaat het bij Ferre nu super. Hij vindt zijn 2 juffen hééééél lief (als dat maar blijft duren ;-) ) en hij is in de wolken met zijn meester Bart die turnen geeft.

Peggy: ivm het notatje dat je hebt meegegeven: misschien maandag hé. Ik weet niet met hoeveel kindjes ze zijn, maar als de juf op iedereen zijn briefje moet antwoorden kan dat hier ook al eens een paar dagen duren hoor. Natuurlijk ook niet vergeten dat het eerste schoolweek isen dat er nog heel wat moet gebeuren hé, van administratie en gewoon wennen aan elkaar. Anders de juf er eens over aanspreken?

Leentje: aftellen hé meid. Ik lees op je profiel dat je een creché wil starten. Zijn die plannen al wat concreet?

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:16
leentje

hey petra,
onze plannen gaan zeker nog door. na mijn bevalling vliegen we erin! gaan we een snelcursus volgen bij kind en gezin om ons geheugen op te frissen die vier maanden duurt voor mensen die zelfstandig willen beginnen. we hebben wel onze diploma's maar je kan altijd iets nieuws bijleren hé.kneem een jaar verlof om alles te realiseren
samen met mijn vriendin want er komt heel wat bij kijken. wij moeten nog een pand zoeken dat we kunnen kopen enzo.. maar in september willen we open gaan.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:46
Riet

Hi!

@ Petra: goed te horen dat het toch een beetje opklaart daar. Keep up the good work zou ik zo zeggen!

@ Peggy: er zal wel een oplossing komen zeker als 't niet klikt met een bepaald gezin? Komt wel in orde hoor. Tja het kan niet altijd van de eerste keer raak zijn hé.

@ Leentje: dat zijn goede vooruitzichten! Leuk hé als je zo'n project hebt om naar uit te kijken. Hopelijk vinden jullie snel een pand. Aan kandidaten geen gebrek zou ik zo denken.

Ik ben vandaag voor de eerste keer met Bjarne gaan turnen en hij is enthousiast deze keer. Waarschijnlijk ga ik hem dus inschrijven. Dan is 't vanaf nu elke zaterdag van 1 tot 2 turnen. Ik ga ook met hem eens naar de Taikwando gaan om hem het te laten zien, maar ik denk toch dat hij nog een beetje te klein gaat zijn. Anders zal hij moeten kiezen want het is allebei op zaterdag en dat zal niet lukken dan. Hij heeft ook nog zwemles op woensdag en dan zou het een beetje veel worden.

Meisjes ik ga verder strijken. Deze voormiddag lekker gekuist hier en ventje naar de winkel geweest. Zodoende ben ik nu wat meer op mijn gemak.

Groetjes,
Riet

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:31
Petra

ff voor Riet: Taikwando is ind pas vanaf 6 jaar, zoals de meeste gevechtssporten. Ben er ook al naar gaan informeren!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:54
Marijke

Heytjes

Gewoon ff een kort berichtje om te melden dat onze Vince vandaag zijn eerste stapjes helemaal alleen heeft gezet!
Zoo schattig!!

Ik kom later eens bijlezen en proberen een wat langer berichtje te typen.

Groetjes

Marijke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]